Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Горбенко М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Бабенко В. Ф. 
О единственности элемента наилучшего iLsub; /i1/sub-приближения для функций со значениями в банаховом пространстве / В. Ф. Бабенко, М. Е. Горбенко // Укр. мат. журн. - 2000. - 52, № 1. - С. 30-34. - Библиогр.: 7 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: В162.63

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26161 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Горбенко М.  
Корекція психоемоційного стану дітей шкільного віку засобами туризму / М. Горбенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 9. - С. 9-14. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему підвищеної тривожності дітей шкільного віку і шляхи її подолання. Дитячий туризм є одним з найефективніших засобів впливу на психоемоційний стан дитини.

Рассмотрены проблемы повышенной тревожности детей школьного возраста и пути её преодоления. Детский туризм является одним из наиболее эффективных средств психо-эмоционального состояния ребенка.

In the article the problem of the promoted anxiety of children of school age and way of its overcoming is considered. Child's tourism is one of the most effective facilities of the psychologic emotional state of child.


Ключ. слова: психо-емоційний стан, діти шкільного віку, засоби туризму
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Горбенко М.  
Ретроспективний аналіз проблеми індивідуалізації у фізичному вдосконаленні школярів [Електронний ресурс] / М. Горбенко // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 2-3. - С. 41-44. - Бібліогр.: 3 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2005/

Висвітлено історію розвитку проблеми індивідуалізації у фізичному вихованні. Запропоновано підходи до вирішення цієї проблеми.

Освещена история развития проблемы индивидуализации в физическом воспитании. Предложены подходы к решению этой проблемы.

In the article the history of development of problem of individualization in physical education is considered. Approaches to the decision of the given problem are offered.


Ключ. слова: ретроспективний, аналіз, вдосконалення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Горбенко М.  
Вплив занять фізичною культурою на студентів перших курсів і їх розумову діяльність / М. Горбенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 22. - С. 57-61. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

У системі переважних орієнтацій у студентів фізичну культуру розглянуто як засіб та метод фізичного виховання, необхідний для задоволення потреби у самовираженні особистості, підвищенні її соціальної активності. Досвід показує, що основна маса студентів усвідомлює необхідність занять фізичною культурою, але водночас спостерігається невідповідність між активним засвоєнням цієї цінності та орієнтації на неї.

В системе преобладающих ориентаций у студентов физическая культура рассматривается как средство и метод физического воспитания, необходимое для удовлетворения потребности в самовыражении личности, повышении ее социальной активности. Опыт показывает, что основная масса студентов сознает необходимость занятий физической культурой, однако наблюдается несоответствие между активным усвоением этой ценности и ориентации на нее.

The physical culture is surveyed in a system of prevailing orientations at the students as an agent and method of physical education necessary for satisfaction of the want in self-expression of the person, rising of its social activity. The experiencedisplays, that basic mass of the students understands necessity of employment by physical culture. The disharmony between an awake digestion of this value and orientation to it is at the same time observed.


Ключ. слова: фізична культура, студент, розумова діяльність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Горбенко М.  
Функціональний стан, фізичний розвиток, здоров'я та успішність школярів на заняттях велосипедним спортом / М. Горбенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 1. - С. 8-13. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Наведено результати дослідження ефективності фізичної підготовки з використанням засобів велосипедного спорту та їх впливу на здоров'я і розумову працездатність школярів.

Рассмотрены результаты исследования эффективности физической подготовки с использованием способов велосипедного спорта и их влияния на здоровье и умственную трудоспособность школьников.

In this clause the findings of investigation the efficacyy of physical preparation using the methods of bicycle sports and their influence to health and mental working capacity of the schoolboys is surveyed.


Ключ. слова: здоров'я, фізичний стан, велосипедист, школярі
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.217.152-1 + Ч421.354.47

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Горбенко М. І. 
Значення рівня компетентності вчителів загальноосвітніх предметів щодо проблеми формування здорового способу життя школярів / М. І. Горбенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 199-203. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто значення рівня компетентності вчителів загальноосвітніх предметів щодо проблеми формування здорового способу життя учнів загальноосвітніх шкіл.

Рассмотрен вопрос значения компетенции учителей общеобразовательных предметов в связи с проблемой формирования здорового образа жизни школьников.

The article deals with the importance of secondary school teachers' competence level, concerning the problem of secondary school pupils' health-life way forming.


Ключ. слова: рівень компетенції, здоровий спосіб життя
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Горбенко М. О. 
Ідентифікація математичних моделей процесів виникнення і розвитку пожеж в резервуарних парках і їх практичне застосування : Автореф. дис... канд. техн. наук: 21.06.02 / М. О. Горбенко; Акад. цив. захисту України. - Х., 2005. - 20 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л54-309-52 н68

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339752 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Горбенко М. І. 
Психолого-педагогічне виховання дітей молодшого шкільного віку / М. І. Горбенко // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 2. - С. 54-57. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання психолого-педагогічного виховання дітей молодшого шкільного віку, наведено приклади основних ознак агресивності дитини. Висвітлено підхід і виховання таких дітей, ставлення батьків до виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ю983.402.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Горбенко М. 
Проблеми індивідуалізації у фізичному вдосконаленні школярів / М. Горбенко // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2014. - Вип. 34. - С. 34-40. - Бібліогр.: 7 назв - укp.

Розкрито проблеми індивідуалізації у фізичному вдосконаленні школярів, які є дієвим, ефективним та потужним засобом виховання фізично і гармонійно розвиненої особистості школярів. У сучасній вітчизняній та зарубіжній літературі накопичений значний як емпіричний, так і теоретичний матеріал, який засвідчує, що використання індивідуального підходу у фізичному вихованні як складової частини здорового способу життя неможливо здійснювати без усебічних знань про особливості розвитку дитини і діалектичного підходу при педагогічному аналізі численних даних, отриманих і накопичених у фізіології, морфології, психології, антропології, генетиці та інших науках про людину. Визначено, що близько половини школярів молодшого, середнього і старшого віку мають середній рівень працездатності. Однак, третина школярів молодшого і середнього віку й одна четверта частина старшого віку мають високу працездатність. Менше школярів у всіх вікових групах з низьким рівнем працездатності. Звертає на себе увагу, що від молодшого до середнього і потім до старшого шкільного віку збільшується група школярів з низьким вихідним рівнем працездатності. Це може бути пов’язане з деякими факторами, які тривало впливають на організм, у тому числі і впливи високого сумарного навчального навантаження в шкільні роки. Установлено, що одним із шляхів вирішення проблеми індивідуалізації може бути створення спеціальних умов для фізично ослаблених дітей, які практично становлять основний контингент функціонально не підготовлених до школи учнів. Це такі умови: полегшення програми, обмеження кількості уроків на день з 35-хвилинною тривалістю, уведення обмеженої кількості занять у середині тижня, корекція навчальних планів тощо. Але головна увага повинна приділятись удосконаленню організаційно-методичних основ занять фізичними вправами з дітьми і підлітками за умов загальноосвітньої школи.

Раскрыты проблемы индивидуализации в физическом совершенствовании школьников, которые являются действенным, эффективным и мощным средством воспитания физически и гармонично развитой личности школьников. В современной отечественной и зарубежной литературе накоплен значительный как эмпирический, так и теоретический материал, который показывает, что использование индивидуального подхода в воспитании как составной части здорового образа жизни невозможно осуществлять без всесторонних знаний об особенностях развития ребенка и диалектического подхода при педагогическом анализе многочисленных данных, полученных и накопленных в физиологии, морфологии, психологии, антропологии, генетике и других науках о человеке. Определено, что около половины школьников младшего, среднего и старшего возраста имеют средний уровень работоспособности. Однако, треть школьников младшего и среднего возраста и одна четвертая часть старшего возраста имеют высокую работоспособность. Меньше школьников во всех возрастных группах с низким уровнем работоспособности. Обращает на себя внимание, что от младшего к среднему и затем к старшему школьному возрасту увеличивается группа школьников с низким исходным уровнем работоспособности. Это может быть связано с некоторыми факторами, которые длительно влияют на организм, в том числе и влияние высокой суммарной учебной нагрузки в школьные годы.

This paper based on systematization and analysis of the literature reveals the problems of individualization of physical development in students that are effective and powerful tool in training physically and harmonious developed personality of students. In today's domestic and foreign literature is accumulated the considerable empirical as well as theoretical material proving that the use of individual approach in physical education as a part of healthy lifestyle can not be realized without comprehensive knowledge about the features of the child and dialectical approach to pedagogical analysis of numerous data received and accumulated in physiology, morphology, psychology, anthropology, genetics and other sciences about a man. It was determined that about half of junior, middle and older schoolchildren have an average level of efficiency. However, one-third of primary school and middle age children, and one-quarter of seniors have a high efficiency.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського