Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Дубодєлова А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Петрович Й. М. 
Менеджмент організацій: методи виконання випускних робіт : Навч. посіб. для студ. вищ. закл. освіти / Й. М. Петрович, А. В. Дубодєлова, І. Г. Устінова, І. І. Новаківський; ред.: Й. М. Петрович; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2000. - 160 c. - Бібліогр.: 47 назв. - укp.

Вперше узагальнено методичні вимоги до виконання дипломних проектів і магістерських робіт зі спеціальності "Менеджмент організацій", зокрема до їх тематики та структури, написання окремих розділів, використання статистичних і економіко-математичних методів та досягнень сучасної інформатики у вирішенні складних проблем управління, нових підходів до економічної оцінки проектних управлінських рішень. Особливу увагу приділено оформленню розрахунково-пояснювальної записки та графічного матеріалу випускних робіт, організації їх захисту. Концептуально викладено вимоги до виконання та організації захисту бакалаврських робіт.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 р3-3 я73(4УКР) + У9(4УКР)290-212.1 р3-3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605815 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Петрович Й. М. 
Менеджмент організацій: методи виконання випускних робіт : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Й. М. Петрович, А. В. Дубодєлова, І. Г. Устінова, І. І. Новаківський; ред.: Й. М. Петрович; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-е вид., переробл. і доповн. - Л., 2004. - 180 c. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Уперше узагальнено методичні вимоги до виконання випускних кваліфікаційних робіт і проектів, зокрема їх тематики, структури, написання окремих розділів, використання статистичних, економіко-математичних методів і досягнень сучасної інформатики у вирішенні складних проблем управління, нових засад економічного оцінювання проектних рішень. Визначено правила оформлення пояснювальної записки та графічного матеріалу випускних кваліфікаційних робіт, організації їх підготовки та захисту.

Впервые обобщены методические требования к выполнению выпускных квалификационных работ и проектов, в частности их тематике, структуре, написанию отдельных разделов, использованию статистических, экономико-математических методов и достижений современной информатики в решении сложных проблем управления, новых основ экономической оценки проектных решений. Определены правила оформления пояснительной записки и графического материала выпускных квалификационных работ, организации их подготовки и защиты.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 р30-252.45 я73 + У9(4УКР)290-212.1 р30-252.45 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА649409 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Петрович Й. М. 
Маркетинговий потенціал в системі менеджменту вітчизняних підприємств / Й. М. Петрович, А. В. Дубодєлова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 554. - С. 188-191. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Проаналізовано еволюцію маркетингу в зарубіжних компаніях і виявлено сучасні тенденції його розвитку та окреслено пріоритетні напрями адаптації іноземного досвіду на вітчизняних підприємствах. Оцінено практику застосування мікс-маркетингу і досліджено зміни, що відбуваються в маркетинговому середовищі вітчизняних підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дубодєлова А. В. 
Сучасні підходи до оцінювання конкурентоспроможності товарів промислового підприємства / А. В. Дубодєлова, О. В. Юринець // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 533. - С. 133-139. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проаналізовано сучасні підходи, розроблено класифікацію методів оцінювання конкурентоспроможності товарів і визначено сфери їх застосування на промислових підприємствах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-82-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ухачевич Я. П. 
Формування позитивного іміджу продукції: торгова марка чи бренд? / Я. П. Ухачевич, А. В. Дубодєлова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 552. - С. 141-146. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено проблеми нецінових методів управління конкурентоспроможністю продукції засобами формування позитивного іміджу товару. Запропоновано підхід до вибору та застосування таких маркетингових засобів, як "торгова марка" та "бренд", які забезпечують товар додатковими конкурентними перевагами на ринку, не вдаючись до зниження цін.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дубодєлова А. В. 
Використання SPACE-методики під час прийняття стратегічних рішень на підприємстві / А. В. Дубодєлова, О. В. Юринець // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 582. - С. 169-173. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Викладено зміст і методологію SPACE-аналізу як інструменту стратегічного маркетингу підприємства, що функціонує у ринковій економіці. Надано рекомендації щодо його застосування в процесі прийняття управлінських рішень на вітчизняному підприємстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-210.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дубодєлова А. В. 
Система управління якістю готельних послуг: методологічні аспекти / А. В. Дубодєлова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 611. - С. 130-134. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано методологічні аспекти функціонування системи управління якістю послуг на підприємстві готельного бізнесу. Розроблено пропозиції з формування структурних складових управління якістю готельних послуг на підставі системного комплексного підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357-823.2-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ухачевич Я. П. 
Управління конкурентоспроможністю продукції: брендинг / Я. П. Ухачевич, А. В. Дубодєлова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 594. - С. 336-344. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто один з нецінових методів забезпечення конкурентоспроможності продукції - брендинг. На підставі виконаних досліджень та аналізу зарубіжних концепцій брендингу запропоновано вдосконалену концепцію конкурентного брендингу, розроблено алгоритм її реалізації на етапі розроблення нового бренду та виведення його на ринок. Пояснено зміст управління брендом на всіх етапах та запропоновано інструменти їх реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дубодєлова А. В. 
Еволюція концепцій маркетингу на вітчизняних підприємствах / А. В. Дубодєлова, О. В. Юринець // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 640. - С. 79-82. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано етапи розвитку концепцій маркетингу відповідно до еволюції бізнес орієнтацій і сучасних тенденцій бізнесу. Визначено сутність і сфери застосування традиційних концепцій маркетингу. Виявлено умови переорієнтації ринкової діяльності вітчизняних підприємств на сучасні концепції маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дубодєлова А. В. 
Особливості та проблеми вітчизняного директ-маркетингу / А. В. Дубодєлова, О. В. Юринець // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 223-228. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано сучасний стан сегментів ринку й особливостей складових вітчизняного директ-маркетингу. Виявлено тенденції та проблеми його розвитку як інструментарію концепції маркетингу відносин і утримування споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Дубодєлова А. В. 
Проблеми і можливості використання маркетингу в інноваційній діяльності вітчизняних підприємств / А. В. Дубодєлова, О. В. Юринець // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 628. - С. 489-493. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано причини необхідності та проблеми застосування маркетингового інструментарію в інноваційній діяльності вітчизняних підприємств за умов пришвидшеного розвитку ринкової економіки. Розроблено теоретичний підхід до маркетингового забезпечення інноваційних проектів вітчизняних підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Дубодєлова А. В. 
Маркетингові підходи до формування ринкової концепції інноваційного товару / А. В. Дубодєлова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 683. - С. 264-267. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто структуру інноваційного процесу в системі маркетингу, проаналізовано сучасні підходи щодо формування та перевірки концепції інноваційного товару за мультиатрибутивною моделлю. Обгрунтовано можливості їх застосування у практичній діяльності вітчизняних підприємств для забезпечення конкурентоспроможних позицій у ринковому середовищі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Катаєв А. В. 
Обгрунтування коефіцієнтів обміну акцій акціонерних товариств під час їх реорганізації шляхом злиття / А. В. Катаєв, А. В. Дубодєлова, О. В. Юринець // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 668. - С. 286-292. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто питання розрахунку коефіцієнтів обміну акцій під час реорганізації акціонерних товариств шляхом злиття на підставі різних показників, які характеризують результативність діяльності товариства, та проаналізовано основні проблемні моменти, які мають бути враховані під час здійснення цих розрахунків і практичному застосуванні одержаних результатів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Дубодєлова А. В. 
Організаційні конфлікти: особливості, причини виникнення, типологізація / А. В. Дубодєлова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 668. - С. 258-262. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Виокремлено та розглянуто особливості організаційних конфліктів у системі менеджменту підприємства. Узагальнено сучасні теоретичні підходи та практичний досвід і визначено групи причин виникнення організаційних конфліктів. Виконано типологізацію організаційних конфліктів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-642.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Дубодєлова А. В. 
Організаційно-економічні механізми екологізації виробництва на вітчизняних підприємствах / А. В. Дубодєлова, О. В. Юринець, М. М. Федорів // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2011. - № 698. - С. 156-162. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано тенденції техногенного впливу вітчизняної промисловості на довкілля та динаміку капітальних інвестицій і поточних витрат на охорону та раціональне використання природних ресурсів. Розглянуто сучасні підходи, виокремлено ключові групи мотивів і складові організаційно-економічних механізмів екологізації вітчизняного виробництва та на державному рівні підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-280-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Дубодєлова А. В. 
SWOT-аналіз конкурентних можливостей підприємства / А. В. Дубодєлова, М. В. Гербут // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 657. - С. 15-19. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Узагальнено теоретичні положння, практичний зарубіжний і вітчизняний досвід проведення SWOT-аналізу бізнес-середовища підприємства. Досліджено сфери застосування, використано методичні підходи та визначено напрями використання його інструментарію під час виявлення конкурентних переваг і формування відповідних стратегічних орієнтирів ринкової діяльності підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У229.0-13 + У9(4УКР)290-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Дубодєлова А. В. 
Тенденції в'їзного туризму в Львівській області / А. В. Дубодєлова, Х. Ю. Малкуш // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 749. - С. 162-166. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто роль туризму в економічному розвитку країни та регіону. Проаналізовано стан передумов здійснення туристичного бізнесу та факторів туристично-рекреаційного потенціалу Львівської області. Досліджено структуру в'їзних туристичних потоків Львівщини в динаміці та характеристик пріоритетних сегментів ринку туристичних послуг. Виявлено проблеми розвитку в'їзного туризму на Львівщині та визначено пріоритетні програмні напрями його розвитку з урахуванням регіонального туристично-рекреаційного потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР-4ЛЬВ)684.413.58 + У9(4УКР-4ЛЬВ)441.358.82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Дубодєлова А. В. 
Система управління якістю обслуговування клієнтів готельного підприємства / А. В. Дубодєлова, Л. С. Лісовська, А. О. Нищота // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 754. - С. 159-165. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

На підставі аналізу наукової та методичної літератури розкрито сутність поняття "якість обслуговування клієнтів" і обгрунтовано необхідність розроблення системи управління якістю вітчизняних готельних підприємств. Визначено зміст складових системи управління якістю обслуговування клієнтів готельного підприємства. Суб'єкти та об'єкти системи управління якістю обслуговування клієнтів готельного підприємства, які виокремлено на базі моделі "П'ять М", продиференційовано за елементами, найголовнішими з яких є нормативне забезпечення якості послуг. Сформовано структурно-функціональну модель системи управління якістю обслуговування клієнтів готельного підприємства. Доведено, що управління якістю обслуговування клієнтів - складний процес, який охоплює організаційний, економічний і соціальний напрями діяльності готельного підприємства. За системним підходом управління якістю обслуговування клієнтів - це сукупність взаємопов'язаних суб'єктів, об'єктів, принципів, методів і функцій управління, орієнтований на розроблення та задоволення вимог щодо якості та зниження витрат на нього. Пріоритетним завданням управління якістю є підвищення рівня задоволеності клієнтів, зниження операційних витрат, забезпечення оперативності обслуговування, одержання оптимального прибутку. На підставі виконання досліджень сформовано структурно-функціональну модель системи управління якістю обслуговування клієнтів готельного підприємства. Обгрунтовано завдання системи управління якістю за етапами гостьового циклу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357-823.2-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Катаєв А. В. 
Удосконалення розробки фінансових розділів бізнес-планів на підприємствах малого бізнесу / А. В. Катаєв, А. В. Дубодєлова, К. В. Процак // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 754. - С. 166-171. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто проблемні моменти розробки підприємствами малого бізнесу України фінансових розділів бізнес-планів впровадження інвестиційних проектів. Проаналізовано 3 основні типи помилок, які зустрічаються під час обгрунтування доцільності інвестицій у бізнес-проекти з частковим кредитним фінансуванням. Зокрема - це некоректне визначення обсягів грошових потоків унаслідок впровадження бізнес-проекту; заниженість оцінки ціни власного капіталу підприємства та відповідно ставки дисконтування майбутніх грошових потоків; методично некоректний розрахунок NPV проекту. З'ясовано, що вагомим чинником типовості цих помилок є застосування підприємствами малого бізнесу методологічних і методичних підходів, неадаптованих до специфіки інвестиційної діяльності підприємств малого бізнесу. Розглянуто методики, застосування яких підприємствами малого бізнесу під час розроблення фінансових розділів бізнес-планів забезпечуватиме підвищення достовірності бізнес-планів інвестиційних проектів та обгрунтованості доцільності інвестицій у ці проекти. Це надасть змогу здійснювати ретельніший відбір проектів, впроваджуючи лише ті з них, які будуть потенційно здатними забезпечити реалізацію цілей цих підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-233.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кузьмін О. Є. 
Організація біржової діяльності : навч. посіб. / О. Є. Кузьмін, О. В. Юринець, А. В. Дубодєлова, І. Я. Кулиняк; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2013. - 237, [1] c. - Бібліогр.: с. 227-229 - укp.

Розглянуто сутність біржової торгівлі та її еволюцію. Висвітлено роль та функції бірж у ринковій економіці. Охарактеризовано особливості функціонування українських фондових бірж. Наведено основні ознаки біржових товарів. Розкрито роль учасників біржової торгівлі у торговельно-посередницькій діяльності. Описано концепцію біржового котирування та встановлення ціни на аукціоні. Подано інформацію про організацію та технології проведення біржових торгів, порядку укладання угод на товарній, валютній та фондовій біржах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.42 я7 + У526.229.5 я7 + У542.130-212.13 я7 + У9(4УКР)262.295 я7 + У9(4УКР)421.30-212.131 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС56146 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського