Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.724.02$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Волошина Н. В. Формування комунікативних здібностей старшокласників : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. В. Волошина; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2008. - 19 c. - укp.Вивчено процес формування комунікативних здібностей учнів старших класів, його зміст і чинники, які забезпечують ефективність цього процесу. Визначено структуру комунікативних здібностей старшокласників. Розроблено модель процесу їх формування. Визначено критерії діагностування комунікативних здібностей і чинників їх формування. Виявлено рівні сформованості та позитивну динаміку даних здібностей засобами активного соціально-психологічного навчання. Підтверджено гіпотезу про взаємозв'язок між рівнем комунікативних здібностей старшокласників і рівнем їх потреби у спілкуванні. Визначено ефективну умову формування комунікативних здібностей старшокласників - цілеспрямоване, активне, соціально-психологічне навчання в учнів старших класів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю983.724.02 + Ч421.352.25
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА357711 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Лавренова М. В. Феномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школи / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Л. М. Фенчак, Т. І. Молнар // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2020. - № 4. - С. 25-29. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Розглянуто проблему обдарованості дітей молодшого шкільного віку. Зазначено, що складний і системний характер феномену обдарованості потребує насамперед створення варіативного, збагачувального й індивідуалізованого освітнього середовища відповідно до вікових особливостей молодших учнів. Надано алгоритм професійної діяльності з обдарованими учнями. Робота з обдарованими учнями вимагає від сучасного вчителя належної змістової наповненості занять, зорієнтованості на новизну інформації та використання різноманітних видів пошукової аналітичної, розвивальної та творчої діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю983.724.021
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|