Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.284$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Гараєв О. О. 
Тест на педагогічну профпридатність / О. О. Гараєв, В. В. Шпалінський // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія. - 2005. - Вип. 2. - С. 206-215. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано схильності та здібності до педагогічної діяльності (ПД), що є актуальним для професійного відбору індивідів, орієнтованих на ПД. Наведено операційний склад параметрів для експериментальної діагностики педагогічних схильностей і здібностей. Запропоновано методику анкетування з метою аналізу та діагностики педагогічної придатності.


Ключ. слова: тест, педагогіка, профпридатність, властивості особистості, педагогічна спрямованість
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19с + Ч489.511.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шиян Н. І. 
Технологія модульно-рейтингового навчання у вищій педагогічній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. І. Шиян; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 1999. - 18 c. - укp. - рус.

У дисертаційному дослідженні визначені поняття, сутність та структура технології модульно-рейтингового навчання у вищому закладі педагогічної освіти, теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено авторську варіативну модель дидактичної технології, розкрита її стимулююча й розвиваюча функції та орієнтація на професійну компетентність майбутніх спеціалістів. Доведено, що ефективними умовами реалізації технології модульно-рейтингового навчання є: досягнення відповідності змісту і методики навчання у вищому закладі педагогічної освіти; гармонізація самостійної індивідуальної, групової та фронтальної роботи студентів; гуманізація взаємодії викладачів і студентів у процесі модульно-рейтингового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304866 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мордоус І. О. 
Модульно-рейтингова система підготовки фахівців до навчання іноземної мови дітей дошкільного віку : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І. О. Мордоус; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 21 c. - укp.

Розкрито особливості підвищення якості професійної підготовки фахівців дошкільної освіти до навчання дітей іноземної мови за сучасних умов реалізації технологічного підходу. Розроблено модель функціональної структури підготовки фахівців даної спеціалізації та концептуальні основи її реалізації: визначено основні напрями організації навчальної діяльності студентів, охарактеризовано комплекс компонентів готовності фахівця зазначеного профілю. Обгрунтовано інтеграцію активних методів навчання в модульно-рейтингову систему роботи. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено ефективність впровадження модульно-рейтингової системи у поєднанні з технологією активних методів у процес формування професійної готовності вихователів до навчання дітей дошкільного віку іноземної мови. Визначено, що даний процес набуває ефективності за умови застосування експериментальної системи роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.511.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368302 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чаркіна О. А. 
Педагогічне тестування як засіб контролю за навчальним процесом у педагогічних університетах : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О. А. Чаркіна; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2009. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано психолого-педагогічну сутність процесу педагогічного тестування як дидактичної категорії та виду діяльності, уточнено його структуру, форми, види, функції й етапи впровадження в навчальний процес педагогічного університету. Визначено дидактичні умови проектування та реалізації системи тестового контролю за якістю вищої педагогічної освіти. Розроблено критерії й основні показники для оцінки рівня навчальних досягнень студентів і кваліметричного моніторингу в системі вищої педагогічної освіти. Експериментально доведено ефективність алгоритму упровадження спроектованої технології у вивченні психолого-педагогічних дисциплін на прикладі дисциплінарного тестування з педагогіки. Виявлено й обгрунтовано основні дидактичні умови та соціально-педагогічні чинники, створення яких забезпечує ефективність упровадження технології педагогічного тестування як засобу контролю за навчальним процесом в освітню систему університету.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367511 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тестування як метод педагогічного контролю успішності студентів : наук.-метод. зб / ред.: В. М. Федорчук; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І.Огієнка. - Кам'янець-Поділ. : Аксіома, 2010. - 111 c. - укp.

Висвітлено досвід використання тестування як методу педагогічного контролю успішності студентів за умов кредитно-модульної системи викладання навчальних дисциплін у Кам'янець-Подільському національному університеті ім. І.Огієнка, зокрема, історичних, економічних, медико-біологічних, лінгвістичних, а також психології. Показано переваги та недоліки методу тестового контролю, розкрито особливості його використання у вищій школі. Наведено рекомендації щодо застосування тестів у діагностиці екологічної культури студентів.

Освещен опыт использования тестирования как метода педагогического контроля успеваемости студентов в условиях кредитно-модульной системы преподавания учебных дисциплин в Каменец-Подольском национальном университете им. И. Огиенка, в частности, исторических, экономических, медико-биологических, лингвистических, а также психологии. Показаны преимущества и недостатки метода тестового контроля, раскрыты особенности его использования в высшей школе. Даны рекомендации по применению тестов в диагностике экологической культуры студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.284 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА727180 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кузнєцова О. Т. 
Організація самостійної роботи студентів педагогічних ВУЗів із дисципліни "Теорія і методика тестування у фізичному вихованні" / О. Т. Кузнєцова // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 1. - С. 195-200. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто результати розрахунку рейтингових оцінок елементів кожного модуля з дисципліни "Теорія і методика тестування у фізичному вихованні". Запропоновано узагальнений критерій оцінювання загальної успішності та якості навчання на основі рейтингу студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.284 + Ч51 в

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Саєнко Т. В. 
Модульно-рейтингова технологія навчання магістрантів із дисципліни "Український народний костюм" у педагогічному університеті / Т. В. Саєнко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 5. - С. 56-62. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто можливості використання модульно-рейтингової технології в процесі вивчення магістрантами спецкурсу "Український народний костюм" в педагогічному університеті. Зроблено висновок, що представлена модульно-рейтингова технологія навчання сприяє опануванню національних цінностей, підвищенню рівня естетичної грамотності та художньої культури майбутнього викладача циклу образотворчих дисциплін і має стати одним із напрямів реалізації завдань упровадження кредитно-модульної системи у практику мистецької освіти України.

Рассмотрены возможности использования модульно-рейтинговой технологии в процессе изучения магистрантами спецкурса "Украинский народный костюм" в педагогическом университете.

The possibilities of using the module-rating technology in the process of studying masters course "Ukrainian folk costume" in the Pedagogical University.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кудрявцева О. А. 
Тестування як засіб перевірки якості знань з дошкільної педагогіки студентів педагогічного університету / О. А. Кудрявцева // Наука і освіта. - 2009. - № 7. - С. 119-123. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано погляди вчених з проблеми тестової перевірки знань студентів. Наведено класифікацію педагогічних тестів, охарактеризовано вимоги, що висуваються до них. Обгрунтовано доцільність використання тестового контролю для перевірки якості знань студентів факультету дошкільного виховання в процесі вивчення курсу "Дошкільна педагогіка" за умов кредитно-модульної системи навчання.

Проанализированы взгляды ученых по проблеме тестовой проверки знаний студентов. Приведена классификация педагогических тестов, охарактеризованы требования, предъявляемые к ним. Обоснована целесообразность использования тестового контроля для проверки качества знаний студентов факультета дошкольного воспитания в процессе изучения курса "Дошкольная педагогика" в условиях кредитно-модульной системы обучения.

ItТs analyzed the views of scientists on the issue of testing, students knowledge. The classification of educational tests, itТs described the requirements for them, the appropriateness of the test control to verify the quality of knowledge students at pre-school education in the process of studying the course лPre-school pedagogy» in terms of credit-modular system of training. ItТs determined that the test control is an effective means of verifying the quality of educational knowledge, research skills students of preschool education in the process of studying educational sciences.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Колгатін О. 
Надійність результатів автоматизованого педагогічного тестування / О. Колгатін // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 4. - С. 62-69. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано метод порівняння якості процедур інтерпретації текстових результатів у системі управління навчальним процесом. Проведено обчислювальні експерименти, які надали змогу вичислити умови ефективності інтерпретації результатів тестування на основі класичної процедури, моделі IRT, процедури обчислення текстового бала з урахуванням вагових коефіцієнтів складності завдань і процедури корекції вгадування. Розроблено методику порівняння різних процедур тестування та інтерпретації тестових результатів у широкому діапазоні умов застосування тестів.

Предложен метод сравнения качества процедур интерпретации текстовых результатов в системе управления учебным процессом. Проведены вычислительные эксперименты, которые позволили вычислить условия эффективности интерпретации результатов тестирования на основе классической процедуры, модели IRT, процедуры вычисления текстового балла с учетом весовых коэффициентов сложности задач и процедуры коррекции угадывания. Разработана методика сравнения различных процедур тестирования и интерпретации тестовых результатов в широком диапазоне условий применения тестов.

A method of comparing the quality of procedures for interpreting text results in the system management process. Performed numerical experiments, which allowed us to calculate the conditions of effectiveness interpretation of test results based on the classical procedure model IRT, the calculation procedure text score considering the complexity of the weighting factors and the correction dictionary. The method for comparing different testing procedures and interpretation of the test results in a wide range of conditions of the tests.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ямковий О. Ю. 
Педагогічні умови застосування технології тестового контролю у фаховій підготовці майбутніх соціальних педагогів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Ю. Ямковий; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність понять "контроль знань", "виявлення та перевірка знань", "оцінювання знань", "облік знань", "рейтинговий контроль". Визначено завдання, функції та принципи контролю знань студентів. Розкрито сутність тестового контролю навчальних досягнень студентів, що полягає в вимірюванні рівня засвоєння знань, умінь студентів у процесі навчання, з завершення вивчення теми, розділу або всієї навчальної дисципліни, з закінчення навчального закладу за допомогою системи спеціально підготовлених завдань - тестів. Узагальнено педагогічні принципи конструювання тестів навчальних досягнень студентів: використання фасетних завдань, логічна визначеність змісту завдання, лаконічність завдань, принцип поступовості та послідовності, єдність стилю подання завдань різних форм, принцип цілісності, відповідність змісту завдань обсягу знань, що перевіряються, репрезентативність змісту навчальної дисципліни в змісті тесту, наявність тестових завдань різного рівня, взаємозв'язок змісту та форми, визначення значимості знань, що перевіряються, комплексність і збалансованість змісту тесту, системність і варіативність змісту тестових завдань. Визначено педагогічні умови застосування технології тестового контролю у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів: взаємозв'язок тестових завдань з основними формами та методами навчальної діяльності під час підготовки соціальних педагогів у ВНЗ, фахова спрямованість тестів у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів, застосування алгоритму під час підготовки та проведенні тестового контролю рівня навчальних досягнень майбутніх

соціальних педагогів, систематичність проведення тестового контролю у професійній підготовці майбутніх бакалаврів з соціальної педагогіки. Перевірено технологію тестового контролю. Розглянуто структуру й етапи технології тестового контролю: конструювання тестових завдань, апробація тестових завдань, створення тесту з базового набору тестових завдань, організація та проведення тестового контролю, оцінювання результатів тестування. Запропоновано класифікацію тестових завдань для майбутніх соціальних педагогів з двох основних груп - закриті завдання (одновибіркові, багатовибіркові, на відновлення послідовності, перехресні, вибірково-об'єднувальні, вибірково-впорядкувальні, матричні) та відкриті (на слово та число). Визначено методичні особливості конструювання різнорівневих тестових завдань для майбутніх бакалаврів з соціальної педагогіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР) + Ч489.511.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА392113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лещенко І. Т. 
Теоретичні основи впровадження тестового контролю у вищих педагогічних навчальних закладах України / І. Т. Лещенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6. - С. 123-128. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обговорено теоретичні основи впровадження тестового контролю на різних етапах учбового процесу залежно від мети тестів і організаційних форм освіти. Розглянуто методологію використання тестових завдань і місце кожного учасника учбового процесу в розробці інноваційних технологій.

Обсуждены теоретические основы внедрения тестового контроля на разных этапах учебного процесса в зависимости от цели тестов и организационных форм образования. Рассмотрены методология использования тестовых заданий и место каждого участника учебного процесса в разработке инновационных технологий.

The article discusses the theoretical basis of the introduction of the test control at different stages of the learning process, depending on the purpose of tests and organizational forms of education. The methodology of the use of tests and location of each participant in the process of development of innovative technologies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Зданевич Л. В. 
Дидактичне тестування студентів зі спецкурсу "Дезадаптація дошкільників та її наслідки" (за матеріалами констатувального експерименту) / Л. В. Зданевич // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 14. - С. 185-189. - Бібліогр.: 7 назв - укp.

Розкрито теоретичні підходи з досліджуваної проблеми, інтерпретовано погляди різних дослідників. Розглянуто різні підходи щодо визначення поняття "тест", "дидактичний тест" та їх класифікацій, особливості складання тестів закритої форми й їх компоненти для студентів бакалавріату зі спеціальності "Дошкільна освіта", основні традиційні форми тестових завдань, принципи побудови відповіді. Описано основні правила, яких необхідно дотримуватися у процесі формулювання завдань для тих, хто буде проходити тестування.

Раскрыты теоретические подходы по исследуемой проблеме, интерпретированы взгляды разных исследователей. Рассмотрены разные подходы к определению понятия "тест", "дидактический тест" и их классификации, особенности составления тестов закрытой формы и их компоненты для студентов бакалавриата по специальности "Дошкольное образование", основные традиционные формы тестовых заданий, принципы построения ответа. Описаны основные правила, которые необходимо соблюдать в процессе формулирования задач для тех, кто будет проходить тестирование.

The author reveals theoretical approaches on the problem under research, interprets the views of different researchers. She acquaints with various approaches as for determination of the notion "test", "didactic test" and their classifications, peculiarities of making tests of the closed form and their components for the students-bachelors on speciality "Pre-School Education", basic traditional forms of test tasks, principles of construction of the answer. The author describes main rules, which must be followed in the process of forming tasks for those who will be tested. She offers the results of her own research, which prove topicality and practical necessity of research of some questions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського