Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Ковбасенко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Аяд Джамаль Рехби 
Применение компрессионного остеосинтеза при костнопластической ампутации голени по Биру в эксперименте / Аяд Джамаль Рехби, Л. А. Ковбасенко // Ортопедия, травматология и протезирование. - 2000. - № 3. - С. 85-88. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Проведено комплексне гістологічне та гістохімічне дослідження кістково-пластичної ампутації на рівні діафізу гомілки за класичним методом, розробленим Біром, і з використанням апарата зовнішньої фіксації на 30 безпорідних собаках. Об'єктом дослідження була зона стику між кістковим аутотрансплантатом на судинній ніжці та спилом гомілкових кісток. Показано, що застосування апаратів зовнішньої фіксації за вказаним методом ампутації дає можливість запобігти зміщенню пересадженої кістки, а стабільна фіксація індукує і підтримує інтенсивний остеогенез, що призводить до зрощення кісток на 4 - 6 тижнів раніше, ніж у контрольній серії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.865.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26813 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ковбасенко Л. І. 
Формування творчої активності учнів у процесі дослідницької діяльності в МАН України / Л. І. Ковбасенко // Позашк. освіта та виховання. - 2007. - № 1. - С. 47-53. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

З'ясовано специфіку проблем виховання творчої особистості у позашкільному закладі, пріоритетною формою якого є МАН України. Висвітлено науково-методичне забезпечення виховання творчої активності учнів засобами науково-дослідної діяльності. Наголошено на спрямованості виховної діяльності МАН на плекання лідера як майбутнього організатора науки, техніки, культури. Розглянуто фактори, що стимулюють ефективність науково-дослідницької роботи учнів. Розкрито зміст форм пошуку, розвитку та підтримки обдарованої молоді, здатної до наукової творчості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387(4УКР) + Ч421.220 + Ч421.268

Рубрики:


      
Категорія:    
3.

Ковбасенко Л.  
Виховання інтересу школярів до науково-дослідницької роботи в Малій академії наук / Л. Ковбасенко // Позашк. освіта та виховання. - 2008. - № 2. - С. 40-46. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Актуалізовано проблему визначення й наукового обгрунтування ефективних педагогічних умов виховання інтересу учнів до науково-дослідницької роботи. Охарактеризовано чинники, які спричиняють поглиблене вивчення цієї проблеми, а саме: діючий підхід до визначення вікових особливостей учнів - членів МАН України; термін перебування членів наукових секцій, наукових товариств на першому початковому рівні навчання, що не сприяє глибокому вивченню їх інтересів; відсутність умов для запровадження принципів випереджальної методики виховання інтересу до дослідницької роботи та наступності у розвитку дослідницьких умінь юних здобувачів. Розкрито проблему виховання в учнів інтересу до знань взагалі, і зокрема до додаткових знань, які вони можуть здобути за межами навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи чи шкільних підручників. Висвітлено результати опитування учасників ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт членів МАН з вивчення їх інтересів щодо різних форм пошукової, дослідницької роботи, які засвідчили про серйозні недоліки в організації навчально-виховної роботи з учнями та вивчення їх інтересів до наукового дослідження. Рекомендовано ряд педагогічних умов, які можуть бути використані педагогічними колективами під час побудови шляху особистісного становлення, прояву творчих здібностей, уподобань і формування певних якостей характеру юних дослідників.


Ключ. слова: науково-дослідницька робота МАН України, виховання, інтерес, потреби, мотиваційно-діяльнісний підхід, педагогічні умови
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268 + Ч421.387(4УКР)

Рубрики:


      
Категорія:    
4.

Побел А. Н. 
Тактика лечения флегмон мягких тканей бедра у больных гематогенным остеомиелитом / А. Н. Побел, И. Л. Пелешук, Ю. П. Кляцкий, Л. А. Ковбасенко, О. В. Трибушной, Ю. А. Гордиенко, С. Ф. Кирпиченко, Е. А. Побел // Запорож. мед. журн. - 2006. - № 1. - С. 63-65. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Представлен опыт комбинированного лечения 92-х больных гематогенным остеомиелитом, осложненным флегмонами мягких тканей бедра. Использован комплексный метод лечения, включая санацию остеомиелитического поражения кости, радикальную хирургическую обработку гнойного очага. Антибактериальная терапия должна начинаться немедленно после госпитализации больного до получения результатов бактериологических исследований. В качестве эмпирической терапии целесообразно использовать цефазолины 2 - 3-го поколения или фторхинолоны в комбинации с производными метронидазола.


Ключ. слова: гематогенный остеомиелит, флегмоны, антибактериальная терапия, радикальная хирургическая обработка
Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.865.3-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Оптимізація виховного потенціалу позашкільного навчального закладу : колект. моногр. / В. В. Вербицький, О. В. Литовченко, Л. І. Ковбасенко, Л. М. Бондар, А. С. Герасімова; ред.: О. В. Литовченко; НАПН України, Ін-т пробл. виховання. - К. : Пед. думка, 2012. - 191 c. - укp.

Уточнено сутність поняття "виховний потенціал позашкільного НЗ", визначено й обгрунтовано його компоненти, такі як ціннісно-цільовий, організаційний, можливості змісту, форм і методів позашкільної освіти. Визначено й обгрунтовано педагогічні засади реалізації виховного потенціалу позашкільних НЗ. Набуло подальшого розвитку обгрунтування навчально-виховного процесу в позашкільних НЗ. Теоретично обгрунтовано сутність соціально-виховного середовища позашкільного НЗ як компонента його виховного потенціалу. Визначено критерії, критеріальні показники, типологію й умови виховання соціально компетентної особистості в таких закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762022 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мадзігон В. 
Концепція Національного центру обдарованої дитини / В. Мадзігон, Н. Федорова, В. Шинкаренко, О. Бохно, Г. Щекатунова, А. Цимбалару, В. Оксьон, Н. Геліон, Л. Тарасенко, Л. Ковбасенко, В. Рибалко, Г. Левченко // Рідна шк.. - 2009. - № 2/3. - С. 64-68. - укp.

Запропоновано до обговорення освітянській громадськості проект Концепції Національного центру обдарованої дитини, розробленої робочою групою, створеною МОН України, АПН України та Головним управлінням освіти і науки м. Києва на виконання Указу Президента від 20 березня 2008 року за № 244 "Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні" і про створення на базі однієї зі шкіл-інтернатів м. Києва Національного центру обдарованої дитини як експериментального ЗНЗ для обдарованих дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. Розкрито мету та завдання Центру, його структуру, методологічні засади та вихідні положення, матеріально-технічну базу, питання наступності та результативності навчання у Центрі, фінансування. Зосереджено увагу на новизні запропонованого Центру, яка полягає в тому, що принцип безперервності освіти та виховання реалізується через об'єднання в одну освітню систему п'яти ступенів, які дають дитині можливість отримувати фундаментальні та поглиблені профільні знання (навчальний рух по вертикалі, який поділений на етапи і ступені), а також шукати себе в галузях "спротивно-художньо-естетичній", "суспільно-гуманітарній", "загально-технічній", "академічній" (пошуково-селекційний рух по горизонталі).

Зазначено, що в основу технології навчання у Центрі покладено ідею оперативного керування дидактичним процесом, проектування й відтворення творчого навчального циклу; реалізація змісту навчання та виховання передбачає використання існуючого навчально-методичного забезпечення, розробку інноваційних методик та їх експериментальну апробацію, підготовку нових навчально-методичних посібників, підручників із різним рівнем складності у відповідності з обраною профільною та початковою професійною підготовкою. Акцентовано увагу на Корпоративний університет, який передбачено у структурі закладу для забезпечення наступності між середньою та вищою освітою у Центрі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ковбасенко Л. 
Роль позашкільної освіти в оптимізації процесу формування у старшокласників потреби в навчанні впродовж усього життя / Л. Ковбасенко // Рідна шк.. - 2010. - № 10. - С. 28-32. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Акцентовано увагу на першочерговості розроблення стратегії розвитку позашкільної освіти як повноправного інституту в системі неперервної освіти. Сформульовано найбільш значущі пріоритети для підготовки старшокласників засобами позашкільної освіти до навчання впродовж життя: визначення цінності знань або навчання вчитись, інноваційні методики викладання та учіння, нова система оцінювання здобутої освіти, розвиток наставництва та консультування. Розглянуто проблему актуалізації науково-дослідної діяльності старшокласників як засобу формування потреби в навчанні впродовж життя. Проаналізовано спрямованість позашкільної освіти на оптимізацію та якісне оновлення навчання й виховання учнівської молоді у позаурочний час.

Акцентировано внимание на первоочередности разработки стратегии развития внешкольного образования как полноправного института в системе непрерывного образования. Сформулированы наиболее значимые приоритеты для подготовки старшеклассников средствами внешкольного образования к обучению в течение жизни: определение ценности знаний или обучения учиться, инновационные методики преподавания и учения, новая система оценки полученного образования, развитие наставничества и консультирования. Рассмотрена проблема актуализации научно-исследовательской деятельности старшеклассников как средства формирования потребности в обучении на протяжении жизни. Проанализирована направленность внешкольного образования на оптимизацию и качественное обновление обучения и воспитания учащейся молодежи в свободное время.

The problem of updating the research activities of senior pupils as a means of lifelong learning needs considered in this article. Analyzed the focus on the optimization of extracurricular education and renewal of education students in their spare time, analyzed the opportunities of extracurricular educational institutions to implement this task.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського