Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Алфімов В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Чернишов Д. О. 
Педагогічні умови формування інженерного стилю мислення учнів технічного ліцею засобами інформатики : Наук.-метод. посіб.:Для викладачів інф-ки ліцеїв (груп) техн. профілю, проф.-техн. навч. закл., технікумів / Д. О. Чернишов; ред.: В. М. Алфімов; Асоц. працівників гімназій і ліцеїв України. - Донецьк, 2003. - 210 c. - Бібліогр.: с. 148-162. - укp.

Розкрито педагогічні умови, сутність та специфіку формування інженерного стилю мислення учнів технічного ліцею, а також роль інформатики у цьому процесі. Особливу увагу приділено створенню раціональної послідовності тренувальних задач з використанням комп'ютера з метою підвищення ефективності процесу формування інженерного стилю мислення майбутніх інженерів на етапі їх допрофесійної підготовки.

Раскрыты педагогические условия, суть и специфика формирования инженерного стиля мышления учеников технического лицея, а также роль информатики в данном процессе. Особое внимание уделено созданию рациональной последовательности тренировочных задач с использованием компьютера с целью повышения эффективности процесса формирования инженерного стиля мышления будущих инженеров на этапе их допрофессиональной подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640806 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Інноваційні процеси у професійній підготовці педагогічних працівників та підвищення їх кваліфікації : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 16 квіт. 2009 р., Донецьк / ред.: В. Алфімов; Міжнар. акад. наук пед. освіти, Упр. освіти і науки Донец. облдержадмін., Донец. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Асоц. працівників гімназій і ліцеїв України. - Донецьк : Каштан, 2009. - 460 c. - укp. - рус.

Обоснована парадигма принципа чувственного созерцания в педагогике И.Г. Песталоцци. Освещены основные направления деятельности декана по управлению факультетом. Проанализированы особенности формирования у будущих педагогов творческой индивидуальности, повышения профессиональной компетентности педагога средствами кредитно-модульной системы. Раскрыт историко-педагогический аспект гуманистического воспитания в ВУЗ второй половины ХІХ в. Рассмотрены педагогические инновации в условиях модернизации образования как одна из форм повышения профессиональной компетентности педагога, педагогические лаборатории как инновационные формы повышения профессионального уровня педагогов гимназии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я431 + Ч489.51 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722871 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Алфімов В. М. 
Підготовка керівників до реалізації школою оздоровчої функції / В. М. Алфімов // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 5. - С. 76-80. - укp.

Проаналізовано досвід підготовки керівників закладів освіти до реалізації школою оздоровчої функції освіти. Розглянуто форми та засоби роботи з керівниками щодо впровадження здоров'яформуючих і здоров'язберігаючих технологій в освітній простір.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Алфімов В. 
Підтримка професійного довголіття вчителів / В. Алфімов // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 21-23. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено проблему професійного вигорання (ПВП) та підтримки професійного довголіття педагогів загальноосвітніх шкіл. Указано на дві групи факторів ПВП: зовнішні (умови матеріального середовища, зміст роботи та соціально-психологічні умови діяльності) та внутрішні (схильність до емоційної ригідності, моральні дефекти та дезорієнтація особистості, невміння спілкуватися, висловити словами свої почуття). Відзначено, що сьогодні вчитель на 30 % більше часу проводить у школі, ніж за радянських часів, що від них вимагається посилена увага до учнів, у класах налічується по 30 - 40 учнів. Запропоновано психологічну допомогу учителю (корекційно-відновлювальна робота, підтримка фізичного стану, психодіагностика, психологічна просвіта, різні форми психолого-педагогічної роботи: тренінги, сеанси розвантаження, семінари, бесіди, персональні виставки), організаційні форми підтримки (складання такого розкладу занять, який би враховував рівень емоційного вигорання вчителів, їх здоров'я, оптимізація навчального навантаження тощо).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-69 + Ю940.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Алфімов В. 
Діяльність клубу "Інтелігент" у виховній системі ліцею / В. Алфімов, Т. Вітко // Рідна шк.. - 2010. - № 4/5. - С. 69-71. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Продемонстровано актуальність клубної форми організації життєдіяльності ліцеїстів, розглянуто функціонування клубу "Інтелігент" ліцею при Донецькому національному університеті. Висвітлено основні напрями, форми і методи діяльності клубу, що спрямованана виховання творчої інтелігентної особистості. Наведено визначення поняття "інтелігентність" як комплексної характеристики соціальної поведінки людини, яка свідчить про рівень її інтелекту, соціальної та естетичної зрілості, та у вигляді схеми показано зміст складових цього поняття. Вміщено циклограму щодо здійснення виховання інтелігентності в учнів 10-х та 11-х класів ліцею.

Продемонстрирована актуальность клубной формы организации жизнедеятельности лицеистов, рассмотрено функционирование клуба "Интеллигент" лицея при Донецком национальном университете. Освещены основные направления, формы и методы деятельности клуба, направленные на воспитание творческой интеллигентной личности. Приведены определения понятия "интеллигентность" как комплексной характеристики поведения человека, которое свидетельствует об уровне его интеллекта, социальной и эстетической зрелости, и в виде схемы показано содержание составляющих этого понятия. Помещена циклограмма осуществления воспитания интеллигентности у учащихся 10-х и 11-х классов лицея.

In this article is researched the experience of the student's club called "Intelligent", that was founded with the help of directions and methods of the lyceum of Donetsk national university.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Алфімов В. 
Педагогічна система університетського ліцею / В. Алфімов // Рідна шк.. - 2010. - № 4/5. - С. 8-11. - укp.

Розглянуто та охарактеризовано діяльність ліцею для талановитих старшокласників Донеччини як компетентнісно орієнтованої школи, завдання якої полягає у формуванні компетентної особистості, здатної виконувати різні соціальні функції у світі, який динамічно розвивається. Викладено інноваційну за характером педагогічну систему та виховну концепцію реалізації забезпечення творчого розвитку особистості, підготовки старшокласників до науково-практичної діяльності та самореалізації у житті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Алфімов В. 
Професійне довголіття педагогів: проблема підтримки / В. Алфімов // Рідна шк.. - 2010. - № 4/5. - С. 15-17. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обгрунтовано актуальність проблеми соціальної і психолого-педагогічної підтримки вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Розглянуто зовнішні і внутрішні чинники, що зумовлюють так зване професійне вигоряння вчителів. Охарактеризовано симптоми, які дестабілізують професійну діяльність вчителів: тривожність, смуток, нудьга, апатія, хронічна втома, незадоволеність результатами своєї праці тощо. Визначено напрями, форми і методи психолого-педагогічної підтримки професійного довголіття педагогів. Зазначено, що професійне довголіття вчителя - це показник його самоактуалізації.

Обоснована актуальность проблемы социальной и психолого-педагогической поддержки учителей общеобразовательных учебных заведений. Рассмотрены внешние и внутренние факторы, обусловливающие так называемое профессиональное выгорание учителей. Охарактеризованы симптомы, которые дестабилизируют профессиональную деятельность учителей: тревожность, уныние, скука, апатия, хроническая усталость, неудовлетворенность результатами своего труда и т. д. Определены направления, формы и методы психолого-педагогической поддержки профессионального долголетия педагогов. Отмечено, что профессиональное долголетие учителя - это показатель его самоактуализации.

The actuality of professional many years standing support of teachers is shown in the article. Factors and symptoms of professional exhaustion of teachers are described, directions, forms and methods of professional many years standing support of teachers are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.9-69 + Ю949.244 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Баркевич В. А. 
Результати вивчення статусу харчування деяких категорій військовослужбовців та його зв'язок з умовами військової праці / В. А. Баркевич, В. М. Алфімов // Військ. медицина України. - 2004. - 4, № 1/2. - С. 79-83. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р123.0 + Ц7,8(4УКР)431.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23657 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Баркевич В. А. 
До питання з харчової та енергетичної адекватності добових раціонів основних військових підрозділів Військово-Морських сил Збройних сил України / В. А. Баркевич, В. В. Вороненко, М. І. Хижняк, В. В. Нарожнов, В. М. Алфімов // Військ. медицина України. - 2005. - 5, № 1. - С. 61-64. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц7,8(4УКР)431-2 + Ц66,8(4УКР)-244

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23657 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Виховання людини культури засобами мистецтва : [колект. монографія] / Г. П. Шевченко, Д. П. Шафер, В. М. Алфімов, Т. Л. Антоненко, М. В. Безугла, А. Ю. Бовт, Л. Л. Бутенко, А. О. Вітченко, Є. А. Зеленов, С. В. Коновець, О. Є. Крсек, О. П. Лучанінова, Н. Є. Миропольська, М. В. Роганова, Л. М. Сбітнєва, Н. О. Філіпчук, М. М. Чурсін; ред.: Г. П. Шевченко; Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, Науково-дослідний інститут духовного розвитку людини. - Київ : Ін-т обдар. дитини НАПН України, 2021. - 291 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - рус. - англ.

Досліджено проблему виховання Людини Культури засобами мистецтва. Висвітлено різнопланові аспекти дослідження означеної проблеми: виховання культурної особистості комплексом мистецтв; майбутнє мистецтва через розширення, поглиблення, урізноманітнення та активизацію дослідження художньої освіти; в союзі муз: культуроформуюча діяльність ліцею; образ людини нової епохи; художньо-естетичне виховання як невід'ємна складова середньої освіти: досвід Канади; виклики VUCA-світу та зміст загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів: проблеми та перспективи; театральне краєзнавство у системі шкільної літературної освіти: теорія та практика; формування основ політичної культури майбутніх громадян України засобами взаємодії мистецтв; потенціал образотворчого мистецтва у вихованні культури в людини від витоків до сьогодення; полікультурна освіта в США засобами етнічних мистецтв; культура та мистецтво: рефлексія щодо формування особистісних якостей майбутнього фахівця засобами мистецтва у вищій технічній школі; виховання людини культури засобами іномови як художньої цінності; поліфонія мистецтв в еколого-есететичному вихованні дитини дошкільного віку; історико-генетичний аспект розвитку музичної психології як науки; музеї закордонного українства: національно-культурні та світоглядні цінності мистецтво та виховання: в контексті тенденцій інформаційного суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.355

Шифр НБУВ: ВА848826 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Збірник тез доповідей науково-практичної конференції з міжнародною участю "Проєктування індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагога в контексті концепції "Освіта впродовж життя" (м. Краматорськ, 10 грудня 2020 р.) / ред.: Ю. О. Бурцева, В. Є. Абизов, І. Г. Ціко, В. С. Поуль, В. І. Шабанов, В. М. Алфімов, Н. Г. Калашнік, Д. В. Малєєв; Донецька обласна державна адміністрація, Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, Західно-фінляндський коледж (Lansi-suomen opisto), "Інститут міжнародної академічної і наукової співпраці", українсько-польська фундація, Центр дітей і молоді Литовської республіки. - Вінниця : Європейська наукова платформа, 2020. - 282 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА866663 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського