Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (30)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Галус О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Галус О. М. 
Порівняльна педагогіка : Навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. Ч. 2 / О. М. Галус, Л. М. Шапошнікова; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти, Хмельниц. гуманіт.-пед. ін-т, Регіон. лаб. соц.-пед. пробл. адапт. студ. до умов навчання у вищ. навч. закл. - Хмельниц. : ХГПІ, 2004. - 132 c. - нім.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ш143.24-933.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: С10534 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Галус О. М. 
Порівняльна педагогіка : Навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. Ч. 1 / О. М. Галус, Л. М. Шапошнікова; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти, Хмельниц. гуманіт.-пед. ін-т, Регіон. лаб. соц.-пед. пробл. адапт. студ. до умов навчання у вищ. навч. закл. - Хмельниц. : ХГПІ, 2004. - 138 c. - нім.

Розглянуто сутність, завдання, історичні етапи розвитку порівняльної педагогіки, показано її місце в системі педагогічної науки. В історичному контексті проаналізовано розвиток дошкільної, шкільної, професійної, вищої, післядипломної освіти в провідних країнах світу. Визначено інноваційні педагогічні тенденції розвитку освіти в зарубіжних країнах, висвітлено особливості освіти в Німеччині.

Рассмотрены сущность, задачи, исторические этапы развития сравнительной педагогики, показано ее место в системе педагогической науки. В историческом контексте проанализировано развитие дошкольного, школьного, профессионального, высшего, последипломного образования в ведущих странах мира. Определены инновационные педагогические тенденции его развития в зарубежных странах, освещены особенности образования в Германии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ш143.24-933.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: С10534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Семиченко 
Теоретичні та методичні основи професійного самовиховання студентів вузу : Навч.-метод. посіб. / Семиченко, О. М. Галус, Л. В. Зданевич; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Хмельниц., 2001. - 254 c. - Бібліогр.: 193 назв. - укp.

Розглянуто явища, що виникають у процесі оволодіння людиною професійною педагогічною майстерністю. Викладено концептуальні основи процесу професійної підготовки та висвітлено їх вплив на професійне самовиховання студентів. Проаналізовано концептуальні основи педагогічної діяльності, яка виступає провідним чинником професійного самовиховання майбутніх учителів. Розкрито психологічні передумови ефективного професійного самовиховання майбутніх учителів.

Рассмотрены явления, которые возникают в процессе овладения человеком профессиональным педагогическим мастерством. Изложены концептуальные основы процесса профессиональной подготовки и освещено их влияние на профессиональное самовоспитание студентов. Проанализированы концептуальные основы педагогической деятельности, которая выступает ведущим фактором профессионального самовоспитания будущих учителей. Раскрыты психологические предпосылки эффективного профессионального самовоспитания будущих учителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328я73

Шифр НБУВ: ВА623316 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Галус О. М. 
Порівняльна педагогіка : Навч. посіб. / О. М. Галус, Л. М. Шапошнікова. - К. : Вища шк., 2006. - 216 c. - укp.

Висвітлено сутність, функції, завдання, історичні періоди розвитку порівняльної педагогіки. Проаналізовано розвиток дошкільної, шкільної, професійно-технічної, вищої та післядипломної освіти у провідних країнах світу. Наведено відомості стосовно нових моделей навчання, альтернативних й експериментальних шкіл, нових навчальних дисциплін, сучасних зарубіжних педагогічних виховних концепцій. Розкрито напрями модернізації шкільної освіти, підвищення ефективності навчання, особливості соціалізації особистості в сучасних освітніх системах.

Освещены сущность, функции, задачи, исторические периоды развития сравнительной педагогики. Проанализировано развитие дошкольного, школьного, профессионально-технического, высшего и последипломного образования в ведущих странах мира. Приведены данные о новых моделях обучения, альтернативных и экспериментальных школах, новых учебных дисциплинах, современных зарубежных педагогических воспитательных концепциях. Раскрыты направления модернизации школьного образования, повышения эффективности обучения, особенности социализации личности в современных образовательных системах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311я73 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Галус О. М. 
Професійна адаптація студентів в умовах ступеневого педагогічного ВНЗ : монографія / О. М. Галус; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. - Хмельниц., 2007. - 473 c. - Бібліогр.: 495 назв. - укp.

Розкрито сутність, структуру та особливості професійної адаптації студентів за умов ступеневого педагогічного ВНЗ. Визначено місце адаптації в процесі соціалізації особистості. Проаналізовано основні етапи професійної адаптації студентів у системі неперервної педагогічної освіти, навчально-виховну та науково-методичну роботу педагогічного ВНЗ з реалізації даного процесу.

Раскрыты сущность, структура и особенности профессиональной адаптации студентов в условиях ступенчатого педагогического ВУЗ. Определено место адаптации в процессе социализации личности. Проанализированы основные этапы профессиональной адаптации студентов в системе непрерывного педагогического образования, учебно-воспитательная и научно-методическая работа педагогического ВУЗ по реализации данного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698025 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Галус О. М. 
Трансформування наукових ідей у педагогічну практику : Наук.-метод. рек. / О. М. Галус; Хмельниц. гуманіт.-пед. акад., Хмельниц. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Хмельниц. : РВВ ХГПА, 2007. - 34 c. - Бібліогр.: с. 33. - укp.

Висвітлено підходи до структурування ознак науково-педагогічної ідеї, розглянуто теоретичну модель і основні етапи трансформування наукових ідей. Наведено алгоритм діяльності творчої групи та вимоги до видання друкованих матеріалів за наслідками трансформування науково-педагогічних ідей.

Освещены подходы к структурированию признаков научно-педагогической идеи, рассмотрены теоретическая модель и основные этапы трансформирования научных идей. Приведены алгоритм деятельности творческой группы и требования к опубликованию печатных материалов с учетом последствий трансформирования научно-педагогических идей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р108110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Васянович Г. П. 
Психолого-педагогічні основи професійної адаптації майбутніх фахівців : монографія / Г. П. Васянович, С. М. Вдович, Н. Я. Вовчаста, О. М. Галус, З. В. Гіптерс; Львів. НПЦ проф.-техн. освіти АПН України. - Л. : СПОЛОМ, 2008. - 464 c. - Бібліогр.: с. 421-448. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми професійної адаптації учнівської та студентської молоді у професійно-технічних навчальних закладах і вищій школі. Запропоновано системний підхід до управління процесом адаптації студентів за умов багаторівневої педагогічної освіти. Висвітлено особливості соціальної адаптації студентів-першокурсників. Розглянуто комунікативну компетентність у контексті професійної підготовки фахівців сфери обслуговування. Увагу приділено особливостям адаптації дітей нової свідомості за сучасних суспільних умов.

Освещены актуальные проблемы профессиональной адаптации ученической и студенческой молодежи в профессионально-технических учебных заведениях и высшей школе. Предложен системный подход к управлению процессом адаптации студентов в условиях многоуровневого педагогического образования. Освещены особенности социальной адаптации студентов-первокурсников. Рассмотрена коммуникативная компетентность в контексте профессиональной подготовки специалистов сферы обслуживания. Уделено внимание особенностям адаптации детей нового сознания в современных общественных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР) + Ч464(4УКР) + Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Галус О. М. 
Педагогічне управління адаптацією майбутніх учителів у системі ступеневої освіти : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.06 / О. М. Галус; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджм. освіти" АПН України. - К., 2009. - 44 c. - укp.

Обгрунтовано стан і проблеми практичної організаційно-педагогічної діяльності ВНЗ у процесі адаптації майбутніх учителів. Розкрито основні характеристики процесу адаптації особистості у контексті професійного розвитку на рівні компонентів: енергетичного, середовищного, соціального, діяльнісного, професійного, індивідуально-особистісного. Виявлено труднощі студентів у навчанні та за нових умов життєдяльності у процесі професійної підготовки на I - IV освітньо-кваліфікаційних рівнях. Теоретично обгрунтовано й апробовано теоретичну модель структури педагогічного управління адаптацією майбутніх учителів у системі ступеневої освти. Визначено три аспекти такої моделі: науково-управлінський (наукові засади, концепції: закони і закономірності, принципи, етапи й умови педагогічного управління), змістовий (теоретичну субмодель процесу адаптації студентів у системі ступеневої педагогічної освіти), технологічний (регіональну лабораторію соціально-педагогічних проблем адаптації студентів у ступеневому ВНЗ, програму експериментальної роботи, організаційно-методичну субмодель системи роботи ВНЗ з адаптації майбутніх фахівців на I - IV освітньо-кваліфікаційному рівнях, організацію спецкурсу для студентів, семінару для викладачів, кураторів, роботу з батьками, субодель професійно адаптованої особистості майбутнього фахівця). Розроблено й експериментально апробовано організаційно-педагогічну систему роботи ВНЗ з адатації студентів, яка потребує цілеспрямованого педагогічного керівництва суб'єктами управління. Основними складовими такої діяльності є учасники процесу адаптації, система навчальної, виховної, організаційно-методичної та наукової роботи

з дослідженої проблеми. Відзначено, що ефективність такої діяльності забезпечується дотриманням відповідного змістового наповнення (урізноманітнення планування, контролю за навчальною діяльністю; створення умов для самовиховання та розвитку наукового світогляду студентів, організація їх побуту, відпочинку та дозвілля), що значно активізує включення студентів у навчальний процес, сприяє розвитку професійно значущих якостей у процесі професійної підготовки. Визначено закономірності, принципи педагогічного управління адаптацією майбутніх учителів, апробовано умови цього процесу - соціально-прогностичні, педагогічні, психологічні, організаційні, кадрові, правового забезпечення, ергономічні та медичні, матеріально-фінансові. Дотримання закономірностей, принципів, умов педагогічного управління є передумовою та перспективою успішної адаптації студентів у системі ступеневої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363188 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Освіта як важлива соціокультурна детермінанта становлення особистості : матеріали міжвуз. наук-практ. конф., 19 листоп. 2010 р., Хмельницький / ред.: І. М. Шоробура, О. М. Галус, Г. С. Гамрецька; Хмельниц. облрада, Хмельниц. облдержадмін., Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. - Хмельниц., 2010. - 307 c. - укp.

На підставі синтезу філософського та педагогічного знання проаналізовано роль освіти як важливої соціогуманітарної детермінанти становлення особистості. Висвітлено методологічні пріоритети та ціннісні аспекти сучасної філософії освіти. Охарактеризовано становище освітнього інформаційного простору України. Розкрито проблеми модернізації вищої педагогічної освіти в контексті нелінійного підходу. Проаналізовано вплив культурно-освітніх організацій на формування національної самосвідомості української молоді. Увагу приділено філософським засадам діалогової взаємодії суб'єктів освіти, організації самостійної роботи студентів у процесі впровадження кредитно-трансферної системи, ролі мистецької освіти в професійному становленні творчої особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю2 я431 + Ю252:Ч30 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734363 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Подільська еміграція в контексті європейської та світової культури : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 17 - 18 берез. 2011 р., Хмельницький / ред.: Б. С. Крищук, І. М. Шоробура, О. М. Галус; Хмельниц. облдержадмін., Хмельниц. облрада, Укр. істр. тов-во (США), Білорус. держ. пед. ун-т ім. М. Танка. - Хмельницький : Заколодний М.І., 2011. - 329 c. - укp.

Рокрито основні етапи історико-краєзнавчих досліджень Поділля та Волині істориками й аматорами західної української еміграції (1920-ті рр. - початок XXI ст.). Висвітлено історію подільської еміграції та наведено відомості про її видатні постаті (прозаїк М. Е. Бердичевський, інженер-конструктор М. К. Скибицький, історик В. Дзвонковський, художник К. Каневський та ін.). З'ясовано особливості книгообміну України з європейськими державами в 1920-х рр. Показано роль подільської діаспори у розвитку кооперативного руху підпільної Волині у 1921 - 1939 рр. Досліджено проблеми збереження етнокультурних процесів і національної автентичності в середовищі еміграції. Розглянуто проблему суспільного дошкільного виховання у педагогічній спадщині українського громадського діяча та відомого педагога С. Ф. Русової. Наведено нові відомості з біографії І. Е. Стогової, матері видатної російської поетеси А. Ахматової.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч214(4/8=Ук)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Денищик О. І. 
Формування моральної культури майбутніх юристів у процесі професійної підготовки : наук.-метод. посіб. / О. І. Денищик; ред.: О. М. Галус; Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. - Хмельниц., 2010. - 159 c. - Бібліогр.: 251 назв. - укp.

Проаналізовано систему роботи ВНЗ щодо формування моральної культури (МК) майбутніх юристів у процесі професійної підготовки. Описано методи та засоби навчально-виховної роботи зі студентами, визначено їх вплив на розвиток моральних якостей у даному процесі. Наведено організаційні та методичні рекомендації щодо впровадження моделі формування МК майбутніх юристів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х8р(4УКР)3:Ю7 + Ю752.1:Х.р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734518 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шості педагогічні читання пам'яті М. М. Дарманського: професійна підготовка педагогічних кадрів в умовах інноваційної перебудови української національної освіти: сучасний стан, проблеми, перспективи розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 31 берез. 2011 р., Хмельницький / ред.: І. М. Шоробура, О. М. Галус, В. І. Фольваркова-Плахтій; МОНМС України, Хмельниц. облдержадмін, Хмельниц. облрада, Упр. освіти Хмельниц. облдержадмін., Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. - Хмельницький, 2011. - 235 c. - укp.

Висвітлено погляд М. М. Дарманського на сутність принципів менеджменту в освіті та їх трансформацію на магістерську підготовку майбутніх управлінців. Визначено роль і місце вчинку в моральній діяльності педагога. Розкрито психолого-педагогічну сутність соціально-правового захисту населення. Охарактеризовано організацію дозвіллєвої діяльності як умови самореалізації студентської молоді. Обгрунтовано відповідальність педагогічних працівників за порушення кримінального законодавства. Розкрито особливості реалізації норм трудового та сімейного права у сфері загальної середньої освіти. Розглянуто формування екологічної компетентності у дітей старшого дошкільного віку в процесі використання дидактичних ігор. Проведено контент-аналіз сучасних підручників з педагогіки на вміст матеріалу з статевого виховання учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР) + Ч489.51 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО30471 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Духовні витоки Поділля: жінки в історії краю : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 1 берез. 2012 р., Хмельницький / ред.: І. М. Шоробура, О. М. Галус, В. І. Очеретянко; Хмельниц. обл. держ. адмін., Хмельниц. обл. рада, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад., НАН України, Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Хмельницький : Заколодний М. І., 2012. - 450 c. - укp.

Розглянуто постать Г. Й. Ісаєнко на літературному олімпі Хмельниччини. Досліджено культурно-мистецькі зв'язки України з закордонним світом (1920-ті рр.). Висвітлено подільські сторінки життя та творчості Лесі Українки. Подано інформацію про українські жіночі організації, утворені у Кам'янці-Подільському в період Директорії УНР. Розкрито проблему жіночої ідентичності в суспільному розвитку. Увагу приділено реформуванню жіночої системи освіти на Поділлі в другій половині XIX ст. Проаналізовано мотиви національної свідомості у творчості О. Ванжули. Акцентовано увагу на діяльності Української дівочої гімназії ім. Лесі Українки у Вінниці (1993 - 2003 рр.). Розглянуто педагогічну та мистецьку діяльність сестер Бучківських.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР348)0-297 я431 + Т3(4УКР-4ХМЕ)0-297 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764508 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Галус О. О. 
Форми безпосереднього народовладдя в Україні : монографія / О. О. Галус; Хмельниц. ун-т упр. та права. - Хмельницький, 2013. - 210 с. - Бібліогр.: с. 188-210 - укp.

Комплексно досліджено форми безпосереднього народовладдя в Україні, а саме: їх поняття, основні риси, функції, етапи становлення та розвитку в Україні. Здійснено класифікацію форм безпосереднього народовладдя за різними критеріями. Виділено та досліджено конституційні та інші форми безпосереднього народовладдя. Визначено нормативно-правові та організаційно-правові засади механізму його здійснення безпосередньо в існуючих формах та розроблено науково обгрунтовані рекомендації щодо вдосконалення конституційно-правового регулювання безпосередньо народовладних форм в Україні із урахуванням позитивного міжнародного досвіду. Розкрито зміст поняття та сутність форм безпосереднього народовладдя. Розглянуто його функції. Визначено критерії класифікації форм безпосереднього народовладдя. Досліджено нормативно-правові засади механізму здійснення його форм. Висвітлено питання використання міжнародного досвіду в Україні відносно функціонування різних форм безпосереднього народовладдя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)23

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА765475 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Галус О. М. 
Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського в контексті соціалізації особистості дитини / О. М. Галус // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 115-119. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано проблеми соціалізації особистості дитини в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. Видатний педагог-гуманіст розглядав дитину як активного суб’єкта у процесі набуття соціального досвіду, надавав великого значення ролі батьків, вчителеві та дитячому колективу як агентам соціалізації.

Проанализированы проблемы социализации личности ребенка в педагогическом наследии В. А. Сухомлинского. Выдающийся педагог-гуманист рассматривал ребенка как активного субъекта в процессе приобретения социального опыта, придавал большое значение роли родителей, учителю и детскому коллективу как агентам социализации.

The problems of socialization of the personality of a child in V. O. Sukhomlins’kyi’s pedagogical heritage are analyzed in the article. The outstanding teacher-humanist considered the child as the active subject in the course of acquisition of social experience, showed great importance of the roles of parents, teacher and children’s collective body as agents of socialization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Галус О. М. 
Наукові засади педагогічного управління адаптацією майбутніх учителів за умов ступеневої освіти / О. М. Галус // Наука і освіта. - 2011. - № 7. - С. 18-20. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання педагогічного управління адаптацією майбутніх учителів за умов реформування вищої школи. Подано визначення понять "управління", "педагогічне управління процесом адаптації". Проаналізовано закономірності, принципи й умови педагогічного управління, які сприяють успішній адаптації майбутніх учителів у системі ступеневої освіти. Підкреслено, що ефективність педагогічного управління залежить від активної взаємодії суб'єктів управління зі студентами. Констатовано, що адаптація майбутніх учителів до навчання та нових умов життєдіяльності у ВНЗ є складним, багатогранним та інтегрованим процесом, який потребує цілеспрямованого системного педагогічного керівництва з боку суб'єктів управління (адміністрація ВНЗ, деканати, викладачі, куратори) на чотирьох освітньо-кваліфікаційних рівнях.

Рассмотрены вопросы педагогического управления адаптацией будущих учителей в условиях реформирования высшей школы. Представлены определения понятий "управление", "педагогическое управление процессом адаптации". Проанализированы закономерности, принципы и условия педагогического управления, способствующие успешной адаптации будущих учителей в системе многоуровневого образования. Подчеркнуто, что эффективность педагогического управления зависит от активного взаимодействия субъектов управления со студентами. Констатировано, что адаптация будущих учителей к обучению и новым условиям жизнедеятельности в ВУЗ является сложным, многогранным и интегрированным процессом, который требует целенаправленного системного педагогического руководства со стороны субъектов управления (администрация ВУЗ, деканаты, преподаватели, кураторы) на четырех образовательно-квалификационных уровнях.

The problems of adaptation of pedagogical management of future teachers in the reform of higher education. We present the definitions of "control", "teacher control of the process of adaptation". Analyzed, principles and conditions for teaching control, contributing to the successful adaptation of future teachers in the system of multi-level education. It is emphasized that the effectiveness of teaching depends on the active management of the interaction of the subjects of management with the students. It was stated that the adaptation of future teachers to learn and new conditions of life in the university is a complex, multifaceted and integrated process that requires a focused system of pedagogical guidance from the subjects of management (administration of the university, dean's offices, teachers, supervisors) on the four education and skill levels.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Галус О. М. 
Розвиток адаптивних здібностей студентів у контексті неперервної освіти / О. М. Галус // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 1. - С. 54-62. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано розвиток адаптивних здібностей (АС) студентів в контексті безперервної освіти. АС визначені як індивідуально-психічні особливості особистості, які в єдності свідомості та діяльності виявляються в успішності і якісний своєрідності особистості пристосовуватися. Відзначено, що безперервний характер формування і розвитку АС забезпечується об'єктивної динамікою зміни видів діяльності: навчально-пізнавальної, навчально-дослідної, навчально-професійної - і самим досвідом соціальних відносин у студентській групі і поза нею. Визначено та охарактеризовано показники соціально-психічної адаптації, які є необхідними і достатніми для того, щоб зафіксувати явище адаптованості (рівні професійної орієнтованості студента і його дидактичної адаптації, участь у громадській роботі вузу, науково-дослідної діяльності, об'єктивні умови життя і побуту студентів). Дослідження АС проводилося протягом чотирьох років у лабораторії соціально-педагогічних проблем адаптації студентів до навчання на базі Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, вибірка становила понад 1000 студентів.

Проанализировано развитие адаптивных способностей (АС) студентов в контексте непрерывного образования. АС определены как индивидуально-психические особенности личности, которые в единстве сознания и деятельности проявляются в успешности и качественном своеобразии способности личности приспосабливаться. Отмечено, что непрерывный характер формирования и развития АС обеспечивается объективной динамикой смены видов деятельности: учебно-познавательной, учебно-исследовательской, учебно-профессиональной - и самим опытом социальных отношений в студенческой группе и вне ее. Определены и охарактеризованы показатели социально-психической адаптации, являющиеся необходимыми и достаточными для того, чтобы зафиксировать явление адаптированности (уровни профессиональной ориентированности студента и его дидактической адаптации, участие в общественной работе вуза, научно-исследовательской деятельности, объективные условия жизни и быта студентов). Исследование АС проводилось в течение четырех лет в лаборатории социально-педагогических проблем адаптации студентов к обучению на базе Хмельницкой гуманитарно-педагогической академии, выборка составляла свыше 1000 студентов.

Aspects of studentТ adaptive abilities development in context of their continuous education have bin considered in the article. Applying various techniques the author suggests three levels of professional adaptation depending on the studentsТ adaptiveabilities development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Галус О. М. 
Проблема адаптації першокурсників до навчання у вузі та її педагогічні основи / О. М. Галус // Гуманіт. науки. - 2004. - № 2. - С. 46-52. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Якість професійно-педагогічного навчання студентів залежить від позитивних адаптаційних процесів, що склалися у вузі. Комплексне вивчення цієї проблеми, упровадження прогресивних педагогічних технологій сприяє успішній адаптації студентів до навчання у вузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Галус О. М. 
До проблем моніторингового дослідження особливостей дидактичної адаптації студентів вищих педагогічних навчальних закладів на освітньо-кваліфікаційному рівні „молодший спеціаліст” / О. М. Галус // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 12. - С. 83-91. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто питання моніторингу особливостей дидактичної адаптації студентів педагогічних ВНЗ на освітньо-кваліфікаційному рівні „молодший спеціаліст”.

Рассмотрены вопросы мониторинга особенностей дидактической адаптации студентов педагогических ВУЗ на образовательно-квалификационном уровне „младший специалист”.

Peculiarities of didactic adaptation of students of higher pedagogical educational institutions at educationqualificationallevel “Junior Specialist” on the basis of monitoring possibilities are studied in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.21

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Галус О. О. 
Співвідношення безпосереднього народовладдя та державної влади / О. О. Галус // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 33. - С. 162-168. - Бібліогр.: с. 167-168 - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф023 + Х809(4УКР)6 + Х819(4УКР)011.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 


...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського