Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Акайомова А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Акайомова А.  
Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика / А. Акайомова // Політ. менеджмент. - 2009. - № 3. - С. 112-119. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано суспільний запит певного образу як окремих політиків, так і політичних партій та об'єднань. Підкреслено посилення іміджевого чинника в міжнародній взаємодії у сфері економіки та політики. Зазначено, що імідж може формуватися стихійно, але за сучасних умов це найчастіше є результатом цілеспрямованої роботи фахівців з політичної психології, психології реклами чи маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Акайомова А. В. 
Розвиток рекламної справи в Україні у 90-их роках ХХ сторіччя : Автореф. дис... канд. іст. наук: 00.07.01 / А. В. Акайомова; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2002. - 19 c. - укp.

Проаналізовано розвиток рекламної справи в Україні в 1990-ті р. Зі здобуттям Україною незалежності в 1991 р. рекламна справа стає самостійною галуззю виробництва. Відзначено, що розвиток рекламної діяльності в Україні пов'язаний з формуванням правової бази реклами. В липні 1996 р. був прийнятий Закон України "Про рекламу"- основний нормативний акт держави, що регулює рекламну справу. У 1990 рр. в Україні відкрито більше десяти вищих наукових закладів, що готували фахівців в галузі реклами. Серед основних напрямків рекламної діяльності в досліджуваний період найбільш ефективними були реклама на телебаченні та радіо, в пресі, зовнішня реклама. Зазначено, що в 1990 рр. в Україні створена власна ефективна система рекламної діяльності: фактично сформована законодавча база реклами; утворені спеціальні рекламні органи, що здійснювали контроль за рекламною сферою; налагоджено підготовку кадрів рекламістів; зміцнилася матеріально-технічна база; з'явилися нові технології у виробництві реклами; підвищився професіоналізм рекламістів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)64-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321448 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Акайомова А.  
Комунікація Державної Думи Росії: два етапи розвитку / А. Акайомова // Політ. менеджмент. - 2010. - № 3. - С. 96-106. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано практичну діяльність засобів масової інформації з позиції комунікативного ресурсу, висвітлено переваги та вади комунікаційної діяльності роботи прес-служби Державної Думи Російської Федерації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4РОС)64 + Ф3(4РОС)12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Акайомова А.  
Невербальні знаки в політичній семіотиці / А. Акайомова // Політ. менеджмент. - 2010. - № 5. - С. 31-37. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Запропоновано власне бачення аналізу невербальних знаків в політичній семіотиці. Основну увагу приділено специфіці чотирьох типів невербальних знаків, які розрізняються за характером знакової субстанції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф018 + Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Акайомова А.  
Особливості іміджу як складової політичного маркетингу / А. Акайомова // Політ. менеджмент. - 2010. - № 1. - С. 54-60. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Висвітлено шляхи створення привабливого для виборця іміджу політичної партії в процесі її підготовки до участі у виборчій кампанії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Акайомова А.  
Політична комунікація як процес взаємодії політичних суб'єктів / А. Акайомова // Політ. менеджмент. - 2011. - № 1. - С. 87-91. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто ланки та рівні політичної комунікації, інформаційні потоки, механізм прямих і зворотних інформаційних зв'язків. Основний наголос зроблено на тісному зв'язку політики і комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф043 + Ф016

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Акайомова А.  
Політичний імідж та основні його характеристики / А. Акайомова // Політ. менеджмент. - 2009. - № 5. - С. 29-35. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено явище політичного іміджу в багатьох його аспектах, проаналізовано методологічні труднощі його визначення та можливі шляхи їх подолання. Вимальовано досить чітку картину сучасної ситуації на ринку українських іміджевих комунікацій та відстежено динаміку уявлень про політичний імідж.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Акайомова А. В. 
Історичний досвід становлення інститутів громадянського суспільства в країнах Європи : зб. наук. пр. / А. В. Акайомова, Т. С. Андрейчук, В. І. Анікін, М. М. Бессонова, І. І. Богданович; ред.: А. І. Кудряченко; НАН України, Ін-т всесвіт. історії. - К. : Фоліант, 2012. - 465 с. - укp.

Висвітлено теоретико-концептуальні, аксіологічні, інстітуціоннальні виміри розбудови громадського суспільства в країнах Європи. Проаналізовано світовий досвід взаємодії інститутів громадянського суспільства з органами влади. Представлено концептуальні засади та цивілізаційні виміри становлення громадянського суспільства в країнах Європи (еволюція концепту громадянського суспільства на індустріальному етапі розвитку європейської цивілізації, демократизація в сучасній системі міжнародних відносин і перспективи громадського суспільства, суспільний протест і глобальна фінансово-економічна криза). Досліджено ціннісно-нормативне та інституційне забезпечення розбудови громадського суспільства в європейських країнах (місцеве самоврядування як основа європейськой моделі, суспільство як основна складова діючої демократії в Німеччині). Простежено проблеми взаємодії громадянського суспільства з владою (президент і громадянське суспільство США: парадигма взаємовідносин; вплив зарубіжної допомоги на процес громадянського суспільства).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф3(4)1 я43 + С5*328.93 я43 + Т4(4)64-5 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760800 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Акайомова А. 
Вплив реклами на розвиток книжкової справи в Україні (90-ті рр. XX ст.) / А. Акайомова // Вісн. Кн. палати. - 1999. - № 10. - С. 18-19. - Бібліогр.: назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.113

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Акайомова А. 
Роль преси у розвитку політичної реклами в Україні (90-ті роки ХХ ст.) / А. Акайомова // Вісн. Кн. палати. - 1999. - № 4. - С. 13-15. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.113 + С5*666

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського