Проаналізовано підходи до визначення поняття спілкування в контексті різних галузей соціальних наук, визначено головну відмінність спілкування як виду соціальної діяльності. Проаналізовано поняття соціальної інклюзії та надано методи реалізації процесу соціальної інклюзії. Доведено необхідність спілкування у процесі соціальної інклюзії людини чи групи людей.
Проаналізовано мовленнєві уміння майбутніх фахівців з міжнародного права й уточнено вимоги до них відповідно до ОКХ (освітньо-кваліфікаційної характеристики) та ОПП (освітньо-професійної програми підготовки майбутніх фахівців) з міжнародного права. Доведено необхідність оновлення змісту навчально-виховного процесу.
Гусельникова С. В. Актуальні проблеми підготовки майбутніх фахівців до міжнародного спілкування в рамках Євро-заходів / С. В. Гусельникова // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2011. - Вип. 4. - С. 86-89. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.
Розглянуто актуальні проблеми підготовки майбутніх фахівців до міжнародного спілкування в межах Євро-заходів.