Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (7)Книжкові видання та компакт-диски (140)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш.р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 115
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Нові підходи до вивчення й викладання філології у вищій школі. Т. 3 / ред.: А. М. Науменко; Запоріз. держ. ун-т. - Запоріжжя, 1998. - 138 c. - у.

Монографія складається з наукових статей, які тематично зібрані у розділи: слово в художньому тексті (аналіз твору, збірки, творчості, літературного напрямку, аналіз-зіставлення, аналіз ритму, нове в теорії перекладу); теорія лексичних досліджень (теорія діалогу, мови, практика лексичних та системних досліджень); слово в навчанні (ділове читання). Розділи та підрозділи становлять єдине цілісне дослідження нового в теорії та практиці вивчення та викладання вузівських філологічних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.я43 + Ш.р

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342354 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Нові підходи до філології у вищій школі : Матеріали IV всеукр. наук. конф. 14-18 верес. 1998 р. : Зб. наук. пр. / ред.: А. М. Науменко; Запоріз. держ. ун-т. - Запоріжжя, 1998. - 144 c. - укp. - рус.

Збірник складається з рефератів-доповідей (або статей) на 4-й всеукраїнській науковій конференції, яка відбулася 14-18 вересня 1998 р. в Запоріжжі на базі кафедри німецької філології Запорізького держуніверситету. Головна тема - підвищення наукового і методичного рівня вивчення та викладання філологічних дисциплін у вузі. Висвітлено не тільки старі проблеми під новим кутом зору, а перш за все - нові фізіологічні явища, що виростають на межі різних наукових "грунтів", так що важко згрупувати ці розшуки до традиційних галузей: мовознавство, літературознавство тощо. Через це тут запропоновано нове тематичне упорядкування : "Слово" (вивчення лексичної семантики та граматичних категорій слова), "Текст" (аналіз мікро- та макровисловлювання), "Мови" (міжмовні зв'язки), "Навчання" (проблеми викладання філології).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.я43 + Ш.р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585816 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Семеног О. М. 
Організація науково-дослідної роботи студентів філологічних факультетів педагогічних університетів : Навч.-метод. посіб. / О. М. Семеног; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Глух. держ. пед. ун-т. - К.; Глухів : РВВ ГДПУ, 2002. - 96 c. - Бібліогр.: с. 74-77. - укp.

Розглянуто особливості організації науково-дослідної роботи студентів філологічних факультетів педагогічних університетів, а також виконання та оформлення наукових робіт з сучасної української літературної мови, історії української літератури.

Рассмотрены особенности организации научно-исследовательской работы студентов филологических факультетов педагогических университетов, а также выполнения и оформления научных работ по современному украинскому литературному языку, истории украинской литературы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30-268

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656518 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Агеєва В.  
Кафедра філології Національного університету "Києво-Могилянська академія" / В. Агеєва // Слово і час. - 2002. - Вип. 9. - С. 71-72. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р31(4Укр)13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27444 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Монастирецький Л.  
Філологія у Житомирському педуніверситеті імені Івана Франка: історія в роках та долях викладачів / Л. Монастирецький // Слово і час. - 2002. - № 6. - С. 57-61. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р312(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж27444 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Філологічний факультет Одеського національного університету ім. І.І.Мечникова : Бібліогр. 1991 - 2001 / ред.: Н. М. Шляхова; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. Філол. ф-т, Наук. б-ка. - О. : Астропринт, 2003. - 245 c. - укp.

Вміщено публікації вчених філологічного факультету ОНУ за 1991 - 2001 рр. Наведено відомості про монографії, автореферати, підручники, статті, надруковані викладачами факультету, а також основні напрямки наукових досліджень. Показано належність учених до наукових шкіл з мовознавства та літературознавства, а також досягнення одеських учених-філологів у науковій та викладацькій роботі.

Помещены публикации ученых филологического факультета ОНУ за 1991 - 2001 гг. Приведены сведения о монографиях, авторефератах, учебниках, статьях, опубликованных преподавателями факультета, а также основные направления научных исследований. Показаны принадлежность ученых к научным школам по языко- и литературоведению, а также достижения одесских ученых-филологов в научной и преподавательской работе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.е(4УКР)л3 + Ш.р31(4УКР)13 + Ш.г(4УКР)6дя2 + Ш.я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА643569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Нещерет О. І. 
Психологія мовленнєвої діяльності : Навч.-метод. посіб. / О. І. Нещерет; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2004. - 100 c. - (Спецкурс з психології). - укp.

Висвітлено актуальні проблеми психології мовлення, методи психологічних досліджень мовленнєвої діяльності, особливості розвитку мовлення в різні вікові періоди, психологічні основи засвоєння різнорівневих лінгвістичних знань. Розглянуто психологічні механізми різних видів і форм мовлення, закономірності їх формування, функції та вікові особливості розвитку. Запропоновано інноваційні системи підготовки дошкільника до оволодіння писемним мовленням. Досліджено психологічні особливості засвоєння комунікативної функції мови. Розроблено методики вивчення експресивного, імпресивного мовлення, фонематичного слуху, розуміння логіко-граматичних конструкцій, дослідження читання, письма, темпу усної мовної діяльності та визначення лексичного значення слів.

Освещены актуальные проблемы психологии речи, методы психологических исследований речевой деятельности, особенности развития речи в разные возрастные периоды, психологические основы усвоения разноуровневых лингвистических знаний. Рассмотрены психологические механизмы разных видов и форм речевой деятельности, закономерности их формирования, функции и возрастные особенности развития. Разработаны инновационные системы подготовки дошкольников к освоению письменной речи. Исследованы психологические особенности овладения коммуникативной функцией языка. Разработаны методики изучения экспрессивной, импрессивной речи, фонематического слуха, понимания логико-грамматических конструкций, исследования чтения, письма, темпа усной речи и определения лексического значения слов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.132я73 + Ю984.030.221я73 + Ш.р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653108 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вчені історико-філологічного факультету Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського : довід. / упоряд.: В. М. Букач. - О., 2007. - 37 c. - укp.

Наведено інформацію про вчених, які працюють на кафедрах історико-філологічного факультету Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського станом на 1 січня 2007 р., зокрема, мовознавця О.Ф.Немировську, педагога Л.І.Орєхову, літературознавця В.І.Сподарця, історика В.М.Чумака й інших.

Приведена информация об ученых, которые работают на кафедрах историко-филологического факультета Южноукраинского государственного педагогического университета им. К.Д.Ушинского по состоянию 1 января 2007 г., в частности, языковеде А.Ф.Немировской, педагоге Л.И.Ореховой, литературоведе В.И.Сподарце, историке В.М.Чумаке и других.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р31(4УКР)13 д + Т1(4УКР)-1 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р109129 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мартинюк А. П. 
Дослідження ролі структурування філологічних знань студентами педагогічного коледжу / А. П. Мартинюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 9. - С. 99-102. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

У процесі дослідження ролі структурування філологічних знань у професійній підготовці особистості виявлено, що його особливістю є базування на ідеї сучасних технологій навчання та кредитно-модульній системі підготовки бакалавра.

В процессе исследования роли структурирования филологических знаний в профессиональной подготовке личности выявлено, что его особенностью является идея современных технологий обучения и кредитно-модульная система подготовки бакалавра.

The scientific research has proved that while learning problems of philological knowledge structuralization the importance of modular cognitive, modular technological, modular developed and modular checking aspects should be taken into account in order to improve the philological knowledge structuralization in the process of pedagogical college students preparing.


Ключ. слова: модулі навчання, технологія навчання, структурування змісту матеріалу, мовні компоненти
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 + Ш.р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мартинюк А. П. 
Дослідження ролі структурування філологічних знань студентами педагогічного коледжу / А. П. Мартинюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 11. - С. 69-72. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Здійснюючи дослідження ролі структурування філологічних знань у професійній підготовці особистості виявлено, що особливості структурування грунтуються на ідеях сучасних технологій навчання та кредитно-модульній системі підготовки бакалавра.

Установлено, что вопросы структурирования филологических знаний должны учитывать роль модульно-познавательного, модульно-технологического, модульно-развивательного, модульно-контрольного аспектов, которые необходимы для усовершенствования структурирования филологических знаний для подготовки студентов педагогического колледжа.

The scientific research has proved that while learning problems of philological knowledge structuralization the importance of modular cognitive, modular technological, modular developed and modular checking aspects should be taken into account in order to improve the philological knowledge structuralization in the process of pedagogical college students preparing.


Ключ. слова: модулі навчання, технологія навчання, структурування змісту матеріалу, мовні компоненти
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Соколова І. В. 
Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога за двома спеціальностями : монографія / І. В. Соколова; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - Маріуполь : АРТ-ПРЕС; Д., 2008. - 399 c. - Бібліогр.: 665 назв. - укp.

Висвітлено генезу професійної підготовки вчителя-філолога за двома спеціальностями в ХХ ст. в історичному аспекті. Проаналізовано сучасний стан даної проблеми на філологічних факультетах педагогічних ВНЗ, а також в зарубіжних країнах. Викладено концептуальні підходи та визначено організаційно-методичні умови щодо впровадження моделі даної підготовки, описано кредитно-модульну технологію організації навчання та технологію маркетингу щодо управління її якістю.

Освещен генезис профессиональной подготовки учителя-филолога по двум специальностям в ХХ ст. в историческом аспекте. Проанализировано современное состояние данной проблемы на филологических факультетах педагогических ВУЗ, а также в зарубежных странах. Изложены концептуальные подходы и определены организационно-методические условия относительно внедрения модели данной подготовки, описаны кредитно-модульная технология организации обучения и технология маркетинга относительно управления её качеством.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696915 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Маркітантов Ю. О. 
Факультет української філології та журналістики Кам'янець-Подільського університету : іст. нарис / Ю. О. Маркітантов, В. Б. Стецюк. - Кам'янець Поділ. : Аксіома, 2008. - 120 c. - Бібліогр.: с. 97-101. - укp.

Висвітлено питання становлення та розвитку факультету української філології та журналістики Кам'янець-Подільського національного університету, який одним з перших в університеті розпочав свою роботу у 1918 р. Наведено бібліографічні описи основних публікацій викладачів факультету, студентських наукових збірників і статей за період 2001 - 2008 рр.

Освещены вопросы становления и развития факультета украинской филологии и журналистики Камянец-Подольского национального университета, который одним с первых в университете начал свою работу в 1918 г. Приведены библиографические описания основных публикаций преподавателей факультета, студенческих сборников и статей за период 2001 - 2008 гг.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62р31(4УКР)13г + Ш.р31(4УКР)13г

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА706341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Філологічний факультет: 30 років поступу / ред.: М. П. Ткачук; уклад.: Г. Д. Панчук, П. З. Гуцал; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2009. - 155 c. - укp.

Висвітлено історію становлення та розвитку філологічного факультету Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка, зокрема, Кременецького педагогічного інституту. Проаналізовано здобутки кафедр української мови, історії української літератури, теорії літератури та порівняльного літературознавства, українського та загального мовознавства, російської мови та літератури, журналістики, а також педагогічні та наукові здобутки викладачів, їх внесок у педагогічну та філологічну науки в Україні.

Освещена история становления и развития филологического факультета Тернопольского национального педагогического университета им. В.Гнатюка, в частности, Кременецкого педагогического института. Проанализированы достижения кафедр украинского языка, истории украинской литературы, теории литературы и сравнительного литературоведения, украинского и общего языковедения, русского языка и литературы, журналистики, а также педагогические и научные достижения преподавателей, их вклад в педагогическую и филологическую науки в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р31(4УКР)13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714182 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Дорошенко С.  
Новій навчальній дисципліні - нову концепцію / С. Дорошенко // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки. - 2004. - № 1. - С. 5-8. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р3 + Ч486

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/філол. Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Мартинюк А. П. 
Дидактичні засади структурування змісту філологічної підготовки студентів педагогічних коледжів : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / А. П. Мартинюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 23 c. - укp.

На підставі результатів вивчення наукової літератури проаналізовано та визначено суть понять "дидактичні засади", "навчально-дослідницька діяльність", "структурування змісту філологічної підготовки". Доведено взаємозалежність між ефективністю процесу формування творчої особистості студента та реалізацією структурування змісту філологічної підготовки. Розроблено модульно-технологічну модель процесу засвоєння філологічного матеріалу для української та англійської мов. Зазначені моделі наведено з використанням дидактичної технології організації навчально-пізнавальної діяльності студентів педагогічного коледжу. Узагальнено сучасні аспекти дидактичних технологій розвитку змісту філологічної підготовки студентів. Визначено зміст процесу засвоєння філологічного матеріалу, його компоненти та структуру. Запропоновано просторово-часову модель структурування змісту даної підготовки студентів педагогічних коледжів. Доведено, що зазначене структурування є ефективним за умов логічно обгрунтованої цілісної, неперервної дидактичної технології, яка передбачає єдність навчальної мети, дидактичного завдання та дидактичних умов, які сприяють засвоєнню та реалізації змісту філологічної підготовки особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.514(4УКР)711 + Ш.р21(4УКР)15

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362386 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гусєва Т. П. 
Психологічні засоби розвитку креативності майбутніх учителів філологічного профілю : Автореф. дис... канд. психол. наук / Т. П. Гусєва; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2006. - 22 c. - укp.

Розроблено комплекс психологічних засобів розвитку креативності майбутніх учителів-філологів у аспекті особистісного, креативно-комунікативного підходу. Визначено основні положення даного методологічного підходу. Розкрито суть поняття креативності особистості майбутніх учителів-філологів як її здатності до творчих мовленнєвої діяльності та спілкування. Доведено, що креативна особистість є цілісним суб'єктом творчої мовленнєвої діяльності, джерелом комунікативної креативності студента-філолога. Розроблено комплекс психологічних засобів розвитку креативності під час підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності, який містить компоненти, зокрема, мотиваційно-креативний, когнітивно-креативний, когнітивно-цільовий, вербально-продуктивний, емоційно-креативний. Обгрунтовано психолого-педагогічну модель комплексу психологічних засобів розвитку креативності особистості даних студентів за умов професійної підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах. Запропоновано шляхи ефективного використання цього комплексу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30 + Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Йовенко Л. І. 
Підготовка студентів-філологів вищого педагогічного навчального закладу до родинного виховання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Йовенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2005. - 19 c. - укp.

Досліджено проблему підготовки студентів-філологів вищого педагогічного навчального закладу до родинного виховання. Розглянуто дефініцію "родинне виховання" у контексті професійної підготовки даних студентів, зокрема, його суть і функції, стан і особливості виховного процесу у сучасній вищій школі та українській родині. Акцентовано увагу на організаційно-педагогічних засадах підготовки студентів-філологів до родинного виховання, зокрема, теоретико-методичній підготовці, їх позаурочній роботі у даній галузі. Прослідковано динаміку формування готовності даних студентів до родинного виховання, визначено її критерії та рівні (високий, середній, низький, критичний). Розроблено й експериментально перевірено модель підготовки студентів-філологів до родинного виховання, згідно з якою до програмового матеріалу вищого педагогічного навчального закладу, зокрема, до навчальних планів спеціальних курсів "Українські елітарні родини кінця XIX - початку XX ст.", "Український дитячий фольклор", "Українське дитинознавство" введено родинно-виховний компонент.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ш.р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339540 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Заболотська О. О. 
Теоретико-методичні засади формування індивідуальності майбутніх учителів-словесників у професійній підготовці : автореф. дис... д-ра пед. наук / О. О. Заболотська; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2007. - 40 c. - укp.

Комплексно вивчено проблему формування індивідуальності майбутнього вчителя-словесника. Побудовано структурно-процесуальну модель формування індивідуальності майбутніх учителів-словесників на базі системно-цілісного, особистісно-діяльнісного, інтегративного, культурологічного підходів і сучасних теорій педагогічної діяльності, професійно-педагогічної підготовки у ВНЗ. Визначено та науково обгрунтовано педагогічні категорії "індивідуальність майбутнього вчителя-словесника", "мовна особистість учителя-словесника". Розкрито їх суть, структуру та функції. Виявлено й описано фактори, закономірності та педагогічні умови розвитку індивідуальності майбутнього вчителя-словесника. Розроблено концепцію, яка базується на позиційно-ситуативному підході щодо формування індивідуальності студента у процесі професійної підготовки. Визначено психолого-педагогічні засади формування індивідуальності даного фахівця. Охарактеризовано функції процесу професійної підготовки, обгрунтовано його цілі та завдання формування індивідуальності майбутнього вчителя-словесника на етапах ступеневої освіти. Розроблено навчально-методичний супровід формування індивідуальності даних студентів. Розвинуто методику формування професійно значущих складових сфер особистості майбутнього вчителя-словесника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354448 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Соколова І. В. 
Теоретичні та методичні основи професійної підготовки майбутнього вчителя за двома спеціальностями на філологічних факультетах вищих навчальних закладах : автореф. дис... д-ра пед. наук / І. В. Соколова; АПН України. Ін-т пед. освіти і освіти доросл. - К., 2008. - 44 c. - укp.

Розроблено теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутнього вчителя за двома спеціальностями на філологічних факультетах ВНЗ. Проаналізовано базові положення та дефініції дослідження. Виокремлено й охарактеризовано етапи професійної підготовки вчителя-філолога в 1950 - 2007 рр. Розглянуто сучасний стан, тенденції й особливості професійної підготовки майбутнього вчителя-філолога в Україні та за рубежем. Теоретично обгрунтовано концепцію, компетентнісну модель вчителя-філолога, а також модель його професійної підготовки за двома спеціальностями. Визначено критерії та показники управління якістю даної підготовки на філологічних факультетах. Виявлено й обгрунтовано організаційно-методичні умови професійної підготовки майбутнього вчителя за двома спеціальностями, а саме: формування всіх її компонентів і змісту (аксіологічного, праксеологічного та морфологічного) за визначеними принципами; управління якістю на філологічному факультеті згідно з принципами та функціями управління нелінійними системами; проведення маркетингових досліджень ринків освітніх послуг і праці; кредитно-модульне навчання, особистісно зорієнтовані та комунікативні форми, методи та технології самостійної науково-дослідної роботи студентів, неперервна педагогічна практика. Запропоновано навчально-методичний комплекс для керівників структурних підрозділів, викладачів і студентів НЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358170 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Орєхова Л. І. 
Формування оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності майбутніх учителів української мови і літератури : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. І. Орєхова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м.Одеса). - О., 2005. - 21 c. - укp.

Уточнено зміст поняття "професійно-мовленнєва діяльність учителя української мови та літератури". Обгрунтовано сутність, критерії, показники та рівні сформованості оцінного компонента даної діяльності учителя. Розроблено методику формування оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності студентів філологічних факультетів. З'ясовано тенденції та педагогічні умови формування оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності майбутніх учителів української мови та літератури. Розроблено спецпрактикум "Оцінний компонент професійно-мовленнєвої діяльності майбутніх учителів української мови та літератури", який рекомендовано використовувати в навчальному процесі як окрему учбову дисципліну або в курсі "Методики викладання української мови в школі" на філологічних факультетах вищих педагогічних навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-913.37 + Ш.р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336303 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського