Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Зеленько Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Зеленько Ю. В. 
Выбор оптимальных сорбентов для поглощения разливов нефтепродуктов при авариях / Ю. В. Зеленько, В. Н. Плахотник // Экотехнологии и ресурсосбережение. - 2003. - № 6. - С. 67-69. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Розглянуто різні аспекти утилізації відходів, які утворюються під час ліквідації екологічних наслідків аварій у ході перевезення нафтопродуктів. Наведено результати визначення теплотворної здатності та зольності продуктів поглинання розливів дизельного палива різноманітними сорбентами. Одержані дані можуть бути використані під час створення енерго- та ресурсоощадних технологій захисту навколишнього середовища в процесах перевезення на транспорті.


Ключ. слова: нефтепродукты, теплотворная способность, зольность
Індекс рубрикатора НБУВ: О284.84н6

Шифр НБУВ: Ж28350 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зеленько Ю. В. 
Поглотительная способность материалов, используемых для ликвидации транспортных аварий с нефтепродуктами / Ю. В. Зеленько, В. Н. Плахотник // Экотехнологии и ресурсосбережение. - 2004. - № 2. - С. 35-37. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Досліджено можливість використання відходів дисперсних матеріалів для ліквідації екологічних наслідків транспортних аварій з важкими нафтопродуктами. Розглянуто вплив найбільш важливих факторів: природи матеріалів, температури, дисперсності та вологості - на поглинаючу здатність. Запропоновано гіпотези щодо різних механізмів поглинання для матеріалів з пористою та малопористою структурою.


Ключ. слова: нефтепродукты, сорбенты, поглотительная способность
Індекс рубрикатора НБУВ: Ц9-532

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28350 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Плахотник В. Н. 
Ликвидация экологических последствий железнодорожных аварий с нефтепродуктами / В. Н. Плахотник, Ю. В. Зеленько, Л. А. Ярышкина // Залізн. трансп. України. - 2005. - № 2. - С. 59-62. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Рассмотрены экологические последствия железнодорожных аварий с нефтепродуктами и способы их ликвидации. Предложена последовательность этапов ликвидационных мероприятий, связаных с очисткой грунта и водоемов. Рекомендованы технические средства, поглощающие материалы и технологии утилизации адсорбентов с поглощенными нефтепродуктами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О299-082.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Зеленько Ю. В. 
Ліквідація екологічних наслідків транспортних аварій з нафтопродуктами : Автореф. дис... канд. техн. наук : 21.06.01 / Ю. В. Зеленько; Нац. авіац. ун-т. - К., 2005. - 19 c. - укp.

Досліджено шляхи міграції дизельного палива та бензину у контексті найбільш поширених типів грунтів України за різних умов. Проаналізовано особливості використання відходів різних виробництв для поглинання розлитих під час аварій нафтопродуктів. Наведено результати досліджень кінетики поглинання, а також поглинальної здатності поглиначів щодо нафтопродуктів. Запропоновано метод поглинання розливів нафтопродуктів шляхом використання сорбентів, що є відходами підприємств металургійної, енергетичної, будівельної та деревообробної промисловостей України. Визначено високу поглинальну здатність тирси та стружок деревини хвойних порід відносно бензину, що узгоджується з квантово-хімічними розрахунками систем ароматичний вуглеводень - молекули целюлози. Розроблено технологію ліквідації екологічних наслідків транспортних аварій з нафтопродуктами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.84 н6 + П032.518 + Ц9-532 + Х859(4УКР)021.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Зеленько Ю. В. 
Анализ и оптимизация управления рисками возникновения чрезвычайных ситуаций при транспортировке нефтепродуктов железнодорожным транспортом / Ю. В. Зеленько, С. В. Бойченко, Ю. В. Белокопытов // Залізн. трансп. України. - 2011. - № 3. - С. 26-28. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Приведен анализ эколого-экономических рисков, возникающих в процессе транспортировки нефтепродуктов железнодорожным транспортом. Разработаны рекомендации по обеспечению экологической безопасности транспортировки нефтепродуктов с использованием геоинформационных систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.84

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ілюха Л. М. 
Особливості психофізіологічних показників дітей з девіантною поведінкою / Л. М. Ілюха, Ю. М. Зеленько // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Біол. науки. - 2010. - Вип. 180. - С. 35-39. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано психофізіологічні показники розумових здібностей та психічний стан дітей, що знаходяться в притулку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.645.093 + Ю983.620-81

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Долина Л. Ф. 
Применение биологических препаратов и биотехнологий для охраны окружающей среды / Л. Ф. Долина, А. А. Мищенко, Ю. В. Зеленько // Залізн. трансп. України. - 2010. - № 1. - С. 24-27. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Описано применение биопрепаратов и биотехнологий в различных процессах на железнодорожном транспорте, что будет способствовать очистке почв и вод от загрязнений и охране окружающей среды.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2 н631

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Зеленько Ю. В. 
Розробка сучасних принципів біоремедіації нафтозабруднених грунтів / Ю. В. Зеленько, А. Л. Лещинська // Залізн. трансп. України. - 2012. - № 3/4. - С. 20-21. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наведено аналіз існуючих методів ліквідації екологічних наслідків аварій з нафтопродуктами. Запропоновано використання біополімерного комплексу на основі біодеградуючих полімерних матеріалів з комплексом біоремедіації.


Індекс рубрикатора НБУВ: П067.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лещинська А. Л. 
Розробка ресурсозберігаючих технологій утилізації відпрацьованих мастильно-охолоджуючих рідин / А. Л. Лещинська, Ю. В. Зеленько, М. Сандовські // Залізн. трансп. України. - 2012. - № 5. - С. 29-31. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто традиційні методи утилізації відпрацьованих мастильно-охолоджувальних рідин. Запропоновано нову технологію з використанням поверхнево-активних речовин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л543.91/99

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Зеленько Ю. В. 
Проблема забруднення важкими металами смуги відводу залізниць / Ю. В. Зеленько, А. В. Самарська // Залізн. трансп. України. - 2014. - № 5. - С. 51-53. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Приведено аналіз впливу залізничного транспорту на накопичення іонів важких металів в грунтах зони відводу залізниці. Зроблено літературний аналіз шляхів надходження важких металів на залізниці. Проаналізовано проби грунту станції, визначено вміст валових форм марганцю, цинку, кадмію, свинцю, нікелю та міді.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2 н6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Зеленько Ю. В. 
Еколого-економічні заходи стабілізації та поліпшення стану довкілля на залізничному транспорті / Ю. В. Зеленько, С. В. Мямлін // Проблеми економіки трансп. : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 7. - С. 47-53. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проблеми загострення екологічної ситуації в галузі та посилення негативних тенденцій в багатьох ланках транспортних технологій зумовлені випереджаючими темпами розвитку транспорту та особливостями його взаємодії з об'єктами навколишнього природного середовища. Необхідним етапом сучасного підходу до формування ефективної системи екологічного менеджменту на залізничному транспорті є створення спеціальної екоінформаційної системи, що дозволить надати об'єктивну оцінку еколого-економічних збитків як в процесі природокористування, так і у випадках аварійних інцидентів з негативними екологічними наслідками. Розвиток систем управління навколишнім середовищем при організації природокористування на основі сучасних інформаційних технологій дозволить не тільки скоротити частоту виникнення ситуацій, пов'язаних із забрудненням елементів середовища, але і оптимізувати організацію природокористування, оскільки висока концентрація ресурсів може призвести до появи в суміжних районах взаємовиключних видів антропогенної діяльності. Розроблена система управління екологічним станом навколишнього середовища покликана визначити якнайкращі варіанти розвитку природокористування з урахуванням екологічних і економічних чинників. В процесі розробки наукових основ управління екологічною безпекою на транспорті виконано аналіз трьох основних концептуальних підходів до визначення безпеки. Показано, що останніми роками, завдяки інтенсивному розвитку фундаментальних наук виникли об'єктивні передумови для створення методів вимірювання ступеня небезпеки на основі введення відповідного показника. Запропонований науково-методичний апарат надає можливості оперативного управління еколого-економічними ризиками на залізниці шляхом постійного моніторингу за допомогою ГІС-технологій та системного аналізу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-280

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Зеленько Ю. В. 
Вплив віброакустичних параметрів рухомого складу на вибір раціональних значень ходової частини локомотива / Ю. В. Зеленько, Л. О. Недужа, А. О. Швець // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2016. - № 3. - С. 60-75. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Мета роботи - підвищення безпеки тягового рухомого складу шляхом частотного аналізу динамічних систем, який дозволяє проводити розрахунок власних (резонансних) частот конструкції та відповідних форм коливань. Дослідження проведено за допомогою методу аналітичної механіки та математичного моделювання експлуатаційних навантажень вантажного локомотиву під час руху з різними швидкостями по прямих і кривих ділянках шляху. Теоретичну цінність роботи складає розроблена методика вибору конструктивної схеми i раціональних параметрiв перспективного електровозу з урахуванням інерційних коефіцієнтів та коефіцієнтів жорсткості рівнянь Лагранжу II роду. Наведено теоретичні дослідження впливу інерційних коефіцієнтів та коефіцієнтів жорсткості на динамічні показники та значення параметрів ходових частин електровозу. Сукупність розроблених положень й одержаних результатів є практичним рішенням вибору раціональних параметрів візків вантажного магістрального електровозу для залізниць України. Розроблено методику розрахунку просторових коливань електровозу для визначення його динамічних показників. Впроваджено програмний комплекс обробки даних експериментальних досліджень динамічних показників електровозу та порівняння результатів теоретичних розрахунків із даними натурних випробувань. Проведене теоретичне дослідження дозволило об'єктивно оцінити вплив парціальних частот елементів електровоза як на раціональні значення параметрів його екіпажної частини, так і на працездатність та фізіологічний стан локомотивної бригади. Практична цінність всього комплексу теоретичного дослідження полягає в розроблені алгоритму й програми, виборі раціональних параметрів та розрахункової схеми ходової частин електровозу. Використання програмного комплексу для дослідження просторових коливань електровозу дозволило з достатньою (для практичних задач) точністю оцінити динамічні показники екіпажної частини електровозу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-046.5-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Самарська А. В. 
Закономірності поширення та акумуляції важких металів у грунтах залізничної інфраструктури / А. В. Самарська, Ю. В. Зеленько // Залізн. трансп. України. - 2018. - № 3. - С. 13-21. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Висвітлено проблему забруднення грунтів важкими металами (ВМ) внаслідок експлуатації залізничного транспорту (ЗТ). Мета роботи - проаналізувати сучасний стан проблеми як в Україні, так і за кордоном, охарактеризувати основні джерела надходження ВМ на ЗТ, визначити вміст ВМ у грунтах залізничної інфраструктури, виявити закономірності їх поширення й акумуляції, встановити зону найбільшого забруднення та надати рекомендації щодо підвищення екологічної безпеки територій залізниць. Об'єкт дослідження - грунти залізничного перегону між станціями Вільногірськ - Ерастівка та прилеглих до колії територій. На обраній ділянці залізничного шляху відсутні будь які інші джерела надходження ВМ. Відбір проб здійснювався на відстанях 0, 5, 10, 15, 20, 30, 50 та 100 м від залізничної колії по обидві сторони, через кожні 100 м. За допомогою методу атомно-абсорбційної спектрометрії визначено концентрації валових форм кадмію, свинцю, цинку, нікелю, міді, марганцю та заліза. Після проведення апроксимації даних було розраховано потенційний екологічний ризик та фактор збагачення грунтів ВМ, побудовано графіки поширення ВМ за віддалення від залізничної колії. За інтенсивністю забруднення грунтів ЗТ можливо класифікувати як помірне джерело надходження ВМ, але цей висновок є обгрунтованим тільки для перегонів. Тобто, забруднення грунтів на вантажних і вантажопасажирських станціях може значно відрізнятись від зон магістрального руху поїздів. Основні джерела надходження ВМ у грунти - втрата вантажів, а також стирання металевих конструкцій рухомого складу, колії, пантографа і контактної мережі. Одержані закономірності поширення та акумуляції ВМ свідчать про поступове зниження вмісту ВМ за віддаленням від залізничної колії. Зона 0 - 30 м від колії є найбільш забрудненою.


Індекс рубрикатора НБУВ: П032.342.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Зеленько Ю. В. 
Вивчення негативного впливу нафтопродуктів на металеві елементи залізничної інфраструктури / Ю. В. Зеленько, Д. М. Зеленько, Л. О. Недужа // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2020. - № 5. - С. 105-115. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Основна мета роботи - підвищення безпеки експлуатації залізничного транспорту. Реалізація поставленої мети передбачена шляхом оцінки та попередження негативного впливу нафтопродуктів на конструкційні елементи залізничної інфраструктури. Основним критерієм оцінки залишкового ресурсу технічних елементів пристроїв є їх міцнісні характеристики. Одним із ключових чинників, що впливають на придатність технічних пристроїв у процесі експлуатації, є корозійне пошкодження металу. Вивчено вплив різних співвідношень ступеня мінералізації та концентрації нафтопродуктів на швидкість корозії металів, які найбільш часто використовуються у конструкціях систем охолодження дизелів та інших об'єктів транспорту. Таким чином, для проведення статичних і динамічних лабораторних випробувань було вибрано модельні робочі розчини з різним солевмістом (модель де мінералізації) та різними концентраціями розчинених нафтопродуктів (модель стандартних розчинів з органічними домішками). Динамічні та статичні дослідження корозійних руйнувань проведено гравіметричним методом та методом поляризаційного опору з використанням стандартних зразків та розчинів. На підставі результатів експериментальних досліджень авторів та аналітичної обробки даних отримано узагальнювальні модельні залежності швидкості корозії від ступеня мінералізації робочого розчину фракційного складу нафтопродуктів. Проведено дослідження та встановлено вплив ступеня демінералізації води на швидкість корозії матеріалів систем охолодження дизелів. На базі широкого спектра авторських експериментальних даних показано та доведено наявність узагальнювальних залежностей швидкості корозії від температури, ступеня мінералізації робочого розчину та фракційного складу нафтопродуктів. Отримані залежності покладено в основу розробленої математичної моделі корозії, яка являє собою сукупність співвідношень, що зв'язують характеристики корозійного процесу з різними факторами, які впливають на його розвиток. Отримані експериментальні та аналітичні дані можуть бути широко використані для процедур неруйнівного контролю, детального прогнозування стану конструкційних елементів і вибору ефективних інгібіторів для зниження корозійної агресивності середовища й захисту конструкцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-082.1/9 + О235.2-082.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Зеленько Ю. В. 
Впровадження заходів щодо ліквідації наслідків аварій при перевезенні небезпечних вантажів / Ю. В. Зеленько, М. В. Калимбет, Д. В. Фесенко // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 20. - С. 20-26. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблеми під час перевезення небезпечних вантажів та під час ліквідації аварійних наслідків. Запропоновані заходи по вирішенню цих проблем. Удосконалення процедури перевезення небезпечних вантажів залізничним транспортом та ліквідаційних заходів, а також зменшення часових витрат на ліквідацію аварійних наслідків при перевезенні небезпечних вантажів залізничним транспортом. Детально описано запропоновані пропозиції щодо вдосконалення процедури перевезення небезпечних вантажів, та ліквідаційних заходів в правовому полі, шляхом перегляду повноважень співробітників, а також шляхом розробки та використання універсального сорбенту з композитних матеріалів. Запропоновано розробку універсального сорбенту та впровадження його на залізничному транспорті. Створенні універсального сорбенту, який матиме змогу, як одного з ліквідаційних заходів при аварійних ситуаціях під час перевезення небезпечних вантажів залізничним транспортом. В Україні, на залізничному транспорті є сорбенти для ліквідації аварій, їх дуже багато, але один сорбент можна використовувати тільки для ліквідації конкретного класу небезпеки, а універсальній сорбент, можна буде використати для ліквідації декількох класів небезпечних вантажів. Запропоновано його прикріпити до поїзда, що дасть змогу зразу приступити до локалізації розливу до прибуття аварійно-відновного поїзда, та таким чином зменшить дорогоцінний час на ліквідаційні заходи. Також розширення повноважень деяких підрозділів дозволить зменшити кількість аварійних ситуацій, та наслідки під час локалізації та ліквідацій аварій при перевезенні небезпечних вантажів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.88

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ганич Р. П. 
Фазовий склад гальванічних залізно-нікелевих сплавів, отриманих за допомогою імпульсного струму / Р. П. Ганич, В. О. Заблудовський, В. В. Артемчук, Ю. В. Зеленько, Р. В. Маркуль // Фізика і хімія твердого тіла. - 2021. - 22, № 1. - С. 141-145. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Наведено результати дослідження фазового складу сплавів залізо-нікель, отриманих при нестаціонарному електролізі. Встановлено, що використання уніполярного імпульсного струму призводить до значного збільшення кристалізаційної перенапруги на фронті кристалізації в момент дії імпульсу, що впливає на компонентний склад покриттів. Фазовий склад сплавів, що утворюється на катоді, відрізняється від представленого на рівноважній діаграмі стану залізо-нікель.


Індекс рубрикатора НБУВ: К222.04 + К232.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
17.

Зеленько Ю. В. 
Розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності взаємодії складових системи "відправник - перевізник - одержувач" / Ю. В. Зеленько, М. В. Калимбет // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2022. - № 2. - С. 5-16. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Дослідження спрямоване на розробку рекомендацій щодо підвищення ефективності роботи відповідних підрозділів системи "відправник - перевізник - одержувач" із забезпеченням безпеки на залізничному транспорті під час перевезення небезпечних вантажів або/та в разі виникнення аварійної ситуації. На основі графічних, аналітичних інструментів та за допомогою теорії вірогідності проведено аналіз оцінки виникнення аварійної ситуації. Шляхом побудови комбінованої діаграми Ісікави дерева ключової події та карти ризиків ключової події проведено аналізів оцінки ризиків виникнення аварійної ситуації. Виявлено можливі причини та фактори виникнення аварійних ситуацій під час перевезення небезпечних вантажів залізничним транспортом (влучання ракетного снаряда, ожеледиця, перевищення швидкості, перешкоди на залізничній колії). Розроблено рекомендації для зниження ризиків виникнення аварійної ситуації (співпраця АТ "Укрзалізниця" та відповідних центрів, що проводять спеціальне навчання з питань перевезення небезпечних вантажів, ефективна взаємодія всіх учасників системи "відправник - перевізник - одержувач", а також досконалий контроль за дотриманням правил безпеки). Надано пропозиції щодо вдосконалення процедури взаємодії відповідних підрозділів системи "відправник - перевізник - одержувач", що можуть бути задіяні в ліквідаційних заходах (використання універсальних сорбційних полотен (USC) для локалізації розливів небезпечних вантажів, використання як прикриття вагонів моделей 19-795 та 19-795-01 для перевезення USC, регенерація та повторне використання USC). Розроблено рекомендації для мінімізації негативних наслідків аварій на базі системного аналізу й оцінки ризиків їх виникнення під час перевезення небезпечних вантажів залізничним транспортом. У сфері безпеки застосування цих рекомендацій сприятиме зниженню ризиків на залізничному транспорті з точки зору недопущення ситуацій, що загрожуватимуть екологічному стану довкілля й життєдіяльності людини, особливо в умовах воєнного стану, що має місце на теренах нашої країни, а також оновленню матеріально-технічних засобів ліквідації аварійних наслідків.



Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
18.

Зеленько Ю. В. 
Концепція екологізації мультимодальних перевезень / Ю. В. Зеленько, В. Е. Черкудінов, С. І. Левицька // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 24. - С. 58-62. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Огляд актуальних проблем та задач організації мультимодальних вантажних перевезень в Україні та аналіз тенденцій, пов'язаних з використанням транспортного комплексу (ТК). Використовуючи системний аналіз, запропоновано методики для оцінки існуючих проблем та задач, а також представлено власне визначення екологічної проблематики, як найважливіша у комплексі питань створення та функціонування ТК. При цьому враховуються процеси перерозподілу енергії у вигляді питомих та узагальнених показників ефективності, яку може бути використано для забезпечення потреб мультимодальних перевезень. На основі розглянутих та проаналізованих проблем та тенденцій роботи мультимодальної транспортної системи розроблені рекомендації щодо комплексного вирішення завдань транспортного планування, підвищення безпеки та зниження негативного впливу транспорту на довкілля для подальшого поширення застосування найбільш успішних рішень у кожній із областей. Авторами під час аналізу та огляду проблематики вперше запропоноване комплексне вирішення питань створення та функціонування ТК з урахуванням взаємодії у галузі транспортних та природоохоронних технологій. Запропоновані заходи дозволять побудувати стратегічні засади розвитку комбінованої транспортної системи, покращити якість транспортних послуг, а також дасть змогу отримати максимальний екологічний та технологічний ефект від поєднання можливостей усіх видів транспорту під час здійснення перевезень.



Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського