Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Катюк Я$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Катюк Я.  
Психологічні особливості діяльності керівників професійно-технічних навчальних закладів / Я. Катюк // Соц. психологія. - 2009. - № 1. - С. 131-136. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Здійснено аналіз управлінської діяльності загалом та управлінської діяльності керівника професійно-технічного навчального закладу зокрема. Розкрито психологічні особливості управлінської діяльності керівників професійно-технічних навчальних закладів та шляхи розвитку їх професійної самосвідомості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч461.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Катюк Я. Л. 
Розвиток професійної самосвідомості керівників професійно-технічних навчальних закладів у процесі підвищення кваліфікації : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Я. Л. Катюк; ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти". - К., 2009. - 18 c. - укp.

Проведено теоретичний аналіз проблеми, висвітлено психологічні особливості, структуру, умови розвитку професійної самосвідомості керівників професійно-технічних навчальних закладів у процесі підвищення кваліфікації. Проаналізовано феномен професійної самосвідомості керівників професійно-технічних навчальних закладів. Запропоновано відповідну модель розвитку їх професійної самосвідомості, яка містить структурні компоненти: когнітивний, емоційно-оцінний, мотиваційно-ціннісний, операційний. Виявлено припустимий рівень розвитку професійної самосвідомості керівників професійно-технічних навчальних закладів. Встановлено, що ефективною формою психологічної роботи з керівниками професійно-технічних навчальних закладів у процесі підвищення кваліфікації є спеціально організований спецкурс з розвитку професійної самосвідомості керівників ПТНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.411 + Ю940.9 р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА374443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Катюк Я. 
Проблеми та умови розвитку самосвідомості керівників ПТНЗ / Я. Катюк // Нова пед. думка. - 2010. - № 2. - С. 66-68. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто стратегії розвитку професійної самосвідомості (ПС) керівників ПТНЗ у процесі підвищення кваліфікації шляхом використання інтерактивних форм і методів навчання за умов фасилітативного підходу. На підставі аналізу кафедрою філософії та освіти дорослих Університету менеджменту освіти НАПН України практики управлінської діяльності та за результами емпіричного дослідження вказано на недостатній рівень розвитку ПС керівників ПТНЗ (значній кількості з них властиво: негативне ставлення до себе як професіонала, відсутність суб'єкт-суб'єктного спілкування, низька творча спрямованість, майже повна відсутність рефлексії), на обернено пропорційну залежність між їх віковими особливостями та рівнями емоційно-оцінного та мотиваційно-ціннісного компонентів тощо. Представлено розроблену на кафедрі програму розвитку ПС керівників ПТНЗ, у якій зазначено, що важливою умовою ПС є фасилітація як недирективне управління розвитком самоорганізованої особистості.

Рассмотрены стратегии развития профессионального самосознания (ПС) руководителей ПТУЗ в процессе повышения квалификации путем использования интерактивных форм и методов обучения в условиях фасилитативного подхода. На основании анализа кафедрой философии и образования взрослых Университета менеджмента образования НАПН Украины практики управленческой деятельности и по результатам эмпирического исследования указано на недостаточный уровень развития ПС руководителей ПТУЗ (значительному количеству из них присущи: негативное отношение к себе как профессионалу, отсутствие субъект-субъектного общения, низкая творческая направленность, почти полное отсутствие рефлексии), на обратно пропорциональную зависимость между их возрастом и уровнями эмоционально-оценочного и мотивационно-ценностного компонентов. Представлена программа развития ПС руководителей ПТУЗ, причем в ней учтено, что важным условием ПС является фасилитация как недирективное управление развитием самоорганизованной личности.

The article deals with strategies for the development of professional self-management of leaders of vocational schools in the process of training through the use of online forms and methods of training provided facility approach.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Катюк Я. 
Сучасні проблеми становлення професійної самосвідомості у майбутніх психологів у системі післядипломної педагогічної освіти / Я. Катюк // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 1. - С. 78-80. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано сучасний стан системи післядипломної освіти. Зроблено висновок, що однією з найважливіших умов розвитку професійної самосвідомості є фасилітація як одна з форм психолого-педагогічного супроводу системи післядипломної освіти. З'ясовано, що професійна самосвідомість пов'язана із самовизначенням особистості. Зауважено, що професійна самосвідомість у майбутніх психологів відбувається шляхом розгортання когнітивного, емоційного, мотиваційно-ціннісного, операційного компонентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського