Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Бубела О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Ареф'єв В. Г. 
Актуальні проблеми теорії і методики фізичного виховання : Моногр. / В. Г. Ареф'єв, Є. Болях, О. Ю. Бубела, Л. В. Волоков, Л. В. Волкова; Держ. ком. України з питань фіз. культури і спорту, Укр. акад. наук, Львів. держ. ін-т фіз. культури. - Л., 2005. - 296 c. - укp.

Висвітлено проблеми фізичного виховання (ФВ) на сучасному етапі становлення вищого навчального закладу. Визначено місце дитячого та юнацького спорту в системі професійних знань фахівців ФВ і спорту. Наведено порівняльний змістово-структурний аналіз систем ФВ освітніх закладів з урахуванням вітчизняного та зарубіжного досвіду, розкрито суть поняття про рухові здібності та якісні показники в теорії та методиці ФВ. Розглянуто урок фізичної культури з елементами футболу як ефективний засіб підвищення рухової активності та зміцнення здоров'я учнівської молоді.

Освещены проблемы физического воспитания (ФВ) на современном этапе становления высшего учебного заведения. Определено место детского и юношеского спорта в системе профессиональных знаний специалистов ФВ и спорта. Приведен сравнительный содержательно-структурный анализ систем ФВ образовательных заведений с учетом отечественного и зарубежного опыта, раскрыта сущность понятия о двигательных способностях и качественных показателях в теории и методике ФВ. Рассмотрен урок физической культуры с элементами футбола как эффективный способ повышения двигательной активности и укрепления здоровья учащейся молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661908 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бубела О. Ю. 
Характеристика вправ, які використовуються на уроках фізичного виховання на предмет формування постави у дітей молодшого шкільного віку / О. Ю. Бубела, Є. Н. Приступа // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 13. - С. 3-9. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зауважено, що на уроках фізичного виховання у дітей молодшого шкільного віку для формування постави та її профілактики необхідно використовувати вправи, які сприяють руху у кожному відділі хребта та рівномірно розвивають фізичні якості.

Замечено, что на уроках физического воспитания у детей младшего школьного возраста для формирования осанки и ее профилактики необходимо использовать упражнения, оказывающие влияние на каждый отдел позвоночника и равномерно развивают физические качества.

At lessons of physical training for children of low school age for creation of bearing and its preventive maintenance it is necessary to use exercises, which exert influence on each department of a column and uniformly develop physical qualities.


Ключ. слова: формування постави, фізичне виховання дітей молодшого шкільного віку
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бубела О. -О.Ю. 
Оптимізація процесу формування постави у дітей молодшого шкільного віку з використанням комп'ютерних технологій : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / О. -О.Ю. Бубела; Львів. держ. ін-т фіз. культури. - Л., 2002. - 17 c. - укp.

Проаналізовано теорію та практику щодо формування постави у фізичній культурі і спорті. Розроблено комп'ютерні програми "Тест-2000", "Постава", "Діагностика" для застосування у школі та вдома. Оптимізовано методику формування постави з використанням комп'ютерних технологій. Встановлено, що ефективність формування постави значною мірою залежить від рівномірного розвитку м'язів статичного та динамічного характеру, які беруть участь у зберіганні правильного положення хребта. Запропоновано методику формування постави з використанням комп'ютерних технологій, що покращує стан постави у дітей молодшого шкільного віку на основі індивідуального підходу та вирівнювання показників розвитку фізичних якостей. Доведено ефективність даної методики формування постави у дітей молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бубела О. В. 
Экологическое образование как компонент общей культуры студента педагогического вуза / О. В. Бубела, А. В. Топор // Наука і освіта. - 2011. - № 5. - С. 10-13. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрено экологическое образование студентов педагогического ВУЗ с позиции общечеловеческой культуры. Обсуждены результаты опроса 55-ти студентов по специальности "Педагогика и методика начального образования" с использованием "Личностного опросника"Отношение к природе" (С. С. Кашлев, С. Н. Глазачев), которые определяют их личностное отношение к природе, осознание себя в системе "человек - природа - общество". Представлена схема системы экологического образования, сделан вывод о необходимости экологического образования и воспитания студентов данной специальности в системе "экологическое образование - экологическая культура". Охарактеризованы основные функции экологического образования - эколого-образовательная, мировоззренческая, гуманистическая, воспитательная, нормативная и информативная.

Розглянуто екологічну освіту студентів педагогічного ВНЗ з позиції загальнолюдської культури. Обговорено результати опиту 55-ти студентів за фахом "Педагогіка і методика початкової освіти" з використанням "Особистісного опитувальника "Відношення до природи" (С. С. Кашльов, С. Н. Глазачев), які визначають їх особистісне відношення до природи, усвідомлення себе в системі "людина - природа - суспільство". Наведено схему системи екологічної освіти, зроблено висновок про необхідність екологічної освіти та виховання студентів означеної спеціальності в системі "екологічна освіта - екологічна культура". Охарактеризовано основні функції екологічної освіти - еколого-освітню, світоглядну, гуманістичну, виховну, нормативну та інформативну.

Ecological educations of students of pedagogical institute of higher is considered, which is examined from position of common to all mankind culture. The results of questioning are talked about 55 students on specialty "Pedagogic and method of primaryeducation" with the use of the "Personality questionnaire "Attitude toward nature" (S. Kashlev, S. Glazachev), which determine their personality attitude toward nature, awareness itself in the system "man-nature-society". The chart of the system of ecological education is presented; a conclusion is done about the necessity of ecological education and education of students of this specialty for the system "ecological education is an ecological culture". The basic functions of ecological education are described - ecology-educational, world view, humanism, educate, normative and informing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бубела О. В. 
Экологическое образование студентов как социокультурный феномен / О. В. Бубела // Наука і освіта. - 2012. - № 1. - С. 99-102. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Актуализирована проблема повышения качества экологического образования студентов в педагогическом ВУЗ с целью формирования экологической культуры у подрастающего поколения как условия сохранения и дальнейшего развития человека во взаимодействии с окружающей средой. По результатам опроса будущих учителей начальных классов выявлен исходный уровень их экологической культуры. Исследованы возможности улучшения качества экологического образования как социокультурного феномена с помощью разработки соответствующих технологий, сочетающих в себе психолого-педагогические приемы и методы экологического обучения и воспитания студентов. Определены условия реализации потенциала педагогических технологий при формировании экологической культуры студентов педагогического ВУЗ.

Актуалізовано проблему підвищення якості екологічної освіти студентів у педагогічному ВНЗ з метою формування екологічної культури у підростаючого покоління як умови збереження і подальшого розвитку людини у взаємодії з навколишнім середовищем. За результатами опитування майбутніх учителів початкових класів виявлено вихідний рівень їх екологічної культури. Досліджено можливості поліпшення якості екологічної освіти як соціокультурного феномену за допомогою розробки відповідних технологій, що поєднують в собі психолого-педагогічні прийоми та методи екологічного навчання і виховання студентів. Визначено умови реалізації потенціалу педагогічних технологій у процесі формування екологічної культури студентів педагогічного ВНЗ.

The article demonstrates environmental education of pedagogical university students as a sociocultural phenomenon. It presents results of a survey of students which determines the initial level of ecological culture. The author reveals some areas of environmental education at the university.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 + Б1 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського