Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Вікторова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Вікторова Л. В. 
Формування професійно-термінологічної компетентності студентів вищих аграрних навчальних закладів у фаховій підготовці : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Вікторова; Чернігів. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - Чернігів, 2009. - 20 c. - укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування професійно-термінологічної компетентності студентів аграрних ВНЗ, які полягають в усвідомленні ними значущості такої компетентності. Запропоновано модель формування професійно-термінологічної компетентності студентів-аграрників, яка забезпечує цілеспрямоване управління процесом особистості студента та реалізує основні фактори цього процесу. Установлено критерії, показники та рівні сформованості професійно-термінологічної компетентності студентів-аграрників. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування такої компетентності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 + Ш141.14-913.34

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366159 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вікторова Л. В. 
Порівняльно-зіставне вивчення семантики номінативної лексики в румунській, польській та російській мовах / Л. В. Вікторова, О. В. Бочкар // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Філол. науки. - 2012. - № 14. - С. 54-62. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано лексичні одиниці, пов'язані з номінацією особи в румунській, польській, українській і російській мовах (у межах лексико-семантичної групи). Вивчення мовної семантики на міжмовному рівні надають можливість глибше зазирнути в глибини національно-мовних картин світу, побачити їх своєрідність, виділити спільні вектори сучасного розвитку лексичних систем споріднених і неспоріднених мов. Досліджено лексико-семантичну групу іменників "той, хто любить жінок", оцінні параметри якої експлікуються досить активно.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-310

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вікторова Л. 
Використання імітаційно-ігрового підходу у процесі вивчення іноземної мови / Л. Вікторова, О. Комарова // Вища шк.. - 2012. - № 9. - С. 62-67. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблему сучасної професійної освіти: ефективність використання імітаційно-ігрового підходу, який забезпечить формування іншомовної комунікативної компетентності курсантів. З’ясовано сутність імітаційно-ігрового підходу, досліджено шляхи його реалізації. Охарактеризовано можливості імітаційно-ігрового підходу у процесі вивчення курсантами іноземної мови. Розкрито специфічні особливості процесу навчання, в якому реалізується імітаційно-ігровий підхід. Констатовано, що за законами лінгводидактики знання іншомовної фахової лексики, вміння і навички можуть успішно формуватися на імітаційно-ігрових заняттях, під час організованого навчання, коли практичне засвоєння мови відбуватиметься безпосередньо у процесі реальної чи модельованої дійсності.

Рассмотрена проблема современного профессионального образования: эффективность использования имитационно-игрового подхода, который обеспечит формирование иноязычной коммуникативной компетентности курсантов. Выяснена сущность имитационно-игрового подхода, исследованы пути его реализации. Охарактеризованы возможности имитационно-игрового подхода в процессе изучения курсантами иностранного языка. Раскрыты специфические особенности процесса обучения, в котором реализуется имитационно-игровой подход. Констатировано, что по законам лингводидактики знание иноязычной профессиональной лексики, умения и навыки могут успешно формироваться на имитационно-игровых занятиях, во время организованного обучения, когда практическое освоение языка происходит непосредственно в процессе реальной или моделируемой действительности.

The problem of the modern professional education: the effectiveness of simulation-game approach, which will generate foreign language communicative competence of students. Clarified the essence of simulation-game approach, to explore ways to implementit. Characterize possible simulation-game approach in the study of students of foreign languages. Revealed the specific features of the learning process, which implements simulation-game approach. It was stated that the laws of a foreign language didactics professional vocabulary knowledge and skills can be successfully formed on simulation and gaming sessions, during organized training when practical language acquisition takes place directly in real or simulated reality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вікторова Л. 
Психолого-педагогічні засади формування комунікативної компетентності іноземних студентів в університетах Польщі / Л. Вікторова // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 3. - С. 67-70. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Обгрунтовано комплекс психолого-педагогічних чинників, які сприяють формуванню комунікативної компетентності іноземних студентів у ВНЗ Польщі. Проаналізовано різні погляди на питання вивчення психолого-педагогічних чинників у психолого-педагогічній літературі. Виявлено педагогічні умови та психолого-педагогічні чинники формування комунікативної компетентності досліджуваної групи студентів. Виокремлено педагогічні умови формування комунікативної компетентності на основі психолого-педагогічних досліджень.

Обоснован комплекс психолого-педагогических факторов, способствующих формированию коммуникативной компетентности иностранных студентов в ВУЗ Польши. Проанализированы различные взгляды на вопросы изучения психолого-педагогических факторов в психолого-педагогической литературе. Выявлены педагогические условия и психолого-педагогические условия формирования коммуникативной компетентности исследуемой группы студентов. Выделены педагогические условия формирования коммуникативной компетентности на основе данных психолого-педагогических исследований.

Сomplex psychological and educational factors contributing to the formation of the communicative competence of international students in higher education institutions in Poland. Analyzed the different views on the problem of studying psycho-pedagogical factors in psychological and pedagogical literature. Identified pedagogical conditions and psychological and pedagogical conditions of formation of the communicative competence of the study group of students. Marked pedagogical conditions of formation of communicative competence based on psychological and educational research.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ПОЛ)48

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Підготовка майбутніх соціальних працівників / соціальних педагогів до професійної діяльності : колект. монографія / Л. В. Вікторова, Т. І. Ковальчук, О. Б. Кошук, С. О. Кубіцький, О. В. Лапа; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Компринт, 2016. - 589 c. - укp.

Висвітлено проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних працівників (соціальних педагогів) до професійного спілкування, організації дозвіллєвої діяльності, проведення науково-дослідної роботи, профілактики насильства серед дітей та молоді, формування соціальної відповідальності особистості. Проаналізовано особливості розвитку ідей соціального виховання у філософській і педагогічній традиції. Розкрито теоретико-технологічні основи модернізації педагогічного процесу підготовки соціальних педагогів в аграрному ВНЗ. Запропоновано інноваційні технологіх професійної підготовки майбутніх фахівців до соціальної профілактики. Охарактеризовано інформаційне забезпечення професійної діяльності соціальних педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + С40 р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808171 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Блануца А. 
З історії формування маєткових комплексів князів Чорторийських у Великому Князівстві Литовському (кінець XV - XVI ст.) / А. Блануца, Л. Вікторова // Укр. іст. журн.. - 2019. - № 2. - С. 94-113. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Висвітлено історію формування маєткових комплексів та управлінської діяльності представників князівського роду Чорторийських на Волині й у Великому князівстві Литовському наприкінці XV - у XVI ст. Дослідження спирається на комплекс документів родини Чорторийських із зібрання "Західно-руські акти" Російської національної бібліотеки у Санкт-Петербурзі та матеріали Литовської метрики. Основними дійовими особами, представниками роду Чорторийських, виступають луцький староста князь Федір Михайлович та його син князь Іван Федорович, котрий кілька років (1564 - 1565 рр.) тримав уряд справці Київського воєводства. Установлено тісне переплетіння майнового та суспільного статусу роду в управлінській системі Волині та загалом держави. Рід князів Чорторийських на середину XV ст. посідав одне із пріоритетних місць у соціально-політичній ієрархії регіону й Великого князівства Литовського, а зі здобуттям високих урядів почалося стрімке нарощування земельних комплексів і розбудова господарства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)47 + Т214(4УКР)-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27630 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вікторова Л. В. 
Професійно-етична компетентність майбутніх лікарів ветеринарної медицини: теоретико-методичні аспекти : [монографія] / Л. В. Вікторова, В. А. Лашкул; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Міленіум, 2017. - 404 c. - Бібліогр.: с. 368-403 - укp. - англ.

Висвітлено проблеми професійної підготовки майбутніх лікарів ветеринарної медицини та розкрито сутнісні характеристики педагогічного процесу розвитку професійно-етичної компетентності студентів ветеринарних факультетів аграрних ВНЗ. Проаналізовано теоретико-методичні положення та шляхи реалізації підходів до організації педагогічного забезпечення професійної підготовки фахівців-ветеринарів. Обгрунтовано педагогічні умови (формування у студентів свідомого ставлення до професійно-етичних цінностей, забезпечення науково-методичного супроводу професійно-етичної підготовки та ін.). Запропоновано інноваційні технології професійно-етичної підготовки майбутніх лікарів ветеринарної медицини.


Індекс рубрикатора НБУВ: П8 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА815885 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Основи соціалізації особистості : навч. посіб. для студентів ОС "Бакалавр" спец. 6.010106 " Соціальна педагогіка" / Л. В. Вікторова, Н. Т. Тверезовська, М. В. Михайліченко, Г. М. Ржевський; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Компринт, 2017. - 473 c. - Бібліогр.: с. 442-473 - укp.

Розглянуто теоретичні та методичні основи соціалізації особистості. Розкрито основні поняття, надано визначення особистості, її ролі в суспільстві. Наведено функціональні аспекти соціалізації. Висвітлено соціалізацію як процес опанування культурного досвіду суспільства. Визначено вплив засобів масової інформації на соціалізацію особистості та духовний розвиток особистості, а також вплив релігії на соціальне середовище.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.350.0 я73 + С5*5*333.91 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА818326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тверезовська Н. Т. 
Інформаційні ресурси забезпечення соціально-педагогічної діяльності : навч. посіб. для студентів ОС "Бакалавр" спец. 6.010106 "Соціальна педагогіка" / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Вікторова, А. Б. Кочарян; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Компринт, 2017. - 417 c. - Бібліогр.: с. 368-389 - укp.

Розглянуто ресурси забезпечення соціально-педагогічної діяльності. Проведено аналіз та класифікацію понять "ресурси", "інформаційні ресурси", "ресурси соціально-педагогічної діяльності". На основі нормативно-правового забезпечення описано законодавчу базу інформаційних ресурсів та здійснено класифікацію державних і національних інформаційних ресурсів. На сучасному етапі розкрито роль соціальних мереж у соціально-педагогічній діяльності. На прикладах показано роботу з інструментами інформаційних ресурсів у діяльності соціального педагога/фахівця із соціальної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.253 я73-1 + С5*148:Ч30 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА818327 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Технологія тестового контролю результатів навчання фахівців із агроінженерії : монографія / О. Б. Кошук, Л. В. Вікторова, П. Г. Лузан, Я. М. Рудик, М. В. Михайліченко; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Компринт, 2018. - 253 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Розкрито дидактичну характеристику тестування як методу об'єктивного контролю навчальних досягнень студентів. Висвітлено теорію та методику конструювання тестових завдань різних видів. Наведено приклади експериментальної перевірки тестових завдань і тестів у цілому на валідність та надійність. Досліджено методику застосування комп'ютерних програм у процесі підготовки та проведення тестування. Розроблено докладну технологію тестового контролю результатів компетентнісно орієнтованого навчання майбутніх інженерів-аграрників, яка забезпечує валідність інструментарію, валідність методу, валідність процедури тестування та валідність процедури оцінювання за умови виконання вимог кожної з дидактично обгрунтованих 13 стадій пропонованої технологічної послідовності.


Індекс рубрикатора НБУВ: П07 р3-33

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА829469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Business correspondence and communication at work : підруч. для студентів ВНЗ / Л. Ю. Шапран, Г. А. Чередніченко, Л. І. Куниця, Л. В. Вікторова. - 2-ге вид., стер. - Київ : Кафедра, 2019. - 277 c. - укp. - англ.

Докладно розглянуто такі питання, як пошук роботи, етапи пошуку, правила написання резюме та заповнення анкети. Розкрито класифікацію міжнародної кореспонденції, різновиди ділових листів, вимоги міжнародних і національних стандартів до їх оформлення. Висвітлено структуру й особливості оформлення англомовної ділової кореспонденції, специфіку оформлення факсових та електронних міжнародних повідомлень. Наведено правила успішної усної комунікації, а саме: модель ефективного спілкування, основні комунікаційні бар'єри, вправи для вдосконалення навичок слухання, ефективне використання мови тіла. Матеріал подано англійською мовою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-937.13 + У580-131 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА840368 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського