Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (56)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Дубасенюк О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 68
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Науковий пошук майбутніх вчителів-дослідників : Зб. наук. пр. учасн. Всеукр. студ. олімпіади з педагогіки / ред.: О. А. Дубасенюк; Житомир. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. Студент. наук. т-во. - Житомир, 1999. - 83 c. - укp.

Розкрито різноманітні напрямки науково-педагогічних досліджень майбутніх вчителів: історико-педагогічний, етнопедагогічний, що вимагають нового педагогічного осмислення в процесі виховання і самовиховання творчої особистості. Досліджено роль самоаналізу і самооцінки у формуванні особистості вчителя, особливості використання нетрадиційних форм та методів навчання і виховання в процесі формування національної самосвідомості молодших школярів, а також формування національного світогляду засобами народної педагогіки. Розглянуто просвітницькі ідеї Івана Огієнка, педагогічну діяльність та педагогічну спадщину М.О.Корфа - українського педагога-новатора другої половини XIX ст., громадську діяльність Антіна Крушельницького, Тадеуша Чацького, проблему формування національної самосвідомості у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33565 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Професійна підготовка педагогічних працівників : Наук.-метод. зб. / ред.: О. А. Дубасенюк; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К.; Житомир, 2000. - 270 c. - укp.

Розглянуто історичні, теоретичні та технологічні аспекти підготовки майбутніх учителів до проектування та організації особистісно зорієнтованого виховання та соціально-педагогічної діяльності. Висвітлено проблеми формування культури поведінки учнів у системі професійно-технічної освіти, гуманізації педагогіки в контексті європейської культури, створення засобів наочності з використанням комп'ютерних технологій. Проаналізовано інноваційну діяльність учителя як важливу умову функціонування шкіл нового типу, роль педагогічної спадщини у розвитку освіти і професійному становленні вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603517 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Теоретичні та методичні засади соціально-педагогічної підготовки вчителя : Зб. наук.-метод. пр. / ред.: О. А. Дубасенюк; Ін-т змісту і методів навчання. - К.; Житомир, 1999. - 186 c. - укp.

Містяться матеріали доповідей, виголошених на Всеукраїнській науково-методичній конференції "Актуальні проблеми соціально-педагогічної підготовки вчителя", яка відбулася 13-14 квітня 1999 року в м.Житомирі. В них розглядаються теоретико-методологічні засади соціально-педагогічної діяльності, історія розвитку соціально-педагогічних ідей в Україні та за кордоном. Висвітлюються фактори соціалізації особистості в діяльності вчителя-вихователя, зміст та головні напрями діяльності соціального педагога, технологія підготовки майбутнього вчителя до соціально-педагогічної діяльності тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33172 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Історія педагогіки : Навч. посіб. для студ. / ред.: М. В. Левківський, О. А. Дубасенюк; Житомир. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 1999. - 336 c. - укp.

Розглянуто питання виникнення виховання й освіти в світовій суспільній цивілізації, систему виховання дітей та молоді у Давній Греції та Стародавньому Римі, в епоху Середньовіччя, Відродження, Просвітництва та період становлення капіталізму. Охарактеризовано сучасний стан і перспективи розвитку освіти у найбільш розвинених країнах - США, Великобританії, Німеччині, Франції, Японії. Висвітлено процес формування та розвитку педагогічних ідей в Україні від Київської Русі до сьогодення. Проаналізовано педагогічні погляди К.Ушинського, Л.Толстого, П.Лесгафта, М.Пирогова, педагогічні системи А.С.Макаренка та В.О.Сухомлинського.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0) я73 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС34761 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Наукова школа: центр професійної підготовки педагогічних кадрів : Наук. зб. / ред.: О. А. Дубасенюк; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - 2-е вид., доповн. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2005. - 419 c. - укp.

Відображено результати творчого пошуку 20-річної наукової роботи викладачів та аспірантів кафедри педагогіки Житомирського державного університету ім. І.Франка з проблеми професійної підготовки вчителя у методологічному, історико-педагогічному, соціокультурному, соціально-педагогічному, технологічному та науково-методичному аспектах. Розглянуто актуальні питання виховання учнівської молоді, зокрема формування гуманістичного ідеалу та громадянських цінностей школярів у контексті особистісно-орієнтованого підходу. Досліджено зарубіжний досвід використання індивідуальних методів навчання. Розроблено методику організації самоосвітньої діяльності майбутніх вчителів у процесі вивчення предметів педагогічного циклу, запропоновано засоби розвитку їх творчої активності та професійних здібностей. Обгрунтовано доцільність і можливості впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих навчальних закладах України.

Представлены результаты творческого поиска 20-летней научной работы преподавателей и аспирантов кафедры педагогики Житомирского государственного университета им. И.Франко по проблеме профессиональной подготовки учителя в методологическом, историко-педагогическом, социокультурном, социально-педагогическом, технологическом и научно-методологическом аспектах. Рассмотрены актуальные вопросы воспитания учащейся молодежи, в частности формирования гуманистического идеала и гражданских ценностей школьников в контексте личностно-ориентированного подхода. Исследован зарубежный опыт применения индивидуальных методов обучения. Разработана методика организации самообразовательной деятельности будущих учителей в процессе изучения предметов педагогического цикла, предложены средства развития их творческой активности и профессиональных способностей. Обоснованы целесообразность и возможности внедрения кредитно-модульной системы обучения в высших учебных заведениях Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663272 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дубасенюк О. А. 
Теорія і практика професійної виховної діяльності педагога : Моногр. / О. А. Дубасенюк; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2005. - 368 c. - Бібліогр.: с. 345-364. - укp.

Здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми виховної діяльності педагогів загальноосвітньої та професійної школи в історико-педагогічному контексті. Проаналізовано розвиток системних концепцій діяльності, наведено концептуальну модель професійної виховної діяльності (ПВД) педагогів. Визначено основні типи професійних виховних задач, висвітлено проблему ПВД у зарубіжних соціально-філософських і психолого-педагогічних літературних джерелах.

Осуществлен теоретико-методологический анализ проблемы воспитательной деятельности педагогов общеобразовательной и профессиональной школы в историко-педагогическом контексте. Проанализировано развитие системных концепций деятельности, приведена концептуальная модель профессиональной воспитательной деятельности (ПВД) педагогов. Определены основные типы профессиональных воспитательных задач, освещена проблема ПВД в зарубежных социально-философских и психолого-педагогических литературных источниках.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч311.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Педагогічний пошук молодих дослідників України : Зб. наук. пр. студ.-учасн. Всеукр. студ. олімпіади з педагогіки 2002 р. Вип. 2 / ред.: О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонова; Житомир. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2003. - 248 c. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічний аспект духовного розвитку старшокласників під час вивчення німецької мови. Проаналізовано розвиток обдарованої дитини за умов експериментальної програми "Росток". Досліджено використання структурно-логічних схем як засобу інтерактивного навчання на уроках географії, а також формування мотивації студентів до педагогічної діяльності у непрофільному вищому навчальному закладі. Розкрито особливості використання методу дидактичних ігор на уроках іноземної мови у початковій школі. Акцентовано увагу на удосконаленні процесу диференціації навчання молодших школярів використанням передового педагогічного досвіду учителів, діагностиці рівнів розвитку пізнавального інтересу в учнів до української літератури. Висвітлено історію розвитку освіти на Чернігівщині, а також дошкільне виховання в Галичині в 1920 - 1930 рр. у контексті завдань сучасного українського виховання.

Рассмотрен психолого-педагогический аспект духовного развития старшеклассников в процессе изучения немецкого языка. Проанализировано развитие одаренного ребенка в условиях экспериментальной программы "Росток". Исследовано использование структурно-логических схем как способа интерактивного обучения на уроках географии, а также формирование мотивации студентов к педагогической деятельности в непрофильном высшем учебном заведении. Раскрыты особенности использования метода дидактических игр на уроках иностранного языка в начальной школе. Акцентировано внимание на усовершенствовании процесса диференциации обучения младших школьников с помощью использования передового педагогического опыта учителей, диагностики уровней развития познавательного интересса у учеников к украинской литературе. Освещена история развития образования в Черниговской области, а также дошкольное воспитание в Галиции 1920 - 1930 гг. в контексте заданий современного украинского воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347120 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Практикум з педагогіки : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / ред.: О. А. Дубасенюк, А. В. Іванченко; Житомир. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - 2-е вид., доповн. і переробл. - Житомир, 2002. - 483 c. - укp.

Розглянуто предмет, мету, методи науково-педагогічних досліджень педагогіки як науки, розкрито суть її базових понять. Запропоновано класифікацію педагогічних категорій за ступенями пізнання світу дитинства, отроцтва, юнацтва, розкрито їх взаємозв'язки. Проаналізовано суть процесу навчання та змісту освіти в сучасній школі. Охарактеризовано форми організації навчання, а також урок як основну форму співпраці вчителя й учнів у процесі навчання.

Рассмотрены предмет, цель, методы научно-педагогических исследований педагогики как науки, раскрыто содержание ее базовых понятий. Предложена классификация педагогических категорий по ступеням познания мира детства, отрочества, юношества, раскрыты их взаимосвязи. Проанализировано содержание процесса обучения и образования в современной школе. Охарактеризованы формы организации образования, а также урок как основная форма сотрудничества учителя и учеников в процессе обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.266.69я73 + Ч489.511.266.69я73

Шифр НБУВ: ВС37348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дубасенюк О. А. 
Професійна виховна діяльність педагога: досвід порівняльного дослідження : Моногр. / О. А. Дубасенюк; Житомир. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2002. - 192 c. - Бібліогр.: с. 185-192. - укp.

З позиції системного підходу, на підставі принципу порівняльного аналізу висвітлено проблему професіоналізму педагогів загальноосвітньої та професійної школи у сфері виховної діяльності. Проаналізовано вплив психолого-педагогічних чинників на рівень ефективності виховної діяльності високопродуктивних, продуктивних і малопродуктивних педагогів, а також особливості їх виховної роботи з учнівською молоддю.

С позиции системного подхода, на основе принципа сравнительного анализа освещена проблема профессионализма педагогов общеобразовательной и профессиональной школы в сфере воспитательной деятельности. Проанализировано влияние психолого-педагогических факторов на уровень эффективности воспитательной деятельности высокопродуктивных, продуктивных и малопродуктивных педагогов, а также особенности их воспитательной работы с учащейся молодежью.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч311.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дубасенюк О. А. 
Професійна підготовка майбутнього вчителя до педагогічної діяльності : Моногр. / О. А. Дубасенюк, Т. В. Семенюк, О. Є. Антонова; Житомир. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2003. - 192 c. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Розглянуто проблему розробки та впровадження у навчально-виховний процес вищого педагогічного навчального закладу нових технологій професійної підготовки майбутнього педагога. Проаналізовано проблему підготовки вчителя-вихователя у теорії та практиці роботи педагогічного вузу. Описано динаміку розвитку професійно-педагогічної спрямованості майбутніх педагогів. Розкрито зміст професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя, сутність та специфіку його виховної діяльності. Висвітлено цілісні педагогічні технології контекстового навчання у процесі викладання педагогічних дисциплін.

Рассмотрена проблема разработки и внедрения в учебно-воспитательный процесс высшего педагогического учебного заведения новых технологий профессиональной подготовки будущего учителя. Проанализирована проблема подготовки учителя-воспитателя в теории и практике работы педагогического вуза. Описана динамика развития профессионально-педагогической направленности будущих педагогов. Раскрыты содержание профессионально-педагогической подготовки будущего учителя, сущность и специфика его воспитательной деятельности. Освещены целостные педагогические технологии контекстового обучения в процессе преподавания педагогических дисциплин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Наукова школа: центр професійної підготовки педагогічних кадрів (науковий доробок викладачів та аспірантів кафедри педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка) / ред.: О. А. Дубасенюк; Житомир. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2003. - 334 c. - укp.

Наведено результати 20-річної роботи викладачів та аспірантів кафедри педагогіки з проблеми професійної підготовки вчителя (методологічний, історико- та соціо-педагогічний, соціокультурний, технологічний, науково-методичний аспекти). Розглянуто актуальні питання виховання учнівської молоді, зокрема, формування гуманістичного ідеалу, громадянських цінностей школярів з використанням особистісно-орієнтованого підходу. Проаналізовано особливості розвитку вокально-хорової педагогіки на Волині.

Приведены результаты 20-летней работы преподавателей и аспирантов кафедры педагогики по проблеме профессиональной подготовки учителя (методологический, историко- и социо-педагогический, социокультурный, технологический, научно-методический аспекты). Рассмотрены актуальные вопросы воспитания учащейся молодежи, в частности, формирования гуманистического идеала, гражданских ценностей школьников с использованием личностно-ориентированного подхода. Проанализированы особенности развития вокально-хоровой педагогики на Волыни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Науково-методична співпраця в системі університет - середній та вищий навчальний заклад : Зб. наук.-метод. пр. / ред.: О. А. Дубасенюк; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2004. - 224 c. - укp.

Розглянуто питання підготовки майбутніх учителів до застосування інноваційних технологій викладання іноземних мов у початковій школі, запровадження інноваційних технологій в організації педагогічної практики студентів ВНЗ. Проаналізовано досвід лікувально-оздоровчих закладів щодо виховання гуманних взаємин учнів початкових класів зони радіологічного контролю. Висвітлено концепцію екологічної освіти та шляхи її реалізації в системі "університет - середній заклад освіти". Описано систему роботи з обдарованими учнями у закладах нового типу на основі досвіду роботи шкіл м.Житомира.

Рассмотрены вопросы подготовки будущих учителей к применению инновационных технологий преподавания иностранных языков в начальной школе, внедрения инновационных технологий в организации педагогической практики студентов ВУЗ. Проанализирован опыт лечебно-оздоровительных заведений по воспитанию гуманных взаимоотношений учеников начальных классов зоны радиологического контроля. Представлена концепция экологического образования, определены пути её реализации в системе "университет - среднее учебное заведение". Описана система работы с одарёнными учениками в заведениях нового типа на основе опыта работы школ г.Житомира.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС39943 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Освітні інноваційні технології у процесі викладання навчальних дисциплін / ред.: О. А. Дубасенюк; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2004. - 262 c. - укp.

Висвітлено проблему впровадження у навчально-виховний процес вищого закладу освіти новітніх технології навчання. З використанням системного, особистісно-орієнтованого підходів наведено технології професійно-педагогічної та соціально-педагогічної підготовки майбутніх учителів, а також інноваційні технології міжособистісної взаємодії. Проаналізовано особливості запровадження кредитно-модульної системи навчання у Житомирському державному університеті.

Освещена проблема внедрения в учебно-воспитательный процесс высшего заведения образования новейших технологий обучения. С учетом системного, личностно-ориентированного подходов приведены технологии профессионально-педагогической и социально-педагогической подготовки будущих учителей, а также инновационные технологии межличностного взаимодействия. Проанализированы особенности внедрения кредитно-модульной системы обучения в Житомирском государственном университете.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч486я43

Шифр НБУВ: ВС39944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Дубасенюк О. А. 
Методика викладання педагогіки : навч. посіб. / О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонова. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2008. - 492 c. - Бібліогр.: с. 480-482. - укp.

В контексті особистісно-зорієнтованого та технологічного підходів розкрито особливості викладання у педагогічному ВНЗ основних розділів курсу "Педагогіка": теорій виховання, навчання, керівництва й управління школою. Охарактеризовано організаційні форми та методи навчання педагогіки, особливості проведення лекційних і семінарських занять, студентських олімпіад. Запропоновано технологію навчання педагогічно обдарованого студента.

В контексте личностно-ориентированного и технологического подходов раскрыты особенности преподавания в педагогическом ВУЗ основных разделов курса "Педагогика": теорий воспитания, обучения, руководства и управления школой. Охарактеризованы организационные формы и методы обучения педагогике, особенности проведения лекционных и семинарских занятий, студенческих олимпиад. Предложена технология обучения педагогически одаренного студента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч31р30

Шифр НБУВ: ВА698040 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Дубасенюк О. А. 
Модернізація освіти України у контексті євроінтеграційних процесів: історико-педагогічний аспект : монографія / О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук, О. А. Чемерис, Н. В. Якса, Т. П. Москвіна; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2008. - 300 c. - (Наук. шк. "Проф.-пед. підготов. майбут. учителів"). - укp.

Розглянуто історико-педагогічні аспекти становлення та розвитку різних ланок освіти як передумову її модернізації у контексті інтеграції України в європейський освітній простір, соціально-історичний аспект становлення та розвитку проблеми комунікації як підгрунтя підготовки майбутніх учителів до формування комунікативної компетентності молодших школярів. Викладено історію становлення та розвитку вищої освіти. Висвітлено основні напрямки структурного реформування й адаптації вищої школи української держави до вимог Болонського процесу.

Рассмотрены историко-педагогические аспекты становления и развития разных звеньев образования как предпосылка его модернизации в контексте интеграции Украины в европейское образовательное пространство, социально-исторический аспект становления и развития проблемы коммуникации как основание для подготовки будущих учителей к формированию коммуникативной компетенции младших школьников. Изложены история становления и развития высшего образования. Освещены основные направления структурного реформирования и адаптации высшей школы украинского государства к требованиям Болонского процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(0) + Ч484(4) + Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Проблеми підвищення якості освіти у контексті євроінтеграційних процесів: досвід, інновації, перспективи : Зб. наук.-метод. пр. / ред.: О. А. Дубасенюк; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2006. - 216 c. - укp.

Висвітлено проблеми підвищення якості освіти у середніх навчально-виховних та вищих закладах освіти у контексті євроінтеграційних процесів. Розглянуто питання щодо впровадження кредитно-модульної системи освіти, соціальних передумов корекції поведінки школярів за постчорнобильських умов, комп'ютеризації навчання читання іноземною мовою, підвищення якості знань з гімнастики на засадах попередньої теоретичної підготовки та оцінки в кредитно модульній системі. Проаналізовано можливості розвитку візуального мислення на уроках математики та використання мультимедійних технологій на сучасному уроці.

Освещены проблемы повышения качества образования в средних учебно-воспитательных и высших заведениях образования в контексте евроинтеграционных процессов. Рассмотрены вопросы, касающиеся внедрения кредитно-модульной системы образования, социальных предпосылок коррекции поведения школьников в постчернобыльских условиях, компьютеризации обучения чтению на иностранном языке, повышения качества знаний по гимнастике на основе предварительной теоретической подготовки и оценки в кредитно-модульной системе. Проанализированы возможности развития визуального мышления на уроках математики и использования мультимедийных технологий на современном уроке.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)я43 + Ч484(4УКР)я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС43188 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Дубасенюк О. А. 
Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : Моногр. / О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонова, С. С. Вітвіцька, Н. Г. Сидочук, О. М. Спірін; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім.І.Франка, 2006. - 321 c. - (Наук. шк. "Проф.-пед. підготов. майбут. учителів"). - укp.

Розглянуто сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку національних освітніх систем, визначено особливості та закономірності їх функціонування. Проведено компаративний аналіз моделей ступеневої педагогічної освіти західноєвропейських країн, США та України. На підставі використання системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, інноваційного, компетентнісного підходів і полікультурної парадигми розкрито особливості педагогічної діяльності та розроблено моделі професійної підготовки майбутніх учителів. Розглянуто факторні моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагога загальноосвітньої та професійної школи. Наведено характеристику педагогічної освіти як процесу професійного та соціального становлення особистості майбутнього педагога за умови прискореної глобальної інтеграції у світове співтовариство. Висвітлено теоретичні підходи щодо створення моделі педагогічної обдарованості.

Рассмотрены современные концептуальные модели и тенденции развития национальных образовательных систем, показаны их особенности и закономерности функционирования. Проведен компаративный анализ моделей многоуровневой системы педагогического образования западноевропейских стран, США и Украины. На основе использования системного, деятельностного, личностно-ориентированного, культурологического, инновационного, компетентностного подходов и поликультурной парадигмы раскрыты особенности педагогической деятельности и разработаны модели профессиональной подготовки будущих учителей. Рассмотрены факторные модели продуктивной профессиональной воспитательной деятельности педагога общеобразовательной и профессиональной школы. Приведена характеристика педагогического образования как процесса профессионального и социального становления личности будущего педагога в условиях ускоренной глобальной интеграции в мировое сообщество. Освещны теоретические подходы к созданию модели педагогической одаренности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681077 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Дубасенюк О. А. 
Житомирська науково-педагогічна школа "Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів": здобутки та перспективи : зб. наук. пр. / О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонова, С. С. Вітвицька, Н. Г. Сидорчук, Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2009. - 432 c. - укp.

Висвітлено історію становлення, здобутки та перспективи Житомирської наукової педагогічної школи, заснованої доктором педагогічних наук, професором О.А. Дубасенюк у 1998 р. при кафедрі педагогіки Житомирського державного педагогічного інституту ім. І. Франка. Розглянуто методологічні засади професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів. Проаналізовано актуальні проблеми її організації за умов ступеневої освіти, запропоновано методики розвитку педагогічної обдарованості та творчості майбутніх учителів, формування гуманістичної спрямованості та моральних цінностей у студентської та учнівської молоді. Досліджено особливості реалізації та самореалізації особистості у різих типах навчальних закладів. Проаналізовано стан підготовки вчителів загальноосвітніх шкіл до використання індивідуального підходу у навчальному процесі. Визначено умови й особливості диференціації самостійної роботи студентів у технічних коледжах. Досліджено зарубіжний досвід професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів (на прикладі Канади та Великобританії).

Освещена история становления, достижения и перспективы Житомирской научной педагогической школы, основанной доктором педагогических наук, профессором А.А. Дубасенюк в 1998 г. при кафедере педагогики Житомирского государственного педагогического института им. И. Франко. Рассмотрены методологические основы профессионально-педагогической подготовки будущих учителей. Проанализированы актуальные проблемы ее организации в условиях поэтапного образования, приведены методики развития педагогической одаренности и творчества будущих учителей, формирования гуманистической направленности и моральных ценностей у студенческой и учащейся молодежи. Исследованы особенности реализации и самореализации личности в различных типах учебных заведений. Проанализировано состояние подготовки учителей общеобразовательных школ к использованию индивидуального подхода в учебном процессе. Определены условия и особенности дифференциации самостоятельной работы студентов в технических колледжах. Исследован зарубежный опыт профессионально-педагогической подготовки будущих учителей (на примере Канады и Великобритании).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР-4ЖИТ)718 я43 + Ч489.51 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714022 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Дубасенюк О. А. 
Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : монографія / О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонова, С. С. Вітвіцька, Н. Г. Сидорчук, О. М. Спірін, Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2008. - 396 c. - укp.

Проаналізовано сучасні концепутальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти. На основі системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, компетентісного підходів, полікультурної парадагми розкрито особливості педагогічної діяльності. Педагогічну освіту розглянуто як процес професійного та соціального становлення особистості майбутнього педагога за умов глобалізації.

Проанализированы современные концептуальные модели и тенденции развития в педагогическом образовании. На основе системного, деятельностного, личностно-ориентированного, культурологического, компетентностного подходов, политкультурной парадигмы раскрыты особенности педагогической деятельности. Педагогическое образование рассмотрено как процесс профессионального и социального становления будущего педагога в условиях глобализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708402 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Чернілевський Д. В. 
Методологія наукової діяльності : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Д. В. Чернілевський, О. Є. Антонова, Л. В. Барановська, О. В. Вознюк, О. А. Дубасенюк; ред.: Д. В. Чернілевський; Відкритий міжнар. ун-т розвитку людини "Україна", Акад. міжнар. співробітництва з креатив. педагогіки. - Вид. 2-ге, допов. - К.; Вінниця : АМСКП, 2010. - 483 c. - Бібліогр.: 140 назв. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні та технологічні основи теорії та практики наукової діяльності у ВНЗ, розглянуто сутність науки, її структуру в сфері суспільства на сучасному етапі його розвитку. Висвітлено технології наукової діяльності на прикладі педагогіки, педагогічної синергетики, психології, екології, інженерної механіки й економіки з позиції філософсько-практичних аспектів. Наведено методи аналізу сучасних знань і методику проектування науково-педагогічної діяльності, форми її організації та розвитку у вищій школі України, яка ступила на шлях до глобалізації освітньої діяльності зі збереження національних традицій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю251 я73 + Ч481.42 я73 + Ю945.3 я73 + Ч210.1 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС50610 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського