Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Завідна Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Завідна Л. Д. 
Економічна ефективність виробництва перо-пухової продукції в гусівництві / Л. Д. Завідна // Тавр. наук. вісн. - 1999. - Вип. 11, ч. 2. - С. 43-45. - укp.

Досліджено економічну ефективність виробництва перо-пухової продукції гусей різних генотипів. Розглянуто економічну доцільність трьох обскубувань гусей у міжпродуктивний період. Це дозволило одержати додаткові прибутки та підвищити рівень рентабельності гусівництва до 27-58%.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)325.253.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Завідна Л. Д. 
Генотипові особливості формування та регенерації пір'я і пуху гусей різних порід і їх поєднань : Автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.02.01 / Л. Д. Завідна; Нац. аграр. ун-т. - К., 1998. - 17 c. - укp. - рус.

Вивчені генотипові та онтогенетичні особливості формування пір'я та пуху наявного на півдні України генофонду гусей. Оцінено рівень перо-пухової продуктивності за прижиттєвому обскубуванні гусей, їх оптимальні строки і кратність, процеси регенерації пір'я і пуху в зв'язку з середовищними і генотиповими факторами. Визначено взаємозв'язок гістологічних показників шкіри з масою пір'я і пуху, що дає можливість прижиттєво визначити в ранньому онтогенезі перо-пухову продуктивність гусей.


Індекс рубрикатора НБУВ: П683.2-33,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301278 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Завідна Л. Д. 
Стратегія забезпечення конкурентоспроможності підприємства сфери готельних послуг / Л. Д. Завідна // Проблеми економіки. - 2018. - № 1. - С. 187-193. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження процесу формування стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємства сфери готельних послуг. Визначено зміст понять "конкурентоспроможність підприємства готельного господарства", "конкурентна перевага" та "конкурентна стратегія". Згруповано фактори, що впливають на рівень конкурентоспроможності готельних підприємств. З урахуванням проведеного аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища готельних підприємств побудовано матрицю SWOT-аналізу та запропоновано варіанти корпоративних стратегій для підприємств сфери готельних послуг. В межах проведеного дослідження здійснено аналіз 21 підприємства готельного господарства з 10 областей України (Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Закарпатської, Львівської, Тернопільської, Харківської, Херсонської, Хмельницької, Чернігівської) та м. Києва. З позицій системного підходу до конкурентоспроможності підприємства запропоновано систему факторів впливу на процес формування стратегії підприємства сфери готельних послуг. З урахуванням проведеного аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища готелів виявлено потенційні загрози та можливості з боку зовнішнього оточення, а також деталізовано слабкі та сильні сторони готельного підприємства, сформовано базову матрицю SWOT-аналізу. За результатами проведеного дослідження запропоновано такі варіанти корпоративних стратегій: стратегія "Максі-Максі", стратегія "Міні-Максі", стратегія "Максі-Міні" та стратегія "Міні-Міні". Правильний вибір стратегії забезпечить її повну реалізацію, що матиме позитивний ефект для подальшого розвитку й утримання провідних позицій готельного господарства на ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Завідна Л. Д. 
Формування фінансової стратегії підприємства готельного господарства / Л. Д. Завідна // Бізнес Інформ. - 2018. - № 4. - С. 430-435. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження процесу формування фінансової стратегії підприємства та її обгрунтування в системі управління розвитком підприємства. Представлено послідовність етапів формування фінансової стратегії. Доведено, що фінансова стратегія є спрямовуючим вектором управління підприємством та його виробничо-господарською діяльністю в сучасному глобалізованому, динамічному та конкурентному ринковому середовищі. За результатами проведеного аналізу ефективного управління ресурсним потенціалом та оцінки фінансового стану 21 підприємства готельного господарства з 10 областей України та м. Київ запропоновано механізм діагностики фінансової стратегії підприємства. Побудовано матрицю фінансової стратегії Франшона - Романе для визначення санаційної спроможності підприємства готельного господарства. Запропонований механізм діагностики фінансової стратегії підприємств готельного господарства дозволить комплексно оцінити фінансову стійкість підприємства і глибину фінансової кризи, врахувати цілі функціонування та результати діяльності за ключовими параметрами: ліквідність, фінансова стійкість і рентабельність.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Завідна Л. Д. 
Моделювання фінансової стратегії підприємства готельного господарства / Л. Д. Завідна // Проблеми економіки. - 2018. - № 2. - С. 206-213. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Мета роботи - обгрунтування теоретичних і методологічних засад моделювання фінансової стратегії підприємства готельного господарства, що дозволить, залежно від прогнозних значень результатів господарської та фінансової діяльності, визначати здатність підприємства ефективно генерувати прибуток, реінвестувати, збільшувати масштаби своєї діяльності, підвищувати привабливість бізнесу для власників підприємств готельного господарства. В основі всіх підходів до формування фінансової стратегії підприємства готельного господарства лежать фінансові моделі. Наведено методику розрахунку показників матриці фінансової стратегії Франшона і Романе та матрицю стадій фінансового розвитку, розроблену на основі трифакторної моделі Дюпон, яка дозволить оцінити фінансовий аспект діяльності підприємства в цілому, тобто зрозуміти, що відбувається на вершині піраміди величезного числа окремих фінансових параметрів. За результатами проведеного дослідження побудовано комбіновану матрицю фінансової стратегії розвитку підприємства готельного господарства, яка є конструктивним інструментом ефективного управління ресурсним потенціалом підприємства готельного господарства, оскільки дозволяє комплексно оцінити фінансову стійкість підприємства та глибину фінансової кризи, враховувати цілі функціонування і результати діяльності за ключовими параметрами - ліквідності, фінансової стійкості та рентабельності. Запропоновано область доповнення квадрантів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357-93в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Завідна Л. Д. 
Оцінка ризику в управлінні розвитком готельного бізнесу / Л. Д. Завідна // Економіка України. - 2018. - № 6. - С. 13-25. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

В умовах нестабільної, швидко мінливої ситуації необхідно враховувати всі можливі наслідки зміни кон'юнктури ринку, в тому числі і дій конкурентів. Висока міра ризику приводить до необхідності пошуку шляхів штучного зниження можливих наслідків впливу ризику на зміну умов реалізації функціонування бізнесу. Тому основне призначення оцінки ризику полягає у забезпеченні власників бізнесу інформацією, необхідною для прийняття відповідних рішень, а також у передбаченні заходів щодо захисту від можливих втрат. Гнучка система фінансового менеджменту на підприємстві готельного бізнесу має оперативно реагувати на будь-які зміни в його діяльності, що особливо актуально в сучасних умовах і практично неможливо без використання ефективних методів оцінки ризику банкрутства. Для прогнозування кризи та оцінки можливого банкрутства підприємств готельного бізнесу, визначення рівня ризику здійснено оцінку фінансового стану 21 підприємства готельного господарства з 10 областей України (Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Закарпатської, Львівської, Тернопільської, Харківської, Херсонської, Хмельницької, Чернігівської) та Києва за 2015 р. з використанням п'ятифакторної моделі Альтмана. У ході оцінки стратегії готельних підприємств за даною моделлю було визначено, що, з урахуванням наявних умов ризику, більшість досліджуваних підприємств реалізують стратегії не досить ефективно. Економічний потенціал відповідних підприємств є низьким, а ризик банкрутства - високим. У трьох готельних підприємств одержано показники наближені до нормативу, тобто їх стратегію розвитку можна вважати задовільною. Для запобігання банкрутству підприємствам готельного бізнесу з високим ризиком пропонуємо впроваджувати фінансові інструменти, які б дозволяли відшкодовувати збитки в разі виникнення ризикових подій. Зростання вартості бізнесу буде максимальним, якщо менеджмент сформує стратегію і поставить цілі для досягнення балансу в тріаді "зростання компанії - прибутковість - ризики", але при цьому необхідно ефективно використовувати наявні ресурси.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357-99-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Завідна Л. Д. 
Управління стратегічним розвитком підприємства готельного господарства : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Л. Д. Завідна; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ, 2018. - 39 c. - укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади та науково-методичні підходи до управління стратегічним розвитком підприємства готельного господарства. Удосконалено наукові підходи до розуміння сутності управління стратегічним розвитком підприємства. Запропоновано концепцію формування стратегії розвитку підприємства готельного господарства, яка базується на аналізі зовнішнього і внутрішнього середовища та їх відповідності глобальній цілі розвитку підприємства, що дасть змогу значно підвищити ефективність прийнятих управлінських рішень. Розроблено методичний підхід до оцінки системи показників рівня ресурсного потенціалу підприємства готельного господарства. З метою оцінювання, коригування, удосконалення та підвищення якості послуг запропоновано систему визначальних детермінант формування механізму управління якістю послуг підприємств готельного господарства. Відповідно до поставлених цілей побудовано економіко-математичну модель з оцінювання показників фінансового стану підприємства готельного господарства. Застосований багатоетапний метод аналізу ієрархій (MAI) дав змогу розмістити підприємства готельного господарства за спаданням рівня їх фінансової стійкості, виділити лідерів та аутсайдерів. Розроблено та побудовано комплексну матричну модель фінансової стратегії розвитку, яка є конструктивним інструментом ефективного управління ресурсним потенціалом підприємства готельного господарства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА435414 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Міжнародний виробничий менеджмент : [підручник] / Л. Д. Завідна, А. В. Колодійчук, Ф. А. Важинський, П. П. Гаврилко, А. М. Домище-Медяник; Державний торговельно-економічний університет. - Львів : АТБ, 2022. - 171 c. - Бібліогр.: с. 155-159 - укp.

Розкрито питання фінансово-економічного обґрунтування діяльності підприємств виробничого профілю. При цьому охоплено широке коло питань виробничого менеджменту, зокрема, розроблено план реалізації продукції та складено виробничу програму підприємства. Сформовано плани-графіки руху грошових коштів, складено кошториси витрат на матеріали, заробітну плату та інші потреби. Складено бюджет доходів та витрат і бюджет руху грошових коштів. Запропоновано різні способи врегулювання виробничої ситуації на підприємстві за допомогою широкого набору фінансових важелів. Ключовими досліджуваними проблемами формування і реалізації комерційним банком рішень стосовно ліквідації існуючих філій в рамках банківського обслуговування та оподаткування зовнішньоекономічної діяльності виділено якість надання послуг, інформаційні технології (інтернет-банкінг) та рівень конкуренції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)830 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА857104 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського