Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Габрук Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Габрук Р. А. 
Оценка безопасности мореплавания судов, осуществляющих динамическое позиционирование / Р. А. Габрук // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2011. - Вип. 2. - С. 19-21. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Рассмотрена навигационная безопасность судна, выполняющего динамическое позиционирование. В качестве количественной характеристики безопасности предложен запас управляющих воздействий движителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-082.03 + О471

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Габрук Р. А. 
Методика гарантування безпеки динамічного позиціонування за рахунок визначення комплексного запасу керованих реакцій рушіїв : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.13 / Р. А. Габрук; Держ. п-во "Центр. НДІ навігації і упр.". - К., 2012. - 20 c. - укp.

Вирішено задачу створення нової методики кількісного оцінювання рівня безпеки мореплавання за умов нелінійних динамічних впливів чинників навколишнього середовища на рухомий об'єкт водного транспорту, що здійснює динамічне позиціонування в локально обмеженому просторі виконання технологічних робіт. Обгрунтовано, що гарантування навігаційної безпеки в просторі динамічного позиціонування досягається за умов додаткового використання програмно-апаратних комплексів підтримки прийняття рішень. В якості кількісної характеристики безпеки об'єкта управління системи динамічного позиціонування прийнято комплексний запас керованих реакцій рушіїв. Розроблена методика використовує двобічні алгебраїчні перетворення нелінійних моделей складних взаємодіючих систем для одержання рішень щодо безпеки динамічного позиціонування в збуреному локально обмеженому просторі проведення технологічних робіт. Гарантування безпеки мореплавання проводиться шляхом аналізу часових графіків і полярних діаграм запасу керованих реакцій компонентів рушійного комплексу рухомого об'єкту водного транспорту за детермінованих в часі нелінійних збурюючих впливах факторів навколишнього середовища. Ефективність запропонованої методики, моделей і методів доведено результатами комп'ютерного моделювання та натурним експериментом.


Індекс рубрикатора НБУВ: О471.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА391251 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Габрук Р. А. 
Використання стаціонарних моделей збурюючих чинників для гарантування безпеки динамічного позиціонування / Р. А. Габрук // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2012. - Вип. 1, т. 2. - С. 83-86. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто моделі чинників навколишнього середовища та їх особливості для подальшого використання під час розробки програмно-апаратних комплексів підтримки прийняття рішень щодо безпеки динамічного позиціонування рухомих об'єктів водного транспорту. Наведено розроблену модель поривчастого вітру.


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-011.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Габрук Р. А. 
Безпека динамічного позиціонування в льодових умовах локально обмеженого простору / Р. А. Габрук // Наук. вісн. ХДМА. - 2017. - № 1. - С. 17-23. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто питання навігаційної безпеки здійснення динамічного позиціонування рухомого об'єкта водного транспорту в умовах збурень чинників навколишнього середовища з урахуванням льодової обстановки локально обмеженого простору виконання технологічної роботи. Доведено актуальність питань навігаційної безпеки в льодових умовах Чорного та Азовського морів при розробці енергетичних ресурсів шельфу. Розроблено інфологічну модель гарантування безпеки, в фокусі якої є сформована система алгебраїчних нерівностей, що відображає співвідношення між силами і моментами збурень, та силами і моментами керованих реакцій рушійного комплексу. Практичне гарантування безпеки високоточної навігації досягається за рахунок підвищення рівня знань операторів систем динамічного позиціонування в режимі реального часу та у прогнозованому режимі, що має перспективу створення програмно-апаратних комплексів підтримки прийняття рішень, які можуть бути інтегрованы з бортовим багатофункціональним комплексом навігаційного обладнання. Визначено перспективні напрями подальших наукових досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О471.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Габрук Р. А. 
Безпека ергатичної системи / Р. А. Габрук // Наук. вісн. ХДМА. - 2016. - № 2. - С. 4-9. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

На основі аналізу ергодичного марківського процесу розроблено математичну модель, що за допомогою системи диференціальних рівнянь Колмогорова-Чепмена обчислює ймовірність безпечного функціонування ергатичної системи. Математичну модель було програмним чином реалізовано у системі програмування Matlab з використанням пакету Simulink.


Індекс рубрикатора НБУВ: О471,1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Габрук Р. А. 
Безпека при виконанні динамічного позиціонування / Р. А. Габрук // Наук. вісн. ХДМА. - 2017. - № 2. - С. 21-26. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто питання гарантування безпеки реалізації процесу динамічного позиціонування рухомого об'єкту водного транспорту, який є об'єктом керування поліергатичної системи. Розроблено алгоритм гарантування безпеки, в фокусі якого є стан безпеки рухомого об'єкта водного транспорту. Визначено перспективні напрямки подальших наукових досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-082.022

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Габрук Р. А. 
Безпека динамічного позиціонування в умовах погіршеної роботи супутникової радіонавігаційної системи / Р. А. Габрук // Наук. вісн. ХДМА. - 2019. - № 2. - С. 4-9. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання гарантування безпеки динамічного позиціонування рухомих об'єктів водного транспорту в умовах, коли на просторово-часовому проміжку здійснення високоточної навігації кількість видимих навігаційних супутників зменшується через специфіку виконуваної технологічної роботи або від того, що потужність сигналу навігаційних супутників супутникових радіонавігаційних систем серйозно послаблюється перешкодами від різних джерел. Мета дослідження - можливості гарантування безпеки ДП РОВТ в умовах, коли апаратура споживача не здатна прийняти сигналів достатньої кількості НС. Запропоновано альтернативний підхід визначення місця рухомого об'єкта водного транспорту. Визначено умови та фактори, котрі можуть погіршити роботу СРНС в акваторії при здійсненні розробки ресурсів шельфу України. Визначено перспективні напрями подальших наукових досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О471.5 + О671.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Габрук Р. А. 
Безпека динамічного позиціонування рухомого об'єкта водного транспорту при накладанні причин відмов технічних систем від різних незалежних джерел / Р. А. Габрук // Наук. вісн. ХДМА. - 2020. - № 1. - С. 4-10. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання впливу на безпеку складної технічної системи рухомого об'єкта водного транспорту, суперпозиції незалежних причин відмов. Процес управління динамічним позиціонуванням рухомого об'єкта водного транспорту досліджено як взаємодію компонентів поліергатичної системи, а оператор системи динамічного позиціонування розглядається як її функціональний компонент, який формує суть людського чинника у безпеці мореплавства. Визначено, що саме властивість гетерогенності локально обмеженого простору техноприродного комплексу відіграє вирішальну роль, що впливає на безпеку на всьому просторово-часовому проміжку реалізації процесів високоточної навігації при виконанні технологічної роботи. Ймовірність, як міра у імовірнісному просторі Колмогорова, відображує показники функціональної стійкості в умовах раптових відмов, які виникають у результаті несприятливого поєднання випадкових зовнішніх факторів, що перевищують можливості до адаптації складної динамічної системи в їх оточенні. За сформульованими алгебраїчними виразами для двох типових незалежних причин відмов компонентів системи динамічного позиціонування складено алгоритм та проведено моделювання у програмному середовищі MATLAB з використанням пакету Simulink. Розроблене програмне забезпечення дозволяє при практичному застосуванні на борту або на березі під час стратегічного планування знаходити вирішення цілого класу задач, які спрямовані на гарантування безпеки технічної складової поліергатичного управління. Визначено перспективні напрями подальших наукових досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-082.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського