Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Балик У$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Балик У. О. 
Дослідження ринку дерево-тирсових плит: прикладні маркетингові аспекти / У. О. Балик, Г. В. Кот, Н. М. Рудницька // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки. - Хмельницький, 2000. - № 4, ч. 1. - С. 154-158. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Відображено основні концептуальні засади розвитку ринку дерево-стружкових плит в Україні. Проаналізовано темпи розвитку виробництва та структурні зрушення на ринку. Подано рекомендації щодо стратегічних заходів на даному ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)306.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Балик У. О. 
Обгрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту / У. О. Балик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 611. - С. 210-215. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано методи обгрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту. Критично проаналізовано існуючі методи економічного оцінювання рекламної діяльності. Виявлено особливості рекламної діяльності на ринку монополістичної конкуренції. Показано можливості застосування цінової дискримінації для підвищення ефективності рекламної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Балик У. О. 
Обгрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту / У. О. Балик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 635. - С. 3-6. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано методи обгрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту для ринку монополістичної конкуренції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81-862

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Балик У. О. 
Розвиток ціноутворення на засадах маркетингових стратегій машинобудівних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / У. О. Балик; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2011. - 25 c. - укp.

Розроблено теоретичні положення та прикладні рекомендації з удосконалення методів ціноутворення на засадах маркетингових стратегій машинобудівних підприємств. На підставі узагальнення літературних джерел розкрито групування внутрішніх і зовнішніх чинників ціноутворення. Обгрунтовано зведення основних факторів ціноутворення й основних учасників цього процесу в єдину модель. Розглянуто застосування й обгрунтування обсягів фінансування статті "витрат на маркетинг" у загальному кошторисі підприємства та розподіл цих коштів за елементами маркетингових витрат. Удосконалено метод узгодження ефекту масштабу та потужності підприємства для обгрунтування ціни продукції, методичні положення з визначення межового розміру витрат на рекламу, які можна використовувати для традиційних або інноваційних товарів. Вперше розроблено метод регулювання ціни продукції залежно від зміни попиту, який базується на застосуванні специфічної цінової еластичності попиту, яка визначається не в порядкових, а в кількісних шкалах вимірювання, що дозволяє встановлювати конкретне числове значення ціни.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-861-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382222 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Скворцов І. Б. 
Планування ціни продукції з врахуванням дії внутрішніх і зовнішніх чинників / І. Б. Скворцов, У. О. Балик, О. Я. Загорецька // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 668. - С. 394-402. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Виділено внутрішні та зовнішні чинники, які впливають на ціноутворення. Для основних кількісних чинників, за які відповідає маркетолог, наведено методику розрахунку їх впливу на показники діяльності підприємства. Запропоновано новий кількісний підхід щодо встановлення та застосування значення показника "еластичність цінова" попиту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Балик У. О. 
Стратегічний вимір концепції соціальної відповідальності бізнесу / У. О. Балик, М. В. Колісник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 815. - С. 9-14. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто концепцію соціальної відповідальності підприємства в контексті планування та реалізації стратегії його розвитку. Сьогодні про конкурентоспроможність підприємства свідчить не лише ціна пропонованих продуктів, але й умови виробництва, умови ведення бізнесу. Тому ідея соціальної відповідальності бізнесу передбачає побудову спільної цінності та створення корисності як для самого підприємства, так і для суспільства чи навколишнього середовища. Отже, результатом праці є "зрівноважені" продукти - у розумінні зрівноваженості з короткостроковими цілями господарювальних суб'єктів, що їх пропонують, і довгостроковими цілями суспільної екзистенції, навколишнього середовища. Пояснено, що важливим є не лише як підприємство генерує власні прибутки - важливими є також і шляхи використання зароблених коштів. У практичній площині постає необхідність вказати на причини, які роблять підприємство кращим в очах громадськості на загальному тлі конкурентів. Доведено, що значна частина управлінців сприймає переваги імплементації принципів соціальної відповідальності у практику власних підприємств перш за все у стратегічній перспективі. Обгрунтовано, що концепція соціальної відповідальності виходить за межі функціональної стратегії, сприяючи досягненню стратегічних цілей. Позитивна роль CSR є очевидною також відносно самої методики формування стратегії підприємства. Доведено, що CSR є головним інструментом, який має використовувати підприємство, розробляючи власну стратегію розвитку. Обгрунтовано, що для того, щоб стратегію соціальної відповідальності було належно реалізовано, вона повинна базуватись на справжніх переконаннях власників, керівників і працівників підприємства та бути віддзеркаленням декларованих ними цінностей. Розглянуто ще один вимір конкурентоспроможності, який виникає з концепції CSR, - інноваційність. Тому у розумінні соціально відповідального бізнесу інновація, окрім впровадження нових технологічних рішень у вигляді нових товарів, повинна сприяти також підвищенню якості уже існуючих товарів і послуг, покращанню їх технічних характеристик, удосконаленню методів реалізації стратегії та відповідних процедур.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-645.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Балик У. О. 
Можливості використання QR-кодів у контексті досягнення цілей маркетингових комунікацій / У. О. Балик, М. В. Колісник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 819. - С. 113-119. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено питання застосування концепції інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) за сучасних ринкових умов. Визначено місце QR-коду в ІМК, окреслено основні переваги та недоліки його використання, визначено цільову аудиторію користувачів QR-коду. Проаналізовано особливості використання інноваційного медіа-носія QR-коду різними засобами ІМК, визначено формати розміщення повідомлення на носії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Балик У. О. 
Електронна комерція як елемент системи світового господарства / У. О. Балик, М. В. Колісник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 811. - С. 11-19. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Описано історичні підходи та наслідки впровадження системи електронної комерції у світове господарство. Наведено новітні форми взаємодії між учасниками ринку товарів і послуг, які стали доступними у зв'язку зі здійсненням електронної торгівлі. Визначено фактори, що стимулюють подальший розвиток цього економічного явища. Обгрунтовано доцільність застосування системи електронної комерції у сучасних бізнес-проектах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Балик У. О. 
Маркетинг як складова підвищення інвестиційної привабливості підприємств в умовах зони вільної торгівлі з ЄС / У. О. Балик, М. В. Колісник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 833. - С. 131-136. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено питання інвестиційної привабливості вітчизняних підприємств у контексті використання інвестиційних можливостей зони вільної торгівлі з ЄС. Розкрито особливості маркетингового процесу підвищення інвестиційної привабливості підприємств (ІПП). Проаналівано можливості зони вільної торгівлі між Україною і ЄС, а саме: спрощення умов здійснення інвестиційної діяльності для обох сторін; налагодження тіснішої співпраці інвестонадавачів та інвестоотримувачів; збільшення рівня конкурентної боротьби, що позитивно вплине на розвиток бізнес-середовища в Україні; створення умов для поліпшення технічного та технологічного стану вітчизняних підприємств. Запропоновано маркетингові стратегії та їх заходи для інвестонадавачів та інвестоотримувачів залежно від рівня ІПП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-56-211.1 + У9(4УКР)843

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Балик У. 
Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку / У. Балик, М. Колісник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2020. - 4, № 1. - С. 125-134. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Наведено результати дослідження сутності соціальних мереж (СМ). Вивчено стан розвитку СМ у світі загалом та в Україні зокрема. Проаналізовано потенційне охоплення рекламою у СМ. Розкрито особливості соціальної медіа-реклами. Наведено профіль рекламної аудиторії провідних СМ у розрізі вікових, гендерних та географічних ознак. Визначено ключові тренди та перспективи розвитку соціального медіа-маркетингу. Виявлено проблеми, з якими бояться стикнутися маркетологи у майбутньому, здійснюючи свою діяльність у СМ. Запропоновано напрями поліпшення роботи маркетологів у СМ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10,2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Мних О. Б. 
Міжнародний маркетинг : навч. посіб. / О. Б. Мних, У. О. Балик; "Львівська політехніка", національний університет. - Львів : Галич-Прес, 2023. - 255 c. - Бібліогр.: с. 252-253 - укp.

У посібнику розглянуто теоретико-методологічні концепції міжнародного маркетингу та інструментарій, який може бути мобілізований для підвищення ефективності рішень у системі міжнародного маркетингу. Структура посібника така, щоби ввести читача в коло актуальних проблем сучасності і змінюваності пріоритетів основних компонент міжнародного маркетингу залежно від грендів глобалізації та локалізації ринків. Розглядаються особливості розробки міжнародної товарної, цінової, комунікаційної політики, політики розподілення на світових ринках. Містить контрольні та дискусійні запитання до кожної із тем, а також ситуаційні вправи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111 я73 + У584.3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА871925 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського