Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч632.144$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Будзей С. В. 
Вплив змісту мультфільмів і телепередач на управління процесом формування моральних якостей дитини / С. В. Будзей // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 1. - С. 59-63. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено проблему діагностики впливу електронних ЗМІ на рівень сформованості моральних якостей молодших школярів як складової системи управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.331.1 + Ч632.144

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Невмержицька О. В. 
Розважальні програми центральних каналів телебачення України як чинник морального виховання підлітків : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. В. Невмержицька; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2006. - 20 c. - укp.

Наведено результати дослідження процесу морального виховання підлітків засобами розважальних програм (РП) центральних каналів телебачення України. Виявлено особливості морального виховання на сучасному етапі. Охарактеризовано ціннісний потенціал сучасних РП українського ТБ з метою розробки їх класифікації. Надано рекомендації органам влади та суб'єктам виховання щодо організації морального нагляду над телепередачами, розглянуто питання формування у даної категорії населення моральних цінностей засобами ТБ. Запропоновано методику самозахисту дитини від шкідливої інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч632.144

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343040 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пенчук І. Л. 
Телебачення для дітей в Україні : монографія / І. Л. Пенчук; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2011. - 384 c. - Бібліогр.: 502 назв - укp.

Наведено результати комплексного аналізу становлення та функціонування телебачення для дітей в Україні. Висвітлено інформаційно-емоційний і змістовно-тематичний потенціал дитячої телепродукції. Розкрито тенденції та специфіку телебачення як засобу ефективного виховання й освіти. Проаналізовано сучасні напрями медіаосвіти в контексті соціалізації та професійної адаптації молодого покоління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.144

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745880 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пенчук І. Л. 
Становлення та розвиток дитячого кіно й телебачення в Україні / І. Л. Пенчук // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2011. - Вип. 2. - С. 141-148. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано основні етапи розвитку українського кіно і телебачення для дітей. Надано історіографічний огляд дитячих телепрограм, фільмів, альманахів, створених протягом ХХ - початку ХI ст. Досліджено особливості їх формату, структурно-тематичне наповнення, вплив на аудиторію й окреслено перспективи розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.3(4УКР)6 + Щ378.3(4УКР) + Ч632.144

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Зайцева А. В. 
"Дитяче" телебачення України: еволюція жанрів, форм та змісту : автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01 / А. В. Зайцева; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2013. - 20 c. - укp.

Вперше виконано комплексний аналіз змісту, форм і жанрів програм українського "дитячого" телебачення. Охарактеризовано етапи його розвитку, зокрема простежено еволюцію в радянський час і відзначено особливості розвитку в незалежній Україні. Уточнено ключові поняття проблеми - "дитяча література", "дитячий театр", "дитяче кіно", "дитяче" телебачення, зокрема, зміст, форму, жанри "дитячого" телебачення. Надано основні характеристики розвитку українського "дитячого" телебачення в контексті світового телевізійного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.144

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398688 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пенчук І. Л. 
Телебачення для дітей в Україні: інформаційно-емоційний і змістовно-тематичний потенціал : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.04 / І. Л. Пенчук; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2012. - 40 c. - укp.

Проаналізовано еволюцію екранної дитячої комунікації в Україні, специфіку передумов появи та розвитку дитячого кіно- та телебачення в Україні у період з 1896 до 2011 рр. Узагальнено український практичний досвід створення дитячих програм, визначено основну тематику, тенденції, особливості інформаційно-емоційного впливу, розглянуто перспективи телебачення для дітей. Подано рекомендації щодо створення розвивальної моделі дитячого телебачення на основі вивчення змісту та тематики передач. З'ясовано специфіку сприйняття юними реципієнтами телевізійних матеріалів, особливості взаємодії між телебаченням і глядачем. Охарактеризовано аспекти позитивного та негативного впливу телевізійних передач на розвиток духовності юного покоління, у зв'язку з чим обгрунтовано необхідність вивчення психолого-педагогічних особливостей вікової диференціації дитячої телеаудиторії. Доведено необхідність медіаосвіти для дітей, батьків, вчителів. Сформульовано концептуальні засади редакційної політики каналу дитячого телебачення за умов трансформації суспільних цінностей і уявлень у XXI ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.144

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА391650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Пенчук І. Л. 
Кольоровирішення дитячої програми: особливості впливу на аудиторію / І. Л. Пенчук // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2013. - Вип. 4. - С. 91-95. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено кольорове сприйняття телевізійної продукції дитячою аудиторією. Проаналізовано основні кольорові рішення студійного оформлення, образів ведучих, ігрових елементів дитячих програм та їх вплив на аудиторію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.144

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Загороднюк В. Є. 
Контент дитячого телевізійного каналу "ПЛЮСПЛЮС": функціональне спрямування / В. Є. Загороднюк // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2014. - Вип. 1/2. - С. 82-90. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено контент спеціалізованого дитячого каналу "ПЛЮСПЛЮС", а також результати типологічного аналізу ефірного наповнення каналу за функціональним спрямуванням. Запропоновано поділ контенту за такими типами: розважально-виховний, пізнавально-навчальний, пізнавально-освітний, розважальний. Акцентовано на визначенні дитячої телевізійної програми, окреслено різницю між мультиплікацією і анімацією. У контексті питання про користь перегляду дитячого телебачення згадано комунікаційну технологію "ед'ютейнмент ("Освіта + розвага").


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.144

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Климович І. М. 
Патріотичний контент дитячих телепрограм в Україні / І. М. Климович // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2016. - Вип. 3. - С. 106-109. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Простежено присутність патріотичного контенту дитячих телевізійних програм в Україні. З'ясовано, як вплинули останні події на сході держави на формування дитячих телеефірів, а також відзначено роль суспільного мовлення в патріотичному вихованні дітей та юнацтва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.144

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Пенчук І. Л. 
Соціальна адаптація дітей-ВПО в дитячому телевізійному об'єднанні / І. Л. Пенчук // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2018. - № 2. - С. 50-55. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено проблеми соціальної адаптації підлітків-ВПО у дитячому телевізійному об'єднанні та основні підходи до створення відеопродукту дітьми. Визначено основні етапи процесу відеотворчості в системі додаткової освіти як вагомого елемента соціальної адаптації підлітків. Систематизовано складові, що сприяють командоутворенню, соціальній і психологічній адаптації дітей, які опинились у ситуації різкої зміни проживання, звикання до нового для себе оточення, втечі від бойових дій з метою порятунку свого життя. Проаналізовано основні фактори, які характеризують такі поняття, як медіаосвіта, дитяче телевізійне об'єднання, дитяча телепрограма, рубрикація. Узагальнено та сформульовано переваги, які впливають на розроблення, розвиток і функціонування телевізійних об'єднань, у яких культивуються дружньо-довірливі стосунки, формується базове розуміння медіаграмотності, медіакомпетентності, телережисури, сценарної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.144

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ivanytska B. 
The origin and development of media for children in Ukraine = Зародження та розвиток преси для дітей в Україні / B. Ivanytska, Ju. Kazimova // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2019. - Вип. 3. - С. 53-57. - Бібліогр.: 4 назв. - англ.

На теренах української преси вирізняється понад 70 видів дитячих журналів і газет. Сьогодні вони здатні задовольнити навіть найвибагливіших читачів. Така преса найяскравіше і по-особливому реагує на події, що відбуваються у соціумі, завжди була і залишається одним із основних комунікативних каналів, за допомогою яких до дитини надходить інформація різного змісту та форми. Не є винятком і телепередачі, які з часом згуртувалися у повноцінні телеканали для дітей. Сучасні діти не залишаються байдужими до суспільних подій і очікують відповіді на свої запитання саме від улюблених журналів, газет і телеканалів. Саме вони замінюють дітям книжки, батьків у вільний час, навчають і виховують, тобто з їхньою допомогою дитина формує власний світогляд, побудований на інформації, яку вона поглинає. Тому дуже важливим є дослідження та вивчення актуальних проблем ТБ, журналів і газет, призначених для дитячої аудиторії. Нині преса та телеканали для дітей майоріють картинками та іграми, через що втрачається та послаблюється пізнавальна функція видань, а це нині є важливою темою для дослідження. Мета роботи - дослідити особливості підготовки журналів, газет і телепередач для дітей, окреслити напрями вдосконалення журналістської майстерності для підготовки медіа-продукції та її успішної реалізації, виявити недоліки та запропонувати способи їх виправлення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.4(4УКР)712.4 + Ч632.144 + Ч612.4(4УКР)722.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Penchuk I. 
Children's TV studio in the system of integrated media education = Дитячі телестудії в системі інтегрованих ЗМІ / I. Penchuk // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2020. - № 3. - С. 100-106. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Мета роботи - розглянути досвід роботи медіаосвітньої роботи з дітьми в Україні; класифікувати моделі організації масової медіаосвіти дітей, зокрема дитячого телебачення, обгрунтувати необхідність систематизації засобів масової інформації як інституту формування медіакомпетентності дитячої аудиторії. Для вирішення поставлених завдань використано метод типології, за допомогою якого виявлено подібне та відмінне між формами та типами дитячих засобів масової інформації; аналізу, синтезу, узагальнення - для обгрунтування висновків щодо стуації з дитячими ЗМІ; когнітивного аналізу - для окреслення перспектив дитячих медіа. Діяльність у дитячій телевізійній студії не лише дає реальні можливості кожному спробувати себе в ролі журналіста, ведучого, оператора, а й збагачує життєвий досвід, який є основою для вступу в суспільство, для оволодіння соціальною культурою, а також вимог навколишнє середовище. Рівень якості дитячої телевізійної студії в системі інтегрованої медіаосвіти в першу чергу залежить від рівня медіакомпетентності дорослих, які навчають дітей. На відміну від навчальних закладів, засоби масової інформації мають дуже корисну якість, таку як здатність охопити велику та розсіяну аудиторію. Однак як інститут освіти журналістика в даний час не має необхідних якостей. Відсутня регулярність і забезпечення поступового розвитку знань аудиторією. Тобто власний потенціал засобів масової інформації, необхідний для проведення широкої медіаосвітньої роботи, ще не повною мірою використовується у розвитку медіакомпетентності дитячої аудиторії. У роботі розглянуто досвід медіаосвіти для дітей в Україні. Автор класифікує моделі масової медіаосвіти дітей, обгрунтовуючи потребу систематичних засобів масової інформації як інституту медіакомпетентності дитячої аудиторії. Результати дослідження можуть стати у нагоді як працівникам телеканалів, так і викладачам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.144

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244:Соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського