Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (41)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю782$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Порфімович О. Л. 
Корпоративний імідж міліції України : Моногр. / О. Л. Порфімович. - К. : АВРИО, 2005. - 143 c. - Бібліогр.: с. 129-137. - укp.

Досліджено роль ідеологічних і політичних чинників у процесі формування корпоративного іміджу системи МВС України. Розглянуто механізми ревіталізації ідеології та засоби, що сприяють розвитку позитивного іміджу праовоохоронних органів. Проаналізовано методи психологічного впливу на індивідуальну та колективну свідомість членів корпорації. Висвітлено негативний вплив професійної деформації працівників міліції на формування корпоративного іміджу національної системи МВС. Розглянуто засоби взаємодії правоохоронних органів з громадськістю та наведено пропозиції щодо формування позитивного іміджу системи МВС України.

Определена роль идеологических и политических факторов в процессе формирования корпоративного имиджа системы МВД Украины. Рассмотрены механизмы ревитализации идеологии и средства, способствующие становлению позитивного имиджа правоохранительных органов. Проанализированы методы психологического влияния на индивидуальное и коллективное сознание членов корпорации. Освещено негативное влияние профессиональной деформации работников милиции на формирования корпоративного имиджа национальной системы МВД. Рассмотрены методы взаимодействия правоохранительных органов с общественностью и приведены рекомендации по формированию позитивного имиджа системы МВС Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011 + Ю782:Х

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662162 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Методические рекомендации по самостоятельному изучению раздела 2 курса "Этика делового общения" : Для студ. всех спец. всех форм обучения / сост.: Л. Н. Седова, Л. Э. Добрунова; Харьк. нац. экон. ун-т. - Х., 2004. - 150 c. - рус.

Раскрыта сущность понятий имиджа, репутации и моральных норм. Рассмотрены особенности формирования и построения Мастер-плана, проанализирована его структура, охарактеризованы принципы. Освещены вопросы философии и цели создания компании. Определены эмоциональные связи как основной ингредиент имиджа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю782р30-252 + Ю953р30-252

Шифр НБУВ: ВА656651 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Данильчук Л. А. 
Основы имиджа и этикета : Учеб. пособие для студ. вузов / Л. А. Данильчук. - К. : Кондор, 2004. - 234 c. - Библиогр.: с. 232 - рус.

Рассмотрены вопросы формирования стиля, создания гармоничного образа. Раскрыта сущность понятий имиджа, этикета, а также имиджелогические основы создания образа успешного делового человека. Изложены правила застольного этикета, описаны виды приемов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю782я73 + Ю787я73

Шифр НБУВ: ВА656867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Проблеми іміджології : Зб. наук. доп. учасн. ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 16 трав. 2003 р. / ред.: З. І. Тимошенко; Європ. ун-т, Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики, Тверcьк. держ. ун-т, Тверcьк. ін-т економіки і менедж., Опольськ. ун-т {м.Ополе, Польща}. - К., 2003. - 112 c. - Бібліогр.: 56 назв. - укp.

Висвітлено деякі аспекти наукових досліджень теоретичних проблем іміджології та практичних питань іміджу політичних діячів, підприємців, педагогічних працівників, а також створення іміджу державних і приватних організацій.

Освещены некоторые аспекты научных исследований теоретических проблем имиджелогии и практических вопросов имиджирования политических деятелей, предпринимателей, педагогических работников, а также создания имиджа государственных и частных организаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 я431(0) + Ю953 я431(0) + Ю782 я431(0) + Ф055.1 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652337 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Порфімович О. Л. 
Імідж і влада : Навч. посіб. / О. Л. Порфімович. - К., 2007. - 80 c. - укp.

Проаналізовано зв'язок політичної культури й іміджу органу державної виконавчої влади. Запропоновано підхід, за якого політичний імідж органу державної виконавчої влади формується під впливом різноманітних чинників, до яких належить політична культура його першої особи, політичні етика, етикет, коректність, відповідальність. Показано, що за умов недостатньої сформованості громадянського суспільства в Україні, функції креатора, носія та провідника політичної культури має виконувати держава (в особі органів виконавчої - перш за все центральної - влади).

Проанализирована связь политической культуры и имиджа органа государственной исполнительной власти. Предложен подход, в соответствии с которым политический имидж органа государственной исполнительной власти формируется под влиянием разнообразных факторов, к которым принадлежат политическая культура его первого лица, политические этика, этикет, корректность, ответственность. Показано, что в условиях недостаточной сформированности гражданского общества в Украине, функции креатора, носителя и проводника политической культуры должно выполнять государство (в лице органов исполнительной - прежде всего центральной - власти).


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01:Ю7 + Ю953 + Ю782 + Ф055.1 + Ф054

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лагода О. М. 
Імідж як стилістична характеристика особистості [Електронний ресурс] / О. М. Лагода, К. М. Стеценко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2007. - № 2. - С. 82-89. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2007/

Розглянуто питання щодо тлумачення сучасного змісту поняття "імідж". Розкрито особливості та напрямки його формування, зокрема, у телеіндустрії. Зроблено спробу структурування чинників, що забезпечують функціонування іміджу як стилістичної характеристики особистості.

Рассмотрен вопрос, касающийся толкования современного содержания понятия "имидж". Выявлены особенности и направления его формирования, в частности в телеиндустрии. Предпринята попытка структурирования составляющих, которые обеспечивают функционирование имиджа как стилистической характеристики личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.1 + Ю782

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Седова Л. Н. 
Могущество имиджа : Учеб. пособие. Ч. 2 / Л. Н. Седова; Харьк. нац. экон. ун-т. - Х., 2005. - 400 c. - Библиогр.: с. 396 - рус.

Определены составляющие имиджа. Предложены модели поведения, описаны механизмы психологического воздействия, изложены правила мудрого отношения к жизни. Охарактеризованы принципы построения делового имиджа. Рассмотрены физическое состояние делового человека как форма выражения его имиджа, интерьер офиса как физическая карточка фирмы, макияж как системное видение имиджа, аксессуары как свидетельство респектабельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 я7 + Ю782 я7 + У010.444.4 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349782 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Зозуля І. В. 
Технології іміджу і партнерства як складові реформування системи МВС України / І. В. Зозуля // Право і безпека. - 2005. - 4, № 3. - С. 63-70. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Досліджено засади, особливості та дієвість іміджевих технологій в системі МВС України, а також технологій партнерства як форми реалізації взаємин міліції та населення.

Исследованы основы, особенности и действенность имиджевых технологий в системе МВД Украины и технологий партнерства как формы реализации взаимоотношений милиции и населения.

Bases, features and effectiveness technologies of image in system of the Ukraine Ministry of Internal Affairs and technologies of partnership as forms realization of mutual relation of militia and the population are investigated.


Ключ. слова: технологія іміджу, партнерство, реформування, МВС, Україна
Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.010.23 + Ю782

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Алєксєєва Ж. М. 
Образ юриста в сучасній європейській культурі : автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.12 / Ж. М. Алєксєєва; Київ. нац. ун-т внутр. справ. - К., 2008. - 16 c. - укp.

Досліджено образ юриста в сучасній європейській культурі, складність його формування та функціонування. Відзначено, що в процесі аналізу формується визначення даного образу, що фіксує ідеалізований тип, який задає соціокультурний зразок і систему цінностей в процесі формування особистості юриста. Описано основні моделі юриста, зокрема, ідеологічну, морально-етичну, освітню та державно-політичну як ціннісно-змістовну конкретизацію образу юриста в сучасній європейській культурі, його професійний комплекс і професіоналізм в контексті вимог-очікування культури. Проаналізовано особливості формування сучасного образу юриста, сконцентрованого в іміджі як належному та образі, який формується ЗМІ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х002.03 + Х8(4)п + Ю782

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359224 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Скрипаченко Т. В. 
Соціально-психологічний імідж сучасного керівника : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.05 / Т. В. Скрипаченко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2001. - 18 c. - укp.

Розглянуто соціально-психологічне явище іміджу керівника через проблему його утворення. Дослідження процесу утворення іміджу як системи перцептивно обумовлених і діяльнісно опосередкованих уявлень про особистість керівника дозволило побудувати теоретичну модель даного процесу, виділити чинники, від яких залежить ступінь цілісності іміджу та його позитивний або негативний знак. За результатами емпіричного дослідження доведено, що процес утворення іміджу проходить певні стадії - від первинних вражень про людину до системного уявлення про неї. Системне уявлення про особистість складається з перцептивних, когнітивних і мотиваційно-оцінних компонентів. Цілісність іміджу залежить від внутрішньої психологічної узгодженості трьох соціально-псхологічних компонентів: емоційно-поведінкових реакцій, індивідуально-характерологічних проявів особистості та її ділових якостей. Позитивний чи негативний знак іміджу залежить від загального ставлення до керівника, яке формується внаслідок позитивного або негативного емоційного сприймання його особистості, системного уявлення про нього та від відповідності змісту іміджу очікуванням людей. Розроблено рекомендації щодо цілеспрямованого створення позитивного іміджу керівника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Ю782

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315209 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Данильчук Л. О. 
Формування професійно-особистісного іміджу майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю : Автореф. дис... канд. пед. наук / Л. О. Данильчук; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2007. - 20 c. - укp.

Здійснено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування професійно-особистісного іміджу майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю. Проаналізовано суть і взаємозв'язок базових понять дослідження. Розглянуто методологічні засади формування професійно-особистісного іміджу майбутніх фахівців даного профілю. Висвітлено історичні аспекти формування іміджу. Розроблено модель професійно-особистісного іміджу фахівців фінансово-економічного профілю. Обгрунтовано та проваджено технологію формування цього іміджу. Ефективність моделі та технології доведено та перевірено експериментально.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.196 + Ю782

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351999 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Голошубова А. О. 
Іміджологія : навч. посіб. : для всіх спец. студ. вищ. навч. закл. / А. О. Голошубова; Одес. нац. мор. ун-т, каф. "Філософія". - О. : Вид-во ОНМУ, 2010. - 80 c. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Надано визначення поняття "іміджологія", розкрито значення цієї молодої науки в практичному діловому житті сучасного суспільства. Розглянуто функції іміджу, складові особистої привабливості, критерії вибору моделей поведінки, технології спілкування. Значну увагу приділено формуванню індивідуального іміджу як одній зі складових психологічного комфорту особи, її професійної та життєвої успішності.

Дано определение понятия "имиджология", раскрыто значение этой молодой науки в практической деловой жизни современного общества. Рассмотрены функции имиджа, составные личной привлекательности, критерии выбора моделей поведения, технологии общения. Значительное внимание уделено формированию индивидуального имиджа как одной из составных психологического комфорта личности, ее профессиональной и жизненной успешности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 я73 + Ю782 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729085 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Размолодчикова І. В. 
Формування професійного іміджу вчителя початкових класів у процесі вивчення фахових дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Размолодчикова; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено поняття "імідж", "професійний імідж", "професійний імідж вчителя початкових класів", "ціннісні орієнтації", "педагогічна культура", "педагогічна позиція". Розкрито теоретико-методологічні засади формування іміджу вчителя початкових класів, охарактеризовано різні підходи щодо розуміння іміджу як соціального, психологічного та педагогічного феномену. Визначено критерії, показники та рівні сформованості професійного іміджу у майбутніх учителів початкових класів. Розроблено й експериментально перевірено модель формування іміджу майбутніх учителів початкових класів у процесі вивчення курсу "Основи сценічного та екранного мистецтва" та спецкурсу "Основи іміджології".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ю782

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381555 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Размолодчикова І. В. 
Імідж майбутнього вчителя як компонент культури педагогічної діяльності / І. В. Размолодчикова // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 165. - С. 111-113. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Зроблено спробу розкрити сутність поняття "імідж". Підкреслено роль цього феномену у професійному становленні майбутнього вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю782

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Карпінська Н. В. 
Формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкових класів / Н. В. Карпінська // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 6. - С. 15-21. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто процес формування особистості майбутнього вчителя, його професійне становлення, успішність у педагогічній праці, які залежать від суспільних і культурних чинників, а також від власної активної діяльності. Доведено, що зовнішній вигляд теж допомагає педагогу привернути до себе увагу, створити позитивний образ, показати себе не лише симпатичною людиною, але й прекрасним вчителем. Підтверджено, що для формування педагогічного іміджу вчителю початкових класів необхідно значно більше, ніж спеціалістам інших професій тому, що саме вчителі формують імідж своїх учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ю782

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Попова В. В. 
Професійний імідж: основні напрями вивчення поняття / В. В. Попова // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2013. - Вип. 1. - С. 170-173. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто та класифіковано існуючі підходи до вивчення поняття "професійний імідж". Виділено основні характеристики цієї категорії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.196 + Ю782

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Пантелейчук І. В. 
Теоретико-методологічні засади формування позитивного іміджу органів державної влади : автореф. дис. ... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.01 / І. В. Пантелейчук; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Київ, 2014. - 36 c. - укp.

Проведено концептуальний аналіз теоретико-методологічних засад формування позитивного іміджу органів державної влади (ОДВ). Визначено історичні передумови виникнення феномену іміджу, систематизовано основні наукові підходи до його розуміння, розроблено методологію та понятійно-категорійний апарат дослідження. Розкрито сутність, структуру, основні функції, чинники формування іміджу ОДВ як інформаційно-комунікативного феномену, визначено його роль у процесах державотворення. З'ясовано організаційні засади іміджмейкінгу державного управління, визначено його принципи та інституційне забезпечення. Виокремлено й обгрунтовано основні етапи розробки іміджевої стратегії функціонування ОДВ, запропоновано критерії оцінювання її ефективності. Здійснено дискурсивний аналіз сучасних технологій формування позитивного іміджу ОДВ. Розкрито зміст поняття "іміджева компетенція державного службовця", структуровано комплекс іміджевих знань і вмінь, визначено методологічні принципи її формування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01:Ю7 + Ю782 + Ф054

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА405376 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Костюк О. П. 
Зачіска як культурно-антропологічний феномен у контекстах ініціації : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.04 / О. П. Костюк; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків, 2019. - 21 c. - укp.

Дисертацію присвячено комплексному культурно-антропологічному аналізу трансформацій зачіски як інструменту ініціації у різних соціокультурних контекстах. Наукова новизна одержаних результатів полягає у розробці авторської культурно-антропологічної концепції зачіски як чинника ініціації у різних культурах, зміни якої виступають одним з індикаторів культурних трансформацій, які ще перебувають у латентній фазі. Запропоновано новий напрям філософсько-антропологічних досліджень, а саме: філософсько-антропологічна герменевтика креативної тілесності. Дослідження логіки функціонально-смислового означення ініціації було проведене з точки зору теорій психоаналізу й окремих міфоцентричних ідей і концепцій. Ініціаційна зачіска розглянута із застосуванням структурно-семіотичного підходу, визначена з позиції східної філософсько-антропологічної традиції, проаналізована через культурогенез європейського перукарського мистецтва. Під час дослідження встановлено, що ініціаційна зачіска в сучасному суспільстві повинна забезпечувати культурно-духовне наповнення людського буття на умовах зв'язку сакрального з глибинними архетипами людської свідомості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю216 + Ю782

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА442617 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського