Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (35)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Васянович Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 54
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Вісник Львівського університету. Вип. 18 / ред.: Г. Васянович. - Л., 2004. - 271 c. - (Сер. пед.). - укp.

Висвітлено філософські засади сучасної освіти, актуальні проблеми дидактики середньої школи та ВНЗ, теорії і практики сучасного виховання, питання професійної підготовки фахівців, а також історичні аспекти розвитку української школи. Розкрито сучасні загальнонаукові засади космічної педагогічної антропології. Описано форми роботи з молодими учителями у середній загальноосвітній школі. Проаналізовано розвиток пізнавальної активності учнів як педагогічну проблему. Розглянуто дидактичні ігри як метод активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення педагогіки, питання удосконалення функціонування навчального процесу шляхом використання системи тестів, морально-естетичного виховання учнів за допомогою духовної музики.

Освещены философские основы современного образования, актуальные проблемы дидактики средней школы и ВУЗ, теории и практики современного воспитания, вопросы профессиональной подготовки специалистов, а также исторические аспекты развития украинской школы. Раскрыты современные общенаучные основы космической педагогической антропологии. Описаны формы работы с молодыми учителями в средней общеобразовательной школе. Проанализировано развитие познавательной активности учеников как педагогическая проблема. Рассмотрены дидактические игры как метод активизации учебно-познавательной деятельности студентов в процессе изучения педагогики, вопросы усовершенствования функционирования учебного процесса путём использования системы тестов, морально-эстетического воспитания учеников с помощью духовной музыки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вісник Львівського університету. Вип. 15, ч. 1 / ред.: Г. Васянович. - Л., 2001. - 331 c. - (Сер. пед.). - укp.

Розглянуто актуальні проблеми ступеневої педагогічної освіти в Україні та за кордоном, історію розвитку, філософські та психолого-педагогічні засади підготовки сучасного вчителя. Висвітлено методологічні, педагогічні та методичні аспекти професіонально-педагогічної підготовки вчителя у класичному університеті, описано етапи цього процесу. Наведено методологічні та теоретичні засади розвитку та функціонування педагогічної освіти Західної Європи й України як своєрідної підсистеми загальної освіти. Запропоновано дидактичну систему принципів формування та реалізації навчальних програм за умов вищої школи. Розглянуто деякі аспекти запровадження європейської моделі в Чеській освітній системі, висвітлено новітні освітні технології, впроваджені у педагогічний процес навчальних закладів різних типів і рівнів. Проаналізовано український досвід і проблеми підготовки педагогів-магістрів у класичних і педагогічних університетах, розглянуто шляхи вдосконалення національної системи підготовки магістрів педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Васянович Г. П. 
Вступ до філософії : Навч. посіб. / Г. П. Васянович; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Л. : Норма, 2001. - 213 c. - Бібліогр.: 103 назв. - укp.

Розглянуто онтологічні, гносеологічні, аксіологічні та інші проблеми в історії світової вітчизняної філософської думки. Висвітлено питання з філософії стародавнього світу, середніх віків, доби Відродження та Нового Часу, німецької філософії останньої чверті XVIII - початку ХІХ ст., сучасної світової філософії, філософської думки в Україні. Проаналізовано філософський смисл проблеми буття та його основні форми, сутність і структуру людської діяльності, структуру та форми самосвідомості, діалектику як наукову систему, закони діалектики, категорії діалектики та їх роль у філософському осмисленні світу, сутність і принципи діалектичного процесу пізнання, соціальну структуру суспільства, сучасні концепції історичного поступу людства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0я73

Шифр НБУВ: ВА614825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Васянович Г. П. 
Педагогіка вищої школи : Навч.-метод. посіб. / Г. П. Васянович; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. Каф. педагогіки. - Л.c"Ліга-прес", 2000. - 100 c. - (Сер. "Навч.-метод. посіб."; Вип. 1). - укp.

Викладено загальні основи педагогіки вищої школи та історії вищої освіти. Розглянуто питання дидактики й національного виховання студентської молоді. Наведено методичні рекомендаці до курсу "Педагогіка вищої школи".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА619374 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Васянович Г. П. 
Проблеми фізичного виховання молоді у педагогічній спадщині Г.Ващенка : Навч. посіб. / Г. П. Васянович; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Л., 2001. - 59 c. - Бібліогр.: 47 назв. - укp.

Розглянуто питання становлення і розвитку вітчизняної та зарубіжної систем фізичного виховання молоді. Висвітлено основи української системи фізичного виховання. Описано шведську, німецьку й англійську системи фізичного виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч513(0) + Ч511.143 + Ч311.354 + Ч33(4ГЕР=Ук)-8ВащенкоГ.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА614831 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вісник Львівського університету. Вип. 16, Ч. 1 / ред.: Г. Васянович. - Л., 2002. - 195 c. - (Сер. пед.). - укp.

Розглянуто актуальні проблеми філософії освіти, професійної підготовки фахівців у закладах вищої освіти, теорії та практики виховання молоді на сучасному етапі розвитку України. Проаналізовано особливості становлення професійної підготовки фахівців друкарської справи в державі наприкінці ХІХ - початку ХХ ст. Розкрито філософсько-етичні засади діяльності сучасного педагога. Висвітлено питання полікультурної освіти в аспекті розвитку сучасної педагогіки, а також спілкування та відносин між учителями й учнями. Розглянуто девіантну поведінку молодших школярів як психолого-педагогічну проблему сучасності. Проаналізовано особливості формування потреби здорового способу життя учнів на уроках з безпеки життєдіяльності у загальноосвітніх закладах.

Рассмотрены актуальные проблемы философии образоования, профессиональной подготовки специалистов в заведениях высшего образования, теории и практики воспитания моложежи на современном этапе развития Украины. Проанализированы особенности становления профессиональной подготовки специалистов печатного дела в государстве в конце ХІХ - начале ХХ ст. Раскрыты философско-этические основы деятельности современного педагога. Освещены вопросы поликультурного образования в аспекте развития современной педагогики, а также сотрудничества и отношений между учителями и учениками. Рассмотрено девиантное поведение младших школьников как психолого-педагогическая проблема современности. Проанализированы особенности формирования потребности здорового образа жизни учеников на уроках по безопасности жизнедеятельности в обще-образовательных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вісник Львівського університету. Вип. 16, ч. 2 / ред.: Г. Васянович. - Л., 2002. - 233 c. - (Сер. пед.). - укp.

Розглянуто актуальні проблеми дидактики середньої та вищої школи, загальної та професійної освіти з позиції порівняльної педагогіки, питання історії розвитку української та зарубіжної школи й педагогічної думки. Описано організаційні принципи впровадження педагогічної технології реалізації міжпредметних зв'язків у навчальний процес. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти розвитку життєвого досвіду учнів у процесі навчання. Розкрито соціокультурні передумови впровадження у Польщі системи професійної підготовки соціального педагога, особливості проведення освітньої реформи у цій країні. Значну увагу приділено питанням інтеграції класичної та сучасної освіти у середніх навчальних закладах східної Галичини та розвинутих країн західної Європи у другій половині ХІХ ст. Проаналізовано загальні тенденції розвитку соціально-педагогічних ідей на початку ХХ ст.

Рассмотрены актуальные проблемы дидактики средней и высшей школы, общего и профессионального образования с позиции сравнительной педагогики, вопросы истории развития украинской и зарубежной школы и педагогической мысли. Описаны организационные принципы внедрения педагогической технологии реализации межпредметных связей в учебный процесс. Освещены психолого-педагогические аспекты развития жизненного опыта учеников в процессе обучения. Раскрыты социокультурные предпосылки внедрения в Польше системы профессиональной подготовки социального педагога, особенности проведения образовательной реформы в этой стране. Значительное внимание уделено вопросам интеграции классического и современного образования в средних учебных заведениях восточной Галиции и развитых стран Западной Европы во второй половине ХІХ в. Проанализированы общие тенденции развития социально-педагогических идей в начале ХХ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Теоретико-методичні засади викладання предметів гуманітарного циклу в професійно-технічних навчальних закладах / ред.: Г. П. Васянович; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Львів. наук.-практ. центр. - Л. : Укр. технології, 2003. - 220 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методичні засади викладання предметів гуманітарного циклу в професійно-технічних навчальних закладах. У контексті гуманістичної парадигми та філософії освіти проаналізовано особливості формування моральної культури педагога, розглянуто питання його духовної творчості. Показано роль вітчизняної та світової культури у формуванні національної свідомості та самосвідомості. У контексті сучасного українознавства проаналізовано можливість формування духовного світу особистості.

Освещены теоретико-методические основы преподавания предметов гуманитарного цикла в профессионально-технических учебных заведениях. В контексте гуманистической парадигмы и философии образования проанализированы особенности формирования моральной культуры педагога, рассмотрены вопросы его духовного творчества. Показана роль отечественной и мировой культуры в формировании национального сознания и самосознания. В контексте современного украиноведения проанализирована возможность формирования духовного мира личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.352 + С.р(4УКР)с

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640824 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Васянович Г. П. 
Педагогічна етика : Навч.-метод. посіб. для викл. і студ. вищ. навч. закл. / Г. П. Васянович; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Львів. наук.-практ. центр, Львів. держ. фін. акад. - Л. : Норма, 2005. - 343 c. - Бібліогр.: с. 318-343. - укp.

Розглянуто предмет, функції та завдання педагогічної етики, визначено джерела її формування, розкрито сутність моральної культури та духовної творчості педагога. Визначено структуру моральної свідомості особистості викладача та основні принципи педагогічної моралі. Наведено загальну характеристику категорій етики (добра і зла, справедливості та несправедливості, честі і гідності, обов'язку та відповідальності) як засобу пізнання моральних і аморальних явищ педагогічної дійсності. Проаналізовано моральні проблеми педагогічної діяльності. Висвітлено питання розвитку моральної самосвідомості особистості учителя. Показано особливості формування, висвітлено об'єктивні та суб'єктивні аспекти та специфічні ознаки моральних відносин, розкрито їх гуманістичний зміст.

Рассмотрены предмет, функции и задания педагогической этики, определены источники ее формирования, раскрыта сущность моральной культуры и духовности творчества педагога. Определена структура морального сознания личности преподавателя и основные принципы педагогической морали. Приведена общая характеристика категорий этики (добра и зла, справедливости и несправедливости, чести и достоинства, обязанности и ответственности) как средства познания моральных и аморальных явлений педагогической действительности. Проанализированы моральные проблемы педагогической деятельности. Рассмотрены вопросы развития морального самосознания личности учителя. Показаны особенности формирования, освещены объективные и субъективные аспекты и специфические признаки моральных отношений, раскрыто их гумманистическое содержание.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч311 я73 + Ю752.1:Ч30 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671136 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Васянович Г. П. 
Психолого-педагогічні основи професійної адаптації майбутніх фахівців : монографія / Г. П. Васянович, С. М. Вдович, Н. Я. Вовчаста, О. М. Галус, З. В. Гіптерс; Львів. НПЦ проф.-техн. освіти АПН України. - Л. : СПОЛОМ, 2008. - 464 c. - Бібліогр.: с. 421-448. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми професійної адаптації учнівської та студентської молоді у професійно-технічних навчальних закладах і вищій школі. Запропоновано системний підхід до управління процесом адаптації студентів за умов багаторівневої педагогічної освіти. Висвітлено особливості соціальної адаптації студентів-першокурсників. Розглянуто комунікативну компетентність у контексті професійної підготовки фахівців сфери обслуговування. Увагу приділено особливостям адаптації дітей нової свідомості за сучасних суспільних умов.

Освещены актуальные проблемы профессиональной адаптации ученической и студенческой молодежи в профессионально-технических учебных заведениях и высшей школе. Предложен системный подход к управлению процессом адаптации студентов в условиях многоуровневого педагогического образования. Освещены особенности социальной адаптации студентов-первокурсников. Рассмотрена коммуникативная компетентность в контексте профессиональной подготовки специалистов сферы обслуживания. Уделено внимание особенностям адаптации детей нового сознания в современных общественных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР) + Ч464(4УКР) + Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Васянович Г. П. 
Філософія для ВПУ : підручник / Г. П. Васянович; Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти АПН України. - К. : Пед. думка, 2008. - 144 c. - Бібліогр.: с. 125-127. - укp.

Висвітлено предмет і функції філософії. Розкрито онтологічні, гносеологічні й аксіологічні проблеми в історії світової та вітчизняної філософської думки. Розглянуто філософський смисл проблеми буття, сутність і структуру людської діяльності, форми самосвідомості, закони і категорії діалектики. Увагу приділено соціальній структурі суспільства, філософській концепції людини, глобальним проблемам сучасності.

Освещены предмет и функции философии. Раскрыты онтологические, гносеологические и аксиологические проблемы в истории мировой и отечественной философской мысли. Рассмотрены философский смысл бытия, сущность и структура человеческой деятельности, формы самосознания, законы и категории диалектики. Уделено внимание социальной структуре общества, философской концепции человека, глобальным проблемам современности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС48124 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Васянович Г. П. 
Актуальні проблеми гуманітарної освіти в ПТНЗ : монографія / Г. П. Васянович, С. М. Вдович, Г. С. Дегтярьова, О. О. Музальов, В. Д. Онищенко; НАПН України, Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти. - Л. : Корпан Б.І., 2011. - 242 c. - укp.

Проаналізовано теоретичні основи гуманітарної підготовки в ПТНЗ. Досліджено основні підходи до педагогіки як науки та мистецтва. Розглянуто теоретичні основи психологічної підготовки майбутнього вчителя ПТНЗ, проблеми взаємодії педагогів та учнів, культури міжособистісних стосунків. Висвітлено питання культурологічної підготовки майбутніх фахівців, а також питання медичного забезпечення викладання дисципліни "Людина і суспільство". Розкрито проблеми використання сучасних освітніх технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців. З'ясовано особливості підготовки спеціалістів до здійснення статевого виховання, сексуальної просвіти та превентивної діяльності в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748884 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Васянович Г. П. 
Вибрані твори : в 5 т. Т. 1. Філософія: навч. посіб. / Г. П. Васянович. - Л. : Сполом, 2010. - 347 c. - укp.

Висвітлено предмет, функції, особливості виникнення та історичні типи філософії. Проаналізовано філософські погляди Демокріта, Сократа, Платона, А. Блаженного, Т. Аквінського, І. Канта, Г. Гегеля, Г. Сковороди, Т. Шевченка, І. Франка, Л. Українки, М. Драгоманова, Д. Чижевського. Увагу приділено законам і категоріям діалектики, сутності та принципам діалектичного процесу пізнання, соціальній структурі суспільства, суперечностям суспільного розвитку, філософським концепціям людини, ролі особистості у соціально-історичному процесі, глобальним проблемам сучасності.

Освещены предмет, функции, особенности возникновения и исторические типы философии. Проанализированы философские взгляды Демокрита, Сократа, Платона, А. Блаженного, Т. Аквинского, И. Канта, Г. Гегеля, Г. Сковороды, Т. Шевченко, И. Франко, Л. Украинки, М. Драгоманова, Д. Чижевского. Уделено внимание законам и категориям диалектики, сущности и принципам диалектического процесса познания, социальной структуре общества, противоречиям общественного развития, философским концепциям человека, роли личности в социально-историческом процессе, глобальным проблемам современности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352347/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Васянович Г. П. 
Вибрані твори : в 5 т. Т. 2. Морально-правова відповідальність педагога: теоретико-методологічний аспект: монографія / Г. П. Васянович. - Л. : Сполом, 2010. - 355 c. - укp.

На засадах парадигмального підходу проаналізовано сутність, походження, зміст, взаємозв'язок моральної та правової відповідальності, а також проблеми формування її у педагога. Наведено інформацію з історії європейської та вітчизняної науки (філософії, педагогіки, психології, етики, права) з метою висвітлення гуманістичного аспекту морально-правової відповідальності особистості.

На основе парадигмального подхода проанализированы сущность, происхождение, содержание, взаимосвязь моральной и правовой ответственности, а также проблемы формирования ее у педагога. Дана информация из истории европейской и отечественной науки (философии, педагогики, психологии, этики, права) с целью освещения гуманистического аспекта морально-правовой ответственности личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю752.1:Ч30 я44 + Ч30 в2:Ю7 я44

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352347/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Васянович Г. П. 
Вибрані твори : в 5 т. Т. 3. Педагогічна етика: навч. посіб. / Г. П. Васянович. - Л. : Сполом, 2010. - 419 c. - укp.

Розкрито зміст, функції та завдання педагогічної етики як навчального курсу, проаналізовано його категоріальний лад. Розглянуто моральні проблеми педагогічної діяльності та відносин. Увагу приділено структурі моральної свідомості особистості педагога, питанням педагогічної справедливості, проблемам співвідношення моральних цілей і засобів педагогічної діяльності.

Раскрыты содержание, функции и задачи педагогической этики как учебного курса, проанализировано его категориальное устройство. Рассмотрены моральные проблемы педагогической деятельности и отношений. Уделено внимание структуре морального сознания личности педагога, вопросам педагогической справедливости, проблемам соотношения моральных целей и средств педагогической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я73 + Ю752.1:Ч30 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352347/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Васянович Г. П. 
Вибрані твори : в 5 т. Т. 4. Психологія і педагогіка: лекції / Г. П. Васянович. - Л. : Сполом, 2010. - 511 c. - укp.

Висвітлено основний зміст, завдання та функції предметів психології та педагогіки. Увагу приділено рівням психіки (свідоме, несвідоме, підсвідоме), задаткам і здібностям людини, психології темпераменту та характеру, пізнавальним психічним процесам. Розглянуто організаційні форми навчання у вищій школі. Охарактеризовано сучасні інноваційні педагогічні технології. Наведено словники психологічних і педагогічних термінів, в яких розкрито сутність таких понять, як дістрес, домінанта, емпатія, етнічна психологія, перевтома, символічне мислення, антипедагогіка.

Освещены основное содержание, задачи и функции предметов психологии и педагогики. Уделено внимание уровням психики (сознательное, бессознательное, подсознательное), задаткам и способностям человека, психологии темперамента и характера, познавательным психическим процессам. Рассмотрены организационные формы обучения в высшей школе. Охарактеризованы современные инновационные педагогические технологии. Даны словари психологических и педагогических терминов, в которых раскрыта сущность таких понятий, как дистресс, доминанта, эмпатия, этническая психология, переутомление, символическое мышление, антипедагогика.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я73-2 + Ю9 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352347/4 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Васянович Г. П. 
Вибрані твори : в 5 т. Т. 5. Збірник наукових праць / Г. П. Васянович. - Л. : Сполом, 2010. - 459 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання педагогіки, дидактики та виховання. Проаналізовано сучасні методологічні підходи, теорії навчання та виховання вітчизняних і зарубіжних вчених. Увагу приділено філософським засадам сучасного українського виховання, психолого-педагогічним питанням адаптації студенської молоді до навчання, проблемам морально-духовної та естетико-психологічної підготовки фахівців у системі професійно-технічної освіти, перспективам формування вітчизняної науково-педагогічної еліти.

Освещены актуальные вопросы педагогики, дидактики и воспитания. Проанализированы современные методологические подходы, теории обучения и воспитания отечественных и зарубежных ученых. Уделено внимание вопросам этнопедагогики, психолого-педагогическим основам адаптации студенческой молодежи к учебе, проблемам морально-духовной и эстетико-психологической подготовки специалистов в системе профессионально-технического образования, перспективам формирования отечественной научно-педагогической элиты.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я44

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352347/5 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Васянович Г. П. 
Ноологія особистості : навч. посіб. / Г. П. Васянович, В. Д. Онищенко; Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти АПН України. - Л. : Сполом, 2007. - 216 c. - укp.

Розглянуто особливості формування духовного світу особистості молодої людини на засадах християнських морально- та душевно-духовних, а також духовно-естетичних цінностей, концептуалізованих і тематизованих у контексті філософії духу та духовного пізнання - християнсько-філософської ноології. Увагу приділено аналізу духовно-християнських і гуманістичних надбань світової та вітчизняної педагогіки та психології.

Рассмотрены особенности формирования духовного мира личности молодого человека на основе христианских морально- и душевно-духовных, а также духовно-эстетических ценностей, концептуализированных и тематизированных в контексте философии духа и духовного познания - христианско-философской ноологии. Уделено внимание анализу духовно-христианских и гуманистических достижений мировой и отечественной педагогики и психологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю216.22 я7 + Э37-433.10 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА728189 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Третій український педагогічний конгрес / ред.: В. Г. Кремень, В. В. Панасюк, Г. П. Васянович; Акад. пед. наук України, Львів. крайове т-во "Рідна школа", Львів. нац. ун-т ім. І.Франка, Каф. заг. та соц. педагогіки. - Л. : Сполом, 2010. - 524 c. - укp.

Обговорено виконання ухвали ІІ Всеукраїнського педагогічного конгресу (Львів, 2006). Розглянуто проблеми реформування середньої, професійної та вищої шкіл, становлення громадянського самоврядування в освіті, впровадження нових освітніх технологій, адаптації української освіти до вимог Болонської декларації. Висвітлено досвід зарубіжних країн, зокрема США, в організації екологічної підготовки бакалаврів інженерного профілю в університетах, роль громадсько-педагогічного партнерства в іноваційному розвитку середньої школи, соціально-педагогічні проблеми адаптації іноземних студентів у вищій школі країни. Значну увагу приділено питанням навчання та підготовки студентів до професійної діяльності соціального педагога, майбутніх фахівців сфери обслуговування, педагогів. Увагу звернено на формування у молодого покоління потреби в здоровому способі життя як умови самозбереження нації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС50511 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Васянович Г.  
Духовна і фізична культура особистості студента (суперечності буття) / Г. Васянович // Укр. полоністика. - 2011. - Вип. 8. - С. 88-95. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Визначено сутність і зміст категорій "духовна культура", "фізична культура". Проаналізовано їх взаємозв'язок і взаємодію. Сформульовано соціально-педагогічні, особистісні суперечності, які існують між духовною і фізичною культурою особистості та обгрунтовано вірогідні шляхи їх розв'язання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24990 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського