Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч511.153.17$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Вовк В. М. 
Преемственность образования и физического воспитания в средней и высшей школе / В. М. Вовк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 15. - С. 81-93. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Розглянуто системний підхід до освіти та фізичного виховання у середній і вищій школі, що дозволяє реалізувати теоретичну модель спадкоємності, наповнити її структуру (етапи, стадії, фази) конкретним змістом, який сприяє практичному втіленню теоретичних ідей.

Рассмотрен системный подход к образованию и физическому воспитанию в средней и высшей школе, позволяющий реализовать теоретическую модель преемственности, наполнить её структуру (этапы, стадии, фазы) конкретным содержанием, которое способствует практическому воплощению теоретических идей.

The system approach, considered in clause, to education and physical education on the average and higher school allows to realize theoretical model of continuity, to fill its structure (stages, stage, phase) with the concrete contents, which lead up theoretical ideas to the practical recommendations.


Ключ. слова: преемственность, образование, физическое воспитание, субъект, объект, противоречие, этап, стадия, фаза, адаптация
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.17 + Ч511.153.18 + Ч51р2 + Ч51р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коломійцева О. Е. 
Оптимізація професійно-прикладної фізичної підготовки студентів середніх гуманітарних навчальних закладів : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання та спорту: 24.00.02 / О. Е. Коломійцева; Харк. держ. акад. фіз. культури. - Х., 2006. - 18 c. - укp.

Розроблено та рекомендовано до впровадження систему професійно-прикладної фізичної підготовки студентів середніх гуманітарних навчальних закладів з урахуванням майбутньої професійної діяльності. Вперше визначено вплив фізичних вправ професійно-прикладного характеру на стан біоелектричної активності скелетних м'язів, що беруть участь у формуванні робочих рухів. Створено професіограми вчителя початкових класів. Проаналізовано зміни рівня уваги студенток педагогічного коледжу протягом робочого дня, визначено рівень їх фізичної підготовленості та сформованості окремих психофізіологічних якостей. Визначено фактори, що супроводжують професійну діяльність вчителя протягом робочого дня.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347068 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кузьменко В. 
Особистісно-орієнтований підхід до фізичного виховання студентів як засіб розвитку їхньої громадянської активності / В. Кузьменко, С. Моїсеєв // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2. - С. 251-258. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано особливості особистісно-орієнтованого підходу як засобу розвитку громадянської активності студентів у процесі фізичного виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.17/18

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кострікова К. 
Ефективність упровадження програми олімпійської освіти у формуванні поведінкових рис учнів початкової школи / К. Кострікова, О. Кольцова, В. Коваль, І. Глухов // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2020. - № 3. - С. 23-31. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Висвітлено актуальність проблеми формування культури здоров'я та здорового способу життя учнів початкової школи закладів середньої освіти (ЗСО). За рахунок процесу інтеграції програми олімпійської освіти (ОО) в ЗСО будуватиметься за допомогою крос-курікулярної технології, яка передбачає, що кожен урок - це окремий блок, який має чітко визначену структуру. Діяльність учителя зводитиметься не до ретрансляції знань, а до створення компетентнісного освітнього середовища для пошуку та відкриттів. Розглянуто програму ОО, яка є передумовою для того, щоб молодь долучилася до спорту, спричинивши зростання здорового способу життя, позитивного впливу на формування цінностей та особистість. Із метою виявлення ефективності програми з використанням олімпійських цінностей у процесі роботи з учнями ЗСО м. Херсон проведено комплексну діагностику сформованості поведінкових рис цінностей дітей за допомогою методики "Олімпійський опитувальник" Р. Телама, метод семантичного диференціалу В. Ф. Петренко. Важливою особливістю інтеграції олімпійських цінностей в освітній процес школярів є заохочення чіткого та послідовного послання на те, наскільки спорт є важливою частиною культури, що має величезний виховний вплив. Доведено, що з упровадженням у заклади середньої освіти програми олімпійської освіти діти та молодь розуміють, що довговічність, яка зумовлена спортом, висвітлює інші цілі життя та допомагає знайти свій власний шлях у суспільстві. Олімпійський спорт, ОО, концепція спортивних занять і виховання особистості в культурі олімпійських цінностей підкреслюють значення загальних людських цінностей. Глобальний орієнтир в ОО - виховання молодої людини з осмисленням гуманістичних ідеалів, здорового способу життя, позитивного мислення, цінності олімпізму та віри в майбутнє.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.4 + Ч511.153.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мамешина М. 
Зміна показників розвитку гнучкості учнів 13 - 15 років під впливом диференційованого навчання / М. Мамешина // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2020. - № 1. - С. 35-40. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.485.45 + Ч511.153.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Войтович І. 
Особливості організації секційних занять із фізичної культури в школі / І. Войтович, В. Войтович, В. Петрович // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2021. - № 1. - С. 19-25. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Основним завдання предмету "Фізична культура" в школі є гармонійний фізичний розвиток дітейта формування в них звички здорового способу життя. Виконання цього завдання вимагає від учителів уміння сформувати в учнів інтерес до фізичної активності, розуміння її важливості у власному житті. Цього можна досягти шляхом використання індивідуального підходу та врахування вподобань учнів під час позаурочних секційних занять, які є безкоштовними та не передбачають зміни місця навчання. Мета роботи - визначення й обгрунтування головних аспектів організації секційних занять із фізичної культури. Методи - аналіз і синтез наукових літературних джерел, педагогічне спостереження, узагальнення експериментальних досліджень науковців і систематизація отриманих результатів, метод теоретичного моделювання. Позакласна робота з фізичної культури вимагає значної гнучкості та мобільності форм, методів і засобів організації навчання. Вони повинні підбиратись із врахуванням інтересу та можливостей учнів і містити "вільний" час на опанування чогось нового, активного відпочинку чи вдосконалення окремих напрямів у фізичній підготовленості. На заохочення учня до цих занять можуть впливати як усвідомлені, так і неусвідомлені фізіологічні потреби, також не можна виключати зовнішніх факторів (загальносуспільні цінності, вплив друзів, батьків тощо). Важливим завданням секційної роботи є розвиток морально-вольових якостей школярів (цілеспрямованість, рішучість, сміливість, наполегливість, взаємодопомога, довіра тощо). Крім того, позаурочні заняття потрібно розглядати як засіб психологічного розвантаження, переключення уваги з буденних справ на улюблену фізичну активність, яка повинна здійснюватися якнайбільше на відкритому повітрі під керівництвом кваліфікованого педагога. Визначено основні фактори планування та організації різних видів секційних занять; розроблено схему їх взаємодії, що формується навколо особистості учня, з урахуванням його життєвої мети та мотивації, адекватному та оптимальному підборі методів і засобів фізичного виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.17 + Ч515/517.4(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Турчик І. 
Шкільний спорт як засіб формування цінностей учнівської молоді США: теорія і практика : монографія / І. Турчик; Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. - Дрогобич : Трек ЛТД, 2020. - 401 c. - Бібліогр.: с. 343-401 - укp.

Розглянуто теоретичні та організаційно-методичні основи формування ціннісних орієнтацій особистості засобами фізичної культури у світовому контексті, висвітлено історичні аспекти розвитку спорту та системи фізкультурної освіти у США (кінець XIX - початок XXI ст.). Висвітлено організаційно-методичні засади формування цінностей засобами спорту в учнів США, формування цінностей в учнівської молоді США засобами спорту. Охарактеризовано спорт як цінність: кросс-культурне порівняння уявленнь в Україні і США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.17 + Ч514(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ващук Л. 
Особливості фізичної підготовленості старшокласниць як передумова побудови фітнес-програм силового спрямування / Л. Ващук, Н. Деделюк, Н. Захожа, С. Савчук, О. Іщук, В. Захожий // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2021. - № 2. - С. 62-68. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.17 + Ч516.522.152.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Круцевич Т. 
Особливості та адекватність самооцінки фізичного розвитку юнаків міської та сільської місцевості / Т. Круцевич, О. Марченко // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2021. - № 2. - С. 69-78. - Бібліогр.: 39 назв. - укp.

Вивчення самооцінки фізичного розвитку має важливе значення для формування особистості школярів, які проживають у міській та сільській місцевостях і мають суттєві відмінності в характері, особистих потребах, прагненнях, інтересах та здібностях. Завдання роботи - зробити порівняльний аналіз і визначити загальний рівень самооцінки фізичного розвитку юнаків старших класів, які проживаютьу міській та сільській місцевостях. У досліджені взяли участь 60 юнаків міських і сільських закладів загальної середньої освіти. Для виконання завдань нашого дослідження використано такі методики: аналіз літературних джерел, тест-опитувальник "Самоопис фізичного розвитку", методи математичної статистики. Дослідження самооцінки фізичного розвитку юнаків старших класів, які навчаються в міських та сільських ЗЗСО, показують їх певні розбіжності. Для міських школярів характерний вищий рівень самооцінки фізичного розвитку. Найбільш істотні відмінності між міськими й сільськими підлітками спостерігаємо в самооцінці за шкалою "глобальне фізичне Я", "сила", "витривалість" та "здоров'я". Порівнюючи результати самопису фізичного розвитку з результатами тестування рівня фізичної підготовленості юнаків, можемо констатувати, що в школярів, які проживають у сільській місцевості, самооцінка фізичного розвитку є більш адекватною до власних фізичних здібностей, порівняно з міськими підлітками. Висновки: вивчення відмінностей самооцінки фізичного розвитку та стану здоров'я учнів сільських і міських ЗЗСО дасть змогу скорегувати навчальні програми з фізичного виховання й сформувати певну стратегію оптимізації рухової активності школярів, які навчаються в сільській та міській місцевості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.6 + Ч511.153.17в2:ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ткач Ю. А. 
Ефективність застосування варіативного модуля спортивної боротьби у фізичному вихованні учнів старшого шкільного віку : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Ю. А. Ткач; Львівський державний університет фізичної культури імені Івана Боберського. - Львів, 2021. - 20 c. - укp.

Представлено зміст фізичного виховання учнів старших класів закладів загальної середньої освіти. Визначено ефективність застосування варіативного модуля спортивної боротьби в фізичному вихованні учнів старших класів. Подано теоретичний аналіз та узагальнення наукової інформації, опитування, аналіз документальних матеріалів, педагогічне спостереження та тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Обґрунтовано структуру та зміст варіативного модуля "Спортивна боротьба" для використання в урочних формах фізичного виховання учнів старших класів закладів загальної середньої освіти. З’ясовано ефективність використання засобів боротьби у фізичному вихованні учнів (хлопців та дівчат) 10 та 11 класів закладів загальної середньої освіти; удосконалено дані про фізичну підготовленість учнів старших класів закладів загальної середньої освіти; номенклатуру варіативних модулів для забезпечення розв’язання базових завдань фізичного виховання в закладах загальної середньої освіти; набули подальшого розвитку наукові дані про ставлення вчителів із фізичної культури до структури та змісту фізичного виховання в закладах загальної середньої освіти; дані про особливості реалізації фізичного виховання в закладах загальної середньої освіти під час роботи з учнями старших класів. Розроблено й апробації структури та змісту варіативного модуля "Спортивна боротьба", що відповідає основним завданням та принципу варіативності фізичного виховання учнів старших класів закладів загальної середньої освіти; вивчено ставлення викладачів фізичної культури до структури та змісту фізичного виховання в закладах загальної середньої освіти; встановлено дані рухової підготовленості учнів 10 – 11 класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.17 + Ч517.151.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Надтока О. О. 
Підготовка майбутніх тренерів-викладачів до виховної роботи у дитячо-юнацьких спортивних школах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. О. Надтока; Класичний приватний університет. - Запоріжжя, 2018. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему підготовки майбутніх тренерів-викладачів до виховної роботи у дитячо-юнацьких спортивних школах. Готовність майбутніх тренерів-викладачів до виховної роботи в ДЮСШ подано як структурну модель, що репрезентує зміст особистісного, когнітивного та діяльнісного компонентів професійної якості спортивного педагога. Розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено модель підготовки майбутніх тренерів-викладачів до виховної роботи в ДЮСШ, відповідно до якої ця підготовка представлена інтегративною єдністю мети, завдань, педагогічних умов, дидактично взаємопов’язаних підготовчого, ціннісного, когнітивного, діяльнісного, та контрольного етапів, а також очікуваного результату. Розроблено педагогічні умови відповідного педагогічного процесу, зокрема збагачення змісту обраних дисциплін авторськими інноваційними модулями, що забезпечують когнітивну основу готовності майбутніх тренерів-викладачів до виховної роботи; формування уявлень про можливі результати й методи виховної роботи тренера-викладача під час реалізації авторських модулів навчальних дисциплін в аудиторній та самостійній роботі; втілення накопиченого когнітивного й ціннісного потенціалу аудиторної та самостійної роботи під час квазіпрофесійної діяльності на рефлексивній основі; утвердження суб’єктної позиції студентів через засвоєння ролі педагога-дослідника під час аудиторної роботи та педагогічної практики; реалізація системи оцінювання рівня готовності майбутніх тренерів-викладачів до виховної роботи в ДЮСШ з використанням авторського діагностичного інструментарію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30 + Ч511.153.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА439555 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Галандзовський С. М. 
Удосконалення професійно-прикладної фізичної підготовки студентів транспортних коледжів : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / С. М. Галандзовський; Львівський державний університет фізичної культури. - Львів, 2019. - 19 c. - укp.

Уперше науково обґрунтовано та розроблено програму професійно-прикладної фізичної підготовки студентів транспортного коледжу, в якій використано бігові навантаження в аеробному і змішаному режимах енергозабезпечення. Уперше визначено професійно важливі фізичні якості, які є основою професійно-прикладної фізичної підготовленості студентів транспортного коледжу. Розроблено програму занять професійно-прикладної фізичної підготовки студентів транспортного коледжу, особливістю якої є комплексне застосування бігових навантажень в аеробному й змішаному режимах енергозабезпечення і методики «ендогенно-гіпоксичного дихання». Запропонована програма може бути використана у навчальному процесі підготовки студентів виробничих спеціальностей першого та другого років навчання для підвищення рівня фізичної та функціональної підготовленості. Матеріали дослідження використано на факультеті фізичного виховання і спорту Вінницького державного педагогічного університету імені М. Коцюбинського на кафедрі фізичного виховання під час викладання дисципліни «Фізичне виховання» та на кафедрі медико-біологічних основ фізичного виховання і фізичної реабілітації у процесі викладання таких дисциплін, як «Спортивна медицина», «Діагностика і моніторинг стану здоров’я», що засвідчено відповідними актами впровадження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА441140 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського