Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Білоусова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Герасименко Ю. С. 
Метод подвійної поляризації для визначення швидкості корозії в умовах дифузійного контролю / Ю. С. Герасименко, Н. А. Білоусова // Фіз.-хім. механіка матеріалів. - 2001. - 37, № 4. - С. 92-96. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К66-14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29109 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Прокоф'єва Г. М. 
Технічні мийні засоби. Корозійно-захисні властивості окремих інгредієнтів / Г. М. Прокоф'єва, Н. Л. Білоусова, Т. В. Сударушкіна // Хім. пром-сть України. - 2007. - № 4. - С. 21-23. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто можливість використання органічних та неорганічних речовин як антикорозійних інгредієнтів технічних мийних композицій шляхом визначення їх корозійної активності з використанням методів поляризаційного опору та поляризаційних кривих. За допомогою спектрофотометричного методу досліджено процеси комплексоутворення в системі Fe 3+ - триетилентетрамін. Результати дослідів покладено в основу розробки ефективних твердих та рідких технічних мийних композицій поліфункціональної дії, які проявляють низьку корозійну активність і можуть використовуватися в циклічних та періодичних системах промивання технічного обладнання за умов високих ти низьких температур.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л785.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14738 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Білоусова Н. А. 
Поляризаційні методи визначення швидкості корозії металів та їх метрологічна оцінка : Автореф. дис... канд. техн. наук / Н. А. Білоусова; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К., 2005. - 22 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К66-12

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341391 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Білоусова Н. В. 
Формування потреби у самовдосконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. В. Білоусова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Проаналізовано проблему формування потреби у самовдосконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності. Обгрунтовано та впроваджено у практику загальноосвітніх шкіл модель формування потреби у самовдосконаленні у молодших підлітків, розкрито суть і специфіку апробації педагогічних умов (розробка та впровадження науково-теоретичного та методичного забезпечення процесу формування потреби у самовдосконаленні, створення емоційно-творчого морально-психологічного клімату класу, підвищення педагогічної культури батьків у напрямі підтримання потреби дітей у самовдосконаленні). Удосконалено зміст і форми позаурочної діяльності з формування потреби у самовдосконаленні молодших підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.328 + Ч421.331.2 + Ч421.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376939 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Білоусова Н. 
Педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні в учнів молодшого підліткового віку / Н. Білоусова // Рідна шк.. - 2010. - № 6. - С. 45-49. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано значення педагогічних умов організації процесу самовдосконалення особистості учня в контексті переосмислення підходів до формування особистості та її розвитку. Виокремлено й охарактеризовано педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні в учнів молодшого підліткового віку: належне науково-теоретичне та методичне забезпечення; врахування принципів особистісно орієнтованого підходу, застосування якого виявляється у допомозі дитині в пізнанні самої себе, в залученні вихованців до активності, у мотивації постійного самовдосконалення та формуванні духовних цінностей, сприянні самореалізації, самовдосконаленню особистості; створення емоційно-творчого морально-психологічного клімату у класі, враховуючи обов'язково позитивні якості учнів; створення для учнів ситуацій успіху; які зумовлюють спрямованість особистості на "самоцінний вияв активності", використання прийомів створення таких ситуацій: пропонування альтернатив для самостійного вибору, спільні роздуми, спонукання до самоаналізу, звернення до досвіду, порада, натяк, підказка, підбадьорювання, позитивні словесні оцінки, вислови. Акцентовано увагу на такі умови формування потреби у самовдосконаленні як підвищення педагогічної культури батьків, для чого розроблено цикл занять з батьками в межах батьківського університету, де крім теоретичних лекцій проведено тренінги зі складання режимів дня для дітей, планів самовдосконалення. Окреслено види робіт з батьками, як теоретичного, так і практичного спрямування.

Обосновано значение педагогических условий в организации процесса самосовершенствования личности ученика в контексте переосмысления подходов к формированию личности и ее развитию. Выделены и охарактеризованы педагогические условия формирования потребности в самосовершенствовании в учащихся младшего подросткового возраста: надлежащее научно-теоретическое и методическое обеспечение; учет принципов личностно-ориентированного подхода, применение которого оказывает помощь ребенку в познании самого себя, самосовершенствованию личности; создание эмоционально-творческого морально-психологического климата в классе, учитывая положительные качества учащихся; создание для них ситуаций успеха, которые обусловливают направленность личности на "самоценное проявление активности". Освещены приемы создания ситуаций успеха, а именно: предложение альтернатив для самостоятельного выбора, совместные размышления, побуждение к самоанализу, обращение к опыту, совет, намек, подсказка, ободрение, положительные словесные оценки, высказывания, различные символы, привлечение учащихся к интересной деятельности, параллельному действию. Акцентировано внимание на таком условии формирования потребности в самосовершенствовании как повышение педагогической культуры родителей, для чего разработан цикл занятий с родителями в рамках родительского университета, где кроме теоретических лекций проведены тренинги по составлению режимов дня для детей, планов самосовершенствования. Очерчены виды работ с родителями, как теоретического, так и практического направления.

The author represents the pedagogical conditions of effective formation of the need for self-perfection in junior teenagers comprise proper scientific theoretical and methodological ensuring of the process, creating favorable microclimate in the classgroup, organizing of the educational process on the basis of personality oriented approach, rising of methodological and scientific level of form masters and the pedagogical culture of parents.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.328 + Ч421.331.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Хамініч С. Ю. 
Якість сучасної освіти України за умов європейської інтеграції / С. Ю. Хамініч, Н. Ю. Білоусова // Актуал. проблеми економіки. - 2010. - № 11. - С. 62-68. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто різні підходи до визначення поняття "якість освіти". Проаналізовано рівень сучасної вищої освіти України, виявлено недоліки і проблеми та запропоновано заходи щодо підвищення якості освіти України за умов європейської інтеграції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Білоусова Н. М. 
Психологічні чинники розвитку почуття власної гідності у молодшому шкільному віці : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. М. Білоусова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 20 с. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз наукових джерел в галузі філософії, педагогіки та психології з проблеми розвитку почуття власної гідності зростаючої особистості. Обгрунтовано конструкти (моральна саморефлексія, моральна самооцінка, самоцінність, самоповага, моральний самоконтроль) й психологічні чинники розвитку зазначеного морального почуття у молодшому шкількому віці. Презентовано модель психологічних чинників розвитку почуття власної гідності у молодших школярів. Обгрунтовано, розроблено та апробовано розвивальну програму підвищення потенціалу психологічних чинників з розвитку почуття власної гідності у молодших школярів, доведено її ефективність та можливість застосування практичними психологами. Розроблено методичні рекомендації практичним психологам з оптимізації розвитку почуття власної гідності у молодшому шкільному віці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.521.32 + Ю983.402.1 + Ч421.352.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА394447 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Герасименко Ю. С. 
Розвиток електрохімічних методів вимірювання швидкості корозії металів наукової школи професора Л. І. Антропова / Ю. С. Герасименко, Н. А. Білоусова, Г. С. Васильєв, С. М. Васильєва, А. В. Клименко, Ю. П. Вишневська // Наук. вісті НТУУ "КПІ". - 2013. - № 6. - С. 89-102. - Бібліогр.: 34 назв. - укp.

Розглянуто розвиток наукових основ електрохімічних методів визначення швидкості корозії металів, робота над якими започаткована під керівництвом видатного електрохіміка Л. І. Антропова та продовжується послідовниками його школи. Опрацьовано аспекти точності визначення швидкості корозії методом поляризаційного опору (Rp). Показано, що використання двохелектродної схеми істотно знижує похибку вимірювань Rp. Уточнені співвідношення для коефіцієнта пропорційності між Rp і швидкістю корозії з урахуванням структури подвійного електрохімічного шару та впливу специфічної адсорбції іонів, які перевірено експериментально. Виведено аналітичну залежність для визначення швидкості корозії за наявності великих поляризаційних ємностей. Розглянуто метод нелінійної подвійної поляризації для визначення кінетичних параметрів корозії за аналітичною формулою в системі з дифузійним або пасиваційним контролем, який не потребує застосування емпіричних коефіцієнтів. Описано новий неруйнівний метод на основі поляризаційного опору з використанням неполяризованих електродів. Показано приклади практичного застосування цього методу в дослідженнях корозійної стійкості зварного з'єднання. За дослідженнями характеру зміни поляризаційного опору в часі в сульфатній кислоті за наявності амінокислот і похідних гуанідину виведено кількісні співвідношення, які визначають зростання фазових плівок на поверхні металів залежно від часу експозиції та концентрації інгібітору.


Індекс рубрикатора НБУВ: К66-12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Білоусова Н. В. 
Самовдосконалення молодших підлітків : монографія / Н. В. Білоусова, Є. І. Коваленко; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин, 2016. - 199 c. - Бібліогр.: с. 124-145 - укp.

Розкрито сутність потреби у самовдосконаленні у молодших підлітків. Проаналізовано особливості формування потреби у позаурочній виховній діяльності. Наведено результати емпіричного дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА802489 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Білоусова Н. А. 
Вплив ультразвуку на накипоутворення та протикорозійний захист теплообмінної поверхні / Н. А. Білоусова, Ю. С. Герасименко, Р. М. Редько, Н. Ю. Яцишина // Энерготехнологии и ресурсосбережение. - 2017. - № 3. - С. 35-41. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено процеси накипоутворення та корозії на поверхні теплообміну із використанням ультразвуку з частотою 26,5 кГц невисокої потужності в докавітаційному і перехідному режимах та без них. Встановлено функціональні залежності наростання питомої маси накипу та швидкості корозії сталі залежно від режимів УЗ-опромінення. Досліджено морфологію та структуру сформованих накипних шарів за допомогою методу растрової електронної мікроскопії. Встановлено, що ультразвукова обробка низької інтенсивності сприяє утворенню та підтриманню фазового мікрошару з протикорозійними властивостями, який практично не знижує теплообмін між поверхнею металу та теплоносієм.


Індекс рубрикатора НБУВ: З361-082.054

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28350 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Білоусова Н. 
Історичний генезис становлення і розвитку професії "медичний представник" в Україні / Н. Білоусова // Професійна педагогіка. - 2021. - № 1. - С. 13-22. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Актуальність дослідження зумовлена необхідністю врегулювання на державному рівні професійної підготовки медичних представників (МП) фармацевтичних компаній як ключових фігур вітчизняного фармацевтичного ринку (ФР) у системі формальної, неформальної та інформальної освіти. Мета роботи - на підставі вивчення історії становлення та розвитку професії "МП" охарактеризувати особливості розвитку професійної підготовки даних фахівців в Україні. Методи: загальнонаукові (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення) - для вивчення наукових джерел; конкретно-науковий (порівняльно-історичний) - для виявлення особливостей становлення професії МП на українському ФР; Досліджено історичний генезис проблеми інформування в галузі фармації; обгрунтовано умови, що сприяли розвитку в Україні професії "МП"; охарактеризовано професійні функції МП; визначено особливості розвитку їх професійної підготовки в системі формальної, неформальної та інформальної освіти України. Розвиток професії "МП" розпочався у 90-х роках минулого століття і пов'язаний із становленням ФР лікарських засобів і препаратів; професійними функціями МП є інформаційна, презентаційна і просвітницька; ці функції спрямовані на виведення на вітчизняний ФР брендованих дженериків; в Україні підготовка МП здійснюється лише фармацевтичними компаніями та представництвами; на відміну від світової практики, вітчизняні асоціації фармацевтичних (медичних) працівників залишаються осторонь від професійної підготовки МП; професія "МП" в Україні дотепер нелегітимізована; нагальною є потреба вдосконалення професійної підготовки МП фармацевтичних компаній через розроблення та впровадження освітньо-професійних програм на другому (магістерському) рівні вищої освіти та підвищення кваліфікації в системі післядипломної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Білоусова Н. А. 
Професійна підготовка медичних представників фармацевтичних компаній у Федеративній Республіці Німеччині: теорія та практика : монографія / Н. А. Білоусова; ред.: Л. П. Пуховська. - Київ : Наукова столиця, 2022. - 204 c. - Бібліогр.: с. 146-179 - укp.

Представлено теоретичні та практичні аспекти професійної підготовки медичних представників фармацевтичних компаній у Федеративній Республіці Німеччині. Висвітлено результати історико-педагогічного аналізу та представлено нормативно-правові основи забезпечення професійної підготовки медичних представників у Федеративній Республіці Німеччині. Розкрито дидактичні засади організації професійної підготовки, представників цієї численної професійної групи в німецькому суспільстві. Узагальнено традиційні форми професійної підготовки медичних представників у вітчизняних фармацевтичних компаніях, сформульовано рекомендації щодо використання в Україні прогресивних ідей професійної підготовки медичних представників у Федеративній Республіці Німеччині. Наголошено на імплементації німецького досвіду у професійну підготовку медичних представників фармацевтичних компаній в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4НІМ) р88

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856844 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Білоусова Н. А. 
Підготовка фахівців з оцінки медичних технологій: досвід зарубіжних країн / Н. А. Білоусова, О. В. Гетало, О. С. Яковлева // Фармацевт. журн. - 2022. - 77, № 1. - С. 63-73. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Згідно з основними цінностями міжнародних організацій оцінки медичних технологій щодо розвитку наукового потенціалу та підготовки фахівців цієї галузі, в умовах впровадження оцінки медичних технологій в Україні науковий інтерес становить професійна підготовка користувачів та розробників оцінки медичних технологій. У зв'язку з цим актуалізується необхідність вивчення зарубіжного досвіду і найкращих практик щодо використання різних навчальних програм, запровадження форм, методів і технологій. Особливу увагу авторка приділяє питанню підготовки цих фахівців у системі післядипломної освіти. Мета роботи - аналіз використання сучасних форм, методів і технологій у професійній освіті і навчанні фахівців з оцінки медичних технологій. Матеріалами та методами дослідження були стратегічні програми розвитку ЄС і України, нормативно-правові документи, які регламентують впровадження оцінки медичних технологій, законодавчі акти з розвитку освіти в Україні, публікації в наукометричних базах даних Scopus, Web of Science та ін. Використано методи дослідження: системний пошук інформації з використанням пошукових систем, баз даних і вебсайтів за ключовими словами, контент-аналіз документів, ситуаційний і порівняльний аналіз, узагальнення, прогнозування. За результатами аналізу наукових праць, вивчення міжнародного досвіду виявлено, що в зарубіжних країнах для підготовки фахівців з оцінки медичних технологій використовують всі види освіти: формальну, неформальну, інформальну. З'ясовано, що найпоширенішими формами одержання зазначеної спеціальності в системі формальної освіти є бакалавріат, магістратура, підготовка докторів філософії. Водночас, у країнах із середнім рівнем доходів для підготовки таких фахівців здебільшого використовують різноманітні за тривалістю програми в системі неформальної освіти - курси, тренінги, семінари, стажування, учнівство, менторство і т. ін. Після завершення навчання обов'язковою є сертифікація. На основі зарубіжного досвіду, аналізу наукової літератури доведено доцільність створення і запровадження різноманітних програм (довго- і короткострокових, з відривом від виробництва і без відриву, дистанційних, заочних, денних тощо) підготовки фахівців з оцінки медичних технологій в системі неформальної освіти зі сертифікацією в кваліфікаційних центрах по завершенню навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського