Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (79)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Калініна Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Калініна Л. М. 
Система інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом : Моногр. / Л. М. Калініна; Ін-т педагогіки АПН України. - К.; Херсон, 2005. - 275 c. - укp.

Запропоновано концептуальну модель системи інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом як складною, відкритою, соціально-педагогічною системою за умов формування інформаційного суспільства на підставі системно-кібернетичного, інформаційного та наукового підходів до розкриття суті інформаційної діяльності суб'єктів управління. Розкрито зміст феномену "інформаційне управління", поняття інформації.

Предложена концептуальная модель системы информационного обеспечения управления общеобразовательным учебным заведением как сложной, открытой, социально-педагогической системой в условиях формирования информационного общества на основе системно-кибернетического, информационного и научного подходов к раскрытию сущности информационной деятельности субъектов управления. Проанализировано содержание феномена "информационное управление", определена сущность понятия информации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) ф + Ч421.41 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662481 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Калініна Л. М. 
Теорія й практика функціонування обласного ліцею інтернатного типу : Наук.-метод. посіб. / Л. М. Калініна, Н. В. Кнорр, М. І. Рябуха. - К.; Херсон : Айлант, 2004. - 304 c. - укp.

Розглянуто концептуальні підходи, особливості та систему забезпечення функціонування обласного ліцею інтернатного типу. Наведено технологію планування та оцінювання результатів діяльності суб'єктів навчально-виховного процесу в ліцеї, висвітлено специфіку його організації. Запропоновано класифікацію упралінської та соціально-педагогічної інформації, а також наукове обгрунтування моделі інтегрованої автоматизованої системи керування обласним ліцеєм.

Рассмотрены концептуальные подходы, особенности и система обеспечения функционирования областного лицея интернатного типа. Приведена технология планирования и оценивания результатов деятельности субъектов учебно-воспитательного процесса в лицее, освещена специфика его организации. Предложены классификация управленческой и социально-педагогической информации, а также научное обоснование модели интегрированной автоматизированной системы управления областным лицеем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.4 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662489 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вовковінська Н. В. 
Інформатизація середньої освіти: програмні засоби, технології, досвід, перспективи : Навч.-метод. посіб. / Н. В. Вовковінська, Ю. О. Дорошенко, Л. М. Забродська, Л. М. Калініна, В. С. Коваль; АПН України. Ін-т педагогіки. - К. : Пед. думка, 2003. - 272 c. - Бібліогр.: с. 272. - укp.

Розглянуто різні аспекти інформатизації загальної середньої освіти: актуальну проблематику, інноваційний досвід, програмні засоби. Проаналізовано особливості використання можливостей мережі Інтернет у діяльності закладів освіти. Запропоновано концепцію інформатизації українського гуманітарного ліцею. Визначено організаційні, педагогічні, психологічні та санітарно-гігієнічні умови використання комп'ютера у початковій школі.

Рассмотрены различные аспекты информатизации общего среднего образования: актуальная проблематика, инновационный опыт, программные средства. Проанализированы особенности применения возможностей Интернет в деятельности заведений образования. Предложена концепция информатизации украинского гуманитарного лицея. Определены организационные, педагогические, психологические и санитарно-гигиенические условия применения компьютера в начальной школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 я7 + З970 р(4УКР)21 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС39331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Громова Е. В. 
Методики дослідження умов функціонування обласного ліцею для обдарованих учнів сільської місцевості : Наук.-метод. посіб. / Е. В. Громова, Л. М. Калініна, Н. В. Кнорр, Н. М. Островерхова, О. А. Рудомьоткіна, М. І. Рябуха; Лаб. упр. освіт. закл. Ін-ту педагогіки АПН України, Херсон. обл. ліцей. - Херсон : Айлант, 2002. - 174 c. - укp.

Описано методики дослідження трьох основних підсистем ліцею: адміністративно-управлінської ланки, вчителя і ліцеїста. Розкрито сутність та критерії ефективності управління закладом освіти. Розглянуто пріоритетні види діяльності керівника та вчителя, проаналізовано їх фаховий рівень та творчий потенціал, науково-методичну підготовку. Висвітлено основи психологічного забезпечення навчально-виховного процесу та умови виховання ліцеїстів.

Описаны методики исследования трех основных подсистем лицея: административно-управленческого звена, учителя и лицеиста. Раскрыты сущность и критерии эффективности управления учебным заведением, моделирования, изложены методики. Рассмотрены приоритетные виды деятельности руководителя и учителя, проанализированы их профессиональный уровень и творческий потенциал, научно-методическая подготовка. Освещены основы психологического обеспечения учебно-воспитательного процесса и условия воспитания лицеистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Калініна Л. М. 
Методики обробки й аналізу результатів констатуючого експерименту з проблеми "Організаційно-педагогічні умови ефективного функціонування Херсонського обласного ліцею" / Л. М. Калініна, Н. В. Кнорр, Н. М. Островерхова, М. І. Рябуха, О. В. Пономар; Лаб. упр. освіт. закл. Ін-ту педагогіки АПН України, Херсон. обл. ліцей. - Херсон : Айлант, 2003. - 224 c. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Висвітлено питання методології педагогічних досліджень, організації, обробки й аналізу результатів констатуючого експерименту з трьох основних підсистем: "Адміністративно-управлінська ланка", "Вчитель ліцею", "Ліцеїст".

Освещены вопросы методологии педагогических исследований, организации, обработки и анализа результатов констатирующего эксперимента по трем основным подсистемам: "Административно-управленческое звено", "Учитель лицея", "Лицеист".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 + Ч421.4/5 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА654332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Калініна Л. М. 
Теоретико-прикладні аспекти управління закладами освіти : Наук.-метод. посіб. / Л. М. Калініна, Н. М. Островерхова, А. Ф. Остапенко, О. М. Онаць, Л. І. Паращенко, Т. В. Михайленко, П. С. Вакуліч; Ін-т педагогіки АПН України, Асоц. кер. шк. України. - К. : ПП Компанія "Акт. освіта", 2002. - 312 c. - (Менедж. в освіті). - укp.

Розкрито методологічні засади управління сучасними закладами освіти. Описано феномен управління, викладено функціональний підхід до нього, висвітлено ідеї екзистенціалізму, сутність інформатизації управління закладом освіти. Розглянуто моделі управлінської діяльності керівника, зміст і форми методичної роботи, концепції аналізу уроків та програми їх психолого-педагогічного спостереження, розвитку колегіуму та навчально-виховного комплексу, інноваційну модель діяльності ліцею бізнесу. Наведено критерії оцінки результативності діяльності закладу освіти сільської місцевості.

Раскрыты методологические основы управления современными учебными заведениями. Описан феномен управления, изложен функциональный подход к нему, освещены идеи экзистенциализма, сущность информатизации управления учебным заведением. Рассмотрены модели управленческой деятельности руководителя, содержание и формы методической работы, концепции анализа уроков и программы их психолого-педагогического наблюдения, развития коллегиума и учебно-воспитательного комплекса, инновационная модель деятельности лицея бизнеса. Приведены критерии оценки результативности деятельности учебного заведения сельской местности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вдовиченко Р. П. 
Система організаційно-педагогічної діяльності міського управління освіти з підвищення компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів : Моногр. / Р. П. Вдовиченко, Л. М. Калініна, В. Д. Чайка; Миколаїв, міськрада, Ін-т педагогіки АПН України. - К.; Миколаїв : Іліон, 2007. - 524 c. - укp.

Розкрито теоретико-методичні й організаційно-педагогічні засади діяльності міського управління освіти з підвищення управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Проведено ретроспективний аналіз функціонально-посадових обов'язків директора. Висвітлено теоретично обгрунтовану модель системи організаційно-педагогічної діяльності управління освіти міської ради з даного питання, розглянуто особливості її практичної інтеграції у відповідних методиках і технологіях управління з урахуванням специфіки освітнього простору Миколаєва.

Раскрыты теоретико-методические и организационно-педагогические основы деятельности городского управления образования по повышению управленческой компетентности руководителей общеобразовательных учебных заведений. Проведен ретроспективный анализ функционально-должностных обязанностей директора. Освещена теоретически обоснованная модель системы организационно-педагогической деятельности управления образования городского совета по данному вопросу, рассмотрены особенности ее практической интеграции в соответствующих методиках и технологиях управления с учетом специфики образовательного пространства Николаева.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к22 + Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Калініна Л. М. 
Інформаційне управління загальноосвітнім навчальним закладом: системи, процеси, технології : монографія / Л. М. Калініна; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : Інформавтодор, 2008. - 470 c. - Бібліогр.: с. 444-468. - укp.

Висвітлено питання теорії та методології управління загальноосвітнім навчальним закладом на засадах інформаційних технологій. Розкрито сутність феномену інформації, охарактеризовано її види та джерела, досліджено їх вплив на управління загальноосвітнім навчальним закладом. Проаналізовано стан інформаційної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів і використання інформаційних систем і технологій у процесі управління ними. Обгрунтовано методологічні засади побудови інформаційних систем, розкрито можливості їх застосування в процесі управління загальноосвітнім навчальним закладом. Наведено результати впровадження експериментальної моделі системи інформаційного забезпечення, досліджено її вплив на ефективність управління загальноосвітнім навчальним закладом.

Освещены вопросы теории и методологии управления общеобразовательным учебным заведением на основе внедрения информационных технологий. Раскрыта сущность феномена информации, охарактеризованы ее виды и источники, исследовано их влияние на управление общеобразовательным учебным заведением. Проанализировано состояние информационной компетентности руководителей общеобразовательных учебных заведений и использования информационных систем и технологий в процессе управления. Разработаны методологические основы построения информационных систем и технологий, раскрыты возможности их использования в процессе управления общеобразовательным учебным заведением. Приведены результаты внедрения экспериментальной модели системы информационного обеспечения, исследовано ее влияние на эффективность управления общеобразовательным учебным заведением.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710781 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Зінукова Н. В. 
Професійно-методична підготовка студентів-філологів у вищому навчальному закладі : монографія / Н. В. Зінукова, Л. В. Калініна, І. В. Самойлюкевич, Н. Р. Петранговська, О. Р. Світлична, І. І. Березенська; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка, Дніпропетр. ун-т економіки та права. - Д., 2009. - 494 c. - укp.

Наведено результати дослідження професійно-методичної підготовки майбутнього викладача іноземної мови в університеті, яка передбачає набуття знань з прикладних лінгвістичних наук, оволодіння педагогічними технологіями, вміння розробки навчальних матеріалів, управління навчально-педагогічним процесом і досягнення професійної майстерності. Увагу приділено особливостям викладання курсу іноземної мови у початковій, основній і старшій школі, авторським спецкурсам і факультативам з методики викладання іноземних мов.

Приведены результаты исследования профессионально-методической подготовки будущего преподавателя иностранного языка в университете, которая предполагает приобретение знаний по прикладным лингвистическим наукам, овладение педагогическими технологиями, умение разработки учебных материалов, управление учебно-педагогическим процессом и достижение профессионального мастерства. Уделено внимание особенностям преподавания курса иностранного языка в начальной, основной и старшей школе, авторским спецкурсам и факультативам по методике преподавания иностранных языков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715010 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Калініна Л. А. 
Розвиток естетичного смаку молодших школярів у діяльності аматорського дитячого театру ляльок : Автореф. дис... канд. пед. наук / Л. А. Калініна; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - К., 2007. - 19 c. - укp.

Визначено шляхи, форми та методи розвитку естетичного смаку молодших школярів у театрально-сценічній діяльності у дитячих аматорських театрах ляльок за умов дозвілля. Розглянуто теоретичні засади досліджуваної проблеми, показано можливості мистецтва театру ляльок у розвитку естетичного смаку молодших школярів. Розкрито особливості дозвіллєвої діяльності, які необхідно враховувати під час організації занять молодших школярів мистецтвом театру ляльок, уточнено зміст базових понять ("естетичний смак", "аматорський театр", "театрально-сценічна діяльність", "мистецтво театру ляльок", "дозвілля", "дозвіллєва діяльність"). Обгрунтовано значення естетичного смаку як ознаки духовної якості особистості. Доведено, що специфіка театрально-сценічної діяльності молодших школярів найбільш адекватно може бути відображена у моделі естетичного смаку, розглянуто її мотиваційний, діяльнісний, когнітивний та емоційно-почуттєвий аспекти. Здійснено експериментальну апробацію розробленої методики, показано її ефективність. Наведено рекомендації щодо використання мистецтва театру ляльок в організації дозвіллєвих занять для дітей молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.25 + Ч421.331.1 + Щ337

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350297 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Калініна Л. М. 
Система інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.06 / Л. М. Калініна; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менедж. освіти". - К., 2008. - 41 c. - укp.

Репрезентовано теорію та методологію управління загальноосвітнім навчальним закладом (ЗНЗ) на основі використання сучасних наукових підходів, ІКТ і технічних засобів. На підставі системного аналізу розкрито суть основних дефініцій, виокремлено зміст і специфіку інформаційної діяльності, проблеми її організації та здійснення. Розкрито генезис загального менеджменту та його вплив на становлення інформаційного як нової галузі освітнього менеджменту за умов розвитку інформаційного суспільства в Україні. Визначено та конкретизовано загальну структуру принципів управління ЗНЗ, яка містить основні групи: загальні, структурні та спеціальні - інформаційного забезпечення управління ЗНЗ. Узагальнено характерні ознаки категорії "інформація", виділено її основні концепти та 22 категоріальні модифікації на основі атрибутивної та функціональної концепції інформації, філософії інформаційної цивілізації та наукових підходів. Окреслено поняття та термінології проблеми дослідження як сукупність базових ("інформація", "інформаційне забезпечення", "інформаційне управління ЗНЗ") і похідних понять. Класифіковано види соціальної та управлінської інформації. Розкрито їх суть і охарактеризовано джерела інформації, що використовуються у ЗНЗ. Обгрунтовано зміст і структуру інформаційної компетентності керівників ЗНЗ. За розробленою методикою та критеріями визначено стан її сформованості. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано моделі: системи інформаційного забезпечення управління ЗНЗ, факторно-критеріальну модель ефективності управління, модель джерел інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)ф + Ч421.41ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Левченко М. М. 
Менеджмент у ресторанному господарстві : навч. посіб. / М. М. Левченко, Л. Є. Калініна; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 256 c. - Бібліогр.: 30 назв - укp.

Розглянуто сутність, організаційні структури, функції та методи менеджменту у сфері ресторанного господарства (РГ). Охарактеризовано технології підготовки, прийняття та реалізації управлінських рішень в цій сфері. Розкрито психологічні особливості праці персоналу закладів РГ за сучасних умов. Увагу приділено документації та діловодству в системі управління закладами РГ, стилям керівництва, організації проведення ділових нарад і методам ведення переговорів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14-212.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА738343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Топольник В. Г. 
Оцінка персоналу ресторанного господарства : монографія / В. Г. Топольник, Л. В. Крилова, М. М. Левченко, В. В. Шумілова, Л. Є. Калініна; МОНМС України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 272 c. - Бібліогр.: 40 назв - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні засади, а також визначено фактори та критерії оцінювання персоналу ресторанного господарства (РГ). Розкрито особливості кваліметричного оцінювання праці торгово-виробничого персоналу й управлінських кадрів на підприємствах РГ. Наведено результати дослідження та зроблено комплексну оцінку якості ділових і особистісних якостей виробничого, обслуговуючого й управлінського персоналу підприємств ресторанного господарства Донецька.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14-640

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745205 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бортник Н. В. 
Управління інноваційним розвитком загальноосвітнього навчального закладу: моделі, соціокультурні процеси, технології : наук.-метод. посіб. / Н. В. Бортник, Р. А. Бортник, О. М. Будник, Л. А. Волчецька, О. З. Городна, Л. К. Дуляницька, Н. С. Іваницька, Л. М. Калініна, Л. У. Кібиш, Н. А. Котисько; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К., 2011. - 560 c. - укp.

Розкрито проблеми управління інноваційним розвитком колегіуму на засадах культурно-інформаційної теорії освіти. Проаналізовано процеси розвивального навчання і виховання та технології їх впровадження в освітньо-інформаційне середовище колегіуму. Описано модель соціокультурного розвитку (СКР) особистості учнів та інноваційні технології. Висвітлено специфіку управління колегіумом на засадах інноваційного й інформаційного менеджменту та системології. Викладено концептуальні засади СКР колегіуму.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41я7 + Ч311,01я7 + Ч424(4УКР)714.5я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА737293 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Калініна Л. М. 
Теоретико-прикладні аспекти формування інформаційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу : монографія / Л. М. Калініна; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К. : Пед. думка, 2012. - 159 c. - укp.

Репрезентовано розв'язання наукового завдання генезису розвитку інформаційної культури як феномену інформаціології й інформаційного менеджменту, проблеми культурно-інформаційної теорії освіти та практики управління сферою освіти. Набуло подальшого розвитку фундаментальні та прикладні дослідження з формування інформаційної культури керівника ЗНЗ через розкриття категоріально-понятійного поля - інформаційної культури, загалом та особистості, зокрема у тому числі керівника - моделі та технології формування інформаційної культури керівника ЗНЗ в контексті створення освітньо-інформаційного середовища й інформаційного суспільства в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762015 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Калініна Л. 
Вплив функцій народного танцю на виховання особистості / Л. Калініна // Рідна шк.. - 2006. - № 3. - С. 27-29. - укp.

Висвітлено проблему соціально-педагогічного статусу хореографії. Розглянуто мету хореографічного виховання, як складової загальної освіти. Акцентовано увагу на емоційному впливі танцю: на його впливі у переоцінці внутрішніх установок, цінностей, ідеалів. Охарактеризовано сприйняття людиною того чи іншого хореографічного твору. Доведено, що танець є одним з найважливіших засобів у процесі формування особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.24 + Щ32р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Калініна Л. 
Естетичне виховання молодших школярів як соціально-педагогічна проблема / Л. Калініна // Рідна шк.. - 2006. - № 3. - С. 24-26. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Висвітлено проблему розвитку естетичної культури підростаючого покоління. На основі аналізу відповідної наукової літератури наведено визначення поняття "естетичне виховання", як педагогічного процесу, спрямованого на формування і розвиток естетичних почуттів, потреб сприймати, оцінювати прекрасне та творчо діяти у всіх сферах життя, зокрема й у мистецтві. Визначено структурні компоненти естетичного виховання: естетичні почуття й оцінки, естетичне сприйняття, судження, естетичні смаки та ідеали, естетичні потреби, естетична діяльність та творчий потенціал. Доведено, що естетичне виховання - це складова процесу розвитку особистості, спрямованого на формування естетичних почуттів, потреб, смаків особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Калініна Л. 
Методика формування естетичного смаку молодших школярів засобами лялькового театру / Л. Калініна // Рідна шк.. - 2007. - № 3. - С. 25-28. - укp.

Висвітлено проблему формування естетичного смаку дітей молодшого шкільного віку. Наведено результати практичного застосування авторської програми занять серед школярів в контексті даної теми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.25 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Калініна Л. 
Проблема формування естетичних смаків особистості у сучасних педагогічних дослідженнях / Л. Калініна // Рідна шк.. - 2008. - № 5. - С. 23-25. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено проблеми естетичного виховання, розвитку та формування естетичного смаку молодших школярів. Запропоновано педагогічні підходи до розвитку та формування естетичного та художнього смаків учнівської молоді. Висвітлено досвід української народної педагогіки стосовно залучення підростаючого покоління до прекрасного. Обгрунтовано суть поняття естетичного смаку та погляди психологів і соціологів щодо питання про залежність смаків від індивідуально-психологічних особливостей людини. Наголошено на виховній функції мистецтва у формуванні естетичної свідомості, почуттів, смаків, ідеалів і потреб молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.355 + Ч313(4УКР) + Ю811.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Калініна Л. 
Розвиток і становлення театру ляльок як виду мистецтва та його виховні особливості / Л. Калініна // Рідна шк.. - 2006. - № 7. - С. 69-72. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Висвітлено підходи до визначення поняття "театр ляльок". Розкрито відому в літературі періодизацію історії театру ляльок. Аргументовано авторське виокремлення періоду відродження театру ляльок як виду мистецтва і зміщення акценту з театру ляльок для дорослих на театр ляльок для дітей у ХХ ст. Досліджено театр ляльок як громадське явище. Розкрито естетичні і педагогічні завдання театру ляльок у 1920 - 1990-х рр. Акцентовано увагу на напрямах роботи та високому освітньому і виховному потенціалі вистав театру ляльок на сучасному етапі. Розкрито естетичні і педагогічні завдання театру ляльок у 1920 - 1990-х рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ337.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського