Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (133)Журнали та продовжувані видання (16)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ34$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Житницький А. З. 
Драматургія масових театралізованих заходів : Навч. посіб. / А. З. Житницький. - 2-е вид., переробл. і виправл. - Х. : Тимченко А.М., 2005. - 128 c. - Бібліогр.: 60 назв. - укp.

Розглянуто сценарій масового театралізованого видовища як характерний різновид драматургії в цілому та об'єкт вивчення, найголовніші етапи роботи над ним, методику створення сценарного плану. Викладено особливості обсягу та хронометражу сценарію, попередньої інформації про масовий театралізований захід, вказано найтиповіші помилки сценаристів-початківців.

Рассмотрены сценарий массового театрализованного зрелища как характерная разновидность драматургии в целом и объект изучения, самые главные этапы работы над ним, методика создания сценарного плана. Изложены особенности объема и хронометража сценария, предыдущей информации о массовом театрализованном мероприятии, указаны типовые ошибки начинающих сценаристов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ34 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664461 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Драматургія масових театралізованих заходів : Навч. посіб. / уклад.: А. З. Житницький; Харк. держ. акад. культури. - Х. : ХДАК, 2004. - 127 c. - Бібліогр.: 60 назв. - укp.

Розглянуто особливості побудови сценарію масового театралізованого видовища як різновиду драматичної творчості. Наведено порівняльну характеристику зазначеного сценарію та театральної п'єси. Проаналізовано специфіку побудови оригінальних, компілятивних, тематичних, сюжетних, художніх, документальних, перелічувальних, описових і типових (каркасних) сценаріїв. Розглянуто основні етапи роботи над сценарієм масового театралізованого заходу. Запропоновано методику розробки сценарного плану, визначено його обсяг і хронометраж. Показано засоби анонсування масового театралізованого заходу, визначено характерні особливості афіші, запрошення та програми. Розглянуто найтиповіші помилки сценаристів-початківців та їх наслідки. Наведено малий тлумачний словник театрально-драматургічної термінології.

Рассмотрены особенности написания сценария массового театрализованного представления как разновидности драматического творчества. Приведена сравнительная характеристика указанного сценария и театральной пьесы. Проанализирована специфика составления оригинальных, компилятивных, тематических, сюжетных, художественных, документальных, описательных и типичных (каркасных) сценариев. Рассмотрены основные этапы работы над сценарием массового театрализированного представления. Предложена методика разработки сценарного плана, определен его объем и хронометраж. Показаны средства анонсирования массового театрализированного представления и характерные особенности афиши, приглашения и программы. Рассмотрены наиболее типичные ошибки начинающих сценаристов и их последствия. Приведен малый толковый словарь театрально-драматургической терминологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ344.04 я73 + Ш401.462 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Клековкін О. Ю. 
Сакральний театр. Генеза. Форми. Поетика. : Структур.-типол. дослідж. / О. Ю. Клековкін; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К., 2002. - 272 c. - Бібліогр.: с. 255-270. - укp.

На підставі структурно-функціонального принципу визначено взаємозв'язок морфологічних одиниць сценічного мистецтва (театру, театральності, системи, сценічного жанру, театральної форми) для дослідження концептуальних координат явища. З урахуванням історичного підходу розглянуто системи містерійного театру, висвітлено явища жанру містерії, а також дотичних або похідних від нього. Показано особливості жанру поетики містерії, а також похідних від нього театральних форм, що виступають у ролі імітаторів, симулякрів і двійників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ333(0) + Щ330.0/2 + Щ343(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА621162 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Зайцев В. П. 
Режисура естради та масових видовищ : Навч. посіб. / В. П. Зайцев. - К. : Дакор, 2003. - 304 c. - Бібліогр.: с. 301-303. - укp.

Уперше розкрито специфіку режисерської роботи над постановкою естрадних концертів, театральних видовищ. Наведено порівняльний аналіз естрадних постановок з театральними. Проаналізовано особливості процесу підготовки режисера естради та масових видовищ як комплексу навчальних теоретичних і практичних дисциплін, спрямованих на формування творчої особистості режисера, який поєднує у своїй діяльності універсальні та специфічні прийоми творення спектаклю, продиктовані природою естрадного мистецтва та масових дійств.

Впервые раскрыта специфика режиссерской работы при постановке эстрадных концертов, театральных представлений. Приведен сравнительный анализ эстрадных постановок с театральными. Проанализированы особенности процесса подготовки режиссера эстрады и массовых представлений как комплекс учебных теоретических и практических дисциплин, направленных на формирование творческой личности режиссера, объединяющего в своей деятельности универсальные и специфические приемы создания спектакля, продиктованные природой эстранного искусства и массовых действий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ360.75я73 + Щ344.075я73

Шифр НБУВ: ВА634120 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Обертинська А. П. 
Основи теорії драми та сценарної майстерності : Навч. посіб. для вищ. навч. закл. культури і мистец. / А. П. Обертинська; Держ. акад. кер. кадрів культури і мистец. - 2-е вид. - К., 2002. - 131 c. - Бібліогр.: 37 назв. - укp.

Розглянуто основні закони нормативної теорії драми. Описано специфічні особливості сценарної майстерності у мистецтві масових свят, публіцистичних та естрадних вистав, шоу-програм, театралізованих концертів.

Рассмотрены основные законы нормативной теории драмы. Описаны специфические особенности сценарного мастерства в искусстве массовых праздников, публицистических и эстрадных спектаклей, шоу-программ, театрализированных концертов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ334.0я73 + Щ345.0я73 + Ш401.46я73

Шифр НБУВ: ВА648552 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Клековкін О. Ю. 
Блазні Господні. Нарис історії Біблійного театру : навч. посіб. / О. Ю. Клековкін. - К. : АртЕк, 2006. - 352 c. - Бібліогр.: с. 335-349. - укp.

Простежено генезу Біблійного театру від його витоків до сьогодення, окреслено соціальні чинники та форми публічної поведінки, які вплинули на специфічні форми його театральності. Головну увагу приділено театрові середньовіччя, коли постали перші жанри релігійного театру, простежено деякі пізніші тенденції втілення біблійних сюжетів - до XX ст. включно. Розглянуто генетично пов'язані з впливом Біблії паратеатральні видовища та кінострічки, створені на основі Біблії.

Прослежен генезис Библейского театра от его истоков до настоящего времени, очерчены социальные факторы и формы публичного поведения, повлиявшие на специфические формы его театральности. Главное внимание уделено театру средневековья, когда возникли первые жанры религиозного театра, прослежены некоторые более поздние тенденции воплощения библейских сюжетов - до XX в. включительно. Рассмотрены генетически связанные с влиянием Библии паратеатральные зрелища и киноленты, созданные на основе Библии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ333(0)я73 + Щ343(0)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693475 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кітевскі М.  
Драматичні елементи у фольклорі - традиція та актуальність / М. Кітевскі О. Ковтун // Нар. творчість та етнографія. - 2005. - № 6. - С. 50-54. - Бібліогр.: с. 54. - укp.

Розглянуто низку драматичних елементів, що існували в давнину у народній творчості (піснях, казках, коротких фольклорних жанрах, дитячому фольклорі, звичаях), а також драматичні ігри з елементами фольклорного театру: дією, місцем і часом розвитку дії, образами, текстом, масками, сценографією, костюмами, сценарієм, режисером, публікою та підготовкою. Зазначено, що останнім часом у Республіці Македонія відновлюються деякі давні форми святкування, певні звичаї, що містять велику кількість драматичних елементів.

Рассмотрены ряд драматических элементов, существовавших в древности в народном творчестве (песнях, сказках, кратких фольклорных жанрах, детском фольклоре, обычаях), а также драматические игры с элементами фольклорного театра: действием, местом и временем развития действия, образами, текстом, масками, сценографией, костюмами, сценарием, режиссером, публикой и подготовкой. Указано, что в последнее время в Республике Македония возобновляются некоторые древние формы празднования, определенные обычаи, имеющие большое количество драматических элементов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ345

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Огуз О.  
Фестиваль "Сьомого травня" на узбережжі Чорного моря Туреччини / О. Огуз О. Микитенко // Нар. творчість та етнографія. - 2007. - № 5. - С. 97-100. - укp.

Висвітлено особливості святкування фестивалю "Сьомого травня" у Гіресун-Аксу, який набув офіційного статусу в 1970 р. і тепер є відомим у всьому світі. Розглянуто традиційні обряди, що були раніше складовою народного свята, а також міфи і легенди, пов'язані з ним.

Освещены особенности празднования фестиваля "Седьмое мая" в Гиресун-Аксу, который приобрел официальный статус в 1970 г. и теперь является известным во всем мире. Рассмотрены традиционные обряды, что были раньше составной народного праздника, а также мифы и легенды, связанные с ним.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ345(5ТУР)м

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Данчук Л. І. 
Азбука режисури шоу-програм : навч. посіб. / Л. І. Данчук. - Житомир : Полісся, 2008. - 288 c. - Бібліогр.: с. 209-211. - укp.

Висвітлено досвід роботи режисера над постановкою видовищ. Розглянуто режисуру шоу-програм і масових дійств як мистецтво та професію. Увагу приділено питанню накопичення матеріалу для постановки шоу. Визначено основні етапи процесу від роботи над сценарієм до інтерпретації драматичного твору. Наведено перелік програм концертів і вистав, здійснених режисером Л. Данчуком, а також список літературних джерел про його творчість.

Освещен опыт работы режиссера над постановкой зрелищ. Рассмотрена режиссура шоу-программ и массовых праздников как искусство и профессия. Внимание уделено вопросам накопления материала для постановки шоу. Определены основные этапы процесса от работы над сценарием до интерпретации драматического представления. Приведены перечень программ концертов и выступлений, осуществленных режиссером Л. Данчуком, а также список литературных источников о его творчестве.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ344.75 я7 + Щ343(4УКР)6-85 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА709455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Курінна Г. В. 
Драматургія циркової вистави в контексті карнавально-сміхової культури : автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 26.00.01 / Г. В. Курінна; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Зроблено спробу здійснити комплексний культурологічний аналіз драматургії циркової вистави у контексті карнавально-сміхової культури. Досліджено історичні засади та сучасні особливості циркових вистав в Україні та СНД, які демонструються з урахуванням традицій національної та світової карнавально-сміхової культури. Запропоновано тезу, що циркова вистава як драматургічна форма репрезентує загальний стан циркового мистецтва та є недостатньо вивченою. Увагу приділено дослідженню драматургічної структури сучасного циркового видовища. Розглянуто питання щодо належності циркового сценарію до драматичного роду літератури. З урахуванням результатів дослідження до наукового обігу введено нові різновиди сучасної циркової вистави, нову циркознавчо-драматургічну термінологію, визначено місце драматургії циркової вистави у сучасному українському видовищному мистецтві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ353(4УКР)6-074 + Щ354.1 + Щ344.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359763 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ліманська О. В. 
Календарне свято як складова української обрядової культури (на матеріалі Слобожанщини) : автореф. дис... канд. мистецтвознав. / О. В. Ліманська; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Проаналізовано основні компоненти традиційної календарної обрядовості жителів Слобожанщини - звичаї, обряди, пісні, танці, народні ігри, вивчено історіографію спеціальних літературних джерел. Досліджено еволюцію обрядової культури календарних українських свят даного регіону. Тенденції та закономірності їх формування визначено у тісному зв'язку з історичним розвитком основних атрибутивних елементів святково-обрядової слобожанської традиції. Висвітлено культурно-історичні аспекти трансформації традиційних календарних свят, розкрито роль фольклорно-етнографічних колективів Слобожанщини у їх збереженні та популяризації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ345.1(4УКР-9СЛО) + Т595.241

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357845 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Деркач С. М. 
Особливості режисури масових свят просто неба на сучасному етапі (80-90-ті роки) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / С. М. Деркач; Київ. держ. ун-т культури і мистецтв. - К., 1998. - 16 c. - укp. - рус.

Досліджуються тенденції розвитку режисури масових свят просто неба, вивчається стан розробки режисерсько-постановочної концепції видатними українськими режисерами у різні історичні періоди. Визначено особливості режисури масових свят на сучасному етапі, які мають грунтовну теоретичну і емпіричну основу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ344.075

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301277 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Лащенко С. К. 
Ритуальний сміх: досвід тлумачення смислових витоків (за матеріалами української традиції) : Автореф. дис... д-ра мистецтвознав. / С. К. Лащенко; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К., 2006. - 35 c. - укp.

Розкрито суть поняття "ритуальний сміх". Зроблено спробу тлумачення змістового сенсу даного феномену у культурі архаїки та виявлення його символічних метафор. З'ясовано особливості звернення до ритуального сміху у творчості різних діячів культури наступних епох. Запропоновано концепцію інтерпретації даного сміху, яка базується на використанні можливостей герменевтичного підходу до вивчення явища. Розроблено аналітичний підхід до вивчення даного феномену, який дозволяє враховувати його динамічну природу й онтологічну цілісність. Характерні особливості ритуального сміху розглянуто на матеріалі української народної культури і, зокрема, - українських поховальних "забав", ритуалів "комори" та "перезви" весільного обряду. Проаналізовано "сміхові образи" у творчості М.Гоголя, В.Хлєбнікова, М.Арцибашева, Л.Андрєєва, Ф.Малявіна, С.Прокоф'єва, Д.Шостаковича.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ344.3(4УКР)07 + Т52(45)-6/9 + Э319(45) + Ю224.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Береза Р. П. 
Формування національної самосвідомості студентів мистецько-педагогічних спеціальностей засобами театралізації народних свят : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / Р. П. Береза; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Розглянуто історичні аспекти та наукові передумови формування національної самосвідомості молоді. Обгрунтовано необхідність використання народних свят як засобу її формування. Виявлено критерії та рівні сформованості, досліджено стан національної самосвідомості сучасного студентства. Розроблено програму та методику її експериментального формування під час вивчення предмета "Українське народознавство" та спецкурсу "Театралізація українського народного свята". Наведено результати експерименту, що свідчать про ефективність дослідно-експериментальної роботи за наявності у студентів позитивної пізнавальної мотивації; глибокого осмислення ними змісту, форм і функцій національно-культурного досвіду, відображеного в народних звичаях, обрядах і святах; активізації уваги та сприйняття учасниками свята ритуальної символіки народного святкового дійства, що має глибоке історичне коріння та має посилений виховний вплив; забезпечення практичної участі студентів у театралізації народних свят шляхом залучення їх до творчої діяльності на всіх етапах організації, підготовки та проведення святкового дійства. На підставі аналізу результатів дослідження визначено шляхи підвищення ефективності виховної роботи з молоддю, наведено методичні рекомендації щодо залучення студентів мистецько-педагогічних спеціальностей до організації, підготовки та проведення народних свят.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + Щ345.73(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Луніна Г. Є. 
Ярмаркове дійство у творчості російський композиторів: Образність. Драматургія : автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / Г. Є. Луніна; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К., 2009. - 18 c. - укp.

Зазначено, що ярмарок - яскраве, самобутнє явище, яке характеризується специфічною звуковою культурою та структурно-композиційною драматургією і є однією з найпопулярніших тем у мистецтві, яка мала втілення у його різних видах - живопису, музиці, літературі, скульптурі, театральній драматургії. Традиція втілення ярмаркової образності в російській музиці існувала протягом майже двох з половиною сторіч, починаючи від популярних одноактних народно-побутових інтермедій, дивертисментів і водевілів кінця XVIII - початку XIX ст. Обгрунтовано певні тези, що дозволяють "відкоригувати" стереотипний погляд на ярмарок як на суто прагматичний грошово-економічний захід і розглянути його у різних аспектах. Запропоновано думку, що ярмарок - синкретичне дійство, яке грунтується на торгово-трудовому та розважальному аспектах. Аргументовано тезу, що ярмарок є обрядово-ритуалізованим "святом карнавального типу" (М. Бахтін), на підставі порівняльного аналізу карнавалу та ярмарку, який дозволяє визначити спільні та відмінні особливості зовнішнього та типологічного параметрів цих явищ. Зауважено, що за певної подібності до карнавалу, ярмарок є самостійним культурним артефактом зі специфічними, іманентними властивостями. Розглянуто звуковий світ ярмарку й описано кожну сферу його трикомпонентної звукової структури - шумову, музичну та проспівано-лексичну. Кожна звукосфера "дешифрується" у контексті ритуально-знакової карнавалізованої природи ярмаркового дійства. Аргументацію висновків здійснено на конкретних музичних зразках. На прикладі ярмаркових сцен творів В. Пашкевча, О. Сєрова, М. Мусоргського,

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4РОС)5-3 + Щ344.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363996 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Забута Б. І. 
Музичне забезпечення хореографічних постановок : навч. посіб. / Б. І. Забута. - Рівне : Волин. обереги, 2011. - 195 c. - Бібліогр.: 39 назв - укp.

Розкрито питання змісту, структури, форм музики в хореографії, взаємозв'язку музичної та хореографічної драматургії, особливостей засобів виразності музики у просторі танцювального мистецтва. Проаналізовано специфіку музичного супроводу навчально-репетиційних занять з класичного та характерного тренажу, систематизовано особливості музичного забезпечення українських народних танців за загальноприйнятою їх класифікацією, танців народів світу, бальних і сучасних танцювальних постановок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ320.51 я73 + Щ344.4 я73 + Щ318.55 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Осока О. В. 
Театральність як базисний фактор музичної культури романтизму першої половини XIX століття : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 26.00.01 / О. В. Осока; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Феномен театральності музичної культури Романтизму першої половини XIX ст. став предметом спеціального музично-культурологічного дослідження з точки зору його інтердисциплінарного розуміння. Запропоновано поняття concordia discors (згода незгодного або ж поєднання різного) як основи багаторівневого синтезу у музичній культурі, що дозволяє зняти протиріччя між музичними та немузичними компонентами феномену "театральність". Визначено найважливіші фактори театральності у музиці композиторів-романтиків першої половини XIX століття - міфотворчість, видовищність, ігрове начало, танцювальність. Систематизовано домінуючі прийоми карнавальності, що продовжують літературні принципи Е.-Т. Гофмана та віддзеркалюють concordia discors театральності у музичній культурі Романтизму ("манера Калло", "Серапіонів принцип", "принцип кутового вікна"). Виявлено, що основні історико-культурні передумови появи театральності у Росії є результатом процесів європеїзації, впливу інокультур на російську культуру, історичних і соціально-політичних подій (Вітчизняна війна 1812 р., повстання "декабристів" 1825 р.), впливу літературних праць і театральних творів, що пропонують модель життя як театру.

Виявлено закономірності, характерні для "театральності" у романсовій творчості російських композиторів-романтиків першої половини XIX ст.: "внутрішній" діалог як часово-просторова багатоплановість, тяжіння до театрально-видовищних та ігрових асоціацій, використання танцювальних ритмів і карнавально-гротескових образів, масочності. Проаналізовано побутові романси С.Ф. Делюсто у контексті романтичної театральності; встановлено значення феномену "театральність" для постромантичної музичної культури, яке обумовлено стремлінням до злиття не тільки різних видів мистецтв, стилів і жанрів, а й самого життя та мистецтва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(0)51-224 + Щ344.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Лунина А. Е. 
Ярмарка в пространстве музыкальной культуры : монография / А. Е. Лунина. - Ужгород : Карпати, 2011. - 502 c. - Библиогр.: 441 назв. - рус.

Приведены результаты исследования ярмарки в мировоззренческом, культурологическом, социологическом, социокультурном, искусствоведческом и музыковедческом аспектах. Рассмотрена ярмарка как универсальное синкретическое явление в истории, экономике и духовной культуре, искусстве и быте, а также как определенная "модель мира". Проанализирована историческая и стилевая последовательность развития традиции музыкального воплощения ярмарки в разных национальных культурах, в частности, музыкальных произведениях украинских, русских и западноевропейских композиторов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4/8)-3 + Щ343(4/8) + Щ344.078

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746734 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Проскуряков В. І. 
Історичні ремесла як складова театралізованих видовищ в українських містах (на прикладі Львова) / В. І. Проскуряков, С. О. Іванов-Костецький // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 656. - С. 135-138. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено відродження історичних ремесел засобами видовищ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ345.3(4УКР-2ЛЬВ) + М78 г(4УКР) + Т594.17 + Т52(23=УКР)-417

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Черпінська І. С. 
Театр на площі св. Юра у Львові / І. С. Черпінська, О. Є. Колодій // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 656. - С. 176-180. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто особливості формування простору для масових видовищ і театральних дійств під відкритим небом на прикладі площі св. Юри.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ113(4УКР-2ЛЬВ)927.12 + Щ345.3(4УКР-2ЛЬВ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського