Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (22)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Власенко К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Власенко К. В. 
Навчання стереометрії засобами актуалізації евристичних ситуацій / К. В. Власенко, О. І. Скафа. - Донецьк : Норд-Прес, 2004. - 112 c. - (Еврист. навчання математики). - Бібліогр.: с. 110-111. - укp.

Наведено нові підходи до навчання геометрії в старшій школі за допомогою актуалізації евристичних ситуацій орієнтування, пошуку, перетворення та інтеграції. Розкрито зміст понять аксіоми стереометрії, паралельності площини, перпендикулярності прямих, декартових координат у просторі, тіла обертання, паралельного проектування.

Приведены новые подходы к обучению геометрии в старшей школе с помощью организации актуализации эвристических ситуаций ориентирования, поиска, преобразования и интеграции. Раскрыто содержание понятий аксиомы стериометрии, параллельности площади, перпендикулярности прямых, декартовых координат в пространстве, тела вращения, параллельного проектирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181р21-35

Шифр НБУВ: ВА654393 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Фаворитов В. Н. 
Медико-биологические аспекты подготовки специалистов спортивно-оздоровительного туризма / В. Н. Фаворитов, К. Л. Власенко, А. Н. Демин, С. А. Некрасов, Е. А. Шкопинский // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 10. - С. 140-142. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Розглянуто медико-біологічні аспекти в практичній підготовці фахівців спортивно-оздоровчого туризму у вищих учбових закладах та використання експрес-системи "ШВСМ" для оцінки функціонального стану спортсменів-туристів.

Рассмотрены медико-биологические аспекты практической подготовки специалистов спортивно-оздоровительного туризма в высших учебных заведениях и использование экспресс-системы "ШВСМ" для оценки функционального состояния спортсменов-туристов.

In the article the medicobiological aspects of practical preparation of specialists of sporting-health tourism in higher educational establishments and use of the "SHVSM express-system" for estimation of the functional state of sportsmen are examined-tourists.


Ключ. слова: подготовка специалистов, спортивно-оздоровительный туризм, функциональная состояние, компьютерная программа ''ШВСМ''
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.1.0р30

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Власенко К. Л. 
Роль физической реабилитации в оптимизации состояния больных с заболеваниями сердечно-сосудистой системы / К. Л. Власенко, Н. В. Новосад, Е. Н. Параева // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 6. - С. 56-59. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Выявлено влияние физической реабилитации на эффективность лечения лиц с патологией сердечно-сосудистой системы, что улучшило субъективное ощущение больных и оптимизировало их здоровье.

Виявлено вплив фізичної реабілітації на ефективність лікування осіб з патологією серцево-судинної системи, що покращило суб'єктивні відчуття хворих та оптимізувало їх здоров'я.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410-54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж694111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Власенко К. В. 
Формування прийомів евристичної діяльності учнів на уроках геометрії в класах з поглибленим вивченням математики : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / К. В. Власенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 19 c. - укp.

Запропоновано науково обгрунтовану модель методичної системи формування прийомів евристичної діяльності учнів на уроках геометрії в класах з поглибленим вивченням математики через актуалізацію евристичних ситуацій на базі евристичної задачі. Виявлено евристичні прийоми, методи та форми, що сприяють формуванню евристичної діяльності учнів на даних уроках. Установлено психолого-педагогічні передумови формування цієї діяльності учнів певного віку. Досліджено можливості застосування традиційних і сучасних засобів навчання в методиці організації та управління даною діяльністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В181 р(4УКР)21-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330156 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Власенко К. В. 
Вища математика для майбутніх інженерів : навч. посіб. / К. В. Власенко. - Донецьк : Ноулідж, 2010. - 429 c. - укp.

Розглянуто елементи лінійної та векторної алгебри, аналітичної геометрії, питання математичного аналізу, диференціального числення функції однієї та декількох змінних, комплексні числа. Наведено інформацію про матриці, вектори, множини, функції, послідовності, криві та поверхні другого порядку.

Рассмотрены элементы линейной и векторной алгебры, аналитической геометрии, вопросы математического анализа, дифференциального исчисления функции одной и нескольких переменных, комплексные числа. Дана информация о матрицах, векторах, множествах, функциях, последовательностях, кривых и поверхностях второго порядка.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729863 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Власенко К. В. 
Теоретико-методичні засади навчання вищої математики майбутніх інженерів-машинобудівників з використанням інформаційних технологій : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / К. В. Власенко; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2011. - 40 c. - укp.

Науково обгрунтовано теоретико-методичні засади навчання вищої математики в інженерних закладах освіти. Виокремлено напрями формування інтенсивної навчальної діяльності майбутніх інженерів у процесі навчання вищої математики, з'ясовано її вплив на розвиток професійно важливих якостей майбутнього інженера. Створено модель, що відображає впровадження методичної системи навчання вищої математики студентів, які обирають інженерну машинобудівну спеціалізацію. Сформульовано вимоги та методичні рекомендації до застосування освітнього інформаційного середовища й його складників щодо розвитку компонентів професійно важливих якостей. Наведено приклади застосування інформаційних технологій для інтенсифікації процесу навчання вищої математики та розвитку професійно важливих якостей майбутнього інженера. Проведене експериментальне впровадження розробленої методичної системи, спрямованої на інтенсифікацію процесу навчання вищої математики у технічних ВНЗ, засвідчує зростання рівня сформованості інтенсивної навчальної діяльності студентів, підвищення показників якості математичних знань, умінь і навичок та, отже, розвиток компонентів професійно важливих якостей майбутніх інженерів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384400 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Власенко К. В. 
Теоретичні й методичні аспекти навчання вищої математики з використанням інформаційних технологій в інженерній машинобудівній школі : монографія / К. В. Власенко; ред.: О. І. Скафа; Донбас. держ. машинобуд. акад. - Краматорськ : Ноулідж, Донец. від-ня, 2011. - 410 c. - Бібліогр.: 664 назв - укp.

Висвітлено теоретико-методичні аспекти навчання вищої математики в технічних ВНЗ з використанням інформаційних технологій. Визначено напрями формування інтенсивної навчальної діяльності майбутніх інженерів-машинобудівників. Показано можливості застосування евристико-дидактичних конструкцій для інтенсифікації навчання вищої математики. Обгрунтовано вимоги та наведено практичні рекомендації щодо реалізації інформаційної концепції інтенсифікації процесу навчання вищої математики студентів інженерно-будівних спеціальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Власенко К. В. 
Система мотивів інтенсифікації навчальної діяльності студентів інженерно-машинобудівних спеціальностей / К. В. Власенко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 150. - С. 31-39. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто та проаналізовано основні теорії мотивації діяльності й положення, що можна використати під час формування мотивації в інтенсивних технологіях навчання. Як результат одержано систему мотивів інтенсифікації навчальної діяльності студентів інженерно-машинобудівних спеціальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + К4/8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Власенко К. В. 
Досвід створення електронного навчально-методичного посібника з вищої математики / К. В. Власенко // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2010. - Вип. 3. - С. 108-114. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Описано загальні методичні принципи, яких необхідно дотримуватись під час розробки електронного навчально-методичного посібника, що є складовою навчально-методичного комплексу з вищої математики для майбутніх інженерів. Визначено можливості інтенсифікації навчального процесу за допомогою посібника та відповідність головному принципу його функціонування: викладач і студент взаємодіють за умов освітнього середовища.

Описаны общие методические принципы, которые применялись во время разработки электронного учебно-методического пособия, входящего в состав учебно-методического комплекса по высшей математике для будущих инженеров. Определены возможности интенсификации учебного процесса с помощью пособия и соответствие главному принципу его функционирования: преподаватель и студент взаимодействуют в условиях образовательной среды.

It has been shown that general methodical principles and recommendations of modernization of technology content of studies have been used while developing electronic manual which is the constituent of educational and methodical complex on Higher Mathematics for future engineers. Possibilities of intensification of educational process by means of a manual and the accordance with the main principle of its functioning which implies - a teacher and student cooperation at mediation of educational environment have been defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Власенко К. В. 
Метод проектів навчання вищої математики майбутніх інженерів / К. В. Власенко, М. І. Реутова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 7, ч. 1. - С. 51-60. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто застосування деяких методів, форм і засобів навчання вищої математики під час використання проектної методичної системи. Запропоновано методичні рекомендації по організації етапів роботи над проектом. З'ясовано вплив методичної системи на формування професійно важливих якостей майбутніх інженерів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29 + В1 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Власенко К. В. 
Розвиток компонентів професійно важливих якостей майбутніх інженерів у ході навчання вищої математики / К. В. Власенко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 20. - С. 102-113. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано результати навчання вищої математики, застосовуючи складники навчально-методичного комплексу, створені на базі інформаційних технологій. Описано експериментальну перевірку впровадження методичної системи, що сприяє формуванню компонентів професійно важливих якостей студентів вищих технічних навчальних закладів на заняттях із вищої математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Золотарьова І. О. 
Єдина інформаційна система управління освітою в Україні / І. О. Золотарьова, К. О. Власенко // Системи оброб. інформації. - 2012. - Вип. 4, т. 1. - С. 152-155. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Якість освіти в Україні на даний момент не на найкращому рівні. Розглянуто один зі способів її удосконалення - формування багаторівневої єдиної інформаційної системи управління освітою. На сьогоднішній день існують різні пропозиції щодо систем інформатизації для шкіл. Програмний комплекс "КУРС: Освіта" - один з варіантів систем формування єдиного інформаційного простору освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Власенко К. В. 
Методика проведення лекційних занять у вищих навчальних закладах в умовах гуманізації освіти / К. В. Власенко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16. - С. 171-178. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Досліджено методику, за допомогою якої викладач під час лекції може зацікавити студента, активно вплинути на його емоції, викликати інтерес до навчального предмета, прагнення постійно поповнювати знання. Запропоновано шляхи вирішення проблем, що виникають під час підготовки до лекційних занять: визначення композиції, змісту, прикладів та ілюстрацій, методичного оформлення, прийомів активізації, основних питань для запам'ятовування й запису, а також розрахунку часу, складу слухачів, встановлення зв'язку з попереднім матеріалом. Наведено методичні розробки для викладання курсу вищої математики.

Исследована методика, с помощью которой преподаватель высшей школы во время лекции может заинтересовать студента, активно повлиять на его эмоции, вызвать интерес к учебному предмету, способствовать желанию постоянно пополнять знания. Обоснованы пути решения проблем, которые возникают во время подготовки к лекционным занятиям: определения композиции, содержания, подбора примеров и илюстраций, методического оформления, расчета времени, прийомов активизации, нахождения связи с предыдущим материалом. Приведены примеры методических разработок для курса высшей математики.

The article investigates a methodology which the help of which during the lecture a teacher of the Higher School can interest a student, actively influence his/her emotions, awake interest in the educational subject, support his/her wish to enrich knowledge. The author suggests ways of solving problems arising today in the process of preparation for lecture: defining the composition, contents, choice of examples and illustrations, methodical aids, time calculation, activization skills, linkage with proceding material, choosing literature for self-dependant work. The article gives examples from the course of higher mathematics.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Власенко К. 
До проблеми формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів / К. Власенко // Рідна шк.. - 2008. - № 3/4. - С. 25-27. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано структурно-функціональну модель формування професійної компетентності за умов інтеграції математики та спеціальних дисциплін в інженерно-педагогічному ВНЗ. Висвітлено суть професійної компетентності. Наведено класифікацію педагогічних умінь.

Предложена структурно-функциональная модель формирования профессиональной компетентности в условиях интеграции математики и специальных дисциплин в инженерно-педагогическом ВУЗ. Освещена суть профессиональной компетентности. Приведена классификация педагогических умений.

The article deals with the structurally functional model of formation of professional competence of conditions of integration of mathematics and special disciplines in an engineering - pedagogical higher educational institution. The essence of professional competence is covered. Classification of pedagogical skills is resulted. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Власенко К. 
Комп'ютер як засіб активізації процесу навчання учнів з математики / К. Власенко // Рідна шк.. - 2007. - № 2. - С. 46-48. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Описано досвід роботи з застосування комп'ютера на уроках математики. Проаналізовано особливості методики використання інформаційних технологій для підвищення активності учнів у процесі уроку. Зроблено висновок, що запровадження комп'ютера в навчальний процес має суттєві педагогічні переваги.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р21-353

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Власенко К. 
Застосування електронного підручника при викладанні дисциплін харчового профілю / К. Власенко // Вища освіта України. - 2008. - № 4. - С. 78-84. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Охарактеризовано електронний підручник(ЕП) з курсу "Технологія виробництва продукції громадського харчування". Розкрито його цілі, принципи побудови, структуру, педагогічні особливості (гіпертекстовість, мультимедійність, інтегрованість, конструктивність, інтерактивність). Надано методичні рекомендації з використання ЕП на лекціях та лабораторно-практичних заняттях. Визначено переваги використання ЕП в навчальному процесі.

Охарактеризован электронный учебник(ЭУ) по курсу "Технология производства продукции общественного питания". Раскрыты его цели, принципы построения, структуру, педагогические особенности (гипертекстовость, мультимедийность, интегрированность, конструктивность, интерактивность). Даны практические рекомендации по использованию ЭУ на лекциях и лабораторно-практических занятиях. Определены преимущества применения ЭУ в учебном процессе.

An electronic textbook(EU) is Described to on-course "Technology of production of goods of public food consumption". Exposed his aims, principles of construction, structure, pedagogical features (гипертекстовость, мультимедийность, integrating, structuralness, interactiveness). Practical recommendations are given on the use of EU on lectures and laboratory-practical employments. Advantages of application of EU are certain in an educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7 + Л99 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Чиженюк Т. М. 
Аналіз стану здоров'я учнів 1-4 класів за даними медичного контролю загальноосвітніх шкіл міста Запоріжжя / Т. М. Чиженюк, К. Л. Власенко // Наука і освіта. - 2012. - № 4. - С. 200-202. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. - рус.

Відзначено, що здоров’я молодших школярів визначається рівнем розвитку їх рухової діяльності – чим вища і якісніша рухова активність, тим якісніше функціонування основних систем організму. Проведено комплексний аналіз фізичного здоров’я дітей молодшого шкільного віку, за результатами якого учнів I - IV класів було розподілено на групи здоров’я. Визначено, що загальний фізичний стан учнів молодших класів є зниженим щодо норми. Запропоновано учителям фізичної культури підбирати адекватні засоби і методи зміцнення здоров’я учнів з різним рівнем фізичного здоров’я. Акцентовано увагу на своєчасному виявленні захворювань, які не мають незворотного характеру. Дані про розподіл учнів молодших класів за рівнем здоров’я, а також про співвідношення видів захворювань серед дітей цієї вікової категорії подано у таблиці та малюнку.

Отмечено, что здоровье младших школьников определяется уровнем развития их двигательной деятельности - чем выше и качественнее двигательная активность, тем качественнее функционирование основных систем организма. Проведен комплексный анализ физического здоровья детей младшего школьного возраста, по результатам которого ученики I - IV классов были разделены на группы здоровья. Определено, что общее физическое состояние учащихся младших классов является пониженным относительно нормы. Предложено учителям физической культуры подбирать адекватные средства и методы укрепления здоровья учеников с разным уровнем физической подготовки. Акцентировано внимание на своевременном выявлении заболеваний, которые не имеют необратимого характера. Данные о распределении учащихся младших классов по уровню здоровья, а также о соотношении видов заболеваний среди детей этой возрастной категории представлены в таблице и на рисунке.

It is noted that the health of junior schoolchildren depends on the level of development of their motor activity – if physical activity is high, functioning of the major body systems is the better. Conducted is the comprehensive analysis of the physical health of children of primary school age, the results of which is that students in grades 1-4 were divided into groups of health. It was determined that the overall physical condition of the lower grades pupils is low than the norm. Proposed is for physical education teachers to select the appropriate tools and methods for pupils’ health promotion with different levels of physical fitness. Attention is focused on the early detection of diseases that have no irreversible nature. The distribution of lower grades pupils in terms of health and in terms of the ratio of types of diseases are presented in the table and figure.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР-4ЗАП)026.4 + Р128.94-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Власенко К. В. 
Використання ППЗ GRAN2 та DERIVE під час лабораторних занять з вищої математики для студентів інженерно-економічних спеціальностей / К. В. Власенко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 23. - С. 45-50. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто методику формування евристичної діяльності студентів інженерно-економічних спеціальностей у процесі виконання лабораторних робіт з вищої математики з використанням ППЗ GRAN2 та DERIVE.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Власенко К. В. 
Деякі аспекти методики організації і управління евристичною діяльністю учнів на уроках геометрії / К. В. Власенко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 17. - С. 62-74. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181 р21-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Власенко К. В. 
Засоби розвитку евристичної діяльності в позакласній роботі з геометрії / К. В. Власенко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 15. - С. 90-97. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Рассмотрены способы организации эвристической деятельности учащихся 9 - 11 классов, а также организация знакомства учащихся с фрактальной геометрией. В системе заданий предложено определить понятие фрактала, его свойств и размерности с использованием эвристических приемов. Выделены дидактические функции рассматриваемой системы заданий.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181 р21-369

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського