Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (31)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ370.77$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Горпенко В. Г. 
Архітектоніка фільму: Режисерські засоби і способи формування структури екранного видовища : В 5 т. Т. 4, ч. 1. Архітектоніка кольору. Природа. Функції / В. Г. Горпенко; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К. : ДІТМ, 2000. - 182 c. - укp.

Розглянуто проблеми кольоротворення у мистецтві, фізичну природу кольору, процеси його синтезування, властивості зору та закономірності кольорового сприйняття. Досліджено розмаїття функцій кольору у кіно та на телебаченні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.770 + Щ374.075.2 + М952

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Горпенко В. Г. 
Монтажне кадрозчеплення / В. Г. Горпенко; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К. : ДІТМ, 1999. - 73 c. - Библиогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто психофізичні засади монтажу, складові елементи кадру, принципи комфортних переходів під час монтажу кадрів із зображенням одного об'єкта у межах однієї події.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.770 + Щ374.075.2 + М950.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597346 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Горпенко В. Г. 
Функції кольору в кіно- та телемистецтві / В. Г. Горпенко; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К. : ДІТМ, 1999. - 56 c. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто основні проблеми функціонування кольору в кіномистецтві, розкрито його інформаційно-пізнавальну, конструктивно-формотворчу, емоційно-виразну, композиційну та драматургічну ролі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ382.077 + Щ370.770 + М952

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597350 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Царик Н. А. 
Художник-постановщик и кинопроизведение: методы визуально-пластического воссоздания эпохи на экране [Електронний ресурс] / Н. А. Царик // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 10. - С. 113-119. - Библиогр.: 10 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2006/

Визначено методи відтворення епохи, використовувані художником кіно в роботі над візуально-пластичним образом фільму.

Определены методы воссоздания эпохи, используемые художником кино в работе над визуально-пластическим образом фильма.

The article is devoted to the revealation of the methods of the epoch's creation, which are used by the artist-director.


Ключ. слова: художник-постановщик, визуально-пластический образ фильма, метод, реставрация, реконструкция
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.771

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Горпенко В. Г. 
Архітектоніка фільму: Режисерські засоби і способи формування структури екранного видовища : Автореф. дис... д-ра мистецтвознавства : 17.00.01, 17.00.04 / В. Г. Горпенко; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К., 2000. - 34 c. - укp.

Дисертацію присвячено взаємозв'язку "мовних" форм та принципів з рушійними силами та специфічними ознаками розгортання тексту екранних творів. Розроблено нову концепцію архітектоніки фільму як особливого естетичного і професійного утворення, що виражає художньо-образну своєрідність видовища і забезпечується майстерністю режисури. Визначено специфіку функціонування епічних, драматичних, ліричних начал у кінематографі та проекцію їх формування на різнорідність телемовлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.77

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312593 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пруденко Я. Д. 
Естетична природа постмодерністського "німого кіно" : автореф. дис... канд. філософ. наук : 09.00.08 / Я. Д. Пруденко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2008. - 16 c. - укp.

Здійснено естетичне дослідження постмодерністського "німого кіно" як явища культури другої половини XX - XXI ст. у динаміці його появи, становлення та сучасного розвитку. Проаналізовано загальні естетичні інтенції постмоденізму з характерним для нього розвінчанням влади мовлення. Розглянуто зв'язок постмодерністської категорії "мовчання" з трансформаціями у почуттєвості людини сучасної доби. Доведено доцільність її застосування у дослідженні естетичної природи постмодерністського "німого кіно". Вивчено художню специфіку сучасної моделі невербального кіномистецтва та виділено його виражальні складові: руйнування та викорінення вербаліки, компенсаційне зростання візуальної виразності, а також іронію та цитатність - складові, що забезпечують постмодерністську інтертекстуальність. Проаналізовано естетичний потенціал українського поетичного кіномистецтва, його нон-вербальну естетичну домінанту. Розглянуто перспективи розвитку постмодерністського "німого кіно".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю812.283.5 + Ю812.453.7 + Щ373(0)5 + Щ370.77

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361037 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кордун В. І. 
Зображальна мова оператора кіно і телебачення (вступ до спеціальності) : навч. посіб. / В. І. Кордун; Київ. нац. ун-т театру, кіно і телебачення ім. І.К.Карпенка-Карого. - К., 2010. - 155 c. - укp.

Висвітлено історію розвитку й особливості професії кінооператора. Розкрито творчі та технічні аспекти одержання кінозображення. Наведено інформацію про закони, елементи та види кінокомпозиції, кінознімальну техніку, способи одержання кольору та його властивості. Увагу приділено перспективам розвитку документального, науково-популярного та навчального кіно, а також особливостям роботи оператора у цих жанрах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.770 я73 + Щ382.077 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734263 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Актуальні питання екранної творчості : колектив. моногр. Т. 4 / [наук. ред. : О. В. Безручко, Г. О. Десятник] ; Київ. міжнар. ун-т, Ін-т телебачення, кіно і театру, Каф. кіно-, телемистец. - К., 2013. - 267 c. - Бібліогр.: с. 255-267 - укp.

Розглянуто основи майстерності диктора та телевізійного ведучого. Розкрито особливості роботи телеведучого в різних видових і жанрових формах телебачення (новинах, ток-шоу, конкурсних і розважальних програмах та ін.), головні принципи телевізійного виступу, поняття іміджу, етики та стилю телевізійного ведучого. Значну увагу приділено операторській творчості, висвітлено історичні етапи розвитку операторського мистецтва, особливості роботи оператора документального кіно, оператора постановочного телебачення. Подано відомості про творчу діяльність відомих операторів - А.Д. Головні, Ю.І. Єкельчика, Д.П. Демуцького, Ю. Іллєнка, С.П. Урусевського, Г. Толанда. Охарактеризовано сучасні технології операторської творчості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ382 + Щ370.770

Рубрики:

Шифр НБУВ: В354613/4 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дихнич Л. П. 
Світовий кінематограф у розвитку індустрії моди в 1930-х роках / Л. П. Дихнич // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2017. - Вип. 24. - С. 68-73. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено роль світового кінематографа у розвитку індустрії моди в 1930-х роках. Актуальність теми зумовлена зростанням інтересу вітчизняних науковців до історичних процесів, що відбувалися у галузі світової моди продовж першої половини ХХ ст. Проаналізовано історіографію наукової проблеми; визначено модні стилі, що панували у світовому суспільстві; простежено вплив культових акторів на розповсюдження моди; розглянуто діяльність художників з костюмаів провідних кінокомпаній, які впливали на формування модних тенденцій; проаналізовано участь європейських кутюр'є у створенні одягу для кіноіндустрії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.771.4 + Щ370.06:М + М4-22г

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Момчилова А. Г. 
Колір як образотворчий засіб гриму / А. Г. Момчилова // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2018. - Вип. 28. - С. 294-299. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто колір як образотворчий засіб та інструмент прояву творчого потенціалу художника-гримера. Подаються аналіз колірної схеми Е. Герінга, основні закони і правила об'єктивної природи кольору Й. Іттена та презентується колірне коло, яке є основою для створення гриму. Вперше колір розглядається як образотворчий засіб гриму. Застосована методика аналізу дозволяє осмислити це явище у сфері бьюті індустрії, що дотепер не отримали наукового пояснення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.771.5 + Щ330.775

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Момчилова А. Г. 
Колір як образотворчий засіб гриму / А. Г. Момчилова // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2018. - Вип. 28. - С. 294-299. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто колір як образотворчий засіб та інструмент прояву творчого потенціалу художника-гримера. Подаються аналіз колірної схеми Е. Герінга, основні закони і правила об'єктивної природи кольору Й. Іттена та презентується колірне коло, яке є основою для створення гриму. Вперше колір розглядається як образотворчий засіб гриму. Застосована методика аналізу дозволяє осмислити це явище у сфері бьюті індустрії, що дотепер не отримали наукового пояснення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.771.5 + Щ330.775

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лі Хань 
Культуротворчі функції історичного костюма в ігровому кінематографі Китаю порубіжжя XX – XXI ст. : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 26.00.01 / Лі Хань; Харківська державна академія культури. - Харків, 2019. - 18 c. - укp.

Увагу присвячено дослідженню особливостей функціонування історичного костюма в ігровому кінематографі Китаю порубіжжя XX - XXI ст. Визначено, що надбання традиційної культури Китаю (міфи та "вічні сюжети" середньовічної літератури, історичний китайський костюм - ханьфу) як певні знаково-символічні системи реалізовують традиційні культуротворчі функції: гармонізаторську, інформаційну, пізнавальну (гносеологічну), ціннісну (аксіологічну), комунікативну тощо. Досліджено, що на рівні сучасної культури Китаю ці культурні надбання (враховуючи й історичний китайський костюм) доповнюються культуротворчими функціями, які дозволяють поєднати традиційну та сучасну культури між собою. Виявлено такі типи культурного маркування, які здійснюються за допомогою історичного костюма в жанрах ігрового кінематографа Китаю: загальне соціокультурне маркування й авторське. Доведено, що основними культуротворчими функціями історичного китайського костюма в ігрових фільмах Китаю порубіжжя ХХ - ХХІ ст. є як традиційні культуротворчі функції (гармонізаторська, інформаційна, пізнавальна (гносеологічна), ціннісна (аксіологічна), комунікативна, ідентифікаційна, соціально-символічна тощо), так і специфічні функції, притаманні сучасній культурі: стилізації, реконструкції, самовираження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ374.3(5КИТ)6-4 + Щ370.771.4(5КИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА443273 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського