2. |
Запорожан І. Г. Педагогічні основи правовиховної роботи з молодшими школярами : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / І. Г. Запорожан; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2002. - 20 c. - укp.Обгрунтовано принципи відбору змісту правового виховання учнів молодших класів (доступності правової інформації, урахування соціального статусу школярів, орієнтації на правомірну поведінку дітей). Розроблено структуру та зміст правового виховання молодших школярів, який охоплює сукупність знань з конституційного, трудового, цивільного, адміністративного, сімейного, екологічного та кримінального права. Виявлено показники (правові знання та уявлення, правомірну поведінку, оцінку власних і чужих вчинків, наявність навичок самоконтролю, прояв інтересу до правової інформації) рівнів (високого, достатнього, середнього та низького) правової вихованості молодших школярів. Проаналізовано та розвинено форми та методи правового виховання учнів молодших класів (бесіда, читання та обговорення літературних творів, створення спеціальних педагогічних ситуацій, рольові ігри, залучення учнів до посильної правоохоронної та природоохоронної діяльності). Визначено педагогічні умови, які забезпечують ефективність технології правового виховання молодших школярів (урахування особливостей молодшого шкільного віку в підборі змісту та методики правовиховної роботи, єдності правового виховання на уроках і в позаурочний час, організації життя та діяльності учнів на засадах моралі та права). Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА318800 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
3. |
Боднар О. С. Менеджмент педагогічного персоналу загальноосвітнього навчального закладу : навч.-метод. посіб. / О. С. Боднар, І. Г. Запорожан, А. Й. Романюк. - Т. : Астон, 2011. - 320 c. - Бібліогр.: с. 311-319. - укp.Розглянуто структурні елементи управління педагогічним персоналом. Розкрито предмет менеджменту та структуру педагогічного персоналу навчального закладу, принципи і методи роботи з педагогами. Надано класифікацію технологій управлінського впливу на вчителя. Розкрито основні важелі освітнього менеджменту персоналу. Визначено сутність педагогічної діяльності вчителя та специфіку її оцінювання. Розглянуто основні поняття кадрової політики, методи відбору педагогічних кадрів. Увагу приділено формуванню команди у навчальному закладі, розкрито механізми управління дисципліною та методи навчання персоналу. Розглянуто атестацію як ефективний механізм професійного зростання вчителя. Висвітлено питання кадрового забезпечення у сфері освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА747867 Пошук видання у каталогах НБУВ
|