Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (30)Автореферати дисертацій (159)Книжкові видання та компакт-диски (1403)Журнали та продовжувані видання (136)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 907
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гуманізація навчально-виховного процесу в загальноосвітніх школах : Посіб. для вчителів зони підвищ. радіац. контролю / ред.: Г. О. Балла; Центр соц. експертиз і прогнозів Ін-ту соціології НАН України. - К., 1998. - 130 c. - Бібліогр.: с. 128-130. - укp.

Розкривається сутність гуманізації навчання й виховання. Висвітлюються підходи до її здійснення, започатковані чи розвинуті видатними психологами й педагогами, у т.ч. К.Роджерсом, А.Маслоу, В.Сухомлинським, Ш.Амонашвілі. Показано співзвучність гуманістичної орієнтації освіти сучасним цивілізаційним зрушенням, особливу вагу такої орієнтації для посттоталітарного суспільства (зокрема, українського) і для осіб, які потерпіли від Чорнобильської та інших катастроф. Висвітлюється конкретний практичний досвід побудови на гуманістичних засадах навчально-виховного процесу в початкових класах. Даються рекомендації щодо надання допомоги дітям, які зазнають труднощів в навчанні, з урахуванням їх психологічних причин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч421.215 + Ю984.030.2-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589154 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Савельєва В. С. 
Діагностика рівня сформованості у старших дошкільників навичок писемного мовлення / В. С. Савельєва; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998. - 31 c. - Бібліогр.: 28 назв. - укp. - рус.

Робота присвячена проблемі формування навичок читання та письма у старших дошколят. Проведена діагностика зорового, рухового, слухового та інших аналізаторів у дітей 6-7 року життя. Науково обгрунтовані висновки цієї діагностичної методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ю983.513.201 + Ю984.030.121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сологуб А. И. 
Креативное образование: талант и здоровье / А. И. Сологуб. - Кривой Рог : ИВИ, 2000. - 264 c. - Библиогр.: 178 назв. - рус.

Рассмотрены проблемы образования интеллектуально и творчески одаренных детей с привлеченим их к разнообразной творческой деятельности и ознакомлением с правилами охраны здоровья. Доказано, что разработанная креативная педагогическая система образования может быть использована для обеспечения условий развития творческой мотивации, способностей, умений, одновременного укрепления здоровья детей и духовного их становления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Р128.94 + Ю984.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602218 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лукашенко И. Н. 
Личностные особенности преподавателя и формирование интереса учащихся к предмету / И. Н. Лукашенко, Б. В. Диденко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 214-216. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Досліджено проблему відношення учнів до професійної підготовки викладача, а також впливу віку та статі викладача на відношення до предмету, що вивчається. Отримані результати показують суттєву зміну динаміки вимог до професійної підготовки викладача. Підтверджено гіпотезу про те, що позитивне відношення та інтерес учнів до викладача сприяє формуванню інтересу до предмета.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351 + Ю984.030

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бабич Н. Д. 
Лінгво-психологічні основи навчання і вивчення мови / Н. Д. Бабич; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2000. - 176 c. - Бібліогр.: 75 назв. - укp.

Проаналізовано роль рідної мови як способу національної ідентичності та чинника самовдосконалення в процесі її вивчення та практичного використання. З'ясовано проблеми сучасного мовлення. Запропоновано способи їх розв'язання в контексті соціальних і загальнокультурних процесів, визначено засоби гармонізації мовленнєвої та суспільної поведінки людини, шляхи піднесення мовної культури спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-910 + Ш100.4 + Ш141.4-937.3 + Ю984.030.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605728 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гуменюк О. Є. 
Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект / О. Є. Гуменюк; ред.: А. В. Фурман; Держ. акад. керів. кадрів освіти МО України. - К. : Школяр, 1998. - 112 c. - Бібліогр.: 86 назв. - укp.

Подається соціально-психологічне обгрунтування теорії модульно-розвивальної системи середньої освіти. Висвітлюються ідеї і принципи, закономірності і технології цієї інноваційної моделі, порівнюються такі організаційні форми навчання, як урок і міні-модуль. Аналізується розвивальна взаємодія як центральна ланка цілісного модульно-розвивального процесу, а також характеризується її авторське програмно-методичне забезпечення (граф-схема, наукові проекти, навчальні сценарії, розвивальні міні-підручники, освітні програми самореалізації особистості).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.251 + Ю984.010.2-990 + Ю984.030.2-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587809 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чепа М.-Л. А. 
Моніторинг психічних порушень, спричинених радіацією : Наук.-метод. посіб. / М.-Л. А. Чепа; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 1998. - 137 c. - Бібліогр.: 76 назв. - укp.

Зроблено спробу привернути увагу до деяких несамоочевидних результатів, що випливають з експериментальної практики моніторингу порушень пізнавальної та емоційно-вольової сфери дітей, потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС. Узагальнюючи світовий і вітчизняний досвід вивчення динаміки психічних процесів під впливом малих доз радіації, автор пропонує перейти від моніторингу констатуючого до моніторингу діагностуючого; на основі вивчення особливостей характеру нейропсихологічних порушень у всіх ланках нервової системи мають будуватись медико-психологічні діагностичні та коригуючі технології терапевтичної та профілактичної роботи з "чорнобильськими" дітьми. Як один з варіантів моніторинго-коригуючої технології запропоновано комп'ютерну діагностику і тренування уваги, пам'яті та деяких ділянок емоційно-вольової сфери, найбільш чутливих до радіації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.43-734 + Ю984.92 + Р733.645.093.3-433.8 я8 + Р733.645.093.3-57 я8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589147 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Савченко С. М. 
Мотиваційна обумовленість успішного навчання іноземним мовам / С. М. Савченко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 292-297. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Сделана попытка на основе анализа научной литературы теоретически обосновать вопросы мотивационной обусловленности успешного обучения иностранным языкам таких возрастных категорий, как юношество и взрослый возраст. Понимание мотивов познавательной деятельности и представление о механизме их создания имеют очень важное значение для обучения личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030 + Ю940.302 + Ш12-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Волощук І. С. 
Науково-педагогічні основи формування творчої особистості / І. С. Волощук. - К. : Пед. думка, 1998. - 160 c. - Бібліогр.: 314 назв. - укp.

З'ясовуються зовнішні ознаки і сутність творчого процесу, розкривається зв'язок між інтелектуальними задатками і творчими здібностями індивідуума та вичленяються головні складові компоненти творчої особистості. Наводяться мотиви доцільності розвитку творчих здібностей школярів та розкриваються суперечності соціально-економічного і психолого-педагогічного характеру ефективного розв'язання проблеми формування творчої особистості. Систематизуються й узагальнюються організаційні форми реалізації програм формування творчої особистості, методи розвитку творчих здібностей школярів та специфічні прийоми виховної роботи серед них.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0 + Ю984.54

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585540 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Николаенко Е. В. 
Некоторые направления практического использования психологической теории коллектива А.В. Петровского в работе педагога и воспитателя / Е. В. Николаенко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 256-260. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Розглянуто деякі психодіагностичні методики, які дозволяють керувати формуванням учнівського колективу. Визначено можливості їх подальшої реалізації в навчально-виховних закладах. Наведено рекомендації, якими слід керуватися вчителю у процесі вивчення дитячого колективу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.314 + Ю954 + Ю984.030

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Матвєєва М. П. 
Організація роботи шкільного психолога : Метод. рек. / М. П. Матвєєва; Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-т. - Кам'янець-Подільський, 2001. - 34 c. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Висвітлено організацію, завдання, зміст, форми роботи шкільного психолога, його права й обов'язки. Досліджено проблеми співробітництва психолога з адміністрацією школи та педагогічним колективом. Запропоновано зразки оформлення документації, яку веде шкільний психолог.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.92с

Шифр НБУВ: Р89883 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Вахоцька І. О. 
Основні підходи до використання соціально-психологічного тренінгу в західній психології / І. О. Вахоцька // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 49-54. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030 + Ю95с

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Педагогіка та психологія : Зб. наук. пр. Вип. 10, ч. 3 / ред.: І. Ф. Прокопенко; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2000. - 115 с. - рус.

Розглянуто духовні засади та джерела мотивації навчальної діяльності учнів у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського. Охарактеризовано витоки гуманістичних поглядів педагога на особистість вчителя та його загальнопедагогічну підготовку, питання професійної спрямованості особистості та проблеми її формування. Проаналізовано думки вченого про розвиток мислення молодшого школяра, роботу класного керівника, соціально-педагогічну роботу з обдарованими дітьми, сутність виховання взаємин між особою та колективом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + Ю984я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Педагогіка та психологія : Зб. наук. пр. Вип. 16 / ред.: І. Ф. Прокопенко; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2000. - 172 с. - рус.

Розглянуто теоретичні основи формування творчості студента, міждисциплінарні зв'язки у підготовці фахівців музично-педагогічного профілю, проблеми, що стосуються впливу вікових особливостей дітей на навчально-виховний процес. Проаналізовано питання становлення та розвитку жіночої гімназичної освіти на Харківщині у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст., контролю навчально-пізнавальної діяльності в школі Х.Д.Алчевської, розумового виховання дітей у сім'ї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Укр)6-214 + Ю984.0я54(4Укр)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кучерявий О. Г. 
Педагогіка і психологія дитячої творчості (Аспект самоформування вмінь організувати творчість дітей) : Навч. посіб. / О. Г. Кучерявий; Ін-т змісту та методів навчання. - К., 1998. - 156 c. - Бібліогр.: 93 назв. - укp.

Рассмотрены наиболее существенные положения психологической теории и практики в области творческой деятельности детей. Цели управления процессом созидания дошкольников и младших школьников освещены с позиции достижения гармонии между общественно-значимым и личностно-значимым подходами к проблеме этих целей, с учетом концепции национального воспитания. Принципы управления творчеством детей раскрыты на базе концепции национального воспитания, общих закономерностей педагогического процесса и, собственно, процесса руководства созидательной деятельностью дошкольников и младших школьников, особенностей психологического механизма воображения и творчества. Развитие идей природосообразности и народности воспитания прослеживается в историческом аспекте. Предложена классификация методов управления детским творчеством, разработанная на основе теории целостного построения учебно-воспитательного процесса. Особое внимание уделено путям раскрытия и использования возможностей игры, познавательной и трудовой деятельности для активизации детского творчества; воспитательному потенциалу сказки, развивающему творческие способности, умения и качества ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 я73 + Ч421.220 я73 + Ю984.5 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593808 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 19 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К.; Запоріжжя, 2001. - 309 с. - укp. - рус.

Проаналізовано негативний вплив сегрегації жінок на ріст девіантної поведінки молоді в українському суспільстві. Значну увагу приділено проблемам використання комплексних екологічних проектів у дитячих позашкільних установах, інноваційним формам виховної роботи, педагогічним технологіям формування професійно-етичної культури майбутніх соціальних педагогів. Запропоновано шляхи активізації дитячої художньої творчості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.5я54(4укр)1 + Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Болтівець С. І. 
Педагогічна психогігієна: теорія та методика / С. І. Болтівець; Київ. міжрегіон. ін-т удоскон. вчителів ім. Б. Грінченка. - К. : Ред. "Бюл. Вищ. атестац. коміс. України", 2000. - 303 c. - Бібліогр.: 216 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні, методологічні та методичні основи психогігієни процесу виховання та навчання. Проаналізовано культурно-історичний розвиток проблеми духовного здоров'я та становлення педагогічної психогігієни. Визначено культурно-етнічні виміри психогігієни. Викладено основи індивідуальної психорегуляції. Наведено методики психогігієнічного нормування та контролю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ю984.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607840 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Заброцький М. М. 
Педагогічна психологія : Курс лекцій / М. М. Заброцький; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2000. - 100 c. - укp.

Розглянуто предмет, завдання і методи педагогічної психології. Висвітлено особливості та закономірності розвитку особистості за умов здійснення навчального і виховного процесів, а також проаналізовано психологічну природу останніх.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ю984.0 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Сисоєва С. О. 
Педагогічна творчість / С. О. Сисоєва; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К., 1998. - 151 c. - Бібліогр.: 191 назв. - укp.

Монографію присвячено проблемі визначення сутності та специфіки педагогічної творчості, підготовці до неї вчителя, яка розглядається як суттєва складова його професійної загальнопедагогічної підготовки. На основі розробленої моделі педагогічної творчості вчителя, компоненти якої відображають когнітивну, діагностичну, процесуальну функції означеної підготовки, визначено її зміст і форми. Проведено теоретико-методологічне обгрунтування дефініцій педагогічної творчості, методичного забезпечення і технологій підготовки до неї вчителя. Підкреслено, що підготовка вчителя до формування творчої особистості учня нерозривно пов'язана з його педагогічною творчістю. Готовність вчителя до забезпечення розвитку творчих можливостей учня, здатність до професійного і особистісного саморозвитку є домінуючою метою його професійної підготовки. Творча педагогічна діяльність, у процесі якої реалізуються професійні можливості вчителя і здійснюється творчий розвиток його особистості, є засобом формування творчої особистості учня у навчально-виховному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю984.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Локарєва Г. В. 
Педагогічне спілкування : Наук.-метод. посіб. / Г. В. Локарєва, Л. І. Міщик, О. О. Почерніна; Запоріз. держ. ун-т. Каф. педагогіки та психології. - Запоріжжя, 2000. - 154 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто проблему педагогічного спілкування у соціальному, морально-етичному, психологічному та інформаційному аспектах. Наведено характеристики безпосереднього й опосередкованого спілкування, конфліктних і передконфліктних педагогічних ситуацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ю984.010.2-990

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602682 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського