Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Ворожбит С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Ворожбит С.  
Проблеми загальної та навчальної адаптації студентів / С. Ворожбит // Соц. психологія. - 2007. - № 4. - С. 87-96. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування поглядів студентів стосовно розуміння сутності навчальної та загальної адаптації. Простежується тенденція прояву особливостей загальних уявлень студентів з урахуванням їх статі. Досліджено різницю у поглядах за віковими ознаками та рівнем навчальної успішності. Виокремлено негативні фактори студентської дезадаптації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ч481.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ворожбит С.  
Соціально-психологічні функції феномену довіри / С. Ворожбит // Соц. психологія. - 2006. - № 5. - С. 56-63. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто основні соціально-психологічні функції феномену довіри в контексті теоретичного аналізу вітчизняних і зарубіжних досліджень. Простежено вплив кожної з цих функцій на життєдіяльність людини, взаємодію і співвідношення функцій довіри. Окремо визначено проблемні аспекти у проявах негативних впливів на функції довіри.


Ключ. слова: соціально-психологічні функції, довіра
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.1 + Ю704.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ворожбит С. А. 
Почуття довіри як чинник соціально-психологічної адаптації студентів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / С. А. Ворожбит; НАПН України Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Виявлено особливості розвитку почуття довіри особистості студента протягом трьох циклів соціально-психологічної адаптації до ВНЗ. Встановлено, що початок навчання у ВНЗ пов'язаний з почуттям недовіри до нового оточення, заснованим на прагненні захистити свій внутрішній світ, знизити можливість маніпулювати собою. На другому етапі адаптаційного циклу у студентів виявлено низький рівень почуття довіри з тенденцією до зародження істинної довіри щодо соціально-психологічного середовища ВНЗ, це обумовлено тим, що єдиним критерієм довіри у студентів є емоційне прийняття іншої людини, що більш близьке вірі, ніж почуттю довіри. На третьому етапі виявлено покращання процесу СПА. Значимими стають істинні критерії почуття довіри - єдність, передбачуваність, надійність. Визначено внутрішні детермінуючі чинники та стратегії процесу соціально-психологічної адаптації студентів. Доведено існування залежності між ефективністю процесу соціально-психологічної адаптації та почуттям довіри у студента.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ю935.213.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА379665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сучасна молодь у соціально-психологічному вимірі: здобутки чернігівських психологів : монографія / А. Г. Скок, І. Б. Волеваха, С. А. Ворожбит, Т. В. Данильченко, С. П. Дерев'янко; ред.: А. Г. Скок, О. Ю. Дроздов, Т. В. Данильченко; Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. - Чернігів : Десна Поліграф, 2017. - 375 c. - укp.

Вміщено результати теоретико-емпіричних досліджень, проведених у 2000-х рр. співробітниками кафедри загальної, вікової та соціальної психології Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка, що була заснована відомим чернігівським психологом М. А. Скоком. Наведено дані стосовно соціально-психологічних особливостей сучасної вітчизняної молоді, специфіки її політичної, правової та економічної свідомості, проблем соціального благополуччя та адаптації. Розкрито тенденції зміни ціннісних орієнтацій студентської молоді та аспекти психологічної освіти як фактор соціалізації особистості. Охарактеризовано особистість студента в дзеркалі протиріч процесу дорослішання. Розглянуто здібність прийняття рішень як реалізацію здатності людини впливати на хід подій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю951.101

Шифр НБУВ: ВА814274 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського