Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ю252:А8$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Філософські проблеми людинознавства : Моногр. / ред.: Н. Бабич; Буков. держ. мед. акад. - Чернівці, 2005. - 208 c. - укp.Розкрито аспекти наукового знання про людину, зокрема, її сутність у контексті класичної та сучасної філософії. Розглянуто мову як засіб самовираження та спосіб інтеграції у сучасному світі. Визначено мету створення християнського подружжя, а також людський чинник у системі виробництва. Обгрунтовано екологічні можливості людського буття. Раскрыты аспекты научного знания о человеке, в частности, его сущность в контексте классической и современной философии. Рассмотрен язык как средства самовыражения и интеграции в современном мире. Определены цель создания христианской семьи, а также человеческий фактор в системе производства. Обоснованы экологические возможности человеческого бытия. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:А8 + А8
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА661837 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Створювальна сила знання : монографія. Кн. 1 / І. А. Доннікова, Н. В. Кривцова, О. М. Шевчук, Г. І. Касперович, О. С. Павлова, Є. М. Іванова, В. П. Натаров, А. В. Ковбан, П. А. Майборода; ред.: І. А. Доннікова, Н. В. Кривцова. - Одеса, 2020. - 249 c. - Бібліогр. в знесках - укp. - рус.Зроблено першу спробу осмислення створювального потенціалу освіти через концепти "створювальні сили" і "створювальне знання". Зауважено, що аналізу проблем сучасної освіти, об'єднаних глобальним проєктом "нове Просвітництво", передують онтологічні та теоретико-методологічні роздуми щодо створювальності знання та створювальних сил освіченої людини. Антропологічний вимір освіти розкрито у специфіці становлення складного мислення, в аналізі філософсько-культурологічних і філософсько-психологічних засад навчальної діяльності, в методологічно-методичних положеннях психологічної філософії. Засадничою думкою дослідження є те, що освіта стає людиностворювальною та людяномірною, якщо її зміст, методологічний та методичний інструментарій сприяють єдності теорії і практики, знання і життя, людини і світу. Провідна роль у досягненні цієї єдності належить філософському знанню як "створювальному людинознавству". Активізація створювальних сил знання визначає зміст гуманітарних освітніх практик, особливості самоосвіти, забезпечує якість освітнього результату та ефективність інноваційних освітніх технологій. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю + Ю252:А8
Рубрики:
Шифр НБУВ: В358532/1 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|