Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (99)Журнали та продовжувані видання (22)
Пошуковий запит: (<.>A=Бех І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 92
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Бех І. Д. 
Особистісно зорієнтоване виховання : Наук.-метод. посіб. / І. Д. Бех; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 204 c. - Бібліогр.: 78 назв. - укp.

Робота присвячена розробці теоретико-методичних проблем особистісно зорієнтованого виховання, яке втілює демократичні, гуманістичні положення щодо формування і розвитку підростаючої особистості. Розкривається наукова сутність цього процесу. Уперше в науковій літературі викладені принципи організації виховного процесу, який забезпечує формування і розвиток підростаючої особистості, системи особистісних цінностей як регуляторів її суспільно значущої поведінки: виховання в особистісному вимірі, наукове розуміння становлення особистості як основа ефективного виховання, особистісно зорієнтовані технології у виховному процесі. Подаються психолого-педагогічні засади створення інноваційних виховних технологій і розв'язання соціально-моральних задач, спрямованих на духовне зростання людини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3 я7 + Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586442 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Педагогічна теорія та педагогічний досвід: перспективи і розвиток : Матеріали Всеукр. наук.- практ. конф., 17 - 19 груд. 1998 р. / ред.: І. Д. Бех; АПН України. Волин. обл. навч.-метод. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - Луцьк : Вежа, 1999. - 178 c. - укp.

Розглянуто проблеми підготовки вчителя до використання інноваційних підходів у педагогічній практиці, формування мотивації навчання у сучасній школі, єдності педагогічної теорії та практики. Висвітлено динаміку емоційної поведінки школярів у процесі спілкування, методику оцінки ефективності засвоєння студентами системи знань про інформаційні технології, роль народних традицій як засобу формування духовного потенціалу особистості. Проаналізовано актуальні аспекти підготовки керівників середніх загальноосвітніх закладів, реалізації творчого потенціалу вчителя шляхом впровадження психолого-педагогічної науки у шкільну практику, управління процесом підготовки вчителів до інноваційної діяльності за умов гімназій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602713 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бех І. Д. 
Виховання особистості : У 2 кн. Кн. 1. Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - 280 c. - Бібліогр.: с. 273-276. - укp.

Розглянуто особистісні цінності як духовні надбання людини. Описано загальні психологічні закономірності функціонування і розвитку особистості. Висвітлено наукові засади створення особистісно орієнтованих виховних технологій, а також психолого-педагогічні засади розв'язання соціально-моральних задач.

Рассмотрены личностные ценности как духовные приобретения человека. Описаны общие психологические закономерности функционирования и развития личности. Освещены научные основы создания личностно ориентированных воспитательных технологий, а также психолого-педагогические основы решения социально-моральных задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3 + Ю952.2-734 + Ю984.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347213 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бех І. Д. 
Виховання особистості : У 2 кн. Кн. 2. Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - 344 c. - Бібліогр.: с. 338-340. - укp.

Раскрыты сущностные характеристики воспитательного процесса, его особенности, которые определяются спецификой социально-образовательной ситуации. Описана система воспитательных закономерностей, на которые должен ориентироваться педагог в процессе реализации личностно-ориентировочной модели воспитания. Рассмотрена конкретная технология интимно-личностного общения воспитателя и воспитанника, благодаря которой достигаются определенные личностно-развивательные цели. Приведены основные профессионально-личностные параметры педагога, необходимые для его инновационной воспитательной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3 + Ю952.2-734 + Ю984.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347213 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бех І. І. 
Основи фізики вакууму та вакуумної техніки. Методи отримання високого й надвисокого вакууму : Навч. посіб. / І. І. Бех, О. Є. Лушкін, Б. І. Михайловський; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2001. - 105 c. - укp.

Детально розглянуто теоретичні засади вакуумної техніки, фізико-хімічні явища за низьких тисків, сучасні методи одержання високого та надвисокого вакууму, фізико-технічні принципи роботи вакуумних насосів. Наведено характеристики механічних, адсорбційних, термічних, електричних, виморожувальних уловлювачів.

Подробно рассмотрены теоретические основы вакуумной техники, физико-химические явления при низких давлениях, современные методы получения высокого и сверхвысокого вакуума, физико-технические принципы работы вакуумных насосов. Приведены характеристики механических, адсорбционных, термических, электрических, вымораживающих уловителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: З77 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637440 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бабак О. В. 
Виховання національно свідомого, патріотично зорієнтованого молодого покоління, створення умов для його розвитку як чинник забезпечення національних інтересів України : Аналіт.-інформ. матеріали / О. В. Бабак, І. Д. Бех, Т. Е. Василевська, К. О. Ващенко, І. Ю. Вільчинська; Держ. ком. України у справах сім'ї та молоді, Держ. ін-т пробл. сім'ї та молоді. - К., 2003. - 191 c. - укp.

У контексті національних інтересів української держави розглянуто питання національної свідомості, а також патріотизму молоді. Визначено умови розвитку молодого покоління як чинник забезпечення національних інтересів країни. Висвітлено проблеми національної толерантності у молодіжному середовищі, а також особливості національного самоусвідомлення, ставлення до української мови. Розглянуто питання співпраці державних органів влади та громадськості.

В контексте национальных интересов Украинского государства рассмотрены вопросы национального сознания, а также патриотизма молодежи. Определены условия развития молодого поколения как фактор обеспечения национальных интересов страны. Освещены проблемы национальной толерантности в молодежной среде, а также особенности национального самоосознания, отношения к украинскому языку. Рассмотрены вопросы сотрудничества государственных органов власти и общественности.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*674*4 + С5*425*332.1-723.51 + С5*423.122*332.1-723.32 + Ч311.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Оновлення змісту та форм дошкільної і початкової освіти України : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 21 листоп. 2003 р., м.Миколаїв / ред.: І. Д. Бех; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. - Миколаїв, 2003. - 306 c. - укp.

Висвітлено проблеми оновлення змісту та форм освітнього процесу у вищому навчальному закладі за спеціальностями "дошкільна освіта" і "початкова освіта", а також навчально-виховного процесу в школі І ступеня та дошкільному навчальному закладі. Наведено стратегічні напрями розвитку системи загальної середньої освіти в Миколаєві. Проаналізовано особливості методичної підготовки майбутніх учителів до проведення уроків природничо-наукового змісту. Розглянуто питання трудового виховання учнів шкіл-інтернатів.

Освещены проблемы обновления содержания и форм образовательного процесса в высшем учебном заведении по специальностям "дошкольное образование" и "начальное образование", а также учебно-воспитательного процесса в школе І степени и дошкольном учебном заведении. Приведены стратегические направления развития системы общего среднего образования в Николаеве. Проанализированы особенности методической подготовки будущих учителей к проведению уроков естественно-научного содержания. Рассмотрены вопросы трудового воспитания учеников школ-интернатов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4УКР) я431 + Ч424(4УКР)714.0 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Педагогічна освіта: теорія і практика : Зб. наук. пр.: Психологія. Педагогіка / ред.: І. Д. Бех; Ін-т пробл. виховання АПН України, Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. - К. : КМПУ ім. Б.Д.Грінченка, 2003. - 183 c. - укp.

Розглянуто проблеми сучасної психологічної та педагогічної науки в історичному, методологічному, методичному аспектах. Здіснено моделювання процесу розвитку національної самосвідомості школярів на уроках іноземної мови. Наведено сучасні підходи до формування професійної компетенції викладачів іноземних мов. Висвітлено особливості підготовки вчителя біології до організації роботи учнів з шкільним підручником.

Рассмотрены проблемы современной психологической и педагогической науки в историческом, методологическом, методическом аспектах. Осуществлено моделирование процесса развития национального самосознания школьников на уроках иностранного языка. Приведены современные подходы к формированию профессиональной компетенции преподавателей иностранных языков. Освещены особенности подготовки учителя биологии к организации работы учеников со школьным учебником.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511 я43 + Ю9 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653388 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бех І. Д. 
Виховання особистості: Сходження до духовності / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2006. - 272 c. - Бібліогр.: с. 265-268. - укp.

На підставі особистісно-розвивальної методологічної моделі розкрито сутність процесу виховання як сходження особистості до морально-духовних цінностей. Обгрунтовано необхідність урахування у процесі досягнення цієї мети виокремлених вікових особистісних меж вихованців і спадкових чинників, що впливають на розгортання процесу їх морально-духовного розвитку. Показано розвивальну ефективність правиловідповідного виховання. Вперше на понятійному рівні розкрито структуру провідної вчинкової системи та технологічні засоби їх формування.

На основе личностно-развивающей методологической модели раскыта сущность процесса воспитания как восхождения личности к морально-духовным ценностям. Обоснована необходимость учета в процессе достижения этой цели выделенных возрастных личностных границ воспитанников и наследственных факторов, влияющих на разворачивание процесса их морально-духовного развития. Показана развивающая эффективность правилосоответственного воспитания. Впервые на понятийном уровне раскрыта структура ведущей системы поступков и технологические средства их формирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3 + Ю984.010.2-990,63

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА679420 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бех І.  
Виховання підростаючої особистості на засадах нової методології / І. Бех // Позашк. освіта та виховання. - 2007. - № 2. - С. 2-6. - укp.

Проаналізовано методологічні підходи щодо морально-духовного виховання та розвитку підростаючої особистості. Запропоновано виховні інваріанти, тобто усталені закономірності, на підставі яких педагог зможе науково обгрунтовано вибудувати свій виховний вплив на дитину, а саме: формування у суб'єкта здібності та бажання усвідомлювати себе як особистість, культивування цінності іншої людини, досвіду свободи особистості приймати рішення, формування образу "хорошого іншого", використання "ефекту генерації" та ефекту присутності у виховному процесі. Акцентовано увагу на важливості застосування зазначеної системи наукових положень, що робить процес виховання більш прогнозованим, розвивально ефективним.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3в


      
Категорія:    
11.

Дем'янюк Т. Д. 
Духовно-моральне виховання особистості: інноваційний підхід : Навч.-метод. посіб. / Т. Д. Дем'янюк, І. Д. Бех, М. Г. Байрамова, Л. С. Мельничук; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. Н.-д. лаб. інновац. вихов. технологій, Навч.-метод. центр від. освіти Березнів. райдержадмін. - Київ - Рівне: Волин. обереги, 2007. - 316 c. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розглянуто аспекти духовного розвитку особистості: горизонти пізнання, інноваційні технології духовно-морального виховання учнів у позашкільному навчальному закладі. Висвітлено систему роботи Центру духовної культури при Соснівському будинку дітей та молоді Березнівського району Рівненської області. Наведено програми гуртків та спецкурсів.

Рассмотрены аспекты духовного развития личности: горизонты познания, инновационные технологии духовно-морального воспитания учеников во внешкольном учебном заведении. Освещена система работы Центра духовной культуры при Сосновском доме детей и молодежи Березнивского района Ровенской области. Приведены программы кружков и спецкурсов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.385.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686153 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Зміст громадянської освіти і виховання: історія, реалії, перспективи = Content of Civil Education: History, Realia, Perspectives : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 14 - 15 верес. 2006 р., Херсон / ред.: І. Д. Бех; Ін-т пробл. виховання АПН України, Південноукр. регіон. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - Херсон, 2006. - 180 c. - (Проект "Громад. освіта - Україна"). - укp.

Висвітлено психологічні особливості формування моральних цінностей у процесі громадянської освіти підлітків, особливості полікультурної підготовки на уроках історії як чинник формування громадянської свідомості учнів (ГСУ). Розглянуто інтерпретацію творів літературних джерел у школі як засіб громадянського виховання (ГВ) учнів, музеї при навчальних закладах як засіб ГВ молоді, патріотизм як основу української системи виховання. Проаналізовано вплив естетичного досвіду вчителя на ГСУ. Показано роль дисциплін мистецького спрямування у ГВ молодих людей.

Освещены психологические особенности формирования моральных ценностей в процессе гражданского образования подростков, особенности поликультурной подготовки на уроках истории как фактор формирования гражданского сознания учеников (ГСУ). Рассмотрены интерпетация произведений литературных источников в школе как средство гражданского воспитания (ГВ) учеников, музеи при учебных заведениях как средство ГВ молодежи, патриотизм как основа украинской системы воспитания. Проанализировано влияние эстетического опыта учителя на ГСУ. Показана роль дисциплин изобразительной направленности в ГВ молодых людей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352.13 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683494 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : Зб. наук. пр. N 3 / ред.: І. Д. Бех; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка, Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2005. - 236 с. - укp.

Проаналізовано шляхи підвищення компетентності педагогів в контексті індивідуального підходу до виховання і навчання дітей дошкільного віку. Розглянуто питання формування орфоепічної культури учнів у процесі навчання фонетики. Висвітлено вікові особливості розвитку емпатії. Розкрито специфіку ціннісних орієнтацій учителів з високим рівнем психосоматичної проблематики. Викладено методику організації самоосвіти та самовиховання особистості.

Проанализированы пути повышения компетентности педагогов в контексте индивидуального подхода к воспитанию и обучению детей дошкольного возраста. Рассмотрены вопросы формирования орфоэпической культуры учеников в процессе обучения фонетики. Освещены возрастные особенности развития эмпатии. Раскрыта специфика ценностных ориентаций учителей с высоким уровнем психосоматической проблематики. Изложена методика организации самообразования и самовоспитания личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.51я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : Зб. наук. пр. N 4 / ред.: І. Д. Бех; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка, Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2005. - 179 с. - укp.

Розглянуто питання розвитку самоповаги у дітей за умов суспільного дошкільного виховання, наступності роботи дошкільного навчального закладу і початкової школи щодо проблеми готовності дітей до шкільного навчання. Проаналізовано психологічний тренінг як засіб гармонізації гендерної ідентифікації підлітків. Висвітлено особливості маскулінно-фемінної ідентифікації молодших підлітків, соціально-психологічні особливості попередження дезадаптації дітей молодшого шкільного віку. Розкрито теоретичні засади формування пізнавальної самостійності студентів, педагогічні засади суб'єкт-суб'єктної взаємодії у ВНЗ.

Рассмотрены вопросы развития самоуважения у детей в условиях общественного дошкольного воспитания, преемственности работы дошкольного учебного заведения и начальной школы относительно проблемы готовности детей к школьному обучению. Проанализирован психологический тренинг как средство гармонизации гендерной идентификации подростков. Освещены особенности маскулинно-феминной идентификации младших подростков, социально-психологические особенности предупреждения дезадаптации детей младшего школьного возраста. Раскрыты теоретические основы формирования познавательной самостоятельности студентов, педагогические основы субъект-субъектного взаимодействия в ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.51я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : Зб. наук. пр. N 5 / ред.: І. Д. Бех; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка, Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2006. - 129 с. - укp.

Розглянуто питання використання соціально-психологічного тренінгу у підготовці керівників загальноосвітніх закладів до управління, педагогічного професіоналізму в контексті акмеології, психолого-педагогічного забезпечення процесу духовного зростання учнівської молоді в закладах освіти. Визначено специфіку діагностичної діяльності вчителів початкових шкіл. Проаналізовано міжособистісні стосунки в сім'ї як фактор дезадаптації молодших школярів, соціально-педагогічні умови подолання конфліктів у молодих сім'ях. Розкрито освітні засади виховання толерантності.

Рассмотрены вопросы использования социально-психологического тренинга в подготовке руководителей общеобразовательных заведений к управлению, педагогического профессионализма в контексте акмеологии, психолого-педагогического обеспечения процесса духовного роста ученической молодежи в образовательных заведениях. Освещена специфика диагностической деятельности учителей начальных школ. Проанализированы межличностные отношения в семье как фактор дезадаптации младших школьников, социально-педагогические условия преодоления конфликтов в молодых семьях. Раскрыты образовательные основы воспитания толерантности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : Зб. наук. пр. N 6 / ред.: І. Д. Бех; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка, Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2006. - 179 с. - укp.

Висвітлено теоретичні аспекти проблеми гендерного виховання школярів старшого підліткового та раннього юнацького віку. Проаналізовано особливості становлення гендерної ідентифікації підлітків за умов профільного навчання, психологічні аспекти підготовки менеджерів до управління в організаціях. Розкрито роль суспільних інституцій у відновленні процесу соціалізації сучасної молоді, сутність реабілітаційної роботи соціальних педагогів.

Освещены теоретические аспекты проблемы гендерного воспитания школьников старшего подросткового и раннего юношеского возраста. Проанализированы особенности становления гендерной идентификации подростков в условиях профильного обучения, психологические аспекты подготовки менеджеров к управлению в организациях. Раскрыты роль общественных институций в восстановлении процесса социализации современной молодежи, сущность реабилитационной работы социальных педагогов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. N 8 / ред.: І. Д. Бех; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка, Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 159 с. - укp.

Наведено результати дослідження мотиваційної сфери навчальної діяльності учителів в психолого-педагогічному аспекті. Розкрито рефлексивно-комунікативні засади формування особистості спеціаліста. Проаналізовано навчально-виховне середовище школи як простір соціалізації молодшого школяра. Описано особливості формування у вчителів початкових класів мотиваційно-ціннісного ставлення до діагностичної діяльності, інноваційні технології у навчанні рідної мови. Розглянуто питання формування здатності до прогнозування у дітей дошкільного віку, духовного становлення особистості у контексті сімейного виховання.

Приведены результаты исследования мотивационной сферы учебной деятельности учителей в психолого-педагогическом аспекте. Раскрыты рефлексивно-коммуникативные основы формирования личности специалиста. Проанализирована учебно-воспитательная среда школы как пространство социализации младшего школьника. Описаны особенности формирования у учителей начальных классов мотивационно-ценностного отношения к диагностической деятельности, инновационные технологии в обучении родному языку. Рассмотрены вопросы формирования способности к прогнозированию у детей дошкольного возраста, духовного становления личности в контексте семейного воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3 + Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Теоретико-методичні основи виховання творчої особистості учнів в умовах позашкільних навчальних закладів : Матеріали наук.-практ. конф., 30 - 31 берез. 2006 р., Київ. Ч. 3 / ред.: І. Д. Бех; АПН України. Ін-т пробл. виховання, Укр. держ. центр позашк. освіти. - К. : Грамота, 2006. - 184 c. - укp.

Висвітлено проблеми формування системи цінностей і духовних пріоритетів людини. Розглянуто питання пошуку, розвитку та підтримки талановитої й обдарованої особистості та створення педагогічних умов для самовиховання, самореалізації, самовдосконалення творчої особистості засобами навчально-виховної діяльності в гуртках, секціях, творчих об'єднаннях за інтересами. Проаналізовано особливості впливу комп'ютерних ігор на соціальні орієнтації підлітків. Розкрито деякі аспекти поліхудожнього виховання дітей мультимедійними засобами; типологію та проблеми організації екологічних дидактичних ігор у позашкільній діяльності; актуальні питання екологічних шкільних об'єднань.

Освещены проблемы формирования системы ценностей и духовных приоритетов человека. Рассмотрены вопросы поиска, развития и поддержки талантливой и обдаренной личности и создания педагогических условий для самовоспитания, самореализации, самоусовершенствования учащихся средствами учебно-воспитательной деятельности в кружках, секция, творческих объединениях по интересам. Проанализированы особенности влияния компьютерных игр на социальные ориентации подростков. Раскрыты некоторые аспекты полихудожественного воспитания детей мультимедийными средствами; типология и проблемы организации экологических дидактических игр во внешкольной деятельности; актуальные вопросы экологических школьных объединений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387я431 + Ч421.352.21я431

Шифр НБУВ: В349847 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бех І. Д. 
Виховання особистості : підручник / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 c. - укp.

Розкрито сутність виховного процесу як сходження особистості до морально-духовних цінностей. Увагу приділено принципам втілення у виховних процес гуманістично спрямованої міжособистісної взаємодії педагога та вихованців, а також технологічним засадам її організації. Запропоновано інноваційну методичну систему розробки конкретних виховних занять і засоби діагностування рівня морально-духовної вихованості особистості. Вперше на понятійному рівні обгрунтовано структуру провідної суспільно значущої вчинкової системи та технологічні засоби її формування у особистості, яка розвивається.

Раскрыта сущность воспитательного процесса как восхождения личности к морально-духовным ценностям. Уделено внимание принципам воплощения в воспитательный процесс гуманистически направленного межличностного взаимодействие педагога и воспитанника, а также технологическим основам ее организации. Предложены инновационная методическая система разработки конкретных воспитательных занятий и средства диагностики уровня морально-духовной воспитанности личности. Впервые на понятийном уровне обоснована структура ведущей общественно значимой системы поступков и технологические основы ее формирования у развивающейся личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352я73-1 + Ю984.010.2-990,63я73-1 + Ю983.4я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708715 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Бех І. Д. 
Психологічні джерела виховної майстерності : навч. посіб. / І. Д. Бех. - К. : Академвидав, 2009. - 248 c. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 244-246. - укp.

Розглянуто проблеми самореалізації підростаючої особистості за умови виховання у неї почуття гідності як провідної цінності, що допомагає їй несуперечливо долучитися до культури духовності. Проаналізовано глибинні емоційні процеси, на основі яких формується морально-духовна структура особистості. Увагу приділено інноваційній технології педагогічного умовляння, зорієнтованій на оптимальну реалізацію розвивального потенціалу виховання.

Рассмотрены проблемы самореализации подрастающей личности при условии воспитания у нее чувства достоинства как ведущей ценности, помогающей ей непротиворечиво приобщиться к культуре духовности. Проанализированы глубинные эмоциональные процессы, на основе которых формируется морально-духовная структура личности. Уделено внимание инновационной технологии педагогического уговаривания, сориентированной на оптимальную реализацию развивающего потенциала воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.010.2-990,63я73 + Ч421.352я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711269 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського