Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (7)Книжкові видання та компакт-диски (90)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч444$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 176
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Коляда Н. М. 
Розвиток недільних шкіл в Україні. Друга половина XIX - початок XX ст. : Навч. посіб. / Н. М. Коляда. - К. : Наук. світ, 2007. - 208 c. - Бібліогр.: с. 118-148. - укp.

Наведено теоретичне узагальнення та запропоновано нове розкриття наукової проблеми стосовно розвитку недільних шкіл - нетрадиційних освітніх закладів України другої половини XIX - початку XX ст. Розкрито організаційні засади, принципи, завдання, зміст освіти, а також особливості методичної роботи та специфіку морально-духовного виховання в даних школах.

Приведено теоретическое обобщение и предложено новое раскрытие научной проблемы, представленное в виде всестороннего целостного полиаспектного освещения развития воскресных школ - нетрадиционных учебных заведений Украины второй половины XIX - начала XX вв. Раскрыты организационные основы, принципы, задачи, содержание образования, а также особенности методической работы и специфика морально-духовного воспитания в данных школах. Приведен библиографический список литературных и архивных источников по данным проблемам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)761.1г.я7 + Ч33(4УКР)52я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА684624 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Концепція розвитку освіти дорослих в Україні / уклад.: Л. Є. Сігаєва; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К. : ЕКМО, 2009. - 44 c. - Бібліогр.: с. 44. - укp.

Запропоновано концепцію розвитку освіти дорослих (ОД) в Україні. Увагу приділено потребі у створенні системи ОД, меті, пріоритетам, принципам, пріоритетним завданням, якісним показникам розвитку ОД. Розглянуто специфіку навчання дорослих безробітних. Показано місце економічних відносин в ОД, вищої освіти в організації ОД.

Предложена концепция развития образования взрослых (ОВ). Внимание уделено потребности в создании системы ОВ, цели, приоритетам, принципам, приоритетных задачам, качественных показателям развития ОВ. Рассмотрена специфика обучения взрослых безработных. Показано место экономических отношений в ОВ, высшего образования в организации ОВ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР) + Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р113247 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Огієнко О. І. 
Тенденції розвитку освіти дорослих у скандинавських країнах : монографія / О. І. Огієнко; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - Суми : Еллада-S, 2008. - 444 c. - Бібліогр.: с. 386-435. - укp.

Проаналізовано тенденції розвитку освіти дорослих у скандинавських державах у контексті реалізації концепції освіти дорослих впродовж життя. Висвітлено теоретико-методологічні й андрагонічні засади, визначено періодизацію становлення та розвитку освіти дорослих у цих країнах. Наведено рекомендації щодо використання прогресивних ідей скандинавського досвіду в розбудові освіти дорослих в Україні.

Проанализированы тенденции развития образования взрослых в скандинавских государствах в контексте реализации концепции образования взрослых в течение жизни. Освещены теоретико-методологические и андрагонические основы, определена периодизация становления и развития образования взрослых в этих странах. Даны рекомендации по использованию прогрессивных идей скандинавского опыта при организации образования взрослых в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(411) + Ч443(411)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710413 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Романенко М. І. 
Андрагогічні аспекти філософсько-освітньої парадигми / М. І. Романенко // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 16-21. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито важливі аспекти андрагогіки в контексті сучасної філософії освіти. Розглянуто проблему становлення в Україні сучасної системи освіти для дорослих, філософські аспекти зміни парадигми освіти, переосмислювання попереднього педагогічного досвіду з позиції нових реалій, випереджувальну функцію розвитку системи післядипломної педагогічної освіти в сучасному суспільстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР) + Ю252:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сорочан Т. М. 
Андрагогічні засади післядипломної освіти педагогічних працівників / Т. М. Сорочан, О. М. Рудіна // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 9-15. - укp.

Розглянуто андрагогічні засади післядипломної освіти (ПДО) педагогічних працівників і проаналізовано принципи організації навчання дорослих. Надано вікову характеристику розвитку особистості, зроблено деякі висновки щодо технології роботи з дорослими в системі освіти. Визначено основні андрагогічні принципи, які покладено в основу теорії навчання дорослих, надано відображення їх у творах різних учених, розглянуто більш досконало принцип гуманізації ПДО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444.2 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Смирнова М. Є. 
Технологічні аспекти реалізації андрагогічного підходу в системі підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ / М. Є. Смирнова // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 1. - С. 55-58. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено технологічні аспекти реалізації андрагогічного підходу в системі підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів, що стає основою безперервного професійного та особистісного самовдосконалення і саморозвитку директора школи як менеджера освіти, формування його професійної компетентності за умов реалізації особистісно-функціональної пролонгованої моделі навчання керівників ЗНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч444(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Давидова В. Д. 
Неформальна освіта дорослих у навчальних гуртках Швеції : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В. Д. Давидова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено систему неформальної освіти дорослих (фолкбілднінг) як компонент освітньої системи Швеції. Висвітлено суть цього соціоосвітнього явища. Охарактеризовано основні етапи становлення та розвитку. Визначено сучасні тенденції розвитку й основні принципи функціонування неформальної освіти дорослих. З'ясовано зміст, форми, методи та мотиви їх навчання у навчальних гуртках. Проаналізовано методи та форми підготовки керівників таких гуртків у контексті компетентнісного підходу до організації навчання. Розроблено методичні рекомендації стосовно використання основних результатів дослідження в українському освітньому просторі. Неформальна освіта дорослих є проявом демократичності та плюралізму системи освіти Швеції, що забезпечує можливість і доступність навчання упродовж життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4ШВЕ)70

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Богомолова І. В. 
Організаційно-педагогічні умови особистісно-орієнтованого навчання учнів вечірньої загальноосвітньої школи : автореф. дис... канд. пед. наук / І. В. Богомолова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Визначено, обгрунтовано й апробовано організаційно-педагогічні умови особистісно-орієнтованого навчання учнів вечірньої загальноосвітньої школи, а саме: забезпечення творчої взаємодії суб'єктів навчання з урахуванням андрагогічного підходу; моніторинг розвитку особистості школярів впродовж навчання у вечірній загальноосвітній школі), уточнено дефініції "особистісно-орієнтоване навчання" та "суб'єктний досвід". Обгрунтовано схему й особливості реалізації даного навчання у вечірній загальноосвітній школі. Запропоновано комплекс методів (пояснення, ілюстрацію, демонстрацію, виконання вправ за зразком, розв'язання задачі кількома способами та виділення раціонального способу, роботу з додатковою літературою, диспути, творчі завдання, проекти) і засобів (мотивацію, позитивне емоційне підкріплення, створення сприятливої психологічної атмосфери навчальної діяльності учнів і адаптацію навчального матеріалу та їх індивідуально-типологічних особливостей), спрямованих на формування стійких особистісних якостей учнів. Визначено рівні "особистісного виявлення" школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.223.7 + Ч444(4УКР)761.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355125 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мушиньскі А.  
Організаційно-педагогічні умови професійного навчання у центрах неперервної освіти Польщі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. Мушиньскі; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2004. - 20 c. - укp.

Визначено суть поняття "професійний розвиток" у контексті вимог неперервної освіти дорослих і виділено три етапи професійного розвитку: практичне засвоєння професії; формування вправності та стабілізацію в професії; досягнення майстерності у її здобутті. Розкрито особливості організації навчання у центрах неперервної освіти, основними з яких є варіативність та інтегрованість змісту навчання, яке передбачає можливість оволодіння кількома спорідненими професіями, а також застосування нетрадиційних форм навчання з урахуванням базової спеціальності слухача та прикладну спрямованість підготовки й професійного вдосконалення працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4ПОЛ) + Ч34(4ПОЛ)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Коляда Н. М. 
Розвиток недільних шкіл в Україні (друга половина XIX - початок XX ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. М. Коляда; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2004. - 21 c. - укp.

Висвітлено діяльність недільних шкіл України другої половини XIX - початку XX ст. як закономірний об'єктивно зумовлений цілісний процес, встановлено його значний вплив на розвиток вітчизняного шкільництва. Досліджено історію, визначено етапи діяльності, розроблено і обгрунтовано типологію недільних шкіл. Проаналізовано освітнє законодавство, особливості громадсько-просвітницького подвижництва на користь недільних шкіл України та їх роль у залученні учнів до надбань національної культури. Розглянуто роботу недільних шкіл як нетрадиційних освітніх закладів: розкрито, систематизовано й узагальнено організаційні засади, принципи, завдання, зміст, форми та систему методичної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)761.1 г

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329609 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Огієнко О. І. 
Тенденції розвитку освіти дорослих у скандинавських країнах (друга половина XX століття) : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. І. Огієнко; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К., 2009. - 44 c. - укp.

Розглянуто методологічні засади, національні, загальноєвропейські та світові чинники, що зумовили розвиток освіти дорослих у скандинавських країнах у другій половині XX ст. Проведено історико-педагогічний аналіз еволюції освіти дорослих у даних країнах. Розглянуто процес формування феномену скандинавської освіти дорослих. Обгрунтовано періодизацію її розвитку, виокремлено й обгрунтовано загальні тенденції та особливості у різні історичні періоди. Обгрунтовано структурні та функціональні трансформації освіти дорослих у скандинавських країнах у другій половині XX ст. Досліджено основні складові функціонування систем освіти дорослих. Проаналізовано підходи до розвитку педагогіки у дорослих у скандинавському освітньому просторі. Визначено перспективні напрями, суперечності, закономірності та провідні тенденції, що характеризують розвиток скандинавської освіти дорослих у другій половині XX ст. Наведено рекомендації щодо особливостей використання скандинавського досвіду в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(441) + Ч443(411)63/64

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364908 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Актуальні проблеми професійного навчання дорослих : зб. наук. матеріалів всеукр. наук.-практ. конф. "Стан професійного навчання дорослого населення в Україні" (9 черв. 2011 р., Київ), "Актуальні проблеми професійного навчання безробітних" (27 квіт. 2011 р., Київ) / уклад.: Л. М. Капченко, М. І. Десненко, Н. В. Коляденко; Держ. служба зайнятості України, Ін-т підготов. кадрів. - К., 2011. - 167 c. - укp. - рус.

Розглянуто професійне навчання (ПН) безробітних як чинник підвищення їх конкурентоспроможності на ринку праці за умов глобалізації. Висвітлено стан і тенденції розвитку професійно-технічної освіти, етапи стратегічного планування розвитку системи ПН. Проаналізовано особливості ПН безробітних у навчальних закладах державної служби зайнятості. Визначено перспективи впровадження національної системи кваліфікацій в ПН незайнятого населення. Вивчено досвід Кримського республіканського центру зайнятості щодо ПН безробітних за індивідуальною формою. Розкрито значення ПН в процесі комплексної медико-соціальної та професійно-трудової реабілітації інвалідів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745073 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Актуальні проблеми професійної орієнтації та професійного навчання населення : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (24 листоп. 2011 р., м. Київ) : [у 2 ч.]. Ч. 1 / уклад.: Л. М. Капченко, Л. Г. Авдєєв; Ін-т підготов. кадрів держ. служби зайнятості України. - К., 2011. - 323 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні та організаційно-методичні аспекти професійної орієнтації та професійного навчання населення, а також шляхи їх вдосконалення за умов сучасного ринку праці. Висвітлено науково-методичні засади професійної орієнтації безробітних, їх готовність до працевлаштування, особливості профконсультаційної психодіагностики даної категорії населення. Значну увагу приділено сучасним проблемам професійного самовизначення учнівської молоді, мотиваціям старшокласників до вибору професії. Проведено аналіз професійних орієнтирів студентів-першокурсників, розкрито основні причини виникнення ситуації безробіття, в яку потрапляють випукники ВНЗ та питання проведення профорієнтаційної роботи з ними. Акцентовано увагу на завданнях профорієнтації в системі соціальної реабілітації осіб з інвалідністю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)763.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353555/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Актуальні проблеми професійної орієнтації та професійного навчання населення : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (24 листоп. 2011 р., м. Київ) : у 2 ч. Ч. 2 / уклад.: Л. М. Капченко, Л. Г. Авдєєв; Ін-т підготов. кадрів держ. служби зайнятості України. - К., 2011. - 295 c. - укp.

Охарактеризовано методологічні засади сучасної державної політики в галузі професійного навчання населення. Розглянуто питання створення системи електронного документообігу для ефективного супроводження навчального процесу, стан і перспективи електронного навчання в Республіці Білорусь. Окреслено шляхи підвищеня ефективності професійного навчання безробітних в Україні. Висвітлено основні напрями державної політики США щодо забезпечення зайнятості та освітньої підтримки безробітних. Значну увагу приділено організаційно-методичним і психологічним засадам надання соціальних послуг населенню. Описано досвід роботи Всеукраїнського центру професійної реабілітації інвалідів щодо науково-методичної та інноваційної діяльності у професійній реабілітації інвалідів. Акцентовано на діяльності центрів професійно-технічної освіти державної служби зайнятості як об'єкта управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)763.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353555/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ничкало Н. Г. 
Андрагогіка в системі педагогічних наук / Н. Г. Ничкало // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 1. - С. 7-20. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Визначено питання про роль і місце андрагогіки в системі педагогічних наук. Проаналізовано на основі міждисциплінарного підходу сутність педагогіки і її субдисциплін українськими, російськими, польськими, італійськими, німецькими вченими. Здійснено систематичний аналіз поняття "загальна андрагогіка і її субдисципліни". Визначено перспективи досліджень з проблем освіти дорослих в Україні.

Проанализированы на основе междисциплинарного подхода определения сущности педагогики и ёё субдисциплин украинскими, русскими, польскими, итальянскими, немецкими учеными. Осуществлен семантический анализ понятия "общая андрагогика и её субдисциплины". Определены перспективы исследований по проблемам образования взрослых в Украине.

On the basis of interdisciplinary approach determination of essence of pedagogics and its subdisciplines is analyzed by the Ukrainian, Russian, Polish, Italian, German scientists. Semantic interpretation of concept "general andragogy and its sub disciplinesФ is carried out. It is outlined the prospects of researches from the problems of education of adults in Ukraine.


Ключ. слова: наукознання, педагогіка, педагогічні субдисципліни, освіта дорослих, загальна андрагогіка, міждисциплінарність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441 + Ч444(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бідюк Н. М. 
Використання інтерактивних технологій навчання у професійній підготовці американських безробітних / Н. М. Бідюк // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 200-204. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему використання інтерактивних технологій навчання безробітних в освітній практиці США. Увагу приділено розгляду проектних технологій, ігрових технологій, кейс-навчанню, технології кооперованого навчання. Встановлено, що теоретична модель педагогічних технологій навчання безробітних включає такі компоненти: гуманістичну складову, прагматизм, алгоритм використання ефективних технологій.

Рассмотрена проблема использования интерактивных технологий обучения безработных в образовательной практике США. Внимание уделено рассматриванию проектных технологий, игровых технологий, кейс-обучению, технологии кооперированного обучения. Установлено, что теоретическая модель педагогических технологий обучения безработных состоит из компонентов: гуманистический, прагматизм, алгоритм использования эффективных технологий.

The problem of use of interactive technologies of education in training unemployed in educational practice in the USA has been viewed. Special attention is paid to consideration of projected technologies, play technologies, case-studies, technologiesof cooperative teaching. Theoretical model of educational technology training of unemployed includes the following components: humanistic component, pragmatism, an algorithm using efficient technologies.


Ключ. слова: інтерактивні технології навчання, професійна підготовка американських безробітних, проектна технологія, ігрова технологія, кейс-навчання, технології кооперованого навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.24 + Ч444(7СПО)763.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Носаченко І. М. 
Дистанційна освіта як складова системи безперервної освіти. / І. М. Носаченко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 1. - С. 80-89. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з необхідністю освіти особистості протягом усього життя. Особливу увагу приділено розкриттю сутності, принципам і особливостям такої форми системи неперервної освіти як дистанційна.

Рассмотрены вопросы, связанные с потребностью образования личности на протяжении всей жизни. Особое внимание уделено раскрытию сущности, принципам и особенностям такой формы системы непрерывного образования как дистанционное.

Іs developed to the problems of lifelong education. Great attention is payed to the process and principles of such form adult education as distance education.


Ключ. слова: неперервна освіта, освіта дорослих, форми освіти дорослих, дистанційна освіта
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Фольварочний І. В. 
Європейські громадські організації і освіта дорослих : монографія / І. В. Фольварочний; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих України. - Т. : Джура, 2009. - 347 c. - укp.

Проаналізовано тенденції розвитку освіти дорослих (ОД) у європейських країнах. Висвітлено просвітницький вплив Європейської асоціації з ОД, діяльність громадських організацій та асоціацій у сфері ОД у країнах ЄС та Україні. Розглянуто питання вдосконалення системи державно-громадського регулювання неперервної освіти, інтеграції науково-дослідницької роботи державних та громадських інституцій ОД.

Проанализированы тенденции развития образования взрослых (ОВ) в европейских странах. Освещены просветительское влияние Европейской ассоциации по ОВ, деятельность общественных организаций и ассоциаций в сфере ОВ в странах ЕС и Украине. Рассмотрены вопросы усовершенствования системы государственно-общественного регулирования непрерывного образования, интеграции научно-исследовательской работы государственных и общественных институций ОВ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР) + Ч441(4) + Ф79(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА733926 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Освіта дорослих як фактор соціалізації і соціального захисту в сучасному суспільстві : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 29 - 30 берез. 2010 р., Черкаси / ред.: А. І. Кузьмінський, С. П. Архипова, Г. Я. Майборода, О. Г. Коломієць, С. О. Швидка; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького, Рос. держ. пед. ун-т ім. О.І. Герцена. - Черкаси, 2010. - 360 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми освіти дорослих як соціального інституту, фактора розвитку дорослої людини й її соціальної адаптації, і соціального захисту, а також особливості андрагогічної підготовки фахівців соціально-педагогічної сфери.

Освещены актуальные проблемы образования взрослых как социального института, фактора развития взрослого человека и его социальной адаптации, и социальной защиты, а также особенности андрагогический подготовки специалистов социально-педагогической сферы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР) я431(0) + С40(4УКР) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кучеренко Г. В. 
Освіта працюючої молоді та підлітків в УРСР (1943 - 1950 рр.) : автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / Г. В. Кучеренко; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2011. - 20 c. - укp.

Проведено спробу комплексного аналізу організації освіти підлітків і працюючої молоді в Україні у період повоєнної відбудови. Введено до наукового обігу раніше невідомі джерела. Охарактеризовано нормативно-правову базу формування та функціонування системи освіти працюючої молоді та підлітків у повоєнний період. З'ясовано динаміку розвитку мережі загальноосвітніх шкіл, у тому числі для працюючої молоді та підлітків, зміцнення їх навчально-матеріальної бази та забезпечення кадрами. Критично осмислено ідеологічні умови функціонування мережі освітніх закладів для працюючої молоді та підлітків, з'ясовано позитивні та негативні тенденції у їх роботі. На підставі опрацювання значного фактичного матеріалу з сучасних методологічних позицій оцінено роль державних інституцій і громадськості у діяльності шкіл для працюючої молоді та підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)761 + Ч443(4УКР)62 + Т3(4УКР)63-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381134 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського