Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (28)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Гуревич Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гороль П. К. 
Обчислювальна техніка і технічні засоби навчання : Навч. посіб. для студ. вищ. пед. закл. освіти / П. К. Гороль, Р. С. Гуревич, Л. Л. Коношевський, В. О. Подоляк; ред.: Р. С. Гуревич; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 1999. - 324 c. - Бібліогр.: 116 назв. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічні основи використання обчислювальної техніки і технічних засобів навчання у навчально-виховному процесі. Значну увагу приділено звуковим та телевізійним засобам навчання. Детально проаналізовано організаційні форми навчання з точки зору їх відповідності можливостям ПЕОМ.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600459 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гуревич Р. С. 
Теоретичні та методичні основи організації навчання у професійно-технічних закладах / Р. С. Гуревич; ред.: С. У. Гончаренко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : Вища школа, 1998. - 229 c. - Бібліогр.: 376 назв. - укp.

Проаналізовано теоретичні і методичні основи організації навчання майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних закладах освіти. Розглянуто широкий спектр педагогічних проблем: від сучасної концепції професійної освіти, прогнозування цілей навчання до відбору та проектування змісту освіти, організації навчального процесу, методів, засобів і форм навчання та апробації отриманих результатів. Обгрунтовано використання технічних засобів навчання на базі електронно-обчислювальної техніки, нових інформаційних технологій та використання засобів мультимедіа, Інтернету, інформаційних систем (ГІС-технологій) тощо, а також створення відповідних педагогічних програмних засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)23 + Ч461.2 + Ч464(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588440 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Актуальні проблеми виробничих та інформаційних технологій, економіки та фундаментальних наук : зб. наук. пр. Вип. 4 / ред.: Р. С. Гуревич; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. Ін-т персп. технологій, економіки і фундам. наук. - Вінниця, 2007. - 221 с. - укp.

Розглянуто питання впровадження активних методів навчання студентів ВНЗ, інноваційних технологій на уроках трудового навчання. Розкрито основи вивченя елементів ринкової економіки та відносин в змісті даного навчання. Описано сучасні методи контролю знань учнів на уроках інформатики. Викладено методику створення веб-сайту навчального закладу. Проаналізовано шляхи впровадження кредитно-модульної технології під час викладання спеціальних дисциплін, зарубіжний досвід проведення оцінювання навчальних досягнень учнів. Визначено основні напрями модернізації економічної освіти.

Рассмотрены вопросы внедрения активных методов обучения студентов ВУЗ, инновационных технологий на уроках трудового обучения. Раскрыты основы изучения элементов рыночной экономики и отношений в содержании данного обучения. Описаны современные методы контроля знаний учеников на уроках информатики. Изложена методика создания вэб-сайта учебного заведения. Проанализированы пути внедрения кредитно-модульной технологии в период преподавания специальных дисциплин, зарубежный опыт проведения оценки учебных достижений учеников. Определены основные направления модернизации экономического образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я43

Шифр НБУВ: Ж73364 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Актуальні проблеми виробничих та інформаційних технологій, економіки та фундаментальних наук : зб. наук. пр. Вип. 5 / ред.: Р. С. Гуревич; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. Ін-т математики, фізики і технол. освіти. - Вінниця, 2008. - 263 с. - укp.

Висвітлено місце інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів у педагогічних університетах. Розглянуто тестування як засіб керування процесом вивчення матеріалознавства, дистанційну освіту як сучасний напрям розвитку заочної форми навчання. Проаналізовано особливості використання педагогічних програмних засобів під час проведення занять гуртка з радіотехнічного конструювання, побудови економічних моделей прогнозування з використанням теорії нечіткої логіки. Описано фізичний механізм індуктивного ефекту у напівпровідникових приладах. Визначено вплив розміру зерна полікристалічного цинку на його мікромеханічні властивості.

Освещено место информационно-коммуникационных технологий в профессиональной подготовке будущих учителей педагогических университетов. Рассмотрены тестирование как средство управления процессом изучения материаловедения, дистанционное образование как современное направление развития заочной формы обучения. Проанализированы особенности использования педагогических программных средств при проведении занятий кружка по радиотехническому конструированию, построения экономических моделей прогнозирования с использованием теории нечеткой логики. Описан физический механизм индуктивного эффекта в полупроводниковых приборах. Определено влияние размера зерна поликристаллического цинка на его микромеханические свойства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж73364 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гетта В. Г. 
Інноваційні педагогічні технології у трудовому навчанні : навч.-метод. посіб. / В. Г. Гетта, Р. С. Гуревич, О. М. Коберник, А. І. Терещук, Г. В. Терещук. - Умань : СПД Жовтий, 2008. - 212 c. - укp.

Розкрито сутність інноваційних педагогічних технологій, розглянуто історію їх становлення та розвитку у світі та в Україні. Наведено загальну характеристику й обгрунтовано можливості використання на уроках трудового навчання сучасних інноваційних технологій - інформаційно-комунікативних, інтерактивних, а також методу проектів, системи проблемних ситуацій, індивідуалізації та диференціації навчальних завдань. Розглянуто різні види програмованого навчання, визначено його основні вимоги, принципи, специфічні властивості та ефективність у порівнянні з іншими педагогічними технологіями. Обгрунтовано шляхи оптимізації навчально-трудової діяльності учнів у процесі вивчення технічних та обслуговуючих видів праці.

Раскрыта сущность инновационных педагогических технологий, рассмотрена история их становления и развития в мире и в Украине. Дана общая характеристика современных инновационных технологий - информационно-коммуникативных, интерактивных, а также метода проектов, системы проблемных ситуаций, индивидуализации и дифференциации учебных заданий. Рассмотрены различные виды программированного обучения, определены его основные требования, принципы, специфичекие свойства и эффективность в сравнении с другими педагогическими технологиями. Обоснованы пути оптимизации учебно-трудовой деятельности учащихся в процессе изучения технических и обслуживающих видов труда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гуревич Р. С. 
Теоретичні та методичні основи організації навчання у професійно-технічних закладах : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Р. С. Гуревич; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 1999. - 33 c. - укp. - рус.

Дисертація містить дослідження теоретико-методологічних, історико-педагогічних і науково-методичних основ організації навчання в професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ). Науково обгрунтовано й розроблено концепцію організації навчання в профтехучилищах, за якою з позицій філософсько-прагматичної орієнтації і особистісно-діяльнісного і системно-цілісного підходів розкривається сутність головних функцій профтехосвіти, зміст освіти і навчання в ПТНЗ, система науково-методичного забезпечення процесу навчання. Педагогічний експеримент підтвердив ефективність запропонованої системи організації навчання для підготовки кваліфікованих робітників у ПТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4Укр)2-4 + Ч461.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА305962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бойчук В. М. 
Різьблення деревини (історія, методика, практика) : монографія / В. М. Бойчук; ред.: Р. С. Гуревич; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця : Данилюк В.Г., 2011. - 315 c. - Бібліогр.: 304 назв. - укp.

Висвітлено зміст і технологію навчання учнів професійно-технічних навчальних закладів різьбленню деревини (РД). Розглянуто напрями та педагогічні умови підготовки майбутніх різьбярів, викладено методики навчання РД за класифікацією видів різьблення та з використанням комп'ютерних технологій (КТ) у професійній підготовці різьбярів, зокрема методику застосування фрезерно-гравірувальних верстатів з комп'ютерним управлінням. Визначено ефективність використання класифікації різьблення та застосування КТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: М134.8 + Щ125.508.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742327 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Левчук О. В. 
Теоретичні та методичні основи інтеграції природничо-математичної та спеціальної підготовки майбутніх економістів-аграріїв : монографія / О. В. Левчук; ред.: Р. С. Гуревич. - Вінниця, 2009. - 156 c. - укp.

Обгрунтовано педагогічні умови інтеграції природничо-математичної та спеціальної підготовки економістів у аграрних ВНЗ. Запропоновано модель, яка встановлює вимоги до рівня підготовки майбутніх економістів-аграріїв. Визначено шляхи реалізації моделі інтеграції природничо-математичної та спеціальної підготовки економістів у аграрних ВНЗ.

Обоснованы педагогические условия интеграции естественно-математической и специальной подготовки экономистов в аграрных ВУЗ. Предложена модель, устанавливающая требования к уровню подготовки будущих экономистов-аграриев. Определены пути реализации модели интеграции естественно-математической и специальной подготовки экономистов в аграрных ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)32 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732394 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Технології : термінол. слов.-довід. для студ. ВНЗ напряму підготов. "Технологічна освіта" / ред.: Р. С. Гуревич; упоряд.: М. Ю. Кадемія, І. В. Пінаєва. - 2-ге вид., доповн. - Вінниця, 2010. - 355 c. - укp.

Наведено понад 3 000 термінів з проблем освітньої галузі "Технології", зокрема з питань інформаційних і виробничих технологій, технологій підприємницької діяльності. Розкрито сутність таких понять, як абразив, блокова мозаїка, виробничий процес, декоративно-ужиткове мистецтво, рельєфне різблення, економічна ефективність реальних інвестицій, біологічна інформатика, комп'ютерне моделювання, фрагментація, цифровий навчальний ресурс.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж6 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА737840 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гуревич Р. С. 
Освітнє середовище для підготовки майбутніх педагогів засобами ІКТ : монографія / Р. С. Гуревич, Г. Б. Гордійчук, Л. Л. Коношевський, О. Л. Коношевський, О. В. Шестопал; ред.: Р. С. Гуревич; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця : Рогальська І.О., 2011. - 347 c. - укp.

Досліджено становлення інформаційного суспільства в Україні та розвиток інформаційного освітнього простору. Обгрунтовано використання інформаційного освітнього середовища (ІОС) в навчальному процесі педагогічного ВНЗ як програмно-технічного комплексу та педагогічної системи. Розкрито психолого-педагогічні проблеми навчального процесу в ІОС. Показано роль Інтернету в формуванні ІОС педагогічного ВНЗ. Висвітлено теоретичні засади використання мультимедійних технологій у фаховій підготовці майбутнього вчителя іноземної мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253.1 + Ч30в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА753204 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гуревич Р. С. 
Мобільне навчання - нова технологія професійної освіти XXI століття / Р. С. Гуревич // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 20. - С. 113-119. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто сучасну технологію інформатизації професійної освіти - технологію мобільного навчання (M-learning), що нині є одним із напрямів розвитку систем дистанційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гуревич Р. М. 
Трудове навчання в сучасні школі: яким йому бути? / Р. М. Гуревич // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 9-13. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито можливості трудового навчання щодо розвитку особистості, збереження здоров’я тих, хто навчається. Обґрунтовано необхідність відмови від профорієнтаційної ролі навчального предмета на користь загальноосвітньої. Наведено нову орієнтовну класифікацію предмета «Технологія» за ступенями загальної освіти.

Раскрыты возможности трудового обучения для развития личности, сохранения здоровья учащихся. Обоснована необходимость отказа от профориентационной роли учебного предмета и замены ее общеобразовательной. Приведена новая ориентировочная классификация предмета «Технология» по ступеням общего образования.

The opportunities of labour education for personal development have been disclosed, preservation of the health students who studi has been introduced. The necessity of rejection from vocational-oriented role of the subject in favor of secondary one. The new tentative classification of the subject «Technology» in accordance to the secondary education levels.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гуревич Р. С. 
Інформатизація позаурочної діяльності учнів і студентів / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16. - С. 106-112. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання організації позаурочної діяльності учнів і студентів, визначено її особливості, розкрито можливості використання інформаційно-телекомунікаційних технологій, проектної діяльності. Зроблено висновок, що зміст позаурочної діяльності сприяє формуванню пізнавального інтересу до науки, а також активізує самостійну роботу учнів і студентів.

Рассмотрены вопросы организации внеурочной деятельности учащихся и студентов, раскрыты ее особенности с использованием информационно-телекоммуникационных технологий и проектной деятельности. Сделан вывод, что содержание внеурочной работы содействует формированию познавательного интереса к науке,а также активизации самостоятельной работы учащихся и студентов.

This article is based on organization of after classes pupils' and students' activities, their peculiarities at using information-telecommunication technologies as well as designing activities. After-class work content promotes the formation of cognitive interest to science and to independent work of students and pupils.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 + Ч311.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гуревич Р. С. 
Формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів галузі інформаційно-комунікаційних технологій / Р. С. Гуревич // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 2. - С. 92-98. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто систему підготовки учителів до професійного використання інформаційних і комунікаційних технологій. Встановлено вимоги, умови, етапи, критерії готовності педагогів до використання інформаційних і комунікаційних технологій у професійній діяльності.

Рассмотрена система подготовки учителей к профессиональному использованию информационных и коммуникационных технологий. Определены требования, условия, этапы, критерии готовности педагогов к использованию информационных и коммуникационных технологий в профессиональной деятельности.

It is focused on t he analysis of the problem of teachers' training with the usage of information technologies. There have been set the requirements, conditions, levels and criteria of the teachers' qualification to use IT in teaching.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гуревич Р. С. 
Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів трудового навчання (технологій) / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2009. - № 2. - С. 73-78. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Акцентовано увагу на проблему формування інформаційно-комунікаційної компетентності (ІКК) студентів - майбутніх вчителів трудового навчання (технологій). Розкрито суперечності, які актуалізують проблему формування ІКК студентів. Зазначено, що в основу вирішення суперечностей Інститутом математики, фізики і технологічної освіти Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського покладено створення освітньо-комунікаційного середовища. Визначено зміст та описано особливості освітнього середовища. Розкрито організаційно-педагогічні умови формування ІКК у студентів. Розроблено критерії рівня сформованості ІКК студентів, зокрема, мотиваційно-необхідний та операційно-діяльнісний. Виокремлено показники рівня сформованості ІКК: знання, вміння, способи діяльності відповідно до критеріїв сформованості.

Акцентировано внимание на проблеме формирования информационно-коммуникационной компетентности (ИКК) студентов - будущих учителей трудового обучения (технологий). Раскрыты противоречия, актуализующие проблему формирования ИКК студентов. Отмечено, что в основу решения противоречий Институтом математики, физики и технологии образования Винницкого государственного педагогического университета им. М. Коцюбинского положено создание образовательно-коммуникационной среды. Определены ее содержание и особенности. Разработаны организационно-педагогические условия формирования ИКК у студентов. Разработаны критерии уровня сформированности ИКК студентов, в частности, мотивационно-необходимый и контрольно-корректирующий. Выделены показатели уровня сформированности ИКК: знания, умения, способы деятельности соответственно критериям сформированности.

The educationally-pedagogical technology of professional training specialists of physical culture, the term and principles its creating are researched. The typical tasks of activity and ability, which a graduate student of athletic-pedagogical directiThe article deals with the formation of the information-communicative competence as favorable object-subject space which actualizes intellectual, moral and communicative possibilities of a person ensuring the comfortable integration in the professional environment, optimal professional adaptation of future teachers of labor discipline (technologies).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гуревич Р. С. 
Як визначити рівень професійної компетентності персоналу? / Р. С. Гуревич // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2011. - № 1. - С. 31-37. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто проблему градації рівнів професійної компетентності (ПК), постановку освітніх цілей, які повинні відповідати, по-перше, змісту діяльності фахівця, формуванню сукупності знань, умінь, навичок об'єкта навчання, досягненню ним певного рівня компетентності, по-друге, компетентність персоналу проявляється в трирівневому вимірі: знання в теоретичному аспекті - досвід їх застосування - рівень креативної екстраполяції, який дозволяє застосовувати знання з інших сфер соціальної діяльності та синтезувати нові форми та методи ефективної реалізації завдань, по-третє, ефективність результатів, яка досягається за допомогою педагогічного інструментарію, що відповідає рівням ПК. Констатовано необхідність апробованої знанієво-академічної моделі для вищої освіти, яка дозволяє підготувати фахівця в контексті формування вищедосліджуваних рівнів ПК і критеріїв їх сформованості.

Рассмотрена проблема градации уровней профессиональной компетентности (ПК), постановка образовательных целей, которые должны соответствовать, во-первых, содержанию деятельности специалиста, формированию совокупности знаний, умений, навыков и компетентности объекта обучения, достижение им определенного уровня компетентности, во-вторых, компетентность персонала проявляется в трехуровневом измерении: знания в теоретическом аспекте - опыт их применения - уровень креативной экстраполяции, который позволяет применять знания из других сфер социальной деятельности и синтезировать новые формы и методы эффективной реализации задач, в-третьих, эффективность результатов, которые достигаются с помощью педагогического инструментария, соответствующего уровням ПК. Констатирована необходимость апробированной знаниево-академической модели высшего образования, которая позволяет подготовить специалиста в контексте формирования вышеисследованных уровней ПК и критериевих сформированности.

The article uncovers the problem of gradation levels of professional competence and the ways of their evaluation. An analysis of foreign and domestic experience is held. The author's approach to determining the level of professional competence and thecriteria of formation is taken place. The diagnostic tools for each level of professional competence are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гуревич Р. С. 
Вища освіта в Канаді: проблеми та реалії / Р. С. Гуревич // Вища освіта України. - 2006. - № 4. - С. 87-91. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено статистичні дані щодо кількості університетів та університетських коледжів, системи оплати за навчання. Розглянуто неперервну триступеневу освіту від бакалаврату до докторантури, особливості набору студентів тощо. Подано характеристики канадських університетів та коледжів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7КАН)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гуревич Р. С. 
Використання інформаційно-освітнього порталу в умовах кафедри університету / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 38/39. - С. 120-126. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито поняття «информаційно-освітній портал», переваги його використання в навчальному процесі ВНЗ, структурування навчальних матеріалів, зразки електронних навчально-методичних комплексів, їх використання в відкритій системі навчання студентів.

Раскрыто понятие «информационно-образовательный портал», преимущества его использования в учебном процессе ВУЗ, структурирование учебных материалов, образцы электронных учебно-методических комплексов, их использование в открытой системы обучения студентов.

The notion of «informational educational portal», advantages of its usage in Higher School educational process, teaching materials structuring and realization of the open system learning have been considered in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.465 + Ч481 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Гуревич Р. С. 
Використання інформаційно-освітнього порталу в підготовці майбутнього магістра-педагога / Р. С. Гуревич // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 34/35. - С. 126-133. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування та використання ІКТ у фаховій підготовці майбутніх учителів, а також портальних технологій у науково-дослідницькій підготовці магістрантів, формування їхніх умінь та навичок самостійно здійснювати пошук, структурування, узагальнення та використання одержаної інформації в професійній діяльності.

Рассмотрена проблема формирования и использования ИКТ в профессиональной подготовке будущих учителей, а также портальных технологий в научно-исследовательской подготовке магистрантов, формирования их знаний и умений самостоятельно осуществлять поиск, структурирование, обобщение и использование полученной информации в профессиональной деятельности.

The article deals with the problem of formation and usage of informative communicative technologies in future teachers’ professional training and with use of portal technologies in undergraduates’ research and development activity, in formation of their skills of independent search, in structuring, in generalization and usage of the obtained data in their professional activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гуревич Р. С. 
Педагогический профессионализм преподавателя как актуальная проблема профессионального образования / Р. С. Гуревич, М. Е. Кадемия // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2013. - № 1. - С. 74-80. - Библиогр.: 10 назв. - укp. - рус.

Рассмотрены научные подходы к проблеме педагогического профессионализма. Определены соотношения между понятиями «профессионализм» и «профессиональная компетентность» педагога. Обозначены перспективы развития педагогического профессионализма на основе личностно-деятельностного подхода. Сделан вывод, что компетентность педагога – это одна из составляющих его профессионализма.

Розглянуто наукові підходи до проблеми педагогічного професіоналізму. Визначено співвідношення між поняттями "професіоналізм" і "професійна компетентність" педагога. Окреслено перспективи розвитку педагогічного професіоналізму на основі особистісно-діяльнісного підходу. Зроблено висновок, що компетентність педагога – це одна зі складових його професіоналізму.

Examined the scientific approaches to the problem of teacher professionalism. The urgency of studying this phenomenon. Defined the relationship between the concepts of "professionalism" and "professional competence" of the teacher. The prospects for the development of teacher professionalism through student-activity approach. It is concluded that the competence of the teacher - this is one of the components of his professionalism.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського