Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Варнавська Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Варнавська Л. І. 
Формування готовності майбутніх учителів музики до аранжування музичних творів засобами комп'ютерних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Варнавська; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2010. - 20 c. - укp.

Вперше обгрунтовано та впроваджено в навчальний процес ВНЗ структурну модель формування готовності майбутніх вчителів музики до аранжування музичних творів засобами комп'ютерних технологій, яка включає педагогічні принципи й умови, структурні компоненти готовності, систему спецкурсів. Визначено структурні компоненти зазначеної готовності, критерії, показники та рівні готовності майбутніх учителів музики до аранжування музичних творів засобами комп'ютерних технологій, що уможливлюють критичне оцінювання ступеня підготовки студентів до професійної діяльності в сучасній комп'ютерній освіті. Удосконалено процес професійної підготовки майбутніх учителів музики з використанням новітніх технологій, зокрема комп'ютерних.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31Р(4УКР)31-3 + Щ310.57Р + Щ310.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА374651 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Варнавська Л. І. 
Комп’ютерні технології: можливості використання в музичній освіті / Л. І. Варнавська // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 160-165. - Бібліогр.: с. 165 (5 назв) - укp.

Зауважено, що ефективному використанню комп’ютера на уроках музики заважає невелика кількість програмного забезпечення; спеціалістів, які б могли запропонувати завдання для розвитку творчих здібностей у всіх компонентах уроку, спрямувати дітей у русло пошуку себе в течії класичної та сучасної музики. Проаналізовано музичні програми для роботи з комп’ютером на уроках музики. Розкрито переваги педагогічного програмного засобу "Музичне мистецтво". Зроблено висновок, що застосування комп’ютерних технологій у музичній освіті здійснюється для розв’язання мистецтвознавчих, педагогічних, інформаційно-комунікаційних завдань; використання музичних комп’ютерних технологій сприяє модернізації навчального процесу в школі, надає змогу залучати дітей до створення творчих робіт, оформлення результатів роботи за певними темами у вигляді різних проектів, пошукової роботи під час вивчення народної творчості, української музичної культури, творчості композиторів світу.

Отмечено, что эффективному использованию компьютера на уроках музыки мешает небольшое количество программного обеспечения; специалистов, которые могли предложить задание для развития творческих способностей во всех компонентах урока, направить детей в русло поиска себя в разных направлениях классической и современной музыки. Проанализированы музыкальные программы для работы с компьютером на уроках музыки. Раскрыто преимущества педагогического программного средства "Музыкальное искусство". Сделан вывод о том, что применение компьютерных технологий в музыкальном образовании осуществляется для решения искусствоведческих, педагогических, информационно-коммуникационных задач. Использование музыкальных компьютерных технологий способствует модернизации учебного процесса в школе, дает возможность привлекать детей к созданию творческих работ, оформления результатов работы по определенным темам в виде различных проектов, поисковой работы во время изучения народного творчества, украинской музыкальной культуры, творчества композиторов мира.

It is noted, that effective computer usage at music lessons is hindered by scarcity of software and professionals, who could suggest tasks for development of creativity for all parts of a lesson, and lead the children to finding themselves in classical or modern music. Musical software for working with computer at music lessons is analyzed. Advantages of pedagogical software utility “Musical art” are revealed. It is concluded, that using computer technologies in music education aims to solve artistic, pedagogical, information-communicational tasks; using musical computer technologies facilitates modernization of educational process at school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Музична освіта: філософський, мистецтвознавчий та педагогічний наголоси : монографія / В. В. Бєлікова, Л. І. Варнавська, І. М. Власенко, Е. О. Кокарева, Л. І. Косяк, І. С. Лященко, В. М. Міщанчук, Н. А. Овчаренко, Л. М. Ракітянська, О. В. Чеботаренко, О. І. Шрамко; ДВНЗ "Криворіз. держ. пед. ун-т". - Кривий Ріг : Чернявський Д.О., 2018. - 299 c. - укp.

Розглянуто актуальні філософські, мистецтвознавчі та педагогічні питання сучасної музичної освіти. Проаналізовано проблему філософського розуміння процесу залучення особистості до мистецького досвіду. Розкрито особливості взаємодії масової та елітарної культури в музичній освіті. Відображено мистецтвознавчий дискурс щодо історичних етапів становлення музичної освіти, її сучасної трансформації, музичного тексту як культурологічного феномену. Окреслено методологічні та технологічні основи музичної освіти в педагогічному ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)30-252 + Ч481.355.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА834062 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського