Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Євтодюк А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Євтодюк А. В. 
Синергетика в системі підвищення кваліфікації викладачів: коли, чому, навіщо? / А. В. Євтодюк // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 126-131. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито засадничу роль філософії освіти та синергетики у процесі трансформації усіх підсистем освіти. Розглянуто шляхи цієї трансформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ю2

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Євтодюк А. В. 
Синергетичні засади моделювання освітніх систем : Автореф. дис... канд. філософ. наук : 09.00.03 / А. В. Євтодюк; АПН України. Ін-т вищ. освіти. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Проаналізовано ступінь всезагальності дії синергетичних законів у відкритих, нелінійних системах різного онтологічного походження, зокрема, в освітніх системах. Доведено правомірність і необхідність застосування законів під час висвітлення моделювання трансформації освітніх систем у контексті синергетичної парадигми. Акцентовано увагу на необхідності синергетичного узгодження самоорганізації та соціальної організації у разі трансформації освітніх систем як системоформуючих підсистем національної системи освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю212.1 + Ю212.83 + Ю6*32 + Ч30в08

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318598 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Євтодюк А. В. 
Аксіологічні засади сучасної системи освіти України / А. В. Євтодюк // Пед. пошук. - 2014. - № 2. - С. 12-15. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано аксіологічний контекст сучасної системи освіти України та підходи, які розкривають взаємозв'язок дефініцій "цінності", "освітні цінності", "педагогічні цінності", "аксіологія виховання". Проведений аналіз спрямований на сприяння та вдосконалення ціннісної свідомості учнів і студентів, розвиток емоційно-чуттєвої сфери учнів і студентів, гуманізацію їх відносин із людьми та світом, оволодіння ключових компетенцій життєдіяльності в динамічному суспільстві. Обгрунтовано необхідність системного аксіологічного підходу в освітньому процесі України.

Проанализирован аксиологический контекст современной системы образования Украины и подходы, которые раскрывают взаимосвязь дефиниций "ценности", "образовательные ценности", "педагогические ценности", "аксиология воспитания". Проведенный анализ направлен на содействие и совершенствование ценностного сознания учеников и студентов, развитие эмоционально-чувственной сферы учащихся и студентов, гуманизацию их отношений с людьми и миром, овладение ключевыми компетенциями жизнедеятельности в динамичном обществе. Обоснована необходимость системного аксиологического подхода в образовательном процессе Украины.

Analyzed axiological context of modern education system in Ukraine and approaches that reveal the relationship definitions of "value", "educational value", "pedagogical value", "axiology education." It is noted that the analysis aims: to promote and improve the value consciousness of pupils and students; on the development of emotional and sensual sphere of pupils and students; to humanize their relationships with people and the world; on the acquisition of key competences of life in a dynamic society. The necessity of a system of axiological approach in the educational process in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського