Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Ванівська О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Ванівська О.  
Аналіз дієслівних префіксів у двомовних періодичних виданнях (за матеріалами газети "День" та тижневика "The Day") / О. Ванівська // Зб. пр. н.-д. центру періодики. - 2004. - Вип. 12. - С. 381-390. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-212.5 + Ш143.21-212.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69017 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Ванівська О.  
Вираження смислів українських дієслів з префіксами англійськими мовними засобами (за матеріалами газети "День" та тижневика "The Day") / О. Ванівська // Зб. пр. Н.-д. центру періодики. - 2001. - Вип. 9. - С. 318-326. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-772

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69017 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Ванівська О. С. 
Префіксальні дієслова та засоби вираження ними типових смислів в різноструктурних мовах (на матеріалі англійської та української мов) : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.17 / О. С. Ванівська; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2003. - 20 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.75 + Ш141.4-21 + Ш143.21-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326486 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Ванівська О. М. 
Інформаційні технології в процесі реалізації мовних стратегій у вищій школі : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Ванівська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 21 c. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади дослідження проблеми реалізації мовних стратегій, зокрема, у навчальному процесі сучасної вищої школи. Запропоновано визначення мови як всезагального явища, що відіграє провідну роль у саморозвитку будь-якого мовного співтовариства. У контексті глобалізаційного розвитку України розкрито головні положення новітніх мовних стратегій, які використовуються для покращання професійної підготовки студентів. Констатовано, що основними специфічними особливостями системи реалізації мовних стратегій є міжнародний характер, паралельність, доступність, гнучкість, модульність, загальність, економічність, технологічність, майстерність викладача. Розкрито суть і технології реалізації мовних стратегій у вищій школі, їх застосування на тлі стратегій вільного володіння державною мовою, а також суперечності, що виникають у вищій школі під час впровадження сучасних мовних стратегій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364564 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ванівська О. І. 
Категорії англійського дієслова в жанрово-стилістичному і соціолінгвістичному варіюванні (на матеріалі BNC) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / О. І. Ванівська; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Л., 2011. - 20 c. - укp.

Вперше проведено комплексний аналіз засобів вираження граматичних категорій англійського дієслова в різних жанрах і регістрах мовлення на основі положень корпусної лінгвістики та Британського національного корпусу текстів. Підраховано квантитативне навантаження категорійних і некатегорійних засобів вираження граматичних категорій. Виокремлено центральні, типові, прототипові елементи, які характеризують різноманітні категорійні значення. Проаналізовано наявність мовних засобів вираження граматичних категорій у мовленні різних вікових груп (дорослих, підлітків, дітей), а також розмежовано використання таких засобів у мовленні чоловіків і жінок. Визначено деякі валентносні характеристики, притаманні окремим дієсловам, і виокремлено синтагматичні зв'язки, у яких вони типово вживаються. Наведено засоби вираження категорій часу, аспекту, стану та модальності в сучасній англійській мові.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-212.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА379260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ванівська О. 
Інформаційні технології в контексті впровадження мовних стратегій / О. Ванівська // Вища освіта України. - 2007. - № 1. - С. 82-89. - укp.

Проаналізовано проблеми та суперечності впровадження в систему мовних стратегій інформаційних технологій як чинників інтенсифікації навчального процесу. Зазначено, що, незважаючи на ефективність інформаційних технологій, загалом вони не можуть замінити безпосередню комунікацію, спілкування викладача та студента. Доведено, що мовна стратегія, трансформуючись, самоорганізовуючись у напрямі мети свого розвитку, досягатиме вищого рівня організації, гармонізації та стійкості.

Проанализированы проблемы и противоречия внедрения в систему языковых стратегий информационных технологий как факторов интенсификации учебного процесса. Указано на невозвозможность замены непосредственной коммуникации, общения преподавателя и студента на информационные технологии, несмотря на их эффективность. Доказано, что языковая стратегия, в процессе трансформации и самоорганизации, двигаясь к направлению цели своего развития, будет достигать более высокого уровня организации, гармонизации и стойкости.

The article deals with the problems and contradictions of introduction in system of language strategy of information technologies as factors of an intensification of educational process are. Impossibility of replacements of the direct communications, dialogue of the teacher and the student by information technologies, despite of their efficiency is specified. It is proved, that language strategy, during transformation and self-organizing, moving to a direction of the purpose of the development, will achieve higher level of the organization, harmonization and resistance.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ч481.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ванівська О. М. 
Особливості реалізації мовних стратегій у сучасній вищій школі / О. М. Ванівська // Вища освіта України. - 2006. - № 4. - С. 67-74. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Визначено сутність поняття "мовні стратегії", їх мету та засоби досягнення (предметні, операційні). Розглянуто мовні стратегії як особливі технології розгортання іншомовної мовленнєво-розумової діяльності. Розкрито провідні риси мовних стратегій: варіативність, послідовність, морально-вольове начало тощо. Акцентовано увагу на необхідності переосмислення методичної концепції навчання іноземної мови у ВНЗ. Розглянуто позитивні риси традиційної методики вивчення іноземних мов, переваги комунікативного методу засвоєння та лінгвосоціокультурного методу викладання іноземних мов. Досліджено зрушення у викладанні іноземних мов в Україні: застосування мовленнєво-діяльнісного підходу та набуття прикладного характеру вивчення мови тощо. Проаналізовано суперечності, що виникають за впровадження сучасних мовних стратегій. Окреслено завдання формування мовних стратегій, зокрема їх поєднання зі стратегіями вільного оволодіння рідною мовою. Сформульовано засади та головну мету вивчення іноземних мов у вищій школі на сучасному етапі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ванівська О. 
Оптимізація застосування інформаційних технологій в реалізації мовних стратегій у професійній освіті вищої школи / О. Ванівська // Молодь і ринок. - 2010. - № 9. - С. 85-91. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто умови оптимізації застосування інформаційних технологій в реалізації мовних стратегій у професійній освіті: забезпечення навчальних закладів комп'ютерними мережами та он-лайновськими програмами, сучасними підручниками, що відповідають світовому стандарту, розробка та впровадження нових спецкурсів, інтеграція освітніх та інформаційно-комунікаційних технологій у практиці навчання студентів нефілологічних спеціальностей майбутній професійній діяльності. Доведено, що на сучасному етапі широкі можливості комп'ютерних технологій реалізуються у вищій школі не повною мірою, комп'ютери лише до певної межі можуть заповнити дефіцит педагогів і підвищити якість навчання. Наголошено, що майбутнє - за їх більш масовим освоєнням і більш широким впровадженням у практику реалізації мовних стратегій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ванівська О. 
Визначення поняття “мовні стратегії”: основні дискусії та конструктивний зміст / О. Ванівська // Молодь і ринок. - 2012. - № 4. - С. 100-103. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено поняття “мовні стратегії”, обґрунтовано соціальне замовлення розробки та їх інтенсифікації в сучасній професійній освіті. Виділено прямі (запам’ятовування, пізнавальні, компенсаторні) та непрямі (метакогнітивні, емоційні, соціальні) навчальні стратегії підготовки студентів до професійної діяльності. Виявлено взаємозв’язок мовних стратегій і мети професійної підготовки, які складаються із мовленнєвої практики, засобів (предметних та операційних) та мети навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ванівська О. 
Іноземна мова як засіб міжнародного спілкування: проблема освоєння / О. Ванівська, Р. Преснер // Молодь і ринок. - 2013. - № 4. - С. 105-108. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зазначено про необхідність оволодіння викладачами основами інформаційних технологій та їх використання у викладанні іноземних мов.

Отмечена необходимость овладения преподавателями основами информационных технологий и их использования в преподавании иностранных языков.

The necessity of mastering the basics of information technology teachers and their use in the teaching of foreign languages​​.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ванівська О. 
Смислова еквівалентність українських дієслів з префіксами і відповідних засіб їх творення в англійській мові / О. Ванівська // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Інозем. мови. - 2001. - Вип. 9. - С. 108-114. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто значення та функціонування українських дієслівних префіксів в- і ви- та їх вираження засобами сучасної англійської мови. Дієслівні префікси означають співвідношення між двома об'єктами у просторі або станами (попереднім або наступним) у часі. У парадигматичному плані кожен префікс має одне інваріантне значення. У синтагматичному плані префікс означає конкретний тип співвідношень між двома змінними співвідносними об'єктами, один з яких є суб'єктом дії, а інший - об'єктом. Співвідносні об'єкти формують зміст відношень, тобто смисл префіксального дієслова разом з суб'єктом і об'єктом. У разі передавання смислів засобами сучасної англійської мови визначено 5 рівнів смислової відповідності: повна відповідність префікса й основи; відповідність лише префікса; відповідність основи дієслова; лише смислова відповідність; часткова або повна втрата інформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-212-212.5*20 + Ш143.21-212.5*20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/ін.м. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ванівська О. 
Формування іншомовної комунікативно-професійної компетентності засобами інформаційних технологій у студентів вищої школи / О. Ванівська, Р. Преснер // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2014. - № 3. - С. 81-89. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено можливості формування іншомовної комунікативно-професійної компетентності студентів засобами інформаційних технологій під час вивчення іноземних мов. Наведено переваги використання комп’ютерів у вивченні іноземної мови, серед яких виділено новітні інформаційні технології навчання: комп’ютери, інтернет-ресурси, мультимедійні засоби навчання, а також їх недоліки. Обговорено результати опитування серед студентів нефілологічних спеціальностей, які визнали ряд переваг і недоліків використання комп’ютерів. Запропоновано найперспективніший, практичний і простий спосіб забезпечити програмами певний курс з іноземної мови – це самостійне їх створення. Представлено відео перегляд як один з найефективніших засобів формування і засвоєння нових знань, умінь і навичок.

Исследованы возможности формирования иноязычной коммуникативно-профессиональной компетентности студентов средствами информационных технологий при изучении иностранных языков. Приведены преимущества использования компьютеров в изучении иностранного языка, среди которых выделены новейшие информационные технологии обучения: компьютеры, интернет-ресурсы, мультимедийные средства обучения, а также их недостатки. Обсуждены результаты опроса среди студентов нефилологических специальностей, которые признали ряд преимуществ и недостатков использования компьютеров. Предложено перспективный, практичный и простой способ обеспечить программами определенный курс по иностранному языку - это самостоятельное их создания. Представлен видео просмотр как один из самых эффективных средств формирования и усвоения новых знаний, умений и навыков.

Researched possibilities of formation of foreign language communicative professional competence of students by means of information technologies in the study of foreign languages. were given benefits of using computers in learning a foreign language, among which highlighted the latest information technology training: computers, Internet resources, multimedia learning tools, as well as their weaknesses. Discussed the results of a survey among students of non-philological specialties that have recognized several advantages and disadvantages of using computers. Offered the most promising, practical and easy way to provide a program course in a foreign language - it is self-reliant creation. Video review was presented as one of the most effective means of formation and assimilation of new knowledge and skills.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.371.9 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ванівська О. Б. 
Конституційні права і свободи та їх реалізація в процесі застосування новітніх інформаційних технологій : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.02 / О. Б. Ванівська; ДВНЗ "Ужгород. нац. ун-т". - Ужгород, 2017. - 17 c. - укp.

Досліджено особливості конституційно-правового забезпечення реалізації прав і свобод у процесі застосування новітніх інформаційних технологій. Розкрито сутність конституційно-правових засад концепції інформаційного суспільства як сукупності нормативно-правових актів держави, прийняття яких зумовлене певною світоглядною парадигмою, зміст якої напряму залежить від зростання впливу розвитку інформаційно-комунікативних технологій на конкретному етапі розвитку держави. Визначено поняття прав і свобод у сфері застосування новітніх інформаційних технологій як сукупності прав і свобод особи, що виникають у процесі здійснення автоматизованої обробки інформації про неї технічними та програмними засобами, реалізація яких спрямована на забезпечення індивідуальної свободи та автономії людини від посягань як з боку інших осіб, так і з боку держави. Встановлено, що зміст прав і свобод у сфері новітніх інформаційних технологій - це сукупність прав, закріплених у правових приписах, які створюють відповідні умови і засоби, що визначають матеріальні та духовні можливості людини, які необхідні для задоволення потреб її існування та розвитку у процесі застосування інформаційних технологій. Такі правові приписи за своєю суттю покликані здійснювати регулювання суспільних відносин у сфері новітніх інформаційних технологій у такий спосіб, щоб забезпечувати дотримання фундаментальних прав і свобод людини в процесі застосування новітніх інформаційних технологій. Права і свободи людини у сфері новітніх інформаційних технологій є комплексними правами, які включають широкий спектр форм їх здійснення. Встановлено, що конституційні гарантії прав і свобод у сфері застосування новітніх інформаційних технологій - це встановлені та гарантовані Основним законом спеціальні засоби, способи, умови, які покликані забезпечувати та реалізовувати в повному обсязі потреби людини та їх всебічну охорону в інформаційному просторі, в межах якого відбувається накопичення, обробка, зберігання, обмін інформацією між суб'єктами цього простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)3,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА429752 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського