Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Даніленко Е$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій транспорту / ред.: Е. І. Даніленко. - К., 2004. - 201 с. - (Транспорт. системи і технології; Вип. 6). - укp.

Розглянуто питання інфраструктури залізниць, технології й організації транспортних процесів, математичного моделювання об'єктів залізничного транспорту, екологічної безпеки на транспорті. Визначено параметри ресорного підвішування модернізованого вагона для перевезення автомобілів у складі пасажирського поїзда. Описано модель автоматизованої системи закріплення поїздів на сортувальних станціях. Проаналізовано системи електроживлення Укрзалізниці, сучасні цифрові системи комутації в мережах зв'язку. Висвітлено джерела викидів шкідливих газів в атмосферу на залізницях України.

Рассмотрены вопросы инфраструктуры железных дорог, технологии и организации транспортных процессов, математического моделирования объектов железнодорожного транспорта, экологической безопасности на транспорте. Определены параметры ресорной подвески модернизированного вагона для перевозки автомобилей в составе пассажирского поезда. Представлена модель автоматизированной системы закрепления составов на сортировочных станциях. Проанализированы системы электропитания железных дорог Украины, современные цифровые системы коммутации в сетях связи. Освещены источники выбросов вредных газов в атмосферу на украинских железных дорогах.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71854/транс.сист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту / ред.: Е. І. Даніленко. - К., 2007. - 233 с. - (Транспорт. системи і технології; Вип. 12). - укp. - рус.

Описано статистичні методи прогнозування надійності роботи хрестовин стрілочних переводів. Проведено теоретичні дослідження поздовжньої стійкості рейкових ниток в процесі скріплень на залізобетонних шпалах. Розкрито загальні передумови до вибору раціональної жорсткості колії. Розглянуто питання екстраполяції рівня зносу тягових двигунів за умов експлуатації за вібродіагностичними сигналами, скорочення простою вагонів на сортувальних станціях за рахунок підвищення ефективності їх роботи. Визначено швидкість зіткнення відчепів на сортувальних коліях і показники роботи сортувальних гірок.

Описаны статистические методы прогнозирования надёжности работы стрелочных переводов. Проведены теоретические исследования продольной устойчивости рельсовых нитей в процессе скреплений на железобетонных шпалах. Раскрыты общие предпосылки к выбору рациональной жёсткости пути. Рассмотрены вопросы экстраполяции уровня износа тяговых двигателей в условиях эксплуатации по вибродиагностическим сигналам, сокращения простоя вагонов на сортировочных станциях за счёт повышения эффективности их работы. Определены скорость столкновения отцеплений на сортировочных путях и показатели работы сортировочных горок.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71854/транс.сист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій транспорту / ред.: Е. І. Даніленко. - К., 2005. - 128 с. - (Транспорт. системи і технології; Вип. 7). - укp. - рус.

Рассмотрены вопросы применения электронных тахеометров в условиях инженерно-геодезической съемки стрелочных переводов. Освещены термодинамические аспекты альтернативной замены холодильного агента в холодильных системах подвижного состава. Проанализированы пути повышения эффективности тормозной системы пассажирского вагона с дисковыми тормозами. Приведены результаты теоретических и экспериментальных исследований по установлению допускаемых скоростей движения поездов по участку пути, отремонтированному с применением современных путевых машин.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71854/транс.сист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій транспорту / ред.: Е. І. Даніленко. - К., 2005. - 223 с. - (Транспорт. системи і технології; Вип. 8). - укp. - рус.

Наведено результати дослідження перехідних процесів гідроелектропружної системи з плоского п'єзоперетворювача та акустичного шару. Розглянуто задачу визначення температурних полів кусково-однорідних сферичних областей, питання математичного моделювання стану парка локомотивів. Описано математичні моделі перевезення вантажів у контейнерах. Проаналізовано перспективи розвитку контейнерних перевезень. Вивчено вплив транспортно-складського процесу на функціонування логістичних систем, новітньої гемодинаміки на лінійні споруди залізничного і трубопровідного транспорту. Викладено методику розрахунку викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від підприємств залізничного транспорту.

Приведены результаты исследования переходных процессов гидроэлектроупругой системы из плоского пьезопреобразователя и акустического слоя. Рассмотрены задача определения температурных полей кусково-однородных сферических областей, вопросы математического моделирования состояния парка локомотивов. Представлены математические модели перевозки грузов в контейнерах. Проанализированы перспективы развития контейнерных перевозок. Изучены влияния транспортно-складского процесса на функционирование логистических систем, новейшей гемодинамики на линейные сооружения железнодорожного и трубопроводного транспорта. Изложена методика расчёта выбросов загрязняющих веществ в атмосферный воздух от предприятий железнодорожного транспорта.


Індекс рубрикатора НБУВ: О.я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71854/транс.сист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій транспорту / ред.: Е. І. Даніленко. - К., 2006. - 162 с. - (Транспорт. системи і технології; Вип. 9). - укp. - рус.

Розглянуто питання інфраструктури і рухомого складу залізниць, технології та організації транспортних процесів, математичного моделювання щодо об'єктів залізничного транспорту, екологічної безпеки на транспорті. Висвітлено проблеми вимірювання температурних полів пар тертя вантажних та пасажирських вагонів під час гальмування, діагностики технічного стану рейкового шляху і колісних пар рухомого складу на основі акустичних методів. Проаналізовано перспективи розвитку вагонобудування, аспекти формування парку пасажирських вагонів. Наведено вимоги до під'їздних колій під час реконструкції, модернізації та створення нових транспортно-технологічних ліній і комплексів.

Рассмотрены вопросы инфраструктуры и подвижного состава железных дорог, технологии и организации транспортных процессов, математического моделирования относительно объектов железнодорожного транспорта, экологической безопасности на транспорте. Освещены проблемы измерения температурных полей пар трения грузовых и пассажирских вагонов при торможении, диагностики технического состояния рельсового пути и колесных пар подвижного состава на основе акустических методов. Проанализированы перспективы развития вагоностроения, аспекты формирования парка пассажирских вагонов. Приведены требования к подъездным путям при реконструкции, модернизации и создания новых транспортно-технологических линий и комплексов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372я54 + О2я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71854/Транс.сист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій транспорту / ред.: Е. І. Даніленко. - К., 2006. - 219 с. - (Транспорт. системи і технології; Вип. 10). - укp. - рус.

Розглянуто питання модернізації систем автоматичного контролю виявлення перегрітих букс пасажирських вагонів, удосконалення розрахунку навантаження на металеві прогонні будови мостів. Проаналізовано систему діагностики взаємодії рухомого складу та стрілочних переводів з використанням вимірювань граничних нерівностей за різних умов експлуатації. Наведено результати дослідження напружено-деформованого стану плит доріг. Визначено залежність властивостей фібробетону від вмісту сталевих волокон.

Рассмотрены вопросы модернизации систем автоматического контроля выявления перегретых букс пассажирских вагонов, усовершенствования расчёта нагрузки на металлические прогонные строения мостов. Проанализирована система диагностики взаимодействия подвижного состава и стрелочных переводов с использованием измерений предельных неравенств в разных условиях эксплуатации. Приведены результаты исследования напряженно-деформированного состояния плит дорог. Определена зависимость свойств фибробетона от содержания стальных волокон.


Індекс рубрикатора НБУВ: О.я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71854/Транс.сист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій транспорту / ред.: Е. І. Даніленко. - К., 2007. - 212 с. - (Транспорт. системи і технології; Вип. 11). - укp. - рус.

Розглянуто питання інфраструктури та рухомого складу залізниць, технології й організації транспортних процесів, математичного моделювання об'єктів залізничного транспорту, екологічної безпеки на транспорті. Охарактеризовано систему захисту інформації у волокно-оптичних мережах передачі з оперативним визначенням місця несанкціонованного доступу. Розкрито можливості модифікації цементного залізобетону шпал добавками на основі відходів хімічних виробництв. Наведено результати чисельних досліджень напружено-деформованого стану тонкостінних балкових конструкцій. Описано технологію та моделювання руху міждержавних контейнерних поїздів.

Рассмотрены вопросы инфраструктуры и подвижного состава железных дорог, технологии и организации транспортных процессов, математического моделирования объектов железнодорожного транспорта, экологической безопасности на транспорте. Охарактеризована система защиты информации в волокно-оптических сетях передачи с оперативным определением места несанкционированного доступа. Раскрыты возможности модификации цементного железобетона шпал добавками на основе отходов химических производств. Приведены результаты числовых исследований напряженно-деформированного состояния тонкостенных балковых конструкций. Описаны технология и моделирование движения межгосударственных контейнерных поездов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2я54

Шифр НБУВ: Ж71854/Транс.сист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем: техніка, технологія, економіка і управління : Тези доп. 3-ої наук.-практ. конф. / ред.: Е. І. Даніленко; Київ. ун-т економіки і технологій трансп. Транспорт. акад. України. Наук.-техн. т-во залізничників України. - К. : КУЕТТ, 2005. - 233 c. - (Сер. "Техніка, технологія"). - укp.

Проаналізовано перспективи розвитку вагонобудування, встановлено ефективність та можливості застосування автоматизованої системи поточного контролю технічного стану рухомих частин пасажирських вагонів. Розроблено метод екстраполяції експериментальних даних високошвидкісних випробувань залізничного транспорту. Охарактеризовано системи життєзабезпечення пасажирських вагонів вітчизняного виробництва. Проаналізовано деякі проблеми вимірювання температурних полів пар тертя вантажних і пасажирських вагонів під час гальмування. Розроблено методику визначення оптимальної щільності зносостійких покриттів дискретно-мозаїчного типу. Обгрунтовано можливість застосування алюмінієвих сплавів для виготовлення вантажних вагонів. Здійснено моделювання системи експлуатації та обслуговування нових маневрових локомотивів. Сформовано оптимальні підходи щодо створення гіпсовмісних композитів для транспортного будівництва. Запропоновано альтернативне рішення щодо розрахунку реконструкції подовжного профілю залізничних доріг. Висвітлено питання прогнозування поодинокого виходу рейок за умов українських залізниць. Показано доцільність використання ресурсоощадних технологій з метою удосконалення організації роботи припортового залізничного вузла. Розроблено програму розвитку міжнародних комбінованих перевезень. Проаналізовано перспективи використання інформаційних енергоощадних технологій на залізничному транспорті. Охарактеризовано сучасні цифрові системи пердачі й обробки інформації. Розглянуто питання екологічної безпеки, теоретичної механіки, загального машинознавства та математичного моделювання.

Проанализированы перспективы развития вагоностроения, установлены эффективность и возможности применения автоматизированной системы текущего контроля технического состояния подвижных частей пассажирских вагонов. Разработан метод экстраполяции экспериментальных данных высокоскоростных испытаний железнодорожного транспорта. Охарактеризованы системы жизнеобеспечения пассажирских вагонов отечественного производства. Проанализированы некоторые проблемы измерения температурных полей пар трения грузовых и пассажирских вагонов при торможении. Разработана методика определения оптимальной плотности износостойких покрытий дискретно-мозаического типа. Обоснована возможность применения алюминиевых сплавов для изготовления грузовых вагонов. Проведено моделирование системы эксплуатации и обслуживания новых маневренных локомотивов. Предложены новые подходы к созданию гипсоемких композитов для транспортного строительства. Представлены альтернативные решения по расчету реконструкции подвижного профиля железных дорог. Освещены вопросы прогнозирования одиночного выхода рельс в условиях украинских железных дорог. Показана целесообразность использования ресурсосберегающих технологий с целью усовершенствования работы припортового железнодорожного узла. Разработана программа развития международных комбинированных перевозок. Проанализированы перспективы использования информационных энергосберегающих технологий в отрасли железнодорожного транспорта. Охарактеризованы современные цифровые системы передачи и обработки информации. Рассмотрены вопросы экологической безопасности, теоретической механики, общего машиноведения и математического моделирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС41282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Алейник В. С. 
Будівництво та реконструкція залізничної мережі України для збільшення пропускної спроможності та запровадження швидкісного руху поїздів / В. С. Алейник, В. В. Козак, М. Д. Костюк, В. О. Яковлєв, Е. І. Даніленко, О. А. Мазур, Ю. В. Швець, Я. І. Микитін, Я. В. Дубневич, С. Д. Тараненко // Залізн. трансп. України. - 2010. - № 5. - С. 3-12. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Висвітлено ключові положення багаторічної роботи, виконаної колективом авторів в ході вирішення науково-технічних проблем будівництва, реконструкції, модернізації мережі залізниць України, з метою збільшення їх пропускної спроможності та впровадження швидкісного руху поїздів. Цю роботу висунуто на здобуття Державної премії України в галузі науки та техніки за 2009 рік.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-06 + О211-09

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Даніленко Е. І. 
Прискорений й швидкісний рух пасажирських поїздів потребує нових раціональних параметрів взаємодіючої пари "колесо - рейка" / Е. І. Даніленко // Залізн. трансп. України. - 2012. - № 5. - С. 7-14. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто питання співвідношення геометричних розмірів рейкової та колісної колії, співвідношення твердості поверхні кочення колеса та рейки, геометричні профілі коліс рухомого складу на вітчизняних і зарубіжних залізницях. На підставі аналізу вітчизняних і зарубіжних нормативів по розглянутих параметрах сформульовано пропозиції щодо впровадження на українських залізницях у разі введення швидкісного пасажирського руху нових раціональних нормативів рейкової та колісної колії, раціональних співвідношень твердостей колеса та рейки, раціональних контурів профілів коліс рухомого складу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-015.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Даніленко Е. І. 
Про необхідність внесення змін в існуючі нормативні допуски по ширині рейкової колії у прямих та кривих при впровадженні швидкісного руху поїздів на залізницях України / Е. І. Даніленко, В. М. Молчанов, М. І. Карпов, Р. М. Йосифович // Залізн. трансп. України. - 2014. - № 2. - С. 9-17. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблему диференціації нормативних допусків щодо ширини рейкової колії залежно від максимальних встановлених швидкостей руху поїздів і наявності відступів від норм утримання рейкової колії. Увагу приділено забезпеченню комфортабельності їзди пасажирів та наближенню вітчизняних норм до світових стандартів. Наведено практичні пропозиції для розв'язання даної проблеми.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-022

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Даніленко Е. І. 
Про необхідність внесення змін до діючого державного стандарту України ДСТУ 4344:2004 на рейки звичайні для залізниць широкої колії / Е. І. Даніленко, В. П. Велінець // Залізн. трансп. України. - 2014. - № 4. - С. 30-37. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблему наявності помилок і неточностей у державному стандарті України ДСТУ 4344:2004 на рейки звичайні для залізниць широкої колії. Особливу увагу приділено впливу цих неточностей і помилок на розрахунок залізничної колії на міцність і стійкість. Надано практичні пропозиції щодо виправлення помилок і визначення правильних технічних характеристик рейок.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-045.01 я86

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Даніленко Е. І. 
Про необхідність внесення змін в нормативні допуски по ширині рейкової колії в кривих на ділянках зі звичайними швидкостями руху поїздів та при впровадженні швидкісного руху на залізницях України / Е. І. Даніленко, В. М. Молчанов, Р. М. Йосифович, О. А. Олійник // Залізн. трансп. України. - 2014. - № 5. - С. 36-41. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблему встановлення необхідної ширини колії та нормативних допусків по ній в кривих ділянках залежно від максимальних швидкостей руху поїздів. Особливу увагу приділено забезпеченню оптимального вписування екіпажів в криві. Надано практичні пропозиції для вирішення даної проблеми.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-022

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Даніленко Е. І. 
Експериментальні дослідження характеристик горизонтальної поперечної жорсткості і модуля пружності залізничної колії при різних конструкціях рейкових скріплень / Е. І. Даніленко, В. П. Велінець // Залізн. трансп. України. - 2015. - № 4. - С. 3-11. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Наведено експериментальні дослідження характеристик горизонтальної поперечної жорсткості і модуля пружності залізничної колії за різних конструкцій рейкових скріплень. Ці характеристики є найважливішими розрахунковими параметрами залізничної колії, які характеризують здатність опору рейкових ниток зовнішнім силовим впливам. Вивчення характеристик просторової пружності рейкових ниток необхідне для розв'язання задач з розрахунку рейок на міцність у повній постановці, тобто у разі спільної дії на колію вертикальних і горизонтальних сил.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211.045.023

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Даніленко Е. І. 
Новітні дослідження бічної пружності рейкових ниток при спільній дії вертикальних і горизонтальних сил / Е. І. Даніленко // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2015. - № 6. - С. 65-77. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-045.01-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
16.

Даніленко Е. І. 
Впровадження прискореного і швидкісного руху поїздів на залізницях України потребує розробки і застосування нових нормативних допусків по ширині рейкової колії в прямих і кривих / Е. І. Даніленко, Р. М. Йосифович, В. М. Молчанов, Р. Р. Черніцький, О. А. Олійник, О. О. Сорока // Залізн. трансп. України. - 2017. - № 2. - С. 45-54. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Аналіз співвідношення розмірів ширини рейкової колії і існуючих допусків на уширення з величинами максимальних зазорів між гребенями коліс і рейками показує, що на коліях, які експлуатуються Укрзалізницею під час руху поїздів мають місце неприпустимо великі поперечні переміщення колісних пар в колії. З метою виправлення вказаних недоліків для залізничних колій прискореного і швидкісного руху поїздів запропоновано нові удосконалені нормативи утримання ширини колії і відступів за шириною для прямих і кривих ділянок.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Даніленко Е. І. 
Поздовжня стійкість рейкових плітей Р65 при скріпленнях безпідкладкового (КПП-5, КПП-1) та підкладкового типу (КБ) / Е. І. Даніленко, С. Л. Карпінський, В. М. Молчанов // Залізн. трансп. України. - 2018. - № 1. - С. 12-20. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наведено результати експериментальних досліджень поздовжньої стійкості рейкових ниток безстикової колії на залізобетонних шпалах за різних конструкцій безпідкладкових і підкладкових рейкових скріплень. Одержано фактичні значення сил опору рейкових ниток поздовжньому переміщенню у разі різних конструкцій рейкових скріплень та за різних умов експлуатації. На основі експериментальних даних побудовано графіки залежності погонного опору поздовжньому зсуву рейкових ниток від пропущенного тоннажу та вантажонапруженості. Результати виконаних досліджень надають змогу встановити раціональні сфери застосування скріплень з умови забезпечення поздовжньої стійкості безстикової колії.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211.6-045.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського