Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (65)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Ілляшенко С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 63
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Волков О. І. 
Економіка й організація інноваційної діяльності : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / О. І. Волков, М. П. Денисенко, А. П. Гречан, Є. А. Бельтюков, С. М. Ілляшенко; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - 2-е вид., переробл. - К., 2005. - 423 c. - укp.

Розглянуто структуру, стан, основні тенденції та особливості форм і методів активізації інноваційної діяльності, механізм і специфіку реалізації інновацій. Проаналізовано особливості процесу створення та стимулювання попиту на інновації, розкрито сутність інноваційної політики фірми в плановій і змішаній системах господарювання, а також методологічні аспекти оцінки ефективності інновацій. Наведено загальну характеристику сектору вищої освіти України.

Рассмотрены структура, состояние, основные тенденции и особенности форм и методов активации инновационной деятельности, механизм и специфика реализации инноваций. Проанализированы особенности процесса создания и стимулирования спроса на инновации, раскрыты сущность инновационной политики фирмы в плановой и смешанной системах хозяйствования, а также методологические аспекты оценки эффективности инноваций. Приведена общая характеристика сектора высшего образования Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС41177 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ілляшенко С. М. 
Формування ринку екологічних інновацій: економічні основи управління / С. М. Ілляшенко, О. В. Прокопенко. - Суми : Унів. кн., 2002. - 250 c. - (Екол. п-во, менедж. і маркетинг). - Бібліогр.: 240 назв. - укp.

Розглянуто методологічні і теоретико-методичні засади організаційно-економічного механізму управління процесами інноваційного розвитку господарюючих суб'єктів у перехідній економіці на підставі розробки та просування на ринку екологічних інновацій. Описано принципи формування організаційно-економічного механізму управління інноваційним розвитком. Розкрито структуру організаційно-економічного механізму управління інноваційним розвитком суб'єктів господарювання.

Рассмотрены методологические и теоретико-методические основы организационно-экономического механизма управления процессами инновационного развития хозяйствующих субъектов в переходной экономике на основе разработки и продвижения на рынке экологических инноваций. Описаны принципы формирования организационно-экономического механизма управления инновационным развитием. Раскрыта структура организационно-экономического механизма управления инновационным развитием субъектов хозяйствования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)28

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА624175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ілляшенко С. М. 
Менеджмент екологічних інновацій : Навч. посіб. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, О. В. Прокопенко; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2003. - 266 c. - Бібліогр.: 82 назв. - укp.

Розглянуто методологічні і теоретико-методичні засади організаційно-економічного механізму управління процесами інноваційного розвитку господарюючих суб'єктів за перехідної економіки на основі розроблення та просування на ринку екологічних інновацій. Запропоновано шляхи формування ринку екологічних товарів, які можуть бути використані у практичній діяльності підприємств різних галузей, форм власності і господарювання, а також органами державного, регіонального та місцевого управління для реалізації цілеспрямованої політики регулювання та стимулювання пріоритетних напрямків екологізації вітчизняної економіки на ринкових засадах у руслі концепції екологічно збалансованого сталого розвитку.

Рассмотрены методологические и теоретико-методические основы организационно-экономического механизма управления процессами инновационного развития хозяйствующих субъектов в переходной экономике на основании разработки и продвижения на рынке экологических инноваций. Предложены пути формирования рынка экологических товаров, которые могут быть использованы в практической деятельности предприятий разных областей, форм собственности и хозяйствования, а также органами государственного, регионального и местного управления для реализации целенаправленной политики регулирования и стимулирования приоритетных направлений экологизации отечественной экономики на рыночных основах в русле концепции экологически сбалансированного установившегося развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.19 я73(4УКР) + У010.281 я73 + У9(4УКР)280-55 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА636849 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ілляшенко С. М. 
Управління інноваційним розвитком : Проблеми, концепції, методи: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. кн., 2003. - 278 c. - укp.

Наведено методологічні засади формування організаційно-економічного механізму управління процесами інноваційного розвитку. Запропоновано класифікацію та проведено порівняльний аналіз варіантів розвитку ринкових можливостей. Проаналізовано особливості управління розробкою інновацій, а також вибором (формуванням) ринків для реалізації проектів інноваційного розвитку. Наведено методи діагностики достатності потенціалу підприємства, а також критерії вибору оптимальних проектів інноваційного розвитку підприємства в нестабільному ринковому середовищі.

Приведены методологические основы формирования организационно-экономического механизма управления процессами инновационного развития. Предложена классификация и проведен сравнительный анализ вариантов развития рыночных возможностей. Проанализированы особенности управления разработкой инноваций, а также выбором (формированием) целевых рынков для реализации проектов инновационного развития. Приведены методы диагностики достаточности потенциала предприятия, а также критерии выбора оптимальных проектов инновационного развития в нестабильной рыночной среде.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-21я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА643256 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Маркетинг для магістрів : навч. посіб. / ред.: С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. кн., 2008. - 928 c. - укp.

Визначено сутність і сферу застосування статегічного маркетингу. Наведено методику аналізу маркетингового середовища та визначення конкурентних переваг. Описано процес утворення маркетингових організаційних структур на підприємстві. Висвітлено питання тактичного та оперативного планування маркетингу. Охарактеризовано сучасну систему контролю й аналізу маркетингової діяльності. Встановлено основне призначення рекламного менеджменту, визначено класифікаційні ознаки, види та методи оцінки ефективності реклами. Розкрито особливості організації рекламного процесу. Проаналізовано міжнародні стратегії та організаційні структури мультинаціональних компаній. Розглянуто товарний рух і механізми використання каналів розподілу, комерційну діяльність посередницьких підприємств, розкрито роль маркетингу в інноваційному процесі. Визначено фактори зовнішнього та внутрішнього впливу на поведінку споживачів, наведено методи її кількісного та якісного дослідження. Обгрунтовано можливості застосування некомерційного маркетингу на муніципальному та регіональному рівнях. Розроблено класифікацію показників якості продукції, встановлено призначення та основні принципи державної системи стандартизації. Проаналізовано діяльність національних органів сертифікації, описано процес контролю якості у період життєвого циклу товару. Охарактеризовано структуру міжнародної системи стандартизації та сертифікації.

Раскрыты сущность и сфера применения статегического маркетинга. Приведена методика анализа маркетинговой среды и определения конкурентных преимуществ. Описан процесс создания маркетинговых организационных структур на предприятиии. Освещены вопросы тактического и оперативного планирования маркетинга. Охарактеризована современная система контроля и анализа маркетинговой деятельности. Установлены основные задачи рекламного менеджмента, а также классификационные признаки, виды и методы оценки эффективности рекламы. Раскрыты особенности организации рекламного процесса. Проанализированы международные стратегии и организационные структуры мультинациональных компаний. Рассмотрены товарное движение и механизмы использования каналов распределения, коммерческая деятельность посреднических предприятий, раскрыта роль маркетинга в инновационном процессе. Определены факторы внешнего и внутреннего влияния на поведение потребителей, приведены методы ее количественного и качественного исследования. Обоснованы возможности применения некоммерческого маркетинга на муниципальном и региональном уровнях. Разработана классификация показателей качества продукции, установлены назначение и основные принципы государственной системы стандартизации. Проанализирована деятельность национальных органов сертификации, описан процесс контроля качества в период жизненного цикла товара. Охарактеризована структура международной системы стандартизации и сертификации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У529.0-211.1 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА692020 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку : Моногр. / ред.: С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. кн., 2006. - 728 c. - укp.

Висвітлено методологічні та теоретико-методологічні проблеми управління інноваційним розвитком на макро- та мікрорівнях на підставі маркетингу інновацій і інноваційного менеджменту. Викладено підходи до постановки та розв'язання проблем розвитку теоретичного та практичного маркетингу, товарної інноваційної політики підприємств, управління потенціалом інноваційного розвитку, формування та стимулювання попиту на інновації. Проаналізовано особливості управління ризиками інновацій, формування теоретико-методологічних засад інноваційного економічно збалансованого розвитку.

Освещены методологические и теоретико-методологические проблемы управления инновационным развитием на макро- и микроуровнях на основе маркетинга инноваций и инновационного менеджмента. Изложены подходы к постановке и решению проблем развития теоретического и практического маркетинга, товарной инновационной политике предприятий, управлению потенциалом инновационного развития, формированию и стимулированию спроса на инновации. Проанализированы особенности управления рисками инноваций, формирования теоретико-методологических основ инновационного экономически сбалансированного развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.19 + У9(4УКР)290-55-211.1 + У9(4УКР)0-55-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683684 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : монографія / ред.: С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. кн., 2008. - 615 c. - укp.

Проаналізовано теоретичні та методичні засади формування складових комплексу маркетингу товарних інновацій. Розкрито підходи до економіко-математичного моделювання процесів розробки та просування інновацій на ринок. Розглянуто формалізовані методи генерації та вибору ідей нових товарів, проблеми забезпечення сталого розвитку на машинобудівних підприємствах, методи та механізми інвестування в продуктові інновації. Наведено результати дослідження розвитку синергетичних зв'язків і формування екологічних кластерів в Україні.

Проанализированы теоретические и методические основы формирования составляющих комплекса маркетинга товарных инноваций. Раскрыты подходы к экономико-математическому моделированию процессов разработки и продвижения инноваций на рынок. Рассмотрены формализованные методы генерации и выбора идей новых товаров, проблемы обеспечения устойчивого развития на машиностроительных предприятиях, методы и механизмы инвестирования в продуктовые инновации. Приведены результаты исследования развития синергетических связей и формирования экологических кластеров в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55-211.1 + У9(4УКР)211.1-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА700223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Маркетинг: бакалаврський курс : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / ред.: С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. кн., 2004. - 975 c. - укp.

Визначено сутність маркетингу та розглянуто його сучасну концепцію. Проаналізовано особливості організації та контролю маркетингової діяльності на підприємстві. Охарактеризовано інфраструктуру товарного ринку, наведено відомості про споживчі властивості основних груп продукції промислово-технічного призначення. Запропоновано методи проведення маркетингових досліджень. Визначено сутність конкурентоспроможності товару та її показники, показано особливості формування маркетингової товарної політики та ціноутворення. Розглянуто методологічні засади комунікацій, охарактеризовано їх складові та інструменти реалізації. Висвітлено сучасні концепції розвитку промислового маркетингу та підходи щодо розробки маркетингових стратегій. Проаналізовано основні положення теорії та практики управління матеріальними потоками на підприємстві, представлено методи їх оптимізації. Розкрито сутність міжнародного маркетингу, розглянуто форми його реалізації. Наведено методи дослідження економічного, соціально-культурного, політико-правового середовища міжнародної маркетингової діяльності. Висвітлено теоретико-методологічні засади екологічного маркетингу. Наведено оцінку відповідності екологічних товарів потребам ринку. Розроблено класифікацію маркетингових ризиків, визначено принципи розвитку соціального маркетингу, показано можливості його використання в некомерційній сфері. Розкрито сучасні підходи щодо застосування інструментарію маркетингу в антикризовому управлінні.

Определена сущность маркетинга и рассмотрена его современная концепция. Проанализированы особенности организации и контроля маркетинговой деятельности на предприятии. Охарактеризована инфраструктура товарного рынка, представлены сведения о потребительских свойствах основных групп продукции промышленно-технического назначения. Предложены методы проведения маркетинговых исследований. Раскрыта сущность конкурентоспособности товара и ее показатели, рассмотрены особенности формирования маркетинговой товарной политики и ценообразования. Освещены методологические основы коммуникаций, охарактеризованы их составляющие и инструменты реализации. Проанализированы современные концепции развития промышленного маркетинга и подходы к разработке маркетинговых стратегий. Рассмотрены основные положения теории и практики управления материальными потоками на предприятии, представлены методы их оптимизации. Раскрыта сущность международного маркетинга и формы его реализации. Приведены методы исследования экономических, социально-культурных и политико-правовых факторов международной маркетинговой деятельности. Освещены теоретико-методологические основы экологического маркетинга. Приведена оценка соответствия экологических товаров потребностям рынка. Разработана классификация маркетинговых рисков, определены принципы развития социального маркетинга, показаны возможности его применения в некомерческой сфере. Раскрыты современные подходы к применению маркетингового инструментария в антикризисном управлении.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ілляшенко С. М. 
Маркетингова товарна політика : Підруч. / С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. кн., 2005. - 232 c. - Бібліогр.: с. 218-220. - укp.

Наведено загальну характеристику товарів (виробів і послуг) в маркетинговій діяльності, запропоновано їх класифікацію. Розглянуто методи визначення базового рівня ціни товару, встановлено показники якості продукції. Викладено методичні підходи щодо оцінки конкурентоспроможності товару. Охарактеризовано інфраструктуру товарного ринку, описано ринкові механізми, визначено споживацькі пріоритети. Висвітлено теоретико-методичні засади формування ринкового попиту на основі урахування інтересів суб'єктів ринку. Представлено способи позиціювання товару на ринку, розкрито сутність товарної політики, обгрунтовано доцільність використання диверсифікації як засобу підвищення її ефективності. Описано життєвий цикл товару, розглянуто питання планування нової продукції та розробки фірмового стилю. Наведено характеристику різних видів товарної марки та засобів їх ідентифікації, розкрито сутність марочних стратегій. З'ясовано призначення штрих-кодового позначення та сертифікації товару.

Приведена общая характеристика товаров (изделий и услуг) в маркетинговой деятельности, предложена их классификация. Рассмотрены методы определения базового уровня цены товара, установлены показатели качества продукции. Изложены методические подходы к оценке конкурентоспособности товара. Охарактеризована инфраструктура товарного рынка, описаны рыночные механизмы, определены потребительские приоритеты. Освещены теоретико-методические основы формирования рыночного спроса на основе учета интересов субъектов рынка. Представлены способы позиционирования товара на рынке, раскрыта сущность товарной политики, обоснована целесообразность использования диверсификации как средства повышения ее эффективности. Описан жизненный цикл товара, рассмотрены вопросы планирования новой продукции и разработки фирменного стиля. Приведена характеристика различных видов товарной марки и способов ее идентификации, раскрыта сущность марочных стратегий. Определено назначение штрих-кодового обозначения и сертификации товара.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671415 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ілляшенко С. М. 
Маркетингові дослідження : Навч. посіб. / С. М. Ілляшенко, М. Ю. Баскакова; Сум. держ. ун-т. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 192 c. - Бібліогр.: с. 176-177. - укp.

Викладено систему методів та алгоритмів аналізу внутрішнього та зовнішнього (макро- та мікро-) маркетингового середовища підприємств. Висвітлено підходи щодо прогнозування зміни основних показників кон'юнктури ринку, дослідження споживачів, конкурентів та інших економічних контрагентів. Наведено правила інтерпретації результатів ринкових досліджень та їх документування.

Изложена система методов и алгоритмов анализа внутренней и внешней (макро- и микро-) маркетинговой среды предприятий. Освещены подходы к прогнозированию изменений основных показателей конъюнктуры рынка, исследований потребителей, конкурентов и других экономических контрагентов. Приведены правила интерпретации результатов рыночных исследований и их документирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)290-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ілляшенко С. М. 
Проблеми управління інноваційним розвитком підприємств у транзитивній економіці : Моногр. / С. М. Ілляшенко, О. В. Прокопенко, Л. Г. Мельник, В. В. Божкова, О. С. Тєлєтов. - Суми : Унів. кн., 2005. - 582 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні та методичні проблеми управління інноваційним розвитком підприємств за нестабільних умов транзитивної економіки, викладено наукові підходи до їх вирішення у контексті концепцій менеджменту та маркетингу інновацій. Охарактеризовано потенціал інноваційного розвитку та визначено його складові. Розглянуто особливості інвестиційного забезпечення інноваційної діяльності підприємств регіону, управління їх нематеріальними активами. Здійснено моделювання функціональної діяльності економічних систем, що самоорганізуються.

Освещены теоретико-методологические и методические проблемы управления инновационным развитием предприятий в нестабильных условиях транзитивной экономики, изложены научные подходы к их решению в контексте концепций менеджмента и маркетинга инноваций. Охарактеризован потенциал инновационного развития и определены его слагаемые. Рассмотрены особенности инвестиционного обеспечения инновационной деятельности предприятий региона, управления их нематериальными активами. Осуществлено моделирование функциональной деятельности самоорганизующихся экономических систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ілляшенко С. М. 
Товарна інноваційна політика : Підруч. / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна. - Суми : Унів. кн., 2007. - 281 c. - Бібліогр.: с. 277-281. - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади маркетингу продуктових інновацій, методи ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів, сучасні методи та прийоми генерування та відбору ідей. Викладено питання функціонально-економічного аналізу конструкцій і технологій виготовлення нових товарів, методи обгрунтування їх відповідності ринковим вимогам.

Освещены теоретические и методические основы маркетинга продуктовых инноваций, методы эффективного применения результатов научных исследований для создания конкурентоспособных товаров, современные методы и приемы генерирования и отбора идей. Изложены вопросы функционально-экономического анализа конструкций и технологий изготовления новых товаров, методы обоснования их соответствия требованиям рынка.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361.41я73-1 + У010.357я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686932 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ілляшенко С. М. 
Управління екологічними ризиками інновацій : Моногр. / С. М. Ілляшенко, В. В. Божкова. - Суми : ТОВ "ВДТ "Унів. кн.", 2004. - 214 c. - Бібліогр.: с. 200-213. - укp.

Розглянуто методологічні та теоретико-методичні питання багатофакторного аналізу, урахування та управління екологічними ризиками інноваційних проектів у транзитивній економіці на засадах концепції екологічно збалансованого стійкого соціально-економічного розвитку. Проаналізовано особливості інноваційної діяльності за умов перехідної економіки, наведено методику багатофакторної оцінки ризику за умов неповної визначеності впливу окремих факторів.

Рассмотрены методологические и теоретико-методические вопросы многофакторного анализа, учета и управления экологическими рисками инновационных проектов в транзитивной экономике на основе концепции экологически сбалансированного устойчивого социально-экономического развития. Проанализированы особенности инновационной деятельности в условиях переходной экономики, приведена методика многофакторной оценки риска в условиях неполной определенности влияния отдельных факторов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-28-995-21 + У9(4УКР)280-995-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667730 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Управління інноваційним розвитком : конспект лекцій / уклад.: С. М. Ілляшенко, О. А. Біловодська; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2006. - 129 c. - укp.

Описано організаційно-економічний механізм управління процесами інноваційного розвитку (ІР). Викладено питання управління вибором напрямків ІР підприємства, ресурсним і інформаційним забезпеченням ІР. Визначено стратегії ІР підприємства. Наведено маркетинговий підхід до розробки та виведення інновацій на ринок. Запропоновано інформаційні моделі взаємодії інформаційних потоків на етапах ухвалення рішень з вибору напрямків ІР, а також схеми впливу інноваційної діяльності на різні сторони життєдіяльності суспільства.

Описан организационно-экономический механизм управления процессами инновационного развития (ИР). Изложены вопросы управления выбором направления ИР предприятия, ресурсным и информационным обеспечением ИР. Определены стратегии ИР предприятия. Приведен маркетинговый подход к разработке и выводу инноваций на рынок. Предложены информационные модели взаимодействия информационных потоков на этапах принятия решений по выбору направлений ИР, а также схемы влияния инновационной деятельности на разные стороны жизнедеятельности общества.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55-21 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687266 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ілляшенко С. М. 
Управління портфелем замовлень науково-виробничого підприємства : монографія / С. М. Ілляшенко, О. М. Олефіренко. - Суми : Унів. кн., 2008. - 272 c. - укp.

Висвітлено методологічні та теоретико-методичні проблеми управління на ринкових засадах товарною інноваційною політикою сучасного промислового підприємства на підставі концепції інноваційного розвитку. Головну увагу приділено проблематиці формування організаційно-економічного механізму управління портфелем замовлень малих і середніх науково-виробничих підприємств. Розкрито концептуальні засади даного механізму й охарактеризовано відповідний методичний інструментарій. Викладено практичні аспекти управління бізнес-портфелем інноваційної продукції, зокрема, прогнозування розміру й оцінки потенціалу портфеля замовлень, оцінки ризику, розробки стратегій управління портфелем.

Освещены методологические и теоретико-методические проблемы управления на рыночных основах товарной инновационной политикой современного промышленного предприятия с учетом концепции инновационного развития. Основное внимание уделено проблематике формирования организационно-экономического механизма управления портфелем заказов малых и средних научно-производственных предприятий. Раскрыты концептуальные основы данного механизма, охарактеризован соответствующий методический инструментарий. Изложены практические аспекты управления бизнес-портфелем инновационной продукции, в частности, прогнозирования размера и оценки потенциала портфеля заказов, оценки риска, разработки стратегий управления портфелем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696721 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : зб. тез доп. I міжнар. наук.-практ. конф., 21 - 22 верес. 2007 р., Суми / ред.: С. М. Ілляшенко; Сум. держ. ун-т, Сум. регіон. центр інтелектуал. розв, "Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу", міжнародна науково- практична конференція (1+ 2007+ Суми). - Суми, 2007. - 200 c. - укp.

Висвітлено інноваційні аспекти маркетингу XXI ст. Розкрито проблеми просування інноваційних ресурсозберігальних технологій в Україні. Проаналізовано питання оптимізації системи мотивації персоналу за умов інноваційного розвитку підприємств. Розкрито підходи до формування й оцінки попиту на продукцію екологічного підприємництва. Увагу приділено теоретичним засадам екологічної реклами, особливостям розвитку електронної комерції як інноваційного каналу збуту, кількісним методам оцінки поведінки споживача промислових інноваційних продуктів, тенденціям розвитку екологічного маркування в Україні.

Освещены инновационные аспекты маркетинга XXI в. Раскрыты проблемы продвижения инновационных ресурсосберегающих технологий в Украине. Проанализированы вопросы оптимизации системы мотивации персонала в условиях инновационного развития предприятия. Раскрыты подходы к формированию и оценке спроса на продукцию экологического предпринимательства. Уделено внимание теоретическим основам экологической рекламы, особенностям развития электронной коммерции как инновационного канала сбыта, количественным методам оценки поведения потребителя промышленных инновационных продуктов, тенденциям развития экологической маркировки в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1-55 я431 + У9(4УКР)290-55-211.1 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717370 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ілляшенко С.  
Екологічний маркетинг / С. Ілляшенко, О. Прокопенко // Економіка України. - 2003. - № 12. - С. 56-61. - укp.

Викладено концептуальні основи екологічного маркетингу. Висвітлено поняття екологічних потреб та їх еволюцію. Розкрито поняття екологічних товарів, запропоновано їх класифікацію за ступенем екодеструктивного впливу на довкілля. Запропоновано теоретико-методологічні підходи до вибору екологічних товарів, досліджено особливості просування екологічних товарів на ринок.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)280 + У9(4Укр)0-82-28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ілляшенко С. М. 
Теоретико-методичні аспекти багатокритеріальної оцінки сегментів ринку промислових підприємств / С. М. Ілляшенко // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2003. - № 6. - С. 174-183. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено та розроблено формалізовану методику оцінки та оптимізації вибору цільових сегментів ринку, яку можна було б застосувати у вітчизняній практиці.


Ключ. слова: оцінка, сегмент ринку
Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.327.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ілляшенко С. М. 
Інформаційний потенціал підприємства / С. М. Ілляшенко // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2004. - № 9. - С. 11-18. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито сутність інформаційного потенціалу підприємства як економічної категорії, визначено його структуру, розроблено критеріальну базу та методичні підходи до його оцінки.


Ключ. слова: інформаційний потенціал
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)29ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69321/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ілляшенко С. М. 
Застосування маркетингових методів оцінки інноваційної продукції / С. М. Ілляшенко, О. А. Біловодська // Пробл. науки. - 2007. - № 5. - С. 33-38. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено методи об'єктивної попередньої та остаточної оцінок інноваційної продукції та їх практичне застосування для характеристики нового екологічно чистого сорту соняшникової олії Олівія ВАТ "Сумський завод продовольчих товарів". Проведено поетапне опитування споживачів на підставі детального викладу теоретичних засад кожного практичного заходу з оцінки інноваційного товару за критерієм місткості ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-82-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського