Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (57)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.211$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 73
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Деминская Л. А. 
Дидактические приемы использования межпредметных связей в процессе профессиональной подготовки будущих учителей физической культуры / Л. А. Деминская // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 275-281. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Запропоновано шляхи використання в професійній підготовці студентів міжпредметних зв'язків, однією з функцій яких є оптимізація учбового процесу, як вирішення одного з завдань вищої школи.

Указано, что одним из решений задач высшей педагогической школы является использование в профессиональной подготовке студентов межпредметных связей, одной из функций которых является оптимизация учебного процесса.

One of decisions of tasks of high pedagogical school, there is the use in professional preparations of students of intersubject communications, one of functions of which is optimization of educational process.


Ключ. слова: межпредметные связи, профессиональная подготовка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р30 + Ч481.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Нове покоління навчальних планів в умовах входження України до Болонського процесу : Матеріали наук.-метод. конф. / Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2006. - 64 c. - Бібліогр.: 64с. - укp.

Висвітлено особливості реалізації положень Болонської декларації в системі вищої освіти та науки України, організації в НТУ "ХПІ" навчального процесу за кредитно-модульною системою (КМС). Розкрито концептуальні засади запровадження нового покоління навчальних планів (НП) з урахуванням цілей Болонського процесу та КМС організації НП. Наведено методичні рекомендації щодо розробки нових НП і внесення змін до чинних НП, а також приклади нового НП, чинного НП, переробленого з урахуванням кредитного виміру обсягів навчальних дисциплін, робочої навчальної програми.

Освещены особенности реализации положений Болонской декларации в системе высшего образования и науки Украины, организации в НТУ "ХПИ" учебного процесса по кредитно-модульной системе (КМС). Раскрыты концептуальные основы внедрения нового поколения учебных планов (УП) с учетом целей Болонского процесса и КМС организации УП. Приведены методические рекомендации по разработке новых УП и внесению изменений к действующим УП, а также примеры нового УП, действующего УП, переработанного с учетом кредитного измерения объемов учебных дисциплин, рабочей учебной программы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) ж я431 + Ч481.211 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26738 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гризун Л. Е. 
Дидактичні основи проектування модульної структури навчальної дисципліни на засадах інтеграції наукових знань : монографія / Л. Е. Гризун; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 302 c. - Бібліогр.: с. 264-300. - укp.

Проаналізовано теоретичні основи педагогічного проектування. Розкрито вплив інтегративних тенденцій у науці на формування змісту сучасної вищої освіти. Визначено сутність модуля як елемента модульної структури навчальної дисципліни й інструмента втілення інтеграції наукових знань у зміст освіти. Обгрунтовано дидактичні основи проектування модульної структури навчальної дисципліни на засадах інтеграції наукових знань.

Проанализированы теоретические основы педагогического проектирования. Раскрыто влияние интегративных тенденций в науке на формирование содержания современного высшего образования. Определена сущность модуля как элемента модульной структуры учебной дисциплины и инструмента воплощения интеграции научных знаний в содержание образования. Обоснованы дидактические основы проектирования модульной структуры учебной дисциплины на основе интеграции научных знаний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ч481.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА707470 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Теоретичні та практичні підходи до впровадження нового покоління освітньо-професійних програм і навчальних планів підготовки фахівців: шляхи розвитку : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 6 - 8 лют. 2007 р., Київ. Ч. 1 / ред.: А. М. Колот; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2007. - 610 c. - укp.

Висвітлено питання гармонізації фундаментальної й інноваційної складової у процесі підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "Бакалавр". Розкрито роль проектної роботи як засобу підвищення компетентності студентів, визначено умови покращання якості вищої економічної освіти. Обгрунтовано необхідність організації проведення наукових досліджень з питань ефективного функціонування ринку праці. Запропоновано засоби формування активності стереотипно-професійного мислення студентів. Розглянуто теоретичні та практичні підходи до викладання дисципліни "Економіко-математичні методи аналізу та аудиту" у контексті завдань Болонського процесу. Розроблено методику проведення наукового семінару проблемно орієнтованого спрямування. Визначено роль контролю у процесі переходу від авторитарної моделі навчання до самонавчання. Проаналізовано деякі проблеми розвитку навчальних програм та аспекти формалізації стратегічного планування у сфері державного управління. Обгрунтовано напрямки активізації навчального процесу студентів заочної форми навчання.

Освещены вопрсы гармонизации фундаментальной и инновационной составляющих в процессе подготовки специалистов образовательно-квалификационного уровня "Бакалавр". Раскрыта роль проектной работы как средства повышения компетентности студентов, определены условия улучшения качества высшего экономического образования. Обоснована необходимость организации проведения научных исследований по вопросам эффективного функционирования рынка труда. Предложены средства формирования активности стереотипно-профессионального мышления студентов. Рассмотрены теоретические и практические подходы к преподаванию дисциплины "Экономико-математические методы анализа и аудита" в контексте заданий Болонского процесса. Разработана методика проведения научного семинара проблемно-ориентированной направленности. Определена роль контроля в процессе перехода от авторитарной модели обучения к самообучению. Проанализированы некоторые проблемы развития учебных программ и аспекты формализации стратегического планирования в сфере государственного управления. Обоснованы направления активизации учебного процесса студентов заочной формы обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211 я431 + У9(4УКР)49:Ч30/49 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350283 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Фісун М. Т. 
Автоматизація складання робочого навчального плану / М. Т. Фісун // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 2003. - № 2(18). - С. 440-445. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Запропоновано технологію покрокового одержання зв'язувальної таблиці реляційної бази даних робочого навчального плану, яка є моделлю п'ятивимірного гіперкуба з вимірами: дисципліни, вид занять, семестри, угруповання (потік, група, півгрупи) та викладачі. Наведено код SQL-програми алгоритму згортки перехресних (двовимірних) таблиць, за допомогою яких здійснюється баланс даних, у класичну одновимірну таблицю, де виміром виступає складений із вимірів гіперкуба ключ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Веренич Е. В. 
Разработка модели создания интерактивных учебных программ, функционирующих в телекоммуникационной учебной среде / Е. В. Веренич // Управляющие системы и машины. - 2005. - № 6. - С. 82-87. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Описано дескриптивну модель створення інтерактивних навчальних програм, які функціонують у телекомунікаційних навчальних середовищах, що підтримують нові педагогічні підходи у навчанні, а також компоненти моделі та можливі методи оцінки ефективності створеної інтерактивної навчальної програми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Демінська Л. О. 
Міжпредметні зв'язки у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. О. Демінська; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2004. - 20 c. - укp.

Уперше теоретично обгрунтовано педагогічні умови ефективного використання міжпредметних зв'язків у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Висвітлено суть професійної підготовки учителів та її структурних компонентів. Розроблено й апробовано програму та тематичний план методичного семінару викладачів вищого навчального закладу "Використання міжпредметних зв'язків у процесі підготовки вчителя фізичної культури", програму використання міжпредметних зв'язків у процесі викладання навчальної дисципліни "Фізіологія", програму та методичне забезпечення нового навчального курсу "Методи і засоби підвищення ефективності навчання майбутніх учителів фізичної культури", побудованого на міжпредметній основі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30 + Ч481.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гризун Л. Е. 
Дидактичні основи проектування модульної структури навчальної дисципліни на засадах інтеграції наукових знань : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л. Е. Гризун; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2009. - 39 c. - укp.

Визначено засади інтеграції наукових знань на основі дослідження впливу інтегративних тенденцій у науці на формування змісту сучасної вищої освіти та на навчальну дисципліну. Обгрунтовано дидактичні основи проектування модульної структури навчальної дисципліни на засадах інтеграції наукових знань: сутність, мету, закономірності, принципи, етапи та логіку. Розроблено технологію даного проектування. Визначено, що внутрішня науково-методична експертиза модульної структури навчальної дисципліни, спроектованої на засадах інтеграції наукових знань, має здійснюватися за моделями оцінювального та діагностичного типів. Проведено емпіричне дослідження, яке довело високу якість готового проекту та позитивний вплив даного проектування на планування та результативність навчального процесу ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ч481.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368643 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тютюнник В. Ю. 
Ефективність застосування "інтегрованих уроків" на заняттях з іноземної мови / В. Ю. Тютюнник // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2009. - № 2. - С. 50-54. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проведено аналіз останніх тенденцій застосування нетрадиційних форм навчання (зокрема, "інтегрованих уроків") в світлі оновлення змісту викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах на засадах Болонського процесу. Теоретично та практично доведено широкі можливості такої форми заняття для формування у студентів комунікативної фахової компетенції з іноземної мови.

Проведен анализ последних тенденций применения нетрадиционных форм обучения (в частности, "интегрированных уроков") в свете обновления содержания преподавания иностранных языков в высших учебных заведениях на основе Болонского процесса. Теоретически и практически доказаны широкие возможности такой формы занятия для формирования у студентов коммуникативной специализированной компетенции по иностранному языку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бугеря Т. М. 
Міжпредметні зв'язки у навчанні професійно орієнтованих дисциплін у фаховій підготовці майбутніх фізичних реабілітологів : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т. М. Бугеря; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2009. - 20 c. - укp.

Визначено сутність поняття "міжпредметні зв'язки", розкрито їх роль у процесі формування готовності майбутніх фізичних реабілітологів до професійної діяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови ефективного використання міжпредметних зв'язків у процесі навчання професійно орієнтованих дисциплін у фаховій підготовцій майбутніх фізичних реабілітологів. Розроблено й апробовано програму методичного семінару для викладачів університету "Міжпредметні зв'язки професійно орієнтованих дисциплін у професійній підготовці фізичних реабілітологів", навчально-методичне забезпечення дисципліни "Спортивна медицина" з використанням міжпредметних зв'язків, відповідні форми та методи навчально-виховної роботи з майбутніми фізичними реабілітологами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Р354.1р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ясенова І. С. 
Задача планування навчання / І. С. Ясенова, О. А. Авраменко // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 3/3. - С. 35-38. - Библиогр.: 8 назв. - укp.

Показано, що для вирішення задачі планування навчання студента необхідно використовувати сукупність методів. Показано взаємозв'язок методу визначення величини змістовно-логічної взаємозалежності модулів дисциплін та методу розрахунку структурно-логічних схем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лагутін Г. В. 
Метод розрахунку обсягів навчальної роботи студентів і викладачів вищих навчальних закладів з врахуванням умов реалізації навчального процесу / Г. В. Лагутін, С. В. Білощицька // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2009. - Вип. 4. - С. 75-79. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано метод розрахунку оптимального аудиторного навантаження в навчальних планах при заданому контингенті студентів, бажаному середньому навантаженні викладачів і наявному аудиторному фонду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Павленко В. Н. 
Создание учебных планов в системе единого информационного пространства университета / В. Н. Павленко, Р. Г. Ерохин, С. П. Визиряко // Радіоелектрон. і комп'ют. системи. - 2010. - № 1. - С. 82-90. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Проведен обзор и анализ последних исследований автоматизированных систем по сопровождению учебного процесса в университете. Предложена идея построения структуры учебных планов в среде единого информационного пространства университета. Разработана и описана общая функциональная модель единого информационного пространства университета, иллюстрирующая элементы необходимые для сопровождения студента на протяжении всего цикла обучения. Разработана функциональная модель учебного плана университета, как элемента единого информационного пространства. Разработаны диаграммы вариантов использования необходимые для разработки элементов системы создания учебных планов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211 + Ч30 в2:З81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Білощицька С. В. 
Теоретико-множинне представлення інформаційного базису технології планування і моніторингу обсягів навчальної роботи студентів і викладачів ВНЗ III - IV рівня акредитації / С. В. Білощицька, А. О. Білощицький // Системи оброб. інформації. - 2009. - Вип. 6. - С. 142-146. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Запропоновано теоретико-множинне представлення інформаційного середовища технології планування і моніторингу обсягів навчальної роботи за умов Болонського процесу, яке являє собою формальний опис інформаційних шаблонів ІТПМОНР, екземплярів інформаційних шаблонів ІТПМОНР, інформаційних функцій ІТПМОНР, компонентів ІТПМОНР.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З81 + Ч481.211.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ярыгина Н. А. 
Формирование профессиональной мобильности специалиста в постиндустриальной экономике на основании межпредметных связей экономических дисциплин / Н. А. Ярыгина // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 189, ч. 2. - С. 20-27. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Многосторонние межпредметные связи обеспечивают качественно новый уровень решения задач обучения, развития и воспитания, а также закладывают фундамент для комплексного видения, подхода и решения сложных проблем реальной действительности, поэтому они являются важным условием и результатом комплексного подхода в условиях происходящих междисциплинарных интеграционных процессов и формирования постиндустриальной экономики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + У. р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ясенова І. С. 
Метод визначення величини змістовно-логічної взаємозалежності модулів дисциплін в структурно-логічних схемах підготовки / І. С. Ясенова // Системи оброб. інформації. - 2011. - Вип. 2. - С. 230-233. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання необхідності розробки підходу до формування плану навчання студентів у рамках нормативних обмежень з урахуванням логічної послідовності дисциплін. Представлено метод визначення величини змістовно-логічної взаємозалежності модулів дисциплін в структурно-логічних схемах підготовки, що дозволяє розрахувати інформаційну взаємозалежність модулів і вплив одного модуля на інший і таким чином, щоб зв'язки між ними були встановлені обгрунтовано. Приведено етапи методу визначення величини змістовно-логічної взаємозалежності модулів дисциплін в структурно-логічних схемах підготовки. Представлено формули, за якими здійснюється розрахунок, та форми анкет, які необхідно заповнити експертам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Прошкін В. В. 
Вивчення теоретичних основ наукових досліджень, що залучені в навчальний план / В. В. Прошкін // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 4, ч. 1. - С. 180-186. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто досвід з вивчення теоретичних основ наукових досліджень, що залучені в навчальний план на прикладі Луганського національного університету ім. Тараса Шевченка. Охарактеризовано дослідницькі знання, вміння та навички, що формуються в процесі вивчення основ наукових досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211 + Ч215.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Бахтіна Г. П. 
Реалізації концепції "Трикутник знань" (освіта - наука - інновації) в реаліях технічного університету дослідницького типу / Г. П. Бахтіна // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 15, ч. 2. - С. 5-15. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено системний підхід до вирішення проблеми розриву природничо-наукової, технічної, математичної та гуманітарної підготовки, теоретичних і прикладних знань у системі технічного університету дослідницького типу через досвід викладання дисциплін математико-інформаційного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + В1 р3-312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Лісневська А. Л. 
Міждисциплінарні зв'язки в контексті інноваційних технологій фахової підготовки телевізійних репортерів / А. Л. Лісневська // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22. - С. 228-234. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто механізм встановлення міждисциплінарних зв'язків з метою формування цілісної моделі професійної діяльності майбутнього фахівця. У практичному аспекті висвітлено доцільність встановлення міждисциплінарних зв'язків, зокрема за рахунок залучення до програм фахових дисциплін інтегрованих тем і блоків та створення глосарію телевізійних репортерів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Ч632.162.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Бєлова Ю. Ю. 
Міждисциплінарні зв'язки загальноінженерної підготовки як дидактичний засіб формування проектувальних вмінь студентів / Ю. Ю. Бєлова // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 11. - С. 64-70. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування проектувальних та конструкторських знань, вмінь та навичок у майбутніх фахівців в галузі інженерії під час їх професійної підготовки у ВУЗі. Узагальнено сучасні методологічні підходи підготовки студентів до проектувальної діяльності та визначено можливості міжпредметних зв'язків та шляхи їх реалізації у технічній освіті. Проаналізовано недоліки системи диференційного навчання загальноінженерних дисциплін для формування проектувальних вмінь та навичок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського