Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Гудирева О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Гудирева О. М. 
Впровадження інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі вищого навчального закладу / О. М. Гудирева // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 6. - С. 101-112. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто питання впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальному процесі вищого навчального закладу, зокрема під час викладання вищої математики. Розглянуто місце ІКТ у навчальному процесі вищого навчального закладу. Наведено приклади використання ІКТ у навчальному процесі вищого навчального закладу, зокрема під час викладання вищої математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + В1 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гудирева О. М. 
Впровадження ІКТ при викладанні математики у морському вузі / О. М. Гудирева // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 64-72. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Головною метою інформатизації освіти в морському вузі є забезпечення нової моделі підготовки майбутніх фахівців. Математика є фундаментальною дисципліною в морському вузі. Інформаційно-комп'ютерні технології (ІКТ) надають можливості на новому рівні і в нових формах подавати математичні образи, супроводжуючі лекційні курси; переходити до динамічних графічних образів, які показують поведінку не лише математичних моделей практичних завдань, але і об'єктів і процесів в самій математиці. У морському вузі доцільно мати єдине освітньо-наукове середовище з вищої математики - учбовий комплекс на базі ІКТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шарко В. Д. 
Організація самостійної роботи майбутніх судноводіїв засобами мережевого навчально-методичного комплексу «Вища математика» / В. Д. Шарко, О. М. Гудирева, О. О. Доброштан // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61. - С. 189-199. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

На основі аналізу психолого-педагогічної літератури розкрито сутність поняття «самостійна робота», встановлено її специфіку як засобу організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів ВНЗ; проаналізовано досвід організації самостійної роботи курсантів з використанням МНМК «Вища математика».

На основе анализа психолого-педагогической литературы раскрыта сущность понятия «самостоятельная работа», установлена её специфика как средства организации самостоятельной учебно-познавательной деятельности студентов ВУЗ; проанализирован опыт организации самостоятельной работы курсантов с использованием МНМК «Высшая математика».

On the basis of the analysis of psychology-pedagogical literature the essence of concept “independent work” is opened, its specifics as means of the organization of independent educational and informative activity of students of higher educational institutions is established; experience of the organization of independent work of cadets with MNMK “Higher mathematics” use is analysed.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гудирева О. М. 
Удосконалення викладання математики з використанням елементів дистанційного навчання при формуванні математичних компетенцій, необхідних майбутньому судноводієві / О. М. Гудирева // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 25. - С. 62-73. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані із виявленням можливості організації викладання вищої математики з використанням мережевих (Internet) технологій та впровадження елементів дистанційного навчання в навчальний процес ВНЗ морського профілю, а також досягненням формування математичних компетенцій у курсантів ВНЗ взагалі, і ВНЗ морського профілю, зокрема. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури виділено чинники, що впливають на підвищення ефективності самостійної роботи курсантів ВНЗ та на формування у них стійких навичок самоосвіти, що в кінцевому результаті сприяє якісному формуванню математичної компетентності курсанта. Встановлено специфіку викладання вищої математики у ВНЗ морського профілю. Наведено опис проекту (комплексу сайтів) ІХДМА. Курсу ''Вища математика'' для судноводіїв, що використовується в Херсонській державній морській академії при викладанні вищої математики та організації окремих прийомів дистанційного навчання, показана простота та доступність роботи з комплексом сайтів, а також простота і доступність розробки "персонального сайту". Проаналізовано досвід викладання курсу "Вища математика" у ВНЗ морського профілю із застосуванням персонального сайту викладача та показано позитивні результати в оволодінні курсантами основними математичними компетенціями.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського