Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Авшенюк Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Авшенюк Н. М. 
Стандартизація професійної підготовки вчителів у Англії й Уельсі (кінець XX - початок XXI ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Авшенюк; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2005. - 21 c. - укp.

Уперше системно розкрито теоретичні ідеї стандартизації професійно-освітньої сфери в Англії й Уельсі наприкінці 1990-х рр. - на початку XXI ст. та виявлено особливості стандартизації педагогічної освіти у контексті загальноєвропейської інтеграції та глобалізації. Здійснено аналіз змісту стандартів професійної підготовки вчителів. Висвітлено суть й особливості стратегії реформування цієї підготовки, спрямованої на запровадження стандартів. Обгрунтовано положення щодо сучасних підходів (вузького та широкого) до оцінювання результатів діяльності вчителів, їх відповідальності та звітності. Розвинуто поняття "стандарт освіти", "стандарт професійної діяльності вчителя", "якісний вчитель", наведено характеристику механізмів і шляхів стандартизації професійної підготовки вчителів у Англії й Уельсі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Авшенюк Н. М. 
Модернізація педагогічної освіти в європейському та євроатлантичному освітньому просторі : монографія / Н. М. Авшенюк, В. О. Кудін, О. І. Огієнко, Н. О. Постригач, Л. П. Пуховська; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К. : Педагогічна думка, 2011. - 232 c. - Бібліогр.: с. 203-216. - укp.

Вперше у вітчизняній педагогіці висвітлено проблеми модернізації педагогічної освіти в країнах ЄС як складової формування європейського простору вищої освіти та науки на початку XXI ст. Зазначено, що розвиток професійної підготовки вчителів у цих країнах зумовлений специфічними внутрішніми політичними, економічноми та національними традиціями, а також різноманітними зовнішніми тенденціями глобалізації, інтернаціоналізації, інтеграції. Розглянуто процеси утвердження європейських вимірів якості педагогічної освіти та запровадження компетентнісного підходу до підготовки педагогічного персоналу, утвердження спільних вимог до навчальних планів і програм професійного розвитку вчителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Авшенюк Н. М. 
Типологія форм транснаціональної вищої освіти в розвинених англомовних країнах / Н. М. Авшенюк // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 4. - С. 217-224. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито сутність явища "транснаціональна вища освіта" на основі опрацювання статистичної, нормативної та методичної літератури. Представлено чотирикомпонентну структуру транснаціональної вищої освіти (індивідуальна мобільність, програмна мобільність, інституційна мобільність; проектна мобільність) з огляду на досліджуваний феномен як механізм сталого розвитку соціокультурного потенціалу країн. Проаналізовано основні форми транснаціональної мобільності програм і провайдерів освітніх послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4/8) к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Авшенюк Н. 
Стратегічна роль викладачів і тренерів у реформуванні професійної освіти: європейський досвід / Н. Авшенюк // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 1. - С. 245-252. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано роль викладачів у процесі реформування професійної освіти (ПО) в Україні. На матеріалах досліджень міжнародних організацій і європейських експертів розкрито особливості стратегічної ролі педагогів ПО у трансформаційних процесах. Розкрито основну проблематику реформи ПО (запровадження нових освітніх теорій, визначення навчального середовища, пошук стратегічного важеля для здійснення змін). Наведено досвід англосаксонської системи ПО як приклад першої моделі. Підсумовано, що об'єднувальним принципом більшості сучасних підходів виступає, насамперед, забезпечення якості й актуальності процесів навчання для учнів в умовах швидкої зміни ринків праці та розширення учнівського контингенту.

Проанализирована роль преподавателей в процессе реформирования профессионального образования (ПО) в Украине. На материалах исследований международных организаций и европейских экспертов раскрыты особенности стратегической роли педагогов ПО в трансформационных процессах. Освещена основная проблематика реформы ПО (введение новых образовательных теорий, определение учебной среды, поиск стратегического рычага для осуществления изменений). Приведен опыт англосаксонской системы ПО в качестве примера первой модели. Подытожено, что объединяющим принципом большинства современных подходов выступает, прежде всего, обеспечение качества и актуальности процессов обучения для учащихся в условиях быстрого изменения рынков труда и расширения ученического контингента.

The analysis of the role of teachers in the reform of vocational education (VE) in Ukraine. On research of international organizations and European experts cleared up the strategic role of educators of VE in a transformational process. Indicated that teachers and trainers are regarded as major assistants to policy makers to reform the educational sphere at the national level, although completely rely on their help it is impossible, since normally the vocational teachers in the transition countries have only a vocational or purely theoretical vocational education and do not understand the specifics of practical professional activities their students, and therefore must participate in the reform of educational institutions (the local society in the field of education, training and employment) that would be regarded as professional organizations, rather than individual teachers as professionals. Highlight the major issues reforms of VE (the introduction of new educational theories, the definition of the learning environment, looking for a strategic lever for change, etc.). An experience of Anglo-Saxon system VE as an example of the first model. Conclude that the unifying principle of most modern approaches advocated above all, ensuring quality and relevance of learning processes for students in a rapidly changing labor markets and increase student contingent.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Авшенюк Н. 
Підготовка педагогів професійної освіти у Великій Британії / Н. Авшенюк // Проф.-техн. освіта. - 2009. - № 1. - С. 35-38. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Підкреслено, що підготовка та підвищення кваліфікації педагогічного персоналу для закладів професійної освіти в англійському контексті є новим явищем. Проаналізовано особливості підготовки педагогів, зокрема, щодо навчальних планів і термінів підготовки. Акцентовано увагу на обов'язкових педагогічних кваліфікаціях для педагогів професійної освіти та проблемах, які залишилися невирішеними з моменту їх запровадження у 2001 р.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч454(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Авшенюк Н. М. 
Транснаціональна взаємодія університетів в умовах євроатлантичної інтеграції / Н. М. Авшенюк // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2010. - № 1. - С. 76-81. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано транснаціональні аспекти взаємодії університетів розвинених англомовних країн та формування мережевих моделей їх співпраці у міжнародному освітньому просторі. Розглянуто основні форми та характеристики транснаціональної вищої освіти (ТНО): мобільність студентів та викладачів, інтернаціоналізація навчальних планів та програм тощо. Поняття "ТНО" розкрито як підготовку фахівців, здатних ефективно працювати в умовах глобального ринку, яка виконує такі основні завдання: зростання фінансових потоків шляхом залучення до навчання іноземних студентів; розширення навчальних планів і можливостей навчання у зарубіжних ВНЗ-партнерах; розширення міжнародної мережі ВНЗ; підвищення якості освіти завдяки обміну знаннями. Інтернаціональну взаємодію вищих шкіл розкрито на прикладах Європейської асоціації викладачів технічних дисциплін (Австрія, 1972 р.), яка за поданням національних асоціацій готує педагогів за сертифікатом "Європейський викладач інженерного ВНЗ" і веде реєстр таких фахівців, а також Європейської Ради міжнародних шкіл та Кембріджського університету та їх програми "Міжнародний сертифікований учитель".

Проанализированы транснациональные аспекты взаимодействия университетов развитых англоязычных стран и формирование сетевых моделей их сотрудничества в международном образовательном пространстве. Рассмотрены основные формы и характеристики транснационального высшего образования (ТНО): мобильность студентов и преподавателей, интернационализация учебных планов и программ. Понятие "ТНО" раскрыто как подготовка специалистов, способных эффективно работать в условиях глобального рынка, которая выполняет такие основные задачи: рост финансовых потоков путем привлечения к обучению иностранных студентов; расширение учебных планов и возможностей обучения в зарубежных вузах-партнерах; расширение международной сети вузов; повышение качества образования благодаря обмену знаниями. Интернациональное взаимодействие высших школ раскрыто на примерах Европейской ассоциации преподавателей технических дисциплин (Австрия, 1972 г.), которая по представлению национальных ассоциаций готовит педагогов по сертификату "Европейский преподаватель инженерного вуза" и ведет реестр таких специалистов, а также Европейского Совета международных школ и Кебриджского университета и их программы "Международный сертифицированный учитель".

The article is devoted to the one of contemporary tendencies of knowledge society development, which is the internationalization of higher education, particularly to its external issues - transnational higher education. The author analyses the main forms and characteristics of the phenomenon under investigation, namely student' and teachers' mobility, curriculum internationalization, creation of regional and international universities networks etc.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484 е(4/8)711 ж + Ж.р(0)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Авшенюк Н. 
Розвиток транснаціональної вищої освіти в контексті глобалізації ринків освітніх послуг / Н. Авшенюк // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2011. - № 4. - С. 69-77. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано основні форми надання транснаціональних освітніх послуг за умов глобалізації. З’ясовано актуальний стан функціонування міжнародного ринку освітніх послуг. Схарактеризовано основні форми транснаціональної вищої освіти, що розвинулися в контексті лібералізації освітньої сфери. Визначено основні напрями надання послуг у галузі вищої освіти. Розглянуто питання визначення впливу процесів глобалізації та лібералізації на розвиток вищої освіти, зокрема транснаціонального її складника, що є лише першим кроком у науковому осмисленні цієї багатогранної проблеми.

Проанализированы основные формы предоставления транснациональных образовательных услуг в условиях глобализации. Выяснено актуальное состояние функционирования международного рынка образовательных услуг. Охарактеризованы основные формы транснационального высшего образования, развившиеся в контексте либерализации образовательной сферы. Определены основные направления оказания услуг в сфере высшего образования. Рассмотрен вопрос определения влияния процессов глобализации и либерализации на развитие высшего образования, транснациональной ее составляющей, что является лишь первым шагом в научном осмыслении этой многогранной проблемы.

The basic forms of transnational provision of educational services in the context of globalization. Ascertain the current status of an international education market. Describes the main forms of transnational higher education, developed in the contextof liberalization of education. The main directions of service in higher education. Presented determine the impact of globalization and liberalization on the development of higher education, transnational part of it that is just the first step in the scientific understanding of this multifaceted problem.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4/8)7 ж + Ч30 в056

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Авшенюк Н. М. 
Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі / Н. М. Авшенюк // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 1. - С. 96-104. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

На підставі з документів Європейської комісії розглянуто й охарактеризовано загальноєвропейські підходи до формування навчального плану педагогічної освіти в міжкультурному вимірі. Розкрито особливості загальноєвропейської програми підготовки магістрів педагогічної освіти, що розроблена фахівцями восьми національних європейських університетів і впроваджується в університетах-розробниках. Описано конкретизовані з навчальною метою професійно значущі компетентості вчителя: міжособистнісну, психолого-педагогічну, спеціально-предметну та методичну, організаційну, міжкультурну. Розглянуто теми блоків навчального плану відповідно до визначених функцій вчителя як інструктора, наставника, координатора та дослідника. Зауважено, що навчальний план передбачає формування міжкультурної компетентності в майбутніх вчителів як професійно значущої для ефективної діяльності в сучасному різнорідному шкільному середовищі.

Исходя из документов Европейской комиссии, рассмотрены и охарактеризованы общеевропейские подходы к формированию учебного плана педагогического образования в межкультурном измерении. Раскрыты особенности общеевропейской программы подготовки магистров педагогического образования, которая разработана специалистами восьми национальных университетов и внедряется в университетах-разработчиках. Описаны конкретизированные в учебной цели профессионально значимые компетентности учителя: межличностная, психолого-педагогическая, специально-предметная и методическая, организационная, межкультурная. Представлены темы блоков учебного плана в соответствии с определенными функциями учителя как инструктора, наставника, координатора и исследователя. Отмечено, что учебный план предусматривает формирование межкультурной компетентности у будущих учителей как профессионально значимой для эффективной деятельности в современной разнородной школьной среде.

On the basis of an analysis of the European Commission's documents as well as European scholars' researches the article author has revealed peculiarities of intercultural dimension of pedagogical education curricula development in EU countries. A detailed description of the curriculum of the Pan-European Joint Master in Teacher Education Programme jointly developed by specialists of eight universities from different European countries has been given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Авшенюк Н. М. 
Транснаціональна мобільність провайдерів вищої освіти у розвинених англомовних країнах / Н. М. Авшенюк // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 203 -211. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито сутність феномену "транснаціональна вища освіта" на основі вивчення статистичної, нормативної і методичної літератури. Проаналізовано основні форми транснаціональної мобільності провайдерів освітніх послуг. Приділено увагу створенню філіалів університетських кампусів на території закордонних країн як ключовому способу реалізації транснаціональної мобільності провайдерів вищої освіти.

Раскрыто сущность феномена "транснациональное высшее образование" на основе изучения статистической, нормативной и методической литературы. Проанализировано основные формы транснациональной мобильности провайдеров образовательных услуг. Уделено внимание созданию филиалов университетских кампусов на территории зарубежных стран как ключевого способа реализации транснациональной мобильности провайдеров высшего образования.

Discloses the essence of the phenomenon of "transnational higher education" based on the study of statistical, regulatory and methodological literature. Analyzed the basic forms of transnational mobility providers of educational services. Attention is given to the establishment of branches campuses on the territory of foreign countries as a key method for implementing transnational mobility of higher education providers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4/8)ж

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Авшенюк Н. М. 
Науковий дискурс про транснаціональну вищу освіту як соціально-педагогічне явище / Н. М. Авшенюк // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 34-49. - Бібліогр.: 40 назв. - укp.

Здійснено лінгвістичний аналіз термінів, що позначають явище “транснаціональна вища освіта” з огляду на особливості їхнього використання в наукових працях дослідників у галузі соціальних наук, документах міжнародних організацій, урядових і неурядових освітніх структур країн, залучених до процесів міжнародної інтеграції у сфері освіти. Обгрунтовано переваги щодо підвищення доступності вищої освіти, зокрема: універсалізація знань, розроблення міжнародних стандартів якості та підвищення інноваційності вищої освіти завдяки участі студентів і викладачів у міжнародному обміні знаннями, розширення й зміцнення міжнародного співробітництва в освітньо-науковій сфері, диверсифікація і зростання фінансових потоків за допомогою залучення іноземних студентів на платні форми навчання, розширення міжнародної мережі ВНЗ для ефективного використання їхніх ресурсів. Конкретизовано змістове наповнення терміну “транснаціональна вища освіта”, сутнісною ознакою якого є реальне просторове або віртуальне пересування студентів, педагогів, академічних програм і знаннєвих потоків з однієї країни в іншу.

Осуществлен лингвистический анализ терминов, обозначающих явление "транснациональное высшее образование", учитывая особенности их использования в научных трудах исследователей в области социальных наук, документов международных организаций, правительственных и неправительственных образовательных структур стран, вовлеченных в процессы международной интеграции в сфере образования. Обоснованы преимущества по повышению доступности высшего образования, в частности: универсализация знаний, разработка международных стандартов качества и повышение инновационности высшего образования благодаря участию студентов и преподавателей в международном обмене знаниями, расширение и укрепление международного сотрудничества в образовательно-научной сфере, диверсификация и рост финансовых потоков посредством привлечения иностранных студентов на платные формы обучения, расширение международной сети ВУЗ с целью эффективного использования их ресурсов. Конкретизировано содержательное наполнение термина "транснациональное высшее образование", сущностным признаком которого является реальное пространственное или виртуальное передвижение студентов, педагогов, академических программ и когнитивных потоков из одной страны в другую.

The article devotes to semantic analysis of terms for "transnational higher education" determining due to the peculiarities of their usage in scientific research works in the social fields (sociology, philosophy, political science, economics, cultural studies), documents of international organizations, governmental and non-governmental educational institutions of different countries involved in the process of international integration in education, in order to identify the nature of the phenomenon under investigation. Usually the term "transnational" is used in research on higher education to emphasize the importance of "between" or "on" territorial boundaries, so the emphasis is on what is happening in the "transnational space" rather than at the level of formal cooperation between nations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Компетентнісний підхід до підготовки педагогів у зарубіжних країнах: теорія та практика : монографія / Н. М. Авшенюк, Т. М. Десятов, Л. М. Дяченко, Н. О. Постригач, Л. П. Пуховська, О. В. Сулима; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Кіровоград : Імекс, 2014. - 279 c. - Бібліогр.: с. 235-246 - укp.

Виявлено та проаналізовано ключові тенденції запровадження компетентнісного підходу до педагогічної освіти у зарубіжних країнах. Розроблено концепції щодо формування професійних стандартів педагогічної освіти на основі компетентностей, а також розвитку громадянської компетентності майбутніх педагогів за умов ВНЗ. Подано методики формування професійних стандартів на основі компетентнісного підходу, що передбачає розробку модульних програм, заснованих на діяльнісно-орієнтованих технологіях, а також оцінювання професійної компетентності за модульними програмами. Обгрунтовано перспективні напрями вдосконалення вітчизняної системи неперервної педагогічної освіти у зв'язку із запровадженням компетентнісно-кваліфікаційних вимірів до побудови змісту освіти за умов входження України до європейського освітнього та наукового простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА789763 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Авшенюк Н. М. 
Тенденції розвитку транснаціональної вищої освіти у розвинених англомовних країнах (друга половина XX - початок XXI століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Н. М. Авшенюк; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ, 2016. - 42 c. - укp.

Здійснено міждисциплінарний аналіз проблеми розвитку транснаціональної вищої освіти в розвинених англомовних країнах у другій половині XX — на початку XXI ст. Обгрунтовано концептуальні засади й охарактеризовано наукові підходи до дослідження розвитку транснаціональної вищої освіти у світовому освітньому просторі. Виявлено і проаналізовано соціально-економічні чинники розвитку транснаціональної вищої освіти за умов глобалізації та інтеграції. Розроблено авторську періодизацію розвитку транснаціональної вищої освіти у розвинених англомовних країнах у другій половині XX - на початку XXI ст. Охарактеризовано структуру транснаціональної вищої освіти та сучасні підходи до її реалізації. З’ясовано нормативно-правові аспекти функціонування і забезпечення якості транснаціональної вищої освіти на міжнародному, регіональному та національному рівнях. Виявлено та систематизовано тенденції розвитку транснаціональної вищої освіти у розвинених англомовних країнах у другій половині XX - на початку XXI ст. Розроблено рекомендації щодо можливостей творчого використання конструктивних ідей зарубіжного досвіду за умов інтеграції вищої освіти України в світовий освітній простір.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4/8)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА421111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Педагогічна освіта і професійна підготовка в сучасному соціокультурному середовищі : монографія / Г. В. Товканець, Н. М. Авшенюк, Н. І. Бокша, Н. Ю. Брижак, М. В. Горват; ред.: Г. В. Товканець; Мукачів. держ. ун-т. - Мукачево, 2018. - 330, [1] c. - укp.

Представлено результати науково-дослідницької діяльності з проблем розвитку педагогічної освіти і професійної підготовки в сучасному соціокультурному середовищі. Розглянуто теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців педагогічної сфери та практико-орієнтований підхід щодо формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до професійної діяльності. Наголошено на створенні оновленої системи педагогічної освіти, спрямованої на розвиток та самореалізацію особистості, задоволення її освітніх і духовно-культурних потреб.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.2

Шифр НБУВ: ВА828185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Учитель: виміри професійного становлення і міжнародної освіти = Teacher: dimensions of professional development and international education : [монографія] / Г. С. Товканець, Н. М. Авшенюк, А. Лещ-Крисяк, Р. Бернатова, Н. О. Герцовська, К. В. Годлевська, М. В. Горват, Л. С. Костіна, О. Крушевська, М. І. Кузьма-Качур, М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Т. І. Молнар, Т. М. Мочан, О. І. Огієнко, Н. О. Постригач, О. С. Товканець, О. О. Теренко; ред.: Г. С. Товканець; Мукачів. держ. ун-т. - Київ : МДУ, 2019. - 340 c. - Бібліогр.: с. 315-338 - укp. - англ.

Представлено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу щодо ролі вчителя у соціумі та педагогічної професії в європейському і міжнародному соціально-економічному просторі. Зосереджено увагу на особливостях підготовки вчителя в умовах європейської інтеграції, пріоритетах особистісно-професійного розвитку педагога. Охарактеризовано особливості професійної підготовки вчителів у країнах Південної Європи у XXI ст. Досліджено практико-орієнтований підхід під час формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч489.514(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА838285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Компетентнісні індикатори стратегії "Європа 2020": здобутки і перспективи педагогічної освіти = Competence indicators of "The Europe 2020" strategy: achievements and prospects of pedagogical education : монографія / Г. В. Товканець, Н. М. Авшенюк, Б. Ришард, Н. Ю. Брижак, К. В. Годлевська, М. В. Горват, Л. М. Дяченко, К. В. Котун, С. С. Ксенофонтов, М. І. Кузьма-Качур, Н. В. Лалак, Н. С. Ліба, О. М. Ліба, Л. Б. Лук'янова, О. О. Мішкулинець, Т. І. Молнар, Н. Г. Ничкало, А. Петрасова, Н. О. Постригач, В. В. Примакова, М. Ретті, О. В. Тринус, О. С. Турок, Л. М. Фенчак, А. Химинець; ред.: Г. В. Товканець; Мукачівський державний університет. - Мукачево : Ред.-вид. центр МДУ, 2020. - 333 c. - Бібліогр.: с. 315-330 - укp.

Наведено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу щодо змістових і процесуальних аспектів компетентнісного підходу як напряму модернізації сучасної освіти й обґрунтування механізмів формування компетентностей різних рівнів. Зазначено, що основними складовими загального інтеграційного процесу розвитку сучасного світу, який відображає об'єктивні тенденції його глобалізації, є процеси інтеграції: знань про людину, суспільство і природу; технологій діяльності людини, технічних і людино-технічних засобів діяльності, а також процеси інтеграції соціально-економічних і науково-технічних систем - політичних, нормативно-законодавчих, екологічних, промислового виробництва, сільського господарства, будівництва й архітектури, транспорту, торгівлі, енергетичного та матеріально-технічного ресурсного забезпечення і збереження тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489

Шифр НБУВ: ВА858258 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Універсальні навички XXI століття: педагогічні акценти професійної підготовки і вищої освіти = Universal Skills of the 21st Century: Pedagogical Emphasis in Professional Training and Higher Education : [колект. монографія] / Н. М. Авшенюк, Т. Д. Щербан, Р. Бернатова, П. Демень, Н. С. Ліба, Н. О. Постригач, В. В. Примакова, Є. Саболч, Г. В. Товканець, О. С. Товканець, Т. Яніцка-Панек, Д. Є. Зябловська, О. І. Кіліченко, В. І. Кобаль, К. О. Кришінець-Андялошій, Н. В. Лалак, О. М. Ліба, О. О. Мішулинець, О. О. Островський, М. М. Паук, Г. І. Рего, І. С. Синевич, Л. М. Фенчак, С. Ю. Човрій; ред.: Н. М. Авшенюк, Г. В. Товканець; Мукачівський державний університет, Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна. - Ужгород : Рік-У, 2022. - 335 c. - Бібліогр.: с. 307-331 - укp.

Наведено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу щодо педагогічних акцентів формування універсальних навичок в системі загальної, професійної і вищої освіти. Обґрунтовано компетентнісний підхід у розвитку особистості. Розкрито моделі та підходи до забезпечення якості у підготовці та професійному розвиткові вчителів. Проаналізовано сучасні трансформації педагогічної освіти у міжнародному освітньому просторі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860433 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Інноваційні практики освітньої діяльності для особистісного і професійного розвитку фахівців на початку XXI століття : [колект. монографія] / Н. М. Авшенюк, Г. В. Товканець, Н. Г. Ничкало, П. Демень, О. Г. Коваленко, Н. С. Ліба, Ю. Матульчік , Т. І. Молнар, М. П. Оліяр, Н. О. Постригач, Є. Саболч, О. С. Товканець, М. В. Горват, В. І. Кобаль, М. І. Кузьма-Качур, Н. В. Лалак, Т. М. Мочан, Я. Пилинський, Г. І. Рего, Л. М. Фенчак, С. Ю. Човрій, М. С. Ліпчей; ред.: Н. М. Авшенюк, Г. В. Товканець; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Мукачівський державний університет. - Ужгород : РІК-У, 2023. - 355 c. - Бібліогр.: с. 329-351 - укp. - пол. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч33(4УКР)64

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА869197 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського