Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (8)Книжкові видання та компакт-диски (47)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.189:Ч30$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Андросюк В. М. 
Педагогічний менеджмент і психодидактика : навч. посіб. / В. М. Андросюк; Терноп. нац. екон. ун-т. - Т. : Екон. думка, 2008. - 216 c. - Бібліогр.: с. 210-214. - укp.

Уперше в Україні (у навчальному посібнику) розкрито питання педагогічного менеджменту (ПМ) і психодіагностики. Висвітлено теоретичні та методичні підходи до управління педагогічними системами. Розглянуто загальну характеристику особистості як суб'єкта ПМ. Викладено соціально-психологічні засади оптимізації міжособистісної взаємодії ПМ. Особливу увагу приділено управлінню персоналом педагогічних систем, мистецтву управління керівника, динаміці мотивів у процесі засвоєння етичних норм, психології виховання, чинникам ефективності навчання, професіональному відбору персоналу, конфліктам у закладах освіти та діяльності менеджера з їх запобігання та вирішення.

Впервые в Украине (в учебном пособии) раскрыты основы педагогического менеджмента (ПМ) и психодиагностики. Освещены теоретические и методические подходы к управлению педагогическими системами. Рассмотрена общая характеристика личности как субъекта ПМ. Изложены социально-психологические основы оптимизации межличностного взаимодействия ПМ. Особое внимание уделено управлению персоналом педагогических систем, искусству управления руководителя, динамике мотивов при усвоении этических норм, психологии воспитания, факторам эффективности обучения, профессиональному отбору персонала, конфликтам в учреждениях образования и деятельности менеджера по их предупреждению и решению.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к94я73 + Ю959.189:Ч30я73 + Ю984.030.2я73 + У9(4УКР)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696751 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Артюшина М. В. 
Психологія діяльності та навчальний менеджмент : навч. посіб. / М. В. Артюшина, Л. М. Журавська, Л. А. Колесніченко, О. М. Котикова, М. І. Радченко, Г. М. Романова; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2008. - 329 c. - укp.

Висвітлено можливості застосування управлінського підходу до процесу освітньої та навчальної діяльності, обгрунтовано предмет і основні функції навчального менеджменту. Визначено особливості управління навчанням учнів різних освітньо-вікових періодів. Розглянуто питання планування, мотивації, організації та контролю навчання. Розкрито психологічні засади вирішення педагогічних ситуацій.

Освещены возможности применения управленческого подхода к процессу образовательной и учебной деятельности, обоснованы предмет и функции учебного менеджмента. Определены особенности управления обучением учащихся разных образовательно-возрастных периодов. Рассмотрены вопросы планирования, мотивации, организации и контроля обучения. Раскрыты психологические основы решения педагогических ситуаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30я7 + Ч311.44я7 + Ю984.030.2-72я7 + Ч314я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Карамушка Л. М. 
Технологія підготовки персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін : навч. посіб. / Л. М. Карамушка, Н. І. Клокар, О. А. Філь, О. І. Бондарчук, Г. Л. Федосова, В. М. Івкін; Лаб. орг. психології Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - К. : Наук. світ, 2008. - 100 c. - Бібліогр.: с. 97-98. - укp.

Наведено технологію підготовки персоналу (ПП) освітніх організацій (ОО) до роботи за умов соціально-економічних змін, розкрито її мету, основні завдання, зміст, структуру, змістовно-цільові й організаційні форми використання. Розглянуто систему тренінгових занять як форму технології для ПП ОО до управління змінами в ОО. Запропоновано класифікацію інтерактивних технік (ІТ). Описано організаційно-спрямувальні та змістовно-смислові ІТ.

Приведена технология подготовки персонала (ПП) образовательных организаций (ОО) к работе в условиях социально-экономических изменений, раскрыты ее цель и основные задачи, содержание, структура, содержательно-целевые и организационные формы использования. Рассмотрена система тренинговых занятий как форма технологии для ПП ОО к управлению изменениями в ОО. Предложена классификация интерактивных техник (ИТ). Описаны организационно-направляющие и содержательно-смысловые ИТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41 я7 + Ю959.189:Ч30 я7 + Ю949.2 с.я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Психологічні основи ефективної діяльності організацій в умовах соціально-економічних змін : тези V наук.-практ. конф. з організац. та екон. психології, 9 - 10 жовт. 2008 р., Запоріжжя / ред.: Л. М. Карамушка; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Запоріз. міськ. упр. освіти і науки Запоріз. міськради, Запоріз. нац. ун-т, Укр. асоц. організац. психологів праці, Центр організац. та екон. психології. - К. : Наук. світ, 2008. - 123 c. - укp.

Наведено результати досліджень з актуальних питань психології управління змінами в освітніх організаціях. Розглянуто особливості підготовки психологів за умов соціально-економічних змін. Висвітлено проблеми розвитку інформаційно-навчального середовища освітньої системи регіону. Увагу приділено підготовці керівників загальноосвітніх навчальних закладів до профілактики інтернет-залежної поведінки дітей підліткового віку. Розкрито психологічні особливості формування толерантності у директорів шкіл. Запропоновано класифікацію психологічних причин опору персоналу інноваційним змінам в організації.

Приведены результаты исследований по актуальным вопросам психологии управления изменениями в образовательных организациях. Рассмотрены особенности подготовки психологов в условиях социально-экономических изменений. Освещены проблемы развития информационно-учебной среды образовательной системы региона. Уделено внимание подготовке руководителей общеобразовательных учебных заведений к профилактике интернет-зависимого поведения детей подросткового возраста. Раскрыты психологические особенности формирования толерантности у директоров школ. Предложена классификация психологических причин сопротивления персонала инновационным изменениям в организации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 я431 + Ю949:У.я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717476 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Карамушка Л. М. 
Психологія діяльності організацій в умовах соціально-економічних змін (на матеріалі освітніх організацій) : монографія / Л. М. Карамушка, О. І. Бондарчук, В. М. Івкін, О. С. Ковальчук, О. В. Креденцер, К. В. Терещенко; АПН України, Ін-т психології ім. Г.С.Костюка, лаб. організац. психології. - К. : Пед. думка, 2008. - 192 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади дослідження психологічних особливостей ефективної діяльності організацій за умов соціально-економічних змін. Розкрито сутність організацій, визначено їх соціально-психологічні та соціально-економічні функції. Проаналізовано актуальні напрямки досліджень психології управління змінами у вітчизняній організаційній психології. Наведено результати оцінювання персоналом змін в освітніх організаціях, з'ясовано причини опору нововведенням. Розглянуто психологічні умови та чинники, які впливають на ефективність управління змінами в освітніх організаціях, запропоновано технологію підготовки персоналу до роботи за даних умов. Висвітлено досвід діяльності спеціальних команд з введення змін, розкрито особливості спілкування та роль підприємницької поведінки у процесі введення змін, досліджено його вплив на розвиток особистості працівників. Проаналізовано ставлення персоналу освітніх організацій до введення політичних і національно-етнічних змін.

Освещены теоретико-методологические основы исследования психологических особенностей эффективной деятельности организаций в условиях социально-экономических изменений. Раскрыта сущность организаций, определены их социально-психологические и социально-экономические функции. Проанализированы актуальные направления исследований психологии управления изменениями в отечественной организационной психологии. Приведены результаты оценивания персоналом изменений в образовательных организациях, установлены причины сопротивления нововведениям. Рассмотрены психологические условия и факторы, влияющие на эффективность управления изменениями в образовательных организациях, разработана технология подготовки персонала к работе в данных условиях. Освещен опыт деятельности специальных команд по введению изменений, раскрыты особенности общения и роль предпринимательского поведения в процессе введения изменений, исследовано его влияние на развитие личности сотрудников. Проанализировано отношение персонала образовательных организаций к введению политических и национально-этнических изменений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715568 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Рева Ю. В. 
Синергетичний підхід до розвитку загальнолюдських духовних цінностей: технологічний аспект : навч.-метод. посіб. / Ю. В. Рева; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2008. - 356 c. - укp.

Розкрито сутність синергетичного підходу до розвитку загальнолюдських духовних цінностей учня, що базується на гармонійному поєднанні в освітньо-виховному процесі емоційних і раціональних факторів впливу на особистість. Обгрунтовано значення позитивних емоцій і почуттів як рушійної сили засвоєння знань та становлення духовного світу школяра. Проаналізовано особливості психолого-педагогічного управління єдністю емоціонального та раціонального в освітньому процесі, обгрунтовано необхідність гуманізації педагогічного спілкування. Розглянуто окремі питання самоосвіти учнів, формування вимогливості до себе, запобігання неуспішності. Наведено сучасні методики інтегрального впливу на розвиток учня, зокрема, формування цілеспрямованості та наполегливості у підлітків в освітньо-виховному процесі, педагогічного управління їх самоосвітою та творчістю. Розглянуто актуальні педагогічні проблеми спільної діяльності школи та позашкільних закладів у розвитку особистості дитини.

Раскрыта сущность синергетического подхода к развитию общечеловеческих духовных ценностей ученика, основанного на гармоничном соединении в образовательно-воспитательном процессе эмоциональных и рациональных факторов влияния на личность. Обосновано значение позитивных эмоций и чувств как движущей силы усвоения знаний и становления духовного мира школьника. Проанализированы особенности психолого педагогического управления единством эмоционального и рационального в образовательном процессе, обоснована необходимость гуманизации педагогического общения. Рассмотрены отдельные вопросы самообразования учащихся, формирования требовательности к себе, предупреждения неуспеваемости. Изложены современные методики интегрального влияние на развитие ученика, в частности, формирования целеустремленности и настойчивости у подростков в образовательно-воспитательном процессе, педагогического управления их самообразованием и творчеством. Рассмотрены актуальные педагогические проблемы совместной деятельности школы и внешкольных учреждений в развитии личности ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)01 я73 + Ю952.2-734 я73 + Ч421.41 я73 + Ю959.189:Ч30 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Худякова В.  
Особливості прояву соціальної перцепції в діяльності керівника / В. Худякова // Соц. психологія. - 2006. - № 2. - С. 113-127. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто умови забезпечення ефективного управління середньою загальноосвітньою школою. На думку автора, менеджер освіти має володіти механізмами соціальної перцепції й особливостями соціально-перцептивних помилок. Наведено стисле пояснення сутності механізмів соціальної перцепції.


Ключ. слова: управління закладами освіти, соціальна перцепція
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч421.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Прасок Д.  
Соціально-психологічні чинники вироблення і прийняття управлінських рішень / Д. Прасок // Соц. психологія. - 2006. - № 2. - С. 128-133. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Представлено низку соціально-психологічних чинників, які мають, на думку майбутніх менеджерів освіти, істотний вплив на здійснення прогностичної функції управління.


Ключ. слова: управлінське рішення, управлінський персонал
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Катюк Я.  
Психологічні особливості діяльності керівників професійно-технічних навчальних закладів / Я. Катюк // Соц. психологія. - 2009. - № 1. - С. 131-136. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Здійснено аналіз управлінської діяльності загалом та управлінської діяльності керівника професійно-технічного навчального закладу зокрема. Розкрито психологічні особливості управлінської діяльності керівників професійно-технічних навчальних закладів та шляхи розвитку їх професійної самосвідомості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч461.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бочелюк В. Й. 
Психологічні засади готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами в школі : Автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.05 / В. Й. Бочелюк; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2004. - 36 c. - укp.

Розглянуто психологічні особливості управління інноваційними процесами у школі, наведено результати досліджень у галузі освітньго управління та наукового менеджменту, його функціональних рівнів і специфічних методів. Відображено найважливіші тенденції оновлення шкільної системи управління, описано нові методи планування, організації, керівництва та контролю. Уточнено зміст, встановлено критерії, модифіковано методику діагностування та виявлено рівні психологічної готовності учасників навчально-виховної діяльності до управління інноваційними процесами у школі, яку визначено як комплекс взаємозв'язаних та взаємообумовлених психологічних якостей, що забезпечують ефективність та успішну взаємодію всіх суб'єктів управлінської діяльності. Розроблено програму заходів щодо підвищення рівня психологічної готовності учасників навчально-виховної діяльності до управління інноваційними процесами у школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч421.41 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Байрамуков М. І. 
Психологічні особливості організаторської діяльності менеджера освіти в умовах Карачаєво-Черкеської республіки : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.05 / М. І. Байрамуков; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2001. - 19 c. - укp.

Досліджено психологічні проблеми організаторської діяльності керівника школи з поліетнічним педагогічним колективом. Особливу увагу приділено визначенню резервів гармонізації особистісного сприймання вчителями цільових орієнтувань роботи школи, а також оптимізації управлінського спілкування та психологічного клімату. Виділено компоненти управлінської діяльності менеджера освіти, пов'язані з етнопсихологічними особливостями об'єктів управління. Проаналізовано роль цілепокладання й управлінського спілкування як ключових компонентів організаторської діяльності директора школи. Обгрунтовано відповідні теоретико-методичні засади дослідження. Сформульовано правило "однорідного стилю в управлінні". Відзначено, що його порушення в роботі поліетнічного колективу призводить до значних негативних наслідків. На основі соціометричного аналізу структури професійних груп вчителів виявлено стійку тенденцію переважання вибору за ознакою незалежності суб'єкта та об'єкта до спільної етнічної групи. Встановлено, що роль негативних емоційних станів етнічного походження суттєво знижується за рахунок раціоналізації стосунків у процесах спільної діяльності членів педагогічного колективу. Доведено, що головними резервами удосконалення організаторської діяльності директора школи у Карачаєво-Черкеській республіці є підвищення психологічної культури та етнопсихологічної компетентності, використання морально цінних традицій і звичаїв горців у діяльності усіх суб'єктів педагогічного процесу. Розроблено й апробовано програми та методичні рекомендації для різних рівнів системи підвищення кваліфікації вчителів і керівників шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ю958(4РОС-6КАЧ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313905 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Серкіс Ж. В. 
Психологічні умови підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до формування організаційної культури школи : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ж. В. Серкіс; Центр. ін-т післядиплом. освіти АПН України. - К., 2004. - 21 c. - укp.

Розглянуто основні напрямки вивчення психологічних особливостей організаційної культури у світовій і вітчизняній науці. Розкрито зміст, структуру та функції зазначеної культури школи, що являє собою сукупність і складну взаємодію різноманітних психологічних конструктів, зокрема, професійних цінностей, переконань, норм членів педагогічного колективу, які формують мотиви й моделі організаційної трудової поведінки, що відображаються та передаються традиціями школи. Проведено адаптацію зарубіжного опитувальника для діагностики організаційної культури "Опитувальник організаційної культури" Р.Кука та Дж. Лаферті ("Organisational Culture Inventory (level V)" R.A. Cooke і J.C. Lafferty) до особливостей вітчизняної вибірки. Виявлено домінуючі типи організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів та чинники, що впливають на їх становлення. Розкрито зміст цілеспрямованого активного формування даної культури школи, визначено основні компоненти та умови психологічної підготовки керівника до її формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч421.411

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: РА332140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Худякова В. І. 
Соціальна перцепція як чинник оптимізації управлінської діяльності керівника середньої загальноосвітньої школи : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.05 / В. І. Худякова; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади дослідження соціально-перцептивних якостей керівників шкіл. Визначено характеристики, детермінанти та тенденції розвитку соціальної перцепції у діяльності керівників середніх загальноосвітніх шкіл. Науково обгрунтовано взаємозв'язок і залежність між соціально-перцептивними характеристиками управлінської діяльності керівників шкіл та особливостями їх управлінської взаємодії. Розроблено та апробовано експериментальну програму оптимізації соціальної перцепції щодо розвитку соціально-перцептивних здібностей керівників засобами соціально-психологічного тренінгу для використання у процесі перепідготовки та підвищення кваліфікації керівників закладів освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ю953.1 + Ч421.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Полікевич Н. О. 
Соціально-психологічні особливості управління навчальним процесом в багатопрофільних технічних навчальних закладах : Автореф. дис... канд. психол. наук / Н. О. Полікевич; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2006. - 18 c. - укp.

Проаналізовано соціально-психологічні особливості управління навчальним процесом у системі багатопрофільних навчальних закладів технічної освіти (технічний коледж). Систематизовано основні теоретичні й експериментальні підходи до розв'язання даної проблеми. Обгрунтовано положення щодо існування базових психологічних характеристик керівника, які у своїй взаємопов'язаній цілісності складають певний тип керування. Встановлено, що спосіб структурування, а також міра розвитку компонентів (ціннісно-смислової сфери, стилю керівництва та спілкування, загальної цільової установки) певного типу керування (помірковано-адаптивного чи інноваційно-пошукового) зумовлюють стратегію застосування керівником управлінських функцій, яка постає чинником успішності діяльності педагогічного персоналу й опосередковано - діяльності студентів. Запропоновано програму оптимізації управлінської діяльності, яка одержала верифікацію в ході спеціально організованого дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ж.р(4УКР)3-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344663 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Вознюк А. В. 
Формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників : Автореф. дис... канд. психол. наук / А. В. Вознюк; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Проаналізовано особливості формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників, розкрито її зміст і структуру, визначено рівні сформованості за окремими компонентами (мотиваційним, когнітивним, операційним, особистісним) і загалом. Розкрито сутність атестації педагогічних працівників і показано її роль у діяльності освітньої організації. Досліджено взаємозв'язок між рівнями сформованості психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників і організаційно-професійними та соціально-демографічними характеристиками. Визначено педагогічні умови формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників, наведено результати її експериментального впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч34(4УКР) п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Супряга Т. В. 
Забезпечення сприятливого соціально-психологічного клімату в педагогічному колективі загальноосвітнього навчального закладу : навч. посіб. / Т. В. Супряга, Я. В. Бабенко; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2010. - 203 c. - Бібліогр.: 40 назв. - укp.

Розкрито наукові засади управлінської діяльності (УД) керівника загальноосвітнього навчального закладу (НЗ). Проаналізовано управлінську культуру як основу ефективної УД керівника, демократизацію та гуманізацію взаємодії керівника НЗ і педагогічного колективу (ПК) як стратегічну лінію УД. Висвітлено зміст, структуру та види соціально-психологічного клімату (СПК) у ПК, його роль в забезпеченні ефективної УД, визначено шляхи формування сприятливого СПК у ПК.

Раскрыты научные основы управленческой деятельности (УД) руководителя общеобразовательного учебного заведения (УЗ). Проанализированы управленческая культура как основа эффективной УД руководителя, демократизация и гуманизация взаимодействия руководителя УЗ и педагогического коллектива (ПК) как стратегическая линия УД. Освещены содержание, структура и виды социально-психологического климата (СПК) в ПК, его роль в обеспечении эффективной УД, определены пути формирования благоприятного СПК в ПК.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41я73 + Ю959.189:Ч30я73 + Ю954.04я73 + Ч421.42я73

Шифр НБУВ: ВА731523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шоробура І. М. 
Педагогічний менеджмент : курс лекцій / І. М. Шоробура; Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. - Кам'янець-Поділ. : Зволейко Д.Г., 2010. - 191 c. - укp.

Викладено суть і виникнення менеджменту, принципи і методи освітнього менеджменту. Проаналізовано психологічні основи менеджменту, комунікації в менеджменті, маркетингову стратегію.

Изложены суть и и возникновение менеджмента, принципы и методы образовательного менеджмента. Проанализированы психологические основы менеджмента, коммуникации в менеджменте, маркетинговая стратегия.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41 я73-1 + Ю959.189:Ч30 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Нежинська О. О. 
Психологічні умови формування гендерної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. О. Нежинська; ДВНЗ "Ун-т менеджменту освіти". - К., 2011. - 20 c. - укp.

Проаналізовано основні підходи до дослідження проблем гендеру та гендерної компетентності (ГК) особистості у психологічній науці. Розроблено зміст і компоненти ГК керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджено рівні та чинники ГК даних керівників. Визначено психологічні умови формування ГК керівників шкіл. Розроблено психологічну програму формування ГК керівників загальноосвітніх навчальних закладів і доведено ефективність її використання за умов післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ю937.3 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381829 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бочелюк В. Й. 
Психологія управління інноваційними процесами в закладах освіти : монографія / В. Й. Бочелюк, І. Ю. Антоненко; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2011. - 415 c. - Бібліогр.: 391 назв - укp.

Розглянуто психологічні особливості управління інноваційними процесами в закладах освіти. Розкрито сутність, функціональні рівні та методи наукового менеджменту. Проаналізовано й оцінено сучасні тенденції оновлення управлінських систем й основних видів управлінських дій. Увагу приділено організації психологічної підготовки суб'єктів навчально-виховної діяльності до управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч311.41 + Ю959.189:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Карамушка Л. М. 
Психологія управління конфліктами в організації (на матеріалі діяльності освітніх організацій) : монографія / Л. М. Карамушка, Т. М. Дзюба; АПН України, Ін-т психології ім. Г.С.Костюка, Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка, Укр. асоц. організац. психологів та психологів праці. - К. : Наук. світ, 2009. - 268 c. - (Організац. та екон. психологія). - Бібліогр.: с. 156-176. - укp.

Розкрито психологічні основи управління конфліктами в організації. Показано роль конфліктів у життєдіяльності освітньої організації й управлінській діяльності керівника. Виділено соціально-психологічні чинники, які зумовлюють виникнення конфліктів у процесі взаємодії менеджерів освіти (МО) з персоналом освітньої організації. Проаналізовано специфіку взаємодії МО за умов конфлікту. Досліджено рівень сформованості психологічної готовності МО до взаємодії за умов конфлікту. Розкрито зміст технології формування психологічної готовності МО до взаємодії з персоналом організації за умов конфлікту.

Раскрыты психологические основы управления конфликтами в организации. Показана роль конфликтов в жизнедеятельности образовательной организации и управленческой деятельности руководителя. Выделены социально-психологические факторы, которые обуславливают возникновение конфликтов в процессе взаимодействия менеджеров образования (МО) с персоналом образовательной организации. Проанализирована специфика взаимодействия МО в условиях конфликта. Исследован уровень сформированности психологической готовности МО к взаимодействию в условиях конфликта. Раскрыто содержание технологии формирования психологической готовности МО к взаимодействию с персоналом организации в условиях конфликта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського