Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (55)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.350$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ткачев С. И. 
Нравственная и политическая культура как ценности воспитания : Учеб. пособие для студ. ф-тов "Соц. менеджмент" / С. И. Ткачев, Н. А. Ткачева; Харьк. гуманит. ин-т "Нар. укр. акад.". - Х., 1999. - 83 c. - Библиогр.: 131 назв. - рус.

Розглянуто питання моральної та політичної культури особистості, формування моральної та політичної культури студентів, культури педагога і соціального працівника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Радул В. В. 
Соціально-педагогічна зрілість : Спец. курс: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. В. Радул. - Кіровоград : "Імекс ЛТД", 2002. - 243 c. - Бібліогр.: с. 232-241. - укp.

Розкрито психолого-педагогічний зміст соціальної зрілості особистості вчителя. Висвітлено методологічні особливості дослідження соціальної зрілості особистості вчителя. Проаналізовано педагогічну культуру як фактор розвитку соціальної зрілості особистості вчителя, наголошено на необхідності педагогічної атестації для інтенсифікації та підвищення рівня соціальної зрілості особистості вчителя. Акцентовано увагу на соціальній зрілості мікросередовища життєдіяльності вчителя та учнів, а також залежності соціальної зрілості вчителя й учня.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.0 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА618421 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Монарьов Р. Г. 
Вивчення соціально-професійної активності : навч. посіб. / Р. Г. Монарьов. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2008. - 71 c. - Бібліогр.: 74 назв. - укp.

Проведено теоретичний аналіз особливостей соціально-професійної активності особистості вчителя. Визначено соціально-професійне середовище як умову розвитку даної активності на основі міжособистісного спілкування та в процесі психолого-педагогічної підготовки.

Проведен теоретический анализ особенностей социально-профессиональной активности личности учителя. Определена социально-профессиональная среда как условие развития данной активности на основе межличностного общения и в процессе психолого-педагогической подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203я73 + Ч489.511.350.0я73 + Ю936.1-78я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Самохіна Н. М. 
Громадянська соціалізація майбутніх учителів засобами мистецтвознавчого краєзнавства : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / Н. М. Самохіна; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2005. - 20 c. - укp.

Досліджено проблеми громадянської соціалізації майбутніх учителів засобами мистецтвознавчого краєзнавства. Розкрито сутність та зміст громадянської соціалізації майбутніх учителів, обгрунтовано значимість мистецтвознавчого краєзнавства в даному процесі. Досліджено генезис уявлень науковців різних часів і народів щодо особливостей громадянської соціалізації майбутніх фахівців у контексті використання засобів мистецтвознавчого краєзнавства. Виявлено традиційні та інноваційні форми та методи навчання та виховання, які є способом реалізації визначених педагогічних умов. Розроблено деякі рекомендації щодо використання мистецтвознавчого краєзнавства в процесі громадянської соціалізації майбутніх фахівців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339707 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ковальчук В. Ю. 
Модернізація професійної та світоглядно-методологічної підготовки сучасного вчителя : Автореф. дис... д-ра пед. наук / В. Ю. Ковальчук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 35 c. - укp.

Наведено модернізаційний аналіз процесу професійної та світоглядно-методологічної підготовки сучасного вчителя на основі вимог до фахівця в сучасному постіндустріальному, інформаційному суспільстві, що адекватно реагує на виклики сучасної глобалізації. Відзначено, що повільна трансформація системи підготовки вчителя в Україні загальмовує процеси реформи шкільної та вузівської освіти та негативно позначається на темпах перебудови всіх життєвих сфер в Україні. Розглянуто модернізаційну парадигму реформи педагогічної освіти, яка "переключила" усвідомлення мети і темпів даної реформи на іншу систему світобачення в контексті нової світоглядно-методологічної ситуації, в якій перебувають сучасні природничі, суспільні та гуманітарні науки на зламі епох у перехідну добу та суспільна практика. Наведено сучасне трактування модернізації педагогічної освіти як системи підготовки і перепідготовки кадрів, процесу цілеспрямованого удосконалення, покращення всіх технологій освітньо-педагогічного і виховного процесу. Відзначено, що заперечення "старих" теорій навчання і виховання має бути діалектичним, щоб використати найкращий досвід минулих епох до сучасних навчальних і виховних технологій, що базуються на цінностях "людиновимірювальності" суспільної свідомості і буття. Доведено, що поступ у реформуванні професійної та світоглядно-методологічної підготовки сучасного вчителя становить не простий лінійно-поступальний процес, а є складним на основі реальних внутрішніх та глобальних соціально-економічних, політичних та культурологічних процесів, які визначають перебіг подій у цивілізації ХХІ ст., зокрема в світовому освітньому просторі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.350

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Радул В. В. 
Становлення соціальної зрілості молодого вчителя (теорія та практика) : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / В. В. Радул; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 1998. - 36 c. - укp. - рус.

Дисертація містить дослідження теоретичних та експериментальних закономірностей впливу різноманітних видів діяльності на становлення соціальної зрілості молодого вчителя. Доведено, що інтенсивність професійного й особистісного зростання молодого вчителя залежить від інтенсивності становлення його соціальної зрілості. Здійснено розробку особливостей становлення соціальної зрілості молодого вчителя, експериментально перевірено педагогічно суттєві положення про особливості становлення особистості педагога в системі його безперервної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.0 + Ч30В2:Ю9 + Ю959.0-990

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301668 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гамрецька Г. С. 
Становлення історіософського світобачення майбутнього педагога : Автореф. дис... канд. філософ. наук : 09.00.10 / Г. С. Гамрецька; АПН України. Ін-т вищ. освіти. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Аргументовано положення, що історіософська складова як елемент світоглядної підготовки передбачає процес освоєння та осягнення майбутніми вчителями тенденцій розвитку історичної дійсності, формування соціальної самоідентичності, залучення їх до системи цінностей, норм і відносин суспільства, формування певних соціальних якостей як компонент професійного потенціалу педагогів. Досліджено суть світоглядної підготовки майбутнього педагога на різних етапах розвитку українського суспільства (періоду Визвольних змагань 1917 - 1920 рр., торжества марксизму-ленінізму 1920 - 1990 рр. та періоду системної трансформації суспільства - з 1991 р.), установлено її детермінованість соціально-політичним контекстом та панівною державною ідеологією. На підставі аналізу емпіричного матеріалу виявлено факт панування у вищій педагогічній школі гностичного підходу до підготовки фахівця та обгрунтовано важливість переходу до рефлексивно-креативного компетентнісного знання, яке має забезпечувати становлення вчителя як суб'єкта цілісної педагогічної діяльності. Визначено зміст історіософської підготовки майбутнього педагога за умови сучасних докорінних соціокультурних трансформацій, науково обгрунтовано її гностичну, аксіологічну та праксіологічну складові, єдність яких сприяє узгодженню суперечностей формування наукобіжного та наукоцентричного різновидів філософського історичного світогляду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0 в01 + Ч489.511.350

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334881 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Костенко Р. В. 
Формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки : автореф. дис... канд. пед. наук / Р. В. Костенко; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2007. - 21 c. - укp.

Розкрито суть формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки. Визначено критерії (інтелектуальний, емоційно-вольовий, мотиваційний, поведінковий) та рівні (високий, достатній, середній, низький) сформованості соціальних цінностей майбутніх учителів історії. Розроблено комплексну діагностичну методику рівнів сформованості соціальних цінностей, а також методику їх формування у майбутніх учителів історії. Виявлено педагогічні умови даного формування, що сприяють цілеспрямованому й ефективному управлінню цим процесом. Доведено педагогічну доцільність формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки. Обгрунтовано й експериментально перевірено виховні можливості навчального матеріалу з історичних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ч489.511.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мірошниченко О. А. 
Формування соціально значущих якостей майбутнього вчителя : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О. А. Мірошниченко; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2008. - 20 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування соціально значущих якостей вчителя, проаналізовано даний процес в історико-педагогічному та соціально-психологічному аспектах. Створено структурну модель формування даних якостей вчителя, яка складається з цільового, організаційно-змістового, реалізаційного та оцінно-результативного блоків. Розроблено педагогічну технологію формування зазначених якостей вчителя, визначено ефективність даної моделі та технології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Радул В. В. 
Соціальна активність у структурі соціальної зрілості (теоретико-методологічний аспект) : монографія / В. В. Радул; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2011. - 256 c. - Бібліогр.: 323 назв - укp.

Розглянуто сутність категорії "соціальна зрілість" у наукових джерелах. Обгрунтовано зміст і структуру категорії "соціально-професійна активність особистості майбутнього вчителя". В контексті дослідження соціально-професійного розвитку особистості розкрито особливості формування соціально-професійної активності майбутнього вчителя. Соціально-професійну активність майбутнього вчителя розглянуто як критерій його соціально-професійної зрілості. Визначено педагогічні умови формування соціально-професійної активності особистості майбутнього вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.0 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА744067 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Усик О. Ф. 
Формування соціокультурної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі вивчення гуманітарних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. Ф. Усик; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2010. - 20 c. - укp.

Визначено структуру соціокультурної компетентності студентів філологічних спеціальностей з трьох компонентів і відповідних компетенцій. Розроблено рівні, критерії та показники сформованості соціокультурної компетентності, а також комплекс способів, засобів і прийомів її формування. Наведено комплекс загальнопедагогічних умов, які впливають на успішність процесу формування соціокультурної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі вивчення гуманітарних дисциплін, експериментально перевірено їх ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ганжа О. 
Критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя / О. Ганжа // Рідна шк.. - 2011. - № 6. - С. 65-69. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Обгрунтовано соціально-професійну зрілість майбутнього вчителя як системну якість розвитку особистості, складовими якої є соціальна активність і соціальне самовизначення. Проаналізовано самовизначення особистості педагога в контексті впливу на його розвиток різноманітних соціальних факторів, сукупність яких утворює умовний простір, в якому має можливість ефективно реалізуватися самовизначення, ознакою якого є його самостійність. Зауважено, що критерій розвитку рівня соціальної зрілості особистості, як соціальна відповідальність, є складним утворенням, що має інтегративний характер і тісно пов'язаний з усіма іншими якостями особистості: емоційно-вольовими та інтелектуальними аспектами її діяльності. Зазначено, що виокремленні критерії - це експериментально встановлені інтервали значень індексів активності, відповідальності та самовизначення.

Обоснована социально-профессиональная зрелость учителя как системное качество развития личности, составляющими которой являются социальная активность и социальное самоопределение. Проанализировано самоопределение личности педагога в контексте влияния на его развитие различных социальных факторов, совокупность которых образует условное пространство, в котором есть возможность эффективно реализоваться самоопределению, признаком которого является его самостоятельность. Отмечено, что критерий развития уровня социальной зрелости личности, как социальная ответственность, является сложным образованием, которое имеет интегративный характер и тесно связан со всеми другими качествами личности: эмоционально-волевыми и интеллектуальными аспектами ее деятельности. Указано, что выделенные критерии - это экспериментально установленные интервалы значений индексов активности, ответственности и самоопределения.

Grounded social and professional maturity as a teacher's quality system of personal development, components of which is a social activity and social self-determination. Of identity of the teacher are analyzed in terms of impact on his development of various social factors, which together form a conditioned space, which has the ability to effectively achieved self-determination, which is a sign of his independence. It is noticed that the criterion of the level of social maturity of personality, such as social responsibility is a complex entity that has an integrative nature and is closely linked with all the other qualities of personality: emotional, volitional and intellectual aspects of its activities. Indicated that the allocation criteria - this is experimentally determined values of the indices of activity intervals, responsibility and self-determination.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.0 + Ч489.511.351.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Горохівська Т. 
Педагогічне проектування моделі формування світоглядної культури майбутніх вчителів історії / Т. Горохівська // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2008. - № 1. - С. 95-101. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено деякі аспекти експериментального дослідження ефективності авторської педагогічної моделі формування світоглядної культури майбутніх вчителів історії в процесі їх професійної підготовки. Розглянуто особливості системного проектування викладачем моделі педагогічного впливу та охарактеризовано її структурні компоненти: цільовий, змістовний, технологічний, контрольно-оцінюючий. Розкрито зміст етапів організації навчальної діяльності у процесі педагогічного проектування світоглядного розвитку особистості.

Освещены некоторые аспекты экспериментального исследования эффективности авторской педагогической модели формирования мировоззренческой культуры будущих учителей истории в процессе их профессиональной подготовки. Рассмотрены особенности системного проектирования преподавателем модели педагогического влияния и охарактеризованы ее структурные компоненты: целевой, содержательный, технологический, контрольно-оценивающий. Раскрыто содержание этапов организации учебной деятельности в процессе педагогического проектирования мировоззренческого развития личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350 + Т.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Колбіна Л. А. 
Феноменологія соціально-ціннісних орієнтацій у професійній діяльності педагогів / Л. А. Колбіна // Наука і освіта. - 2006. - № 3/4. - С. 101-104. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано проблему феноменології відносно соціально-ціннісних орієнтацій у професійній діяльності педагогів. Наведено дані діагностування для виявлення у майбутніх педагогів рівня володіння понятійним апаратом щодо проблеми дослідження.

Проанализирована проблема феноменологии относительно социально-ценностных ориентаций в профессиональной деятельности педагогов. Приведены данные диагностирования для выявления у будущих педагогов уровня владения понятийным аппаратом по проблеме исследования.

The article deals with the problem of phenomenology concerning social - valuable orientations in professional work of teachers. The given diagnosings for revealing at the future teachers of a level of possession by the conceptual device concerning a problem of research are resulted.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91-72 + Ч489.511.350

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Усик О. 
Формування соціокультурної компетентності майбутніх педагогів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін / О. Усик // Нова пед. думка. - 2009. - № 4. - С. 58-60. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено проблему формування соціокультурної компетентності (СКК) у майбутніх учителів-студентів ВНЗ у процесі вивчення гуманітарних дисциплін (ГД). Обгрунтовано необхідність у розробці технології конструювання таких навчальних програм, які б налаштовували на постановку конкретної мети та визначали критерії її досягнення під час планування та реалізації змісту ГД. Зазначено, що під час дослідження СКК, потрібно мати на увазі конкретні експериментальні результати, які потребують інтерпретації та трансляції на базі моделювання. Акцентовано увагу на тому, що варіативність освітніх послуг та сформованість соціокультурної компетентності на досвіді майбутніх учителів дає змогу підвищити вмотивованість студентів, посилити роль індивідуалізації, самостійності й самовдосконалення у процесі навчання. Виділено соціально-державницький та практично-технологічний компоненти СКК, які потребують певного контролю, що вимагає прийняття педагогічних та методологічних рішень.

Исследована проблема формирования социокультурной компетентности (СКК) у будущих учителей-студентов вузов в процессе изучения гуманитарных дисциплин (ГД). Обоснована необходимость разработки технологии конструирования таких учебных программ, которые бы настраивали на постановку конкретных целей и определяли критерии ее достижения во время планирования и реализации содержания ГД. Отмечено, что исследуя СКК, нужно иметь в виду конкретные экспериментальные результаты, которые требуют интерпретации и трансляции на основе моделирования. Акцентировано внимание на том, что вариативность образовательных услуг и сформированность социокультурной компетентности на опыте будущих учителей позволяет повысить мотивацию студентов, усилить роль индивидуализации, самостоятельности и самосовершенствования в процессе обучения. Выделены социально-государственный и практико-технологический компоненты СКК, которые нуждаются в определенном контроле, требуют принятия педагогических и методологических решений.

The article deals with some problems of value orientations in studentsТ life. The analysis of value orientation if students live in higher educational establishments of economy and pedagogy is provided.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.0 + С. р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Леонова О. В. 
Формирование социокультурных компетенций будущих инженеров-педагогов / О. В. Леонова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 37. - С. 335-339. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрена проблема формирования социокультурных компетенций студентов инженерно-педагогических ВУЗ при изучении иностранных языков. Проанализирована необходимость овладения такими компетенциями, их структуру и способы решения проблемы. Предложено введение в учебный процесс дополнительных текстов социокультурной направленности.

Розглянуто проблему формування соціокультурних компетенцій студентів інженерно-педагогічних ВНЗ у процесі вивчення іноземних мов. Проаналізовано необхідність оволодіння такими компетенціями, їх структуру та способи вирішення проблеми. Запропоновано введення в навчальний процес додаткових текстів соціокультурного направлення.

The paper deals with the problem of forming students’ social and cultural competence while learning foreign languages at engineering pedagogical institutions. The paper analyses the necessity of mastering such competences, their structure and methods to solve the problem. The paper proposes introduction of additional texts of social and cultural contents to curriculum.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.0 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кобрій О. 
Історичні передумови формування християнського світогляду особистості у змісті педагогічної підготовки вчителя / О. Кобрій // Молодь і ринок. - 2011. - № 7. - С. 103-107. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито факти висвітлення передовою педагогічною думкою особливостей формування християнського світогляду особистості у змісті педагогічної підготовки вчителя протягом II половини XX - на початку XXI ст., що насамперед означало перехід до традиційно-християнської системи цінностей та історичні передумови цього процесу. Обгрунтовано сутність пріоритету моралі в організації виховної роботи студентів та історичні тенденції усвідомлення необхідності визнання абсолютності моральних цінностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.4 + Э37-110.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Цина А. 
Педагогічні технології підвищення рівня мотивації соціальної безпеки особистості у професійній підготовці майбутнього вчителя / А. Цина // Молодь і ринок. - 2012. - № 9. - С. 35-41. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розкрито рушійні сили особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутнього вчителя на підставі визначення доцільних принципів і підходів в існуючих структурних концепціях мотивації особистості, що обумовлює теоретичне значення розробки педагогічних технологій підвищення рівня мотивації соціальної безпеки особистості у професійній підготовці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Сівак Н. А. 
Соціальна компетентність у контексті соціаліізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів / Н. А. Сівак // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 161-164. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розкрито сутність соціальної компетентності як результат соціалізації майбутнього вчителя. Виокремлено у структурі соціальної компетентності студента такі складові: когнітивна, мотиваційна, поведінкова, соціально-особистісна. Наведено думку про певне ототожнення соціальної та життєвої компетентності або ідентифікацію соціальної компетентності з соціальною зрілістю. Досліджено соціальну зрілість як наслідок соціальної активності, як баланс між адаптацією людини в суспільстві й відособлення в ньому. Враховано, що проблема соціалізації студентської молоді вищих педагогічних навчальних закладів стає пріоритетною в освіті.

Раскрыта сущность социальной компетентности как результат социализации будущего учителя. Выделены в структуре социальной компетентности студента следующие составляющие: когнитивная, мотивационная, поведенческая, социально-личностная. Приведено мнение об определенном отождествлении социальной и жизненной компетентности или идентификации социальной компетентности с социальной зрелостью. Исследована социальная зрелость как следствие социальной активности, как баланс между адаптацией человека в обществе и обособление в нем. Учтено, что проблема социализации студенческой молодежи высших педагогических учебных заведений становится приоритетной в образовании.

Disclosed the nature of social competence as a result of the socialization of the future teacher. Allocated in the structure of the social competence of the student, the following components: cognitive, motivational, behavioral, social and personal. Powered opinion about a specific social identification and identification of vital competence or social competence with social maturity. Studied social maturity as a result of social activity, as a balance between adaptation in society and their separation in it. Considered that the problem of socialization of students of higher educational institutions is becoming a priority in education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Власенко О. М. 
Проблема формування моральних цінностей особистості у майбутніх учителів у вищих педагогічних закладах / О. М. Власенко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 22. - С. 88-91. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано зарубіжні та вітчизняні теорії формування особистості, досліджено проблему формування моральних цінностей у майбутніх учителів у вищих педагогічних закладах.

Проанализированы зарубежные и отечественные теории формирования личности, исследована проблема формирования моральных ценностей у будущих учителей.

In the article the author studies foreign and Ukrainian theories of personality formation process in the experience of high school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського