Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Жерносек І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Жерносек І. П. 
Науково-методична робота в навчальних закладах системи загальної середньої освіти / І. П. Жерносек; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2000. - 122 c. - укp.

Розглянуто головні завдання і напрями внутрішньошкільної науково-методичної роботи, особливості розвитку її нових та традиційних форм: індивідуальних, основних групових, масових. Досліджено проблеми створення, трансформування та моделювання передового педагогічного досвіду, його головні ознаки та критерії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597740 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жерносек І. П. 
Удосконалення науково-методичної роботи в сучасних загальноосвітніх школах, ліцеях і гімназіях / І. П. Жерносек; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2001. - 202 c. - Бібліогр.: с. 199-201. - укp.

Детально розкрито практику реалізації педагогічними колективами концепції неперервного підвищення кваліфікації та перепідготовки педагогічних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів. Охарактеризовано особливості здійснення основних форм і змісту підвищення педагогічної майстерності (в індивідуальних, групових і масових формах). Окремий розділ присвячено проблемі трансформації та моделювання перспективного педагогічного досвіду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604126 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Жерносек І. П. 
Ліцеї, гімназії, колегіуми в системі освіти України : Посіб. для вчителів / І. П. Жерносек, В. М. Трохименко; Ін-т педагогіки АПН України, Житомир. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Житомир, 2005. - 115 c. - укp.

Проаналізовано тенденції розвитку системи середніх загальноосвітніх навчальних закладів нового типу в Україні, їх сучасну організаційно-педагогічну, навчально-виховну та науково-методичну діяльність. Висвітлено досвід новаторської роботи ліцеїв, гімназій та колегіумів.

Проанализированы тенденции развития системы средних общеобразовательных учебных заведений нового типа в Украине, их современная организационно-педагогическая, учебно-воспитательная и научно-методическая деятельность. Освещен опыт новаторской работы лицеев, гимназий и коллегиумов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663196 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Жерносек І. П. 
Науково-методична робота в середніх загальноосвітніх навчальних закладах / І. П. Жерносек. - К. : ВІПОЛ, 2002. - 88 c. - Бібліогр.: с. 87. - укp.

Досліджено тенденції розвитку науково-методичної роботи в навчальних закладах системи загальної середньої освіти - загальноосвітніх школах, ліцеях, гімназіях, коледжах, колегіумах. Охарактеризовано сучасний процес реалізації основних форм і змісту підвищення педагогічної майстерності педагогів в індивідуальних, групових і масових формах. Розглянуто проблеми роботи педколективу закладу над шкільною та районною науково-методичною темою.

Исследованы тенденции развития научно-методической работы в учебных заведениях системы общего среднего образования - общеобразовательных школах, лицеях, гимназиях, коледжах, коллегиумах. Охарактеризован современный процесс реализации основных форм и содержания повышения педагогического мастерства педагогов в индивидуальных, групповых и массовых формах. Рассмотрены проблемы работы педколлектива заведения над школьной и районной научно-методической темой.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА627939 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Боришевський М. Й. 
Діти державної опіки: проблеми, розвиток, підтримка : Навч. посіб. / М. Й. Боришевський, Г. М. Бевз, І. П. Жерносек, А. Г. Обухівська, Т. Д. Ілляшенко; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих, Центр з усиновлення дітей при МОН України. - К. : Міленіум, 2005. - 283 c. - укp.

Викладено питання розвитку дітей, які зазнали депривації внаслідок втрати батьківського піклування. Розглянуто мету, завдання, роль і форми державної опіки над дітьми (ДОНД) у межах загальної системи захисту дитинства (ЗД). Висвітлено особливості формування ставлення громадськості та фахівців до ДОНД як одного з напрямів системи ЗД, розбудова якої була ініційована ратифікацією Україною Конвенції ООН про права дітей.

Изложены вопросы развития детей, которые испытали депривацию вследствие потери родительского попечения. Рассмотрены цель, задачи и формы государственной опеки над детьми (ГОНД) в рамках общей системы защиты детства (ЗД). Освещены особенности формирования отношения общественности и специалистов к ГОНД как одного из направлений системы ЗД, развитие которой была инициирована ратификацией Украиной Конвенции ООН о правах детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*644.123 + С40(4УКР) + Ч421.342я7 + Ч491.05я7 + Х839(4УКР)011.211я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675577 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Жерносек І. 
Поновити струнку систему підготовки директорів загальноосвітніх шкіл / І. Жерносек // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 104-105. - укp.

Обгрунтовано необхідність створення посібника з управління сучасною загальноосвітньою школою для керівника-початківця навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч311.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Жерносек І. 
Критерії управлінської культури науково-методичної роботи / І. Жерносек // Шлях освіти. - 2009. - № 3. - С. 27-31. - укp.

Досліджено стан управлінської науково-методичної культури (УНМК) у загальноосвітніх навчальних закладах (ЗНЗ). Вивчено питання оцінки якості й ефективності УНМК. Виділено й описано три рівні сформованості (потенційний, актуалізований, розвинутий) та параметри УНМК. Розкрито поняття "УНМК". Зазначено, що нерідко результативність УНМК помилково визначається за формальними показниками, які самі по собі не викликають заперечень, але без поєднання з іншими показниками не визначають її якості й ефективності. Розглянуто критерії оптимально якісного функціонування системи УНМК (оптимальне визначення мети та завдань УНМК на певний період; висока інформаційна насиченість змісту УНМК; вибір оптимальних форм і методів, що є адекватні сучасним цілям і змісту УНМК; високий рівень організації УНМК) та критерії ефективної підготовки педагогічних кадрів (ПК): масовий розвиток активності та культури ПК, підвищення рівня теоретичної й управлінської культури науково-практичної підготовки ПК, активне застосування засвоєних науково-педагогічних знань і педагогічного досвіду; підвищення рівня загальної та педагогічної культури ПК, поглиблення знань учнів, удосконалення їх морально-культурних цінностей. Виділено орієнтовні рівні якості й ефективності УНМК.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Жерносек І. 
Розширення і поглиблення інформаційних джерел забезпечення якісної науково-методичної роботи / І. Жерносек // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 2. - С. 67-71. - укp.

Охарактеризовано основні компоненти науково-методичної роботи школи: педагогічний, науково-методичний і управлінський. Кожен з них має певні джерела інформаційного забезпечення, форми та методи якого різноманітні, а саме: від простого анкетування до сучасних інформаційних технологій. Розглянуто основні етапи процесу моделювання розширення та поглиблення інформаційних джерел забезпечення якісної науково-методичної роботи ЗНЗ для сприяння подальшому вдосконаленню науково-методичної діяльності педагогів, пошуку додаткових ефективних індивідуальних, групових і масових форм і методів роботи, підвищення професіональної майстерності педагогів ЗНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46ф

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Жерносек І. 
Науково-методична культура педагогічних кадрів та її критерії / І. Жерносек // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 3. - С. 88-91. - укp.

Сформульовано визначення науково-методичної роботи ЗНЗ як системи аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, культурно-наукової та практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового та загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної та культурної компетентності та підвищення ефективності навчально-виховного процесу. Розглянуто процес (схему) формування науково-методичної управлінської (професіональної) культури керівника і педагога ЗНЗ. Виділено основні складові кожної із форм системи науково-методичної роботи ЗНЗ (індивідуальні, групові, масові) й елементи збагачення їх педагогічною культурою, які перебувають в органічній єдності, взаємодіють і доповнюють одна одну.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Жерносек І. 
Загальноосвітні навчальні заклади сьогодні і завтра / І. Жерносек // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 1. - С. 34-37. - укp.

Проаналізовано сучасний стан діяльності загальноосвітніх навчальних закладів та перспективи їх розвитку. Окреслено складові, які визначають суть діяльності таких закладів: рівень ефективності і результативність управлінської діяльності; прискорена розробка нової концепції інноваційної технології: фінансово-економічний і правовий статус закладу. Окреслено найболючіші питання, вирішення яких підвищить ефективність шкільної освіти: потреба кардинальним чином покращити підготовку шкільних підручників; психологічна перебудова учителя; більш повна реалізація принципів поєднання навчання з продуктивною працею; перегляд позицій профільного і трудового навчання і виховання тощо.

Проанализированы современное состояние деятельности данных заведений и перспективы их развития. Очерчены составляющие, которые определяют суть деятельности данных заведений: уровень эффективности и результативности управленческой деятельности; ускоренная разработка новой концепции инновационной технологии: финансово-экономический и правовой статус заведения. Рассмотрены самые болезненные вопросы, решение которых повысит эффективность школьного образования: потребность кардинальным образом улучшить подготовку школьных учебников; психологическая перестройка учителя; более полная реализация принципов соединения обучения с производительным трудом; просмотр позиций профильного и трудового обучения и воспитания и др.

The current state of secondary schools and their development prospects. Are outlined three components that define the essence of secondary schools: the level of efficiency and effectiveness of management activities; accelerate the development of a newconcept of innovative technology: financial-economic and legal status of the institution. Are outlined the most painful questions that need to be addressed immediately so that the school was effective: the need to radically improve the training of schooltextbooks; psychological transformation of the teacher more fully realize the principle of combining education with productive labor; view profile positions and employment training and education, etc.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського