Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Аксакова Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Аксакова Н. Основи формування професійних якостей інженерів-педагогів / Н. Аксакова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 54-55. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Звернено увагу на необхідність інтеграції педагогічного технічного знання під час підготовки інженерів-педагогів, які мають навчитися трансформувати технічні знання у навчальний матеріал. Проаналізовано мотивацію вступу студентів до інженерно-педагогічного навчального закладу. Розкрито особливості основних детермінант для педагогічної професійної підготовки. Висвітлено проблеми підготовки інженера: формування змісту професійної підготовки, оптимальний обсяг інформації, яку має надавати спеціаліст, протиріччя між обсягом інформації і часом, який відводиться на її вивчення тощо. Акцентовано увагу на формуванні особистісних якостей майбутнього інженера-педагога. Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Аксакова Н. О. Українська радянська система педагогічної освіти в 1920-і роки: проблеми формування та розвитку : автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / Н. О. Аксакова; Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Харків, 2014. - 19 c. - укp.Вперше вивчено процес розробки концепції педагогічної освіти, розгортання мережі та структури педагогічних навчальних закладів в Україні у 1920-ті рр. Розглянуто систему управління, її структуру, етапи розвитку. Проаналізовано її вплив на процес реформування освітньої галузі. Відстежено зростаючу динаміку і певні преференції фінансування педагогічної освіти відносно інших профільних вертикалей освіти, першочерговість та обсяг фінансування. Визначено роль альтернативних джерел надходження коштів. Проаналізовано навчально-методичну і науково-матеріальну базу педагогічних навчальних закладів. Простежено суперечливі тенденції у становленні та складі професорсько-викладацької корпорації. Досліджено процес підготовки викладацьких кадрів через аспірантуру та допоміжні гілки - науковий гурток, науковий семінар вищого типу, вказані причини низької якості роботи аспірантури. Проаналізовано системи, принципи та критерії комплектування колективів студентів педагогічних навчальних закладів та виявлено засоби регулювання соціального складу студентства. Досліджено систему студентського самоврядування, види та напрями їх діяльності. Розкрито роль студентських організацій різних типів у процесі реформування освітньої галузі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)61
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА412653 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|