Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>A=Журавська Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Трофімович В. В. 
Інженерні методи захисту біосфери. Захист атмосфери : конспект лекцій для студ., які навч. за напрямом підготов. "Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування" / В. В. Трофімович, І. В. Клімова, Н. Є. Журавська; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2011. - 40 c. - Бібліогр.: 14 назв - укp.

Розглянуто атмосферу як газову оболонку Землі. Розкрито особливості функціонування окремих частин біосфери, охарактеризовано антропогенний вплив на них. Увагу приділено теоретичним засадам нормування антропогенного впливу та методам захисту окремих складових біосфери. Наведено інженерний розрахунок концентрацій шкідливих речовин в атмосферному повітрі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д23,8 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р118457 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Журавська Н. С. 
Підготовка викладачів аграрних дисциплін у вищих навчальних закладах країн початкового етапу західноєвропейської інтеграції і Великобританії : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Н. С. Журавська; Ін-т вищ. освіти НАПН України. - К., 2010. - 36 c. - укp.

Досліджено особливості структури, змісту, форм підготовки викладачів-аграрників і визначено можливості реалізації позитивних ідей досвіду країн Європейського Союзу, зокрема, початкового етапу західноєвропейської інтеграції та Великобританії у систему вищої аграрної освіти України. Визначено, що концепція магістрату країн Європейського Союзу, зокрема, початкового етапу західноєвропейської інтеграції та Великобританії реалізується через програму індивідуально-творчої наукової та професійної підготовки викладачів-аграрників, в якій наочна підготовка органічно поєднується із загальнокультурною та психолого-педагогічною. З'ясовано особливості структури, змісту, форм підготовки викладачів-аграрників у країнах Європейського Союзу. Визначено можливі шляхи творчої реалізації ідей досвіду підготовки викладачів-аграрників країн початкового етапу західноєвропейської інтеграції та Великобританії з урахуванням традицій української освіти та сучасних соціально-економічних умов. Запропоновано модель і систему підготовки викладачів аграрних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П. п/р(0)3

Шифр НБУВ: РА375924 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Журавська Н. С. 
Підготовка викладачів-аграрників у вищих навчальних закладах країн Європейського Союзу (Франція, Німеччина, Бельгія, Італія, Люксембург, Нідерланди і Великобританія) : монографія / Н. С. Журавська. - К. : Лисенко М.М., 2009. - 345 c. - укp.

Проаналізовано систему підготовки викладачів-аграрників у контексті становлення та розвитку аграрної освіти в Україні та країнах-членах Європейського Союзу на прикладі країн початкового етапу західноєвропйської інтеграції (Франції, Німеччині, Бельгії, Італії, Люксембургу, Нідерландів) і Великобританії, які акумулюють світові тенденції розвитку аграрної освіти. Обгрунтовано концептуальні, психлого-педагогічні та методичні засади їх підготовки до педагогічної діяльності. Визначено особистісні чинники ефективного функціонування, цілі, завдання, принципи, зміст, форми і методи цієї підготовки.

Проанализирована система подготовки преподавателей-аграрников в контексте становления и развития аграрного образования в Украине и странах-членах Европейского Союза на примере стран начального этапа западноевропейской интеграции (Франции, Германии, Бельгии, Италии, Люксембурга, Нидерладов) и Великобритании, акумулирующих мировые тенденции развития аграрного образования. Разработаны концептуальные, псхиолого-педагогические и методические основы их подготовки к педагогической деятельности. Раскрыты личностные факторы эффективного функционирования, определены цели, задачи, принципы, содержание, формы и методы такой подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: П. п/р(0)3

Шифр НБУВ: ВА726481 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Журавська Н. С. 
Реформування підходів у відборі змісту аграрної вищої освіти країн європейського союзу: порівняльний аспект / Н. С. Журавська // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 1. - С. 193-204. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано принципи вибору змісту освіти у країнах Європейського Союзу (ЄС). Здійснено порівняння підходів щодо вибору змісту вищої аграрної освіти країн ЄС початкового етапу західноєвропейської інтеграції (Франції, Італії, Німеччини, Нідерландів, Бельгії, Люксембургу) і Великобританії.

Рассмотрены принципы выбора содержания образования в странах ЕС. Осуществлено сравнение подходов при выборе содержания аграрного высшего образования стран ЕС начального этапа западноевропейской интеграции (Франции, Италии, Германии, Нидерландов, Бельгии, Люксембурга) и Великобритании.

Principles of a choice of the contents of education in the countries of EU are considered. Comparison of approaches at a choice of the contents of agrarian higher education of the countries of EU of the initial stage of the West-European integration (France, Italy, Germany, Netherlands, Belgium, Luxembourg), Great Britain.


Ключ. слова: аграрна вища освіта, зміст освіти, компетентність.
Індекс рубрикатора НБУВ: П. р(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Журавська Н. С. 
Методика навчання дисципліни "Насінництво з основами селекції" : [навч.-метод. посіб.] / Н. С. Журавська. - К. : Лисенко М.М., 2012. - 275 c. - укp.

Розглянуто проблеми організації селекційної роботи в Україні. Проаналізовано особливості вихідного матеріалу для селекції. Увагу приділено методам контролю, що стосуються державного сортовипробування. Наведено методики навчання з питань насінництва озимої пшениці, цукрових буряків, картоплі та багаторічних трав. Представлено навчально-методичний комплекс з даної дисципліни.


Індекс рубрикатора НБУВ: П13 р3-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756135 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Журавська Н. С. 
Методика навчання дисципліни "Плодівництво" : [навч.-метод. посіб.] / Н. С. Журавська. - К. : Лисенко М.М., 2012. - 271 c. - укp.

Висвітлено особливості біологічної та виробничої характеристики плодових культур. Проаналізовано сучасні технології виробництва садивного матеріалу плодових культур. Розглянуто проблеми економічної ефективності персика та нектарина. Розкрито біологічні особливості горіхоплідних культур, зокрема, волоського горіха та фундука. Увагу приділено питанням вирощування декоративних і малопоширених культур. Охарактеризовано біологічні особливості та сорти чорної смородини, порічки червоної, малини, суниці та винограду.


Індекс рубрикатора НБУВ: П25 р3-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756152 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Журавська Н. С. 
Методологія і методика наукової організації праці : [навч.-метод. посіб.] / Н. С. Журавська. - К. : Лисенко М.М., 2012. - 207 c. - Бібліогр.: 45 назв. - укp.

Викладено основи наукової організації праці у навчальному закладі. Розглянуто проблеми виявлення властивостей особистості в діяльності студентів. Проаналізовано питання організації самостійної та науково-дослідної роботи студентів. Охарактеризовано методику курсового та дипломного проектування. Представлено навчально-методичний комплекс з дисципліни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) н

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Трофімович В. В. 
Інженерний захист атмосфери : конспект лекцій для студ., які навчаються за напрямом підготов. "Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування" / В. В. Трофімович, І. В. Клімова, Н. Є. Журавська; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К. : КНУБА, 2012. - 35 c. - Бібліогр.: с. 32-33 - укp.

Розглянуто основи інженерного захисту атмосфери та механіки аерозолів. Наведено дисперсний склад пилу. Розкрито механізми вловлювання аерозолів. Надано відомості про пиловловлювачі та фільтри, засоби очищення газових викидів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. я73-2

Шифр НБУВ: Р121962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Журавська Н. С. 
Методологія і методика навчання спеціальних дисциплін : монографія / Н. С. Журавська. - Ніжин : Лисенко М. М., 2012. - 359 c. - Бібліогр.: с. 353-358 - укp.

Досліджено методологію та методику навчання спеціальних дисциплін у ВНЗ, які акумулюють світові тенденції розвитку вищої освіти. Проалізовано методологію наукової організації праці у ВНЗ. Наведено системний підхід до наукової організації праці студентів за умов ВНЗ. Розкрито особливості організації педагогічної практики студентів у ВНЗ. Охарактеризовано методи контролю навчальної діяльності студентів. Висвітлено організаційно-методичні основи дисципліни "Плодівництво". Увагу приділено перспективам розвитку садово-виноградарського підкомплексу АПК. Розглянуто питання вирощування клонових підщеп, а також щеплених саджанців зерняткових культур.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.25 + П25 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762292 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Журавська Н. С. 
Методика самостійної роботи студентів вищої школи : монографія / Н. С. Журавська. - К. : Лисенко М. М., 2013. - 451 c. - Бібліогр.: с. 436-446 - укp.

Досліджено загальні підходи до методики самостійної роботи (СР) студентів вищої школи та її здійснення. Обгрунтовано доцільність диференційованого підходу до організації СР студентів вищої школи та формування у них відповідального ставлення до навчання в процесі самостійної роботи зі спеціальних дисциплін. Описано педагогічні аспекти організації СР студентів за умов реформування вищої школи. Розглянуто сутність і структуру СР студентів за умов особистісно орієнтованого навчання. Вивчено СР в технології проблемного навчання. Досліджено форми організації та методи навчання на основі самопізнання. Зроблено висновок, що від організації СР студентів залежить результат засвоєння, умінь та навичок студента, рівень самостійності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768141 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Журавська Н. С. 
"Вільна діяльність" як основа ініціативності студентів / Н. С. Журавська // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16. - С. 333-346. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Проаналізовано розвиток понять "самостійна робота", "вільна діяльність". Наведено класифікацію видів самостійної роботи студентів. Виділено характерні особливості змісту поняття "самостійність". З'ясовано, що зміна концептуальної основи й розширення функцій самостійної діяльності студента сприяє збільшенню її обсягу та важливості й обумовлює зміну у взаємовідносинах між викладем і студентом як рівноправними суб'єктами навчального процесу, тобто коригує всі психолого-педагогічні (організаційні, методичні) засоби забезпечення самостійної роботи студентів і ставить вимоги до пошуків таких форм навчальної роботи у ВНЗ, коли допомога і контроль з боку викладача не пригнічуватимуть ініціативи студента, а привчатимуть його самостійно вирішувати питання організації, планування, контролю за своєю навчальною діяльністю і сприяють формуванню такої особистісної риси характеру, як самостійність. Особливу увагу приділено питанням контролю та самоконтролю під час "вільної діяльності студентів".

Проанализировано развитие понятий "самостоятельная работа", "свободная деятельность". Дана классификация видов самостоятельной работы студентов. Выделены характерные особенности понятия "самостоятельность". Отмечено, что изменение концептуальной основы и расширение функций самостоятельной деятельности студента не только ведет к увеличению ее объема и важности, но и вызывает изменение во взаимоотношениях между преподавателем и студентом как равноправными субъектами учебного процесса, то есть корректирует все психолого-педагогические (организационные, методические) средства обеспечения самостоятельной работы студентов и выставляет требования к поискам таких форм учебной работы в высших учебных заведениях, когда помощь и контроль со стороны преподавателя не будут подавлять инициативы студента, а будут приучать его самостоятельно решать вопрос организации, планирования, контроля за своей учебной деятельностью, воспитывая самостоятельность как личностную черту характера. Особое внимание уделено вопросам контроля и самоконтроля во время "свободной деятельности студента".

The article deals with the description of a concept "self-dependent work", "free activities". Students' self-dependent work has been classified in to types. The characteristics of the concept "self-dependence" have been marked out. The change of the conceptual basis and widening of student's self-dependent activity functions not only increase the volume and importance of the activity but also make the teacher and student to be equal subjects of the educational process, i.e. modify all psychologic-pedagogic (organizational, methodological) means of supporting students' self-dependent work and formulate requirements for new forms of teaching work at higher educatiohal establishments when the teacher's help and control wouldn't restrain the student's initiative but would teach him to solve independently the issues of organization, planning, controlling his/her own barning activities, forming self-dependency as a personal feature of a character. A special attention is paid to the control and self-control during students' "free activtities".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ю959.0-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Журавська Н. С. 
Підготовка викладачів професійно орієнтованих дисциплін: теорія і практика вищої освіти у країнах Європейського Союзу / Н. С. Журавська // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17. - С. 77-87. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Запропоновано перспективні інновації у підготовці викладачів професійно орієнтованих дисциплін для аграрних ВНЗ. Розглянуто організацію навчально-виховного процесу з підготовки викладачів у вищих аграрних навчальних закладах країн Європейського Союзу. Визначено, що інститути педагогічної освіти викладачів у країнах Європейського Союзу працюють як єдиний організм: профорієнтація - навчання - стажування - підвищення кваліфікації - адаптація.

Предложены перспективные инновации в подготовке преподавателей профессионально-ориентированных дисциплин для аграрных ВУЗ. Рассмотрена организация учебно-воспитательного процесса по подготовке преподавателей в высших аграрных учебных заведениях стран Европейского Союза. Определено, что институты педагогического образования преподавателей в странах Европейского Союза работают как единый организм: профориентация - обучение - стажировка - повышение квалификации - адаптация.

Perspective innovations in training teachers of professionally-oriented disciplines for agrarian higher educational establishments are suggested. Organization of educational process of training teachers agrarianin establishments in the countries of European Union is described. It has been ascertained that pedagogical educational institutes in the countries of European Union work as a single organism: vocational guidance-training-in-depth training-improvement of professional skills-adaptation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) + П.р(0)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Журавська Н. 
Аналіз реформ вищої освіти у Франції, Нідерландах, Бельгії / Н. Журавська // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2007. - № 3/4. - С. 145-153. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто основні періоди розвитку вищої освіти у Франції, наведено характеристику її структурних компонентів: вищих шкіл, вищих шкіл сільського господарства, вищих педагогічних шкіл, університетів. Акцентовано увагу на діяльності університетів у Нідерландах, зокрема, університетів професійної освіти та закладів міжнародної освіти. Визначено особливості структури вищої освіти Бельгії, розглянуто її неуніверситетський сектор. Проаналізовано досвід реформування системи вищої освіти у Франції, Нідерландах і Бельгії на початковому етапі західноєвропейської інтеграції. Висвітлено різні аспекти підготовки викладачів професійно-орієнтованих дисциплін.

Рассмотрены основные периоды развития высшего образования во Франции, охарактеризованы его структурные компоненты: высшие школы, высшие школы сельского хозяйства, высшие педагогические школы, университеты. Акцентировано внимание на деятельности университетов в Нидерландах, в частности, университетов профессионального образования и учреждений международного образования. Раскрыты особенности структуры высшего образования Бельгии, рассмотрен его неуниверситетский сектор. Проанализирован опыт реформирования высшего образования этих стран на начальном этапе западноевропейской интеграции. Освещены различные аспекты подготовки преподавателей профессионально ориентированных дисциплин.

The structure of higher education of the EU countries in the initial stage of the West-European integration of France, Netherlands, Belgium are considered in the paper, the grounds of special dicsiplines teachers' training are represented here. The stages of reforming the higher education of these countries have been analyzed by the author. The principles of organizing the educational process in the Teacher Training Institutes in France, Netherlands, Belgium are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ФРА) + Ч484(4НІД) + Ч484(4БЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Журавська Н. 
Підготовка викладачів вищої аграрної школи: європейський стандарт освіти / Н. Журавська // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2007. - № 1/2. - С. 73-79. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено напрями підготовки викладачів вищої аграрної школи відповідно до європейських стандартів освіти. Визначено перспективний шлях вдосконалення загальної педагогічної підготовки викладачів професійної школи України на основі творчого застосування позитивного західноєвропейського досвіду за сучасних умов реформування професійно-педагогічної освіти України та можливості її інтеграції в міжнародне академічне співтовариство.

Освещены направления подготовки преподавателей высшей аграрной школы соответственно европейским стандартам образования. Определен перспективный путь усовершенствования общей педагогической подготовки преподавателей профессиональной школы Украины на основе творческого применения положительного западноевропейского опыта в современных условиях реформирования профессионально-педагогического образования Украины и возможности ее интеграции в международное академическое сообщество.

The article deals with the directions of preparation of teachers of the supreme agrarian school according to the European standards of education. The perspective way of improvement of the general pedagogical preparation of teachers of professional school of Ukraine is determined on the basis of creative application of positive West-European experience in modern conditions of reforming of professional - pedagogical education of Ukraine and an opportunity of her integration into the international academic community. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) + П.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Журавська Н. 
Інформаційні технології як шлях до покращення якості вітчизняної освіти: зарубіжний досвід / Н. Журавська // Нова пед. думка. - 2007. - № 3. - С. 14-16. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено проблему розвитку дистанційного навчання в Україні. Запропоновано комплексне вирішення проблеми використання інформаційних технологій у вищих аграрних навчальних закладах.

Освещена проблема развития дистанционного обучения в Украине. Предложена концепция комплексного решения проблемы использования информационных технологий в высших аграрных учебных заведениях.

The article deals with the problem of development of remote training in Ukraine is covered. The author's concept of the complex decision of a problem of use of information technologies in the supreme agrarian educational institutions is offered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)764 + П.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Журавська Н. 
Профорієнтаційна діяльність як етап у підготовці викладачів професійноорієнтованих дисциплін: зарубіжний досвід / Н. Журавська // Нова пед. думка. - 2007. - № 4. - С. 97-100. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Здійснено дослідження на предмет визначення педагогічних здібностей студентів Національного аграрного університету (НАУ). Зазначено, що таке дослідження є першими етапом у підготовці викладачів професійноорієнтованих дисциплін у країнах ЄС. Проаналізовано результати анкетування за методикою "Відношення до питань психологічного удосконалення людини". За методикою "Самопочуття - активний настрій" узагальнено результати дослідження за напрямами: характеристики домінуючого емоційного стану; результати анкетування даного стану студентів НАУ. Прокоментовано результати анкетування за методикою "Педагогічні ситуації" (14 ситуацій).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24с

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Журавська Н. 
Сталий розвиток суспільства як передумова розвитку аграрної освіти / Н. Журавська // Молодь і ринок. - 2011. - № 10. - С. 21-25. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обговорено важливість сталого розвитку суспільства як передумови розвитку аграрної освіти. Підсумовано, що поняття сталого розвитку має цілий ряд значень і застосувань, які несуть у собі різне значення і часто відповідають різним ідеологіям. Зауважено, що його цінність залежить від способу поведінки людей і того простору, який вони можуть виділити йому для наповнення цього поняття реальним значенням у їх власному контексті.


Індекс рубрикатора НБУВ: П. р(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Журавська Н. 
Сталий розвиток суспільства як передумова розвитку аграрної освіти / Н. Журавська // Молодь і ринок. - 2011. - № 11. - С. 30-34. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто важливість сталого розвитку суспільства як передумови розвитку аграрної освіти. Підсумовано, що поняття сталого розвитку має цілий ряд значень і застосувань, які несуть у собі різне значення і часто відповідають різним ідеологіям.


Індекс рубрикатора НБУВ: П. р(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Журавська Н. 
Кваліфікаційні вимоги до професійної діяльності фахівців аграрного виробництва / Н. Журавська // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 10-14. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано кваліфікаційні вимоги до професійної діяльності фахівців аграрного виробництва. Підсумовано, що від умілого розпорядження потенціалом людських ресурсів залежить прогрес усієї світової спільноти, який, у свою чергу, залежить від безлічі чинників макро- і мікросередовища, зокрема, від вибору навчальних дисциплін, рівня викладацької майстерності, якісного перетворення системи освіти й орієнтації людини на уміння засвоєння та практичного застосування одержаних знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: П. п

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Журавська Н. 
Перспективи впровадження європейського виміру в навчальних закладах України / Н. Журавська // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 26-32. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито перспективи впровадження європейського виміру в навчальних закладах України. Розглянуто “публічне інвестування”, де йдеться про державне інвестування, а також про інвестування з боку недержавних суспільних та громадських організацій. Обговорено, що непевною на Україні також лишається відповідь на питання про те, хто є основним замовником освітніх послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського