Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (22)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Арешонков В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Бурлака В. А. 
Еколого-біологічні особливості та господарська цінність малопоширених рослинних ресурсів : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. А. Бурлака, Є. А. Головко, І. М. Євтушок, В. Ю. Арешонков, В. І. Карпенко; ред.: В. А. Бурлака; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2005. - 104 c. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Охарактеризовано технологію вирощування, умови зберігання та раціонального використання малопоширених культур у годівлі тварин. Наведено стислий опис кожної рослини з відповідними фотографіями. Акцентовано увагу на якості зеленої маси, приготуванні різних видів кормів, підготовці їх до згодовування. Проаналізовано досвід вирощування деяких рослин у господарствах інших країн.

Охарактеризована технология выращивания, условия хранения и рационального использования малораспространенных культур в питании животных. Приведено краткое описание каждого растения с соответствующими фотографиями. Акцентировано внимание на качестве зеленой массы, заготовке разных видов кормов, подготовке их ко скармливанию. Проанализирован опыт выращивания некоторых растений в хозяйствах других стран.


Індекс рубрикатора НБУВ: П22я73

Шифр НБУВ: ВА660550 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Арешонков В. Ю. 
Філософсько-правове осмислення сучасної освітньої діяльності : Посіб. для вчителя / В. Ю. Арешонков, І. І. Смагін; Упр. освіти і науки Житомир. облдержадмін., Житомир. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Житомир, 2004. - 146 c. - укp.

Висвітлено проблеми сучасної філософії освіти, зокрема, профільного навчання, ідеології освіти, управління в системі освіти. Розглянуто питання правової регламентації діяльності загальноосвітнього навчального закладу.

Освещены проблемы современной философии образования, в частности, профильного обучения, идеологии образования, управления в системе образования. Рассмотрены вопросы правовой регламентации деятельности общеобразовательного учебного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311я7

Шифр НБУВ: ВА663195 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Арешонков В. Ю. 
Модель удосконалення педагогічної самоорганізації в системі післядипломної педагогічної освіти / В. Ю. Арешонков // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 26-30. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто актуальність дослідження проблеми педагогічної самоорганізації та її теоретичне обгрунтування різними вченими. Модель педагогічної самоорганізації за умов діяльності Інституту післядипломної педагогічної освіти (ПДПО) являє собою підвищення ефективності організаційного впливу на чотири блоки (змістовний, аксіологічний, технологічний, методологічний) формування педагогічної компетентності сучасного вчителя. Звернено увагу на рівні професійної самоорганізації педагогів і питання переорієнтації західної ПДПО на самоорганізацію слухачів за умови гуманізації навчально-виховного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.431 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Арешонков В. Ю. 
Педагогічні засади самоорганізації слухачів системи післядипломної педагогічної освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук / В. Ю. Арешонков; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2006. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано педагогічні засади удосконалення професійної самоорганізації слухачів у системі післядипломної педагогічної освіти. Досліджено вітчизняний і зарубіжний досвід становлення теорії педагогічної самоорганізації, уточнено термінологічний апарат. Визначено роль педагогічної синергетики як теоретичної основи дослідження проблем самоорганізації у системі післядипломної педагогічної освіти. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель удосконалення педагогічної самоорганізації учителів на курсах підвищення кваліфікації в системі післядипломної педагогічної освіти. Модель розроблено на базі підвищення ефективності організаційного впливу на чотири блоки (змістовий, аксіологічний, технологічний, методологічний) формування педагогічної компетентності сучасного вчителя. На підставі аналізу кількісних та якісних результатів експериментальної роботи показано ефективність запропонованих методів самоорганізації слухачів системи післядипломної педагогічної освіти. Результати наукового дослідження впроваджено в систему роботи обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти різних регіонів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Андрущенко В. П. 
Вища педагогічна освіта і наука України: історія, сьогодення та перспективи розвитку. Житомирська область / В. П. Андрущенко, І. Ф. Андрущенко, О. Є. Антонова, В. Ю. Арешонков, Н. І. Астрахан, Н. А. Басюк, Н. Д. Борисенко, В. А. Бурлака, В. А. Васильчук, А. П. Вискушенко; АПН України, Асоц. ректорів пед. ун-тів, Ін-т вищ. освіти. - К. : Знання України, 2009. - 492 c. - Бібліогр.: 81 назв. - укp.

Проаналізовано історичні та природні умови розвитку Житомирщини, її науково-освітній та культурний потенціал, педагогічні здобутки. Розкрито специфіку підготовки педагогічних кадрів у Житомирському державному університеті імені І.Франка, коледжах та ліцеях Житомирської області. Висвітлено особливості Болонських інновацій в педагогічній освіті (ПО) Житомирщини, описано систему післядипломної ПО.

Проанализированы исторические и природные условия развития Житомирской области, её научно-образовательный и культурный потенциал, педагогические достижения. Раскрыта специфика подготовки педагогических кадров в Житомирском государственном университете имени И.Франко, колледжах и лицеях Житомирской области. Освещены особенности Болонских инноваций в педагогическом образовании (ПО) Житомирской области, описана система последипломного ПО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР-4ЖИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС48389 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мелешко В. В. 
Модернізація мережі сільських загальноосвітніх навчальних закладів в Україні : наук.-метод. посіб. Ч. 1 / В. В. Мелешко, В. Ю. Арешонков, І. В. Ветров, Д. І. Дейкун, О. В. Єресько, С. В. Лампека, В. М. Мадзігон, І. Г. Осадчий, О. В. Пастовенський, О. З. Руда. - К. : Поліграфкн., 2010. - 95 c. - укp.

Висвітлено тенденції розвитку загальної середньої освіти (ЗСО) в сільській місцевості (СМ). Визначено соціально-економічні, історично-обумовлені та регіональні чинники впливу на стан функціонування сільських шкіл. Розглянуто питання реформування та розвитку ЗСО у закордонній практиці. Викладено концептуальні основи модернізації мережі загальноосвітніх навчальних закладів (ЗОНЗ) у СМ. Розкрито особливості нормативно-правового забезпечення процесу модернізації мережі закладів ЗСО, основні завдання реалізації проекту "Рівний доступ до якісної освіти в Україні". Увагу приділено питанням розвитку варіативних моделей ЗОНЗ за умов модернізації шкільної мережі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)411 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: С11113/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Смагін І. І. 
Соціально-правовий захист дитинства : навч.-практ. посіб. / І. І. Смагін, В. Ю. Арешонков, Т. М. Смагіна; Житомир. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Житомир, 2011. - 342 c. - Бібліогр.: 107 назв - укp.

Розкрито поняття державної соціальної політики та охарактеризовано нормативний інструментарій для її реалізації. Висвітлено основні аспекти відповідального батьківства. Обгрунтовано співвідношеня понять "дитина" та "суспільство". Розглянуто соціально-правовий захист дітей, які опинилися в несприятливих умовах та екстремальних ситуаціях. Охарактеризовано систему інтернатних закладів в Україні. Приділено увагу нормативному забезпеченню охорони здоров'я дітей. Визначено систему державних органів у сфері соціально-правового захисту дитинства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)151 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бурлака В. А. 
Еколого-біологічні особливості та господарська цінність малопоширених рослин : навч. посіб. / В. А. Бурлака, Д. А. Засекін, О. І. Скоромна, М. М. Кривий, В. Ю. Арешонков, Р. А. Чудак, А. П. Вискушенко, М. В. Чорний, Н. В. Павлюк, О. О. Орлов, С. П. Вербельчук; ред.: В. А. Бурлака. - 2-ге вид., переробл. і доповн. - Житомир : Полісся, 2012. - 99 c. - Бібліогр.: с. 98-99. - укp.

Розглянуто технології вирощування, умови зберігання та раціонального використання малопоширених культур у годівлі тварин і птиці. Акцентовано увагу на кормовій цінності зеленої маси, технології приготування різних видів кормів і методах їх згодовування в раціонах тварин, птиці. Узагальнено результати наукових досліджень і передовий досвід кращих господарств у вирощуванні та використанні для організації повноцінної годівлі тварин таких культур, як кропива двудомна, топінамбур, маралів корінь, козлятник східний та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: П222.9 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА753369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Абрамова В. М. 
Актуальні проблеми експертології : матеріали круглого столу , 25 січ. 2011 р. / В. М. Абрамова, В. В. Арешонков, В. М. Атаманчук, О. В. Батюк, Ю. С. Безгинський; Нац. акад. внутр. справ, Навч.-наук. ін-т підготов. слідчих і криміналістів. - К., 2012. - 228 c. - укp.

Обговорено актуальні теоретичні проблеми судової експертизи, застосування спеціальних знань у протидії злочинності, участь спеціалістів під час проведення слідчих дій та оперативно-розшукових заходів, призначення та проведення досліджень і судових експертиз. Розкрито правові та організаційно-тактичні особливості використання спеціальних знань у розслідуванні кримінальних справ, порушених за ст. 172 КК України (грубе порушення законодавства про працю). Проаналізовано законодавство дального зарубіжжя про відповідальність за незаконне відтворення та розповсюдження комп'ютерних програм і баз даних. Розглянуто питання застосування невербальних комунікацій у тактиці допиту. Викладено особливості застосування моделі спеціальних знань в розслідуванні злочинів у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів або прекурсорів. Увагу приділено використанню спеціальних знань під час розслідування злочинів проти довкілля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)113 я43 + Х894.9(4УКР) я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кофанов А. В. 
Судово-балістична експертиза : навч.-практ. посіб. / А. В. Кофанов, В. В. Арешонков; Київ. нац. ун-т внутр. справ, ННІ підготовки слідчих і криміналістів. - К. : Тріада С, 2010. - 390 c. - (Наук. б-ка криміналіста). - Бібліогр.: с. 332-343 - укp.

Наведено зразки оформлення результатів судово-балістичних експертиз, викладено теоретичні основи методики проведення ідентифікаційних і неідентифікаційних судово-балістичних експертиз. Викладено структуру висновку судово-балістичної експертизи. Висвітлено особливості проведення ідентифікаційних судово-балістичних експертиз. Подано визначення виду, системи, моделі, калібру вогнепальної зброї за слідами на компонентах боєприпасів, що застосовувались. Проведено дослідження матеріальної частини та бойових якостей вогнепальної зброї. Встановлено типові помилки та недоліки під час проведення судово-балістичних експертиз і досліджень. Надано експертизу нарізної вогнепальної зброї заводського виготовлення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х894.9(4УКР)14 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757608 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Арешонков В. 
Оптимізація моделі удосконалення педагогічної самоорганізації в Житомирському ОІППО / В. Арешонков // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 88-90. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Акцентовано увагу на тому, що професійна компетентність є сутнісною складовою педагогічної самореалізації, тому посилення компетентності спричинить позитивні зміни у самоорганізаційних процесах. Визначено шість зовнішніх показників, які можливо "виміряти" під час навчання у Обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (ОІППО) та блоки ( змістовий, методологічний, аксіологічний, технологічний), в межах яких можливе посилення педагогічної компетентності під час навчання в ОІППО. Проаналізовано експеримент впровадження елементів створеної моделі навчання на базі Житомирського ОІППО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Арешонков В. 
Педагогічна самоорганізація в контексті удосконалення післядипломної педагогічної освіти / В. Арешонков // Нова пед. думка. - 2007. - № 2. - С. 6-14. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Здійснено аналіз понять "самоорганізація" та "педагогічна самоорганізація" в контексті організації сучасної післядипломної педагогічної освіти. Виявлено можливість наукового використання поняття "самоорганізація" в психолого-педагогічній сфері у двох смислових значеннях: особистість самоорганізації; професійна (педагогічна) самоорганізація. Зазначено, що відмінність у змістовому наповненні вказаних дефініцій грунтується на розмежуванні особистісно-життєвих і професійних компетентностей особи. Обгрунтовано потребу впровадження у процес навчання в ОІППО елементів педагогічної синергетики як розділу філософії освіти. Наведено визначення поняття "педагогічна самоорганізація".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Арешонков В. 
Проблеми підготовки викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти / В. Арешонков // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 86-88. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто коло проблемних питань, пов'язаних із впровадженням у процес навчання педагогів андрагогічних засад: недостатнє науково-теоретичне обгрунтування і науково-методичне забезпечення навчання дорослих; практично повна відсутність кадрів, спеціально підготовлених для навчання дорослих. Висвітлено шляхи професійного зростання викладачів-андрагогів у системі післядипломної педагогічної освіти. Окресленно основні параметри моделі компетентності викладачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР) + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Арешонков В. В. 
Криміналістична ідентифікація гладкоствольної вогнепальної зброї : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.09 / В. В. Арешонков; МВС України, Нац. акад. внутр. справ. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Розглянуто розвиток методологічних основ ідентифікації нарізної та гладкоствольної вогнепальної зброї. Розкрито сутність ідентифікаційних досліджень у судовій балістиці, а також форми, у яких вони можуть проводитись, та їх різновиди, проаналізовано завдання, що вирішуються за допомогою таких досліджень, а також розкрито їх можливості. Проаналізовано наукові основи ідентифікації гладкоствольної вогнепальної зброї, запропоновано класифікацію такої зброї й елементів набоїв до неї. Розкрито механізм слідоутворення на різних об'єктах та умови, що впливають на нього, досліджено конкретні методи, які застосовуються у ході досліджень. Вивчено стадії дослідження із ототожнення гладкоствольної вогнепальної зброї, викладено типову методику ідентифікації такої зброї за слідами на стріляних снарядах і гільзах, обгрунтовано можливість лазерного маркування деталей гладкоствольної зброї, досліджено особливості інформаційного забезпечення ідентифікації такої зброї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х894.3(4УКР)14

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА387502 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Арешонков В. Ю. 
Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в Україні у XX столітті: формування і трансформація : [монографія] / В. Ю. Арешонков. - Житомир : Полісся, 2014. - 379 c. - Бібліогр.: с. 337-363 - укp.

Проаналізовано стан та тенденції у розвитку змісту вітчизняної шкільної суспільствознавчої освіти з 1900 до 2000 pp., запропоновано періодизацію розвитку її змісту як історико-методичного процесу. Охарактеризовано зміст кожного періоду в розвитку шкільної суспільствознавчої освіти на основі комплексного врахування наукових, соціально-економічних, політичних, культурних чинників. Виявлено основні закономірності, тенденції у формуванні та розвиткові змісту такої освіти в XX ст. Узагальнено досвід реалізації змісту суспільствознавчої освіти в педагогічній практиці зазначеної доби з метою використання прогресивних методичних ідей у процесі вдосконалення змісту цієї освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА781872 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Арешонков В. 
Трансформація змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні на початку 20-х рр. ХХ ст.: уроки для сьогодення / В. Арешонков // Молодь і ринок. - 2012. - № 3. - С. 91-95. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано процеси трансформації змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні в 1920 – 1921 рр. Розглянуто перехід на комплексну систему навчання та формування інтегрованого курсу шкільного суспільствознавства. Зроблено висновки щодо уроків з реформування суспільствознавчої освіти 1920-х рр. для сьогодення.


Індекс рубрикатора НБУВ: С. р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Арешонков В. 
Розвиток теоретичних основ змісту середньої освіти у вітчизняній педагогіці в першому двадцятиріччі ХХ століття / В. Арешонков // Іст.-пед. альм.. - 2013. - Вип. 1. - С. 66-70. - Бібліогр.: 7 - укp. - рус. - англ.

Висвітлено процес розвитку теоретичних основ змісту середньої освіти у вітчизняній педагогіці першого двадцятиріччя ХХ ст. Проаналізовано матеріальну та формальну теорії формування змісту освіти. Зазначено, що на початку ХХ ст. у розвитку вітчизняної педагогічної думки, як і в світовому педагогічному процесі в цілому відбувся значний прогрес, пов’язаний із формуванням нового змісту загальної середньої освіти.

Освещен процесс развития теоретических основ содержания среднего образования в отечественной педагогике первого двадцатилетия XX в. Проанализированы материальная и формальная теории формирования содержания образования. Отмечено, что в начале ХХ в. в развитии отечественной педагогической мысли, как и в мировом педагогическом процессе в целом произошел значительный прогресс, связанный с формированием нового содержания общего среднего образования.

Lit the development of theoretical bases of the content of secondary education in Russian pedagogy first twenty years of the XX century. Analyzed the material and the formal theory of the formation of educational content. Noted that in the early twentieth century. in the development of national educational thought, as in the global pedagogical process as a whole saw significant progress associated with the formation of the new content of general secondary education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Укр)61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Арешонков В. Ю. 
Розвиток змісту гімназійного суспільствознавства на початку XX століття / В. Ю. Арешонков // Освіта та пед. наука. - 2014. - № 1. - С. 66-73. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Висвітлено дискусії початку XX ст. навколо проблем змісту шкільної філософської пропедевтики й законознавства. Аналіз літератури свідчить, що початок XX ст. став часом пошуку педагогічною й науковою громадськістю оптимального змісту суспільствознавчої освіти в середніх навчальних закладах. Вивчення змісту навчальних предметів "Логіка" і "Психологія" надає підстави для висновку про формування поряд з традиційним знаннєвим підходом до змісту шкільної освіти початку XX ст. елементів діяльнісного підходу, що спрямовував учнів до осмислення необхідності застосування набутих знань у практичній діяльності (науковій, буденній, професійній). Відновлення на початку XX ст. викладання навчального предмета "Законознавство", який повинен був формувати правову свідомість учнівської молоді, спричинило дискусії щодо "правознавчої" чи "законознавчої" спрямованості курсу. Проаналізовано дискусії з приводу змісту курсу законознавства, що відбувалися серед педагогів і юристів на початку XX ст. і відображені в педагогічній періодиці того часу. Акцентовано увагу на позиціях провідних учених початку XX ст., які вважали, що правосвідомість учнів має формуватися на грунті визнання відомих юридичних понять, принципів, ідей або інститутів правильними, справедливими. Звідси випливало, що основу предмета мав становити матеріал про історичний розвиток і сучасний стан і позитивного права Європи, і юридичних учень про правильне, справедливе, необхідне для суспільства право. Зроблено висновок, що на початку XX ст. у науково-педагогічних дискусіях відбувався розвиток змісту шкільної суспільствознавчої освіти від знаннєвої парадигми до діяльнісної. Крім знань, вивчаючи філософську пропедевтику й законодавство гімназисти мали оволодіти ще й уміннями та навичками як необхідним інструментом для подальшої соціалізації в суспільстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Арешонков В. Ю. 
Громадянська освіта як запобіжний чинник проявам свідомісного екстремізму в допрофільній підготовці учнів / В. Ю. Арешонков // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 18. - С. 3-7. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Акцентовано увагу на необхідності впровадження громадянської освіти в допрофільну підготовку учнів загальноосвітніх шкіл. Розглянуто громадянську освіту як адекватну відповідь суспільства та держави на виклики постсучасності.

Акцентировано внимание необходимости внедрения гражданского образования в допрофильное обучение учащихся общеобразовательных школ. Рассмотрено гражданское образование как адекватный ответ общества и государства на вызовы постсовременности.

The problem of the necessity of a civic education inculcation to the before-in-depth study of subjects in the schools is considered in the article. The civic education as an adequate response of the society and government to the post-modern demands isconsidered by the author.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + С,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Арешонков В. Ю. 
Проблеми наукового забезпечення післядипломної освіти вчителів / В. Ю. Арешонков // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 22. - С. 80-83. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблеми філософського, юридичного та педагогічного забезпечення процесу післядипломної освіти вчителів.

Рассмотрены проблемы философского, юридического и педагогического обеспечения последипломного образования учителей.

The problem of the necessity philosophical, pedagogical and low maintenance of lifelong education of teachers is considered by the author.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського