Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Кашкарьов Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Кашкарьов Г. В. 
Методика викладання економіки (в опорних схемах, таблицях та конспектах) : Навч.- метод. посіб. для викл. та студ., які вивчають економіку та право / Г. В. Кашкарьов, Д. Д. Шило; Бердян. держ. пед. ун-т. - Бердянськ, 2004. - 177 c. - Бібліогр.: 74 назв. - укp.

Схематизовано викладено матеріали з питань організації економічної освіти в Україні, сучасного розуміння економіки, підготовки вчителя до уроків. Проаналізовано методику використання активних форм навчання та проведення ділових ігор, критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з економіки. Наведено короткий словник економічних термінів.

Схематично изложены материалы по вопросам организации экономического образования в Украине, современного понимания экономики, подготовки учителя к урокам. Проанализирована методика применения активных форм обучения и проведения деловых игр, критерии оценивания учебных достижений учеников по экономике. Представлен краткий словарь экономических терминов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3-25

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659882 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кашкарьов Г. В. 
Теоретичні та практичні аспекти компетентнісного підходу до підготовки вчителів правознавства : монографія / Г. В. Кашкарьов. - Донецьк : ЛАНДОН-XXI, 2011. - 244 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та методологічні засади підготовки майбутніх вчителів правознавства. Розкрито сутність компетентності як педагогічного явища. На підставі компетентнісного підходу до процесу підготовки вчителів правознавства визначено шляхи формування компетентності студентів. Увагу приділено проблемам управлінського супроводу впровадження компетентнісного підходу до підготовки вчителів правознавства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х8(4УКР)3-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кашкарьов Г. 
Використання інноваційних технологій як шлях підвищення ефективності підготовки магістрів до управління навчальним закладом / Г. Кашкарьов // Рідна шк.. - 2006. - № 6. - С. 33-35. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Акцентовано увагу на нових знаннях, вміннях і навичках, яких потребує сучасна управлінська діяльність в освіті. Висвітлено труднощі, які ускладнюють професіоналізацію керівників. Розглянуто поняття "менеджмент освіти", "менеджер", "інновація". Надано класифікації освітніх інновацій. Виділено спільні ознаки інноваційних технологій, зокрема, діяльність педагогів на діагностичній основі. Акцентовано увагу на принципах відбору інновацій: перспективності, демократичності, гуманістичності тощо. Розкрито критерії оцінювання новацій і фактори, які зумовлюють їх корисність, та можливості, які забезпечують їх реалізацію. Визначено сутність інноваційного процесу. Зазначено про його поліструктурність: діяльнісну та суб'єктивну структуру. Охарактеризовано елементи змістової структури: ініціація, маркетинг інновацій, випуск інновацій, реалізацію інновацій, моніторинг інновацій тощо. Проаналізовано управління інноваційним процесом за напрямами: управлінський цикл; нові моделі управлінської діяльності; чинники впровадження нововведень; особливості, які слід врахувати у процесі впровадження нових технологій; основні напрями інновації управлінської діяльності керівника-менеджера; фази упровадження інновацій. Сформульовано поняття "інноваційна система". Висвітлено досвід роботи Бердянського державного педагогічного університету у розв'язанні проблеми підвищення якості професійної освіти під час навчання у магістратурі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к20 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кашкарьов Г. В. 
Управління якістю підготовки фахівців як складова процесу формування професійної компетентності майбутнього вчителя правознавства / Г. В. Кашкарьов // Наука і освіта. - 2009. - № 7. - С. 86-89. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

За допомогою теоретико-емпіричного дослідження розглянуто сутність процесу управління якістю підготовки вчителя правознавства та формування професійної компетентності зазначеного профілю. Розкрито принципи, на яких здійснюється управління якістю підготовки й умови, які впливають на її покращення. Наведено шляхи удосконалення управління якістю та формування професійної компетентності у студентів-випускників.

С помощью теоретико-эмпирического исследования рассмотрена сущность процесса управления качеством подготовки учителя правоведения и формирование профессиональной компетентности указанного профиля. Раскрыты принципы, с помощью которых осуществляется управление качеством подготовки и условия, влияющие на ее улучшение. Представлены пути усовершенствования управления качеством и формирования профессиональной компетентности у студентов-выпускников.

Using theoretic empirical study of the essence of quality management training teachers of law itТs grounded and the formation of professional competence of this profile. ItТs solved principles by which manages the quality of training and conditions affecting its improvement. It is emphasized that the measure of successful quality management training is a combination of different competences in graduate school. At school, she has a specific and depends not only on the information, financial costs, butalso constantly refers to the objectives, the ways of improvement of quality management and the formation of professional competence among graduate students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.21 + Х8 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського