Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (80)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч441$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 143
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Сергеева Т. В. 
Модель динамики саморазвития субъекта в рамках гуманистической технологии / Т. В. Сергеева // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 146-149. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Наведено модель динаміки саморозвитку суб'єкта, що відображає психологічну концепцію гуманістичної технології саморозвитку та взаємозв'язок, взаємозалежність і взаємовплив компонентів діяльності на рівнях зовнішньої предметної діяльності та рефлексії. Обгрунтовано необхідність розвитку студентів на рівні рефлексії. Простежено процес використання моделі в ситуації навчання з метою усвідомлення учнями психологічних закономірностей власного саморозвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч441

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шелегова Л. Л. 
Психологические основы обучения взрослых (на опыте совместных семинаров НБУ и Банковских академий Германии по повышению квалификации сотрудников и преподавателей) / Л. Л. Шелегова // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 186-192. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Проаналізовано основні психологічні проблеми професійного навчання дорослих, що розглядались на спільних українсько-німецьких та українсько-американських семінарах у рамках проекту Європейського суспільства "Тасис", Національної ради з економічної освіти США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ю936.13 + Ч441

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Польшин А. К. 
Психологические особенности адаптации студентов к обучению в вузе / А. К. Польшин, Л. В. Жарова // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 141-145. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

На підставі аналізу результатів експериментального дослідження виявлено ряд психологічних особливостей процесу адаптації студентів до навчання у вищих учбових закладах. З метою підвищення ефективності даного процесу адаптації розроблено практичні рекомендації для студентів та викладачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14с25 + Ч441

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Огієнко О. І. 
Андрагогічний підхід у неперервній освіті дорослих : метод. рек. / О. І. Огієнко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2007. - 39 c. - Бібліогр.: с. 38. - укp.

Висвітлено проблеми здійснення неперервної освіти в контексті самореалізації дорослої людини з урахуванням її вікових особливостей. Проаналізовано етапи становлення андрагогіки як науки, можливості застосування андрагогічного підходу у навчанні дорослої людини. Описано андрагогічні принципи та моделі навчання.

Освещены проблемы осуществления непрерывного образования в контексте самореализации взрослого человека с учетом его возрастных особенностей. Проанализированы этапы становления андрагогики как науки, возможности применения андрагогического подхода в обучении взрослого человека. Описаны андрагогические принципы и модели обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.207р

Шифр НБУВ: Р110133 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Аніщенко В. М. 
Відкрите професійне навчання кваліфікованих робітників на виробництві : метод. рек. / В. М. Аніщенко; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К. : Наук. світ, 2007. - 49 c. - Бібліогр.: с. 35-37. - укp.

Розкрито особливості організації відкритого професійного навчання кваліфікованих робітників на базі модульної технології Міжнародної Організації Праці. Висвітлено методику відкритого модульного навчання, організацію ресурсної бази для його забезпечення.

Раскрыты особенности организации открытого профессионального обучения квалифицированных работников на основе модульной технологии Международной Организации Труда. Освещены методика открытого модульного обучения, организация ресурсной базы для его обеспечения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.5р + Ч441.290р

Шифр НБУВ: ВА700983 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Цимбал І. І. 
Андрагогіка як принцип неперервної освіти дорослих / І. І. Цимбал // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 4-8. - укp.

Розкрито погляди науковців, які досліджували проблему неперервної освіти (НПО) дорослих у різні часи, на призначення андрагогіки та організацію на її основі системи освіти педагогів. Обгрунтовано зростання ролі НПО у сучасний час за умов зростання інформативності суспільства та покращання якості освіти. Розглянуто проблему "НПО" та андрагогіки в історичному аспекті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Думанська Л. А. 
Андрагогічні засади педагогічної комунікації в системі післядипломної освіти / Л. А. Думанська // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 61-64. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему педагогічної комунікації в системі післядипломної освіти. Надано теоретичне обгрунтування сутності, структури та функцій процесу педагогічного спілкування. Розглянуто питання характеристики комунікативного процесу в історичному аспекті, особливості педагогічної комунікації як однієї з провідних функцій людської комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ч441.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Воротникова І. П. 
Використання інформаційних технологій у процесі підготовки вчителів у післядипломній педагогічній освіті / І. П. Воротникова // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 52-55. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблеми впровадження інформаційних технологій у навчальний процес і підготовки вчителя до використання інформаційних технологій у системі післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.253 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Арешонков В. Ю. 
Модель удосконалення педагогічної самоорганізації в системі післядипломної педагогічної освіти / В. Ю. Арешонков // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 26-30. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто актуальність дослідження проблеми педагогічної самоорганізації та її теоретичне обгрунтування різними вченими. Модель педагогічної самоорганізації за умов діяльності Інституту післядипломної педагогічної освіти (ПДПО) являє собою підвищення ефективності організаційного впливу на чотири блоки (змістовний, аксіологічний, технологічний, методологічний) формування педагогічної компетентності сучасного вчителя. Звернено увагу на рівні професійної самоорганізації педагогів і питання переорієнтації західної ПДПО на самоорганізацію слухачів за умови гуманізації навчально-виховного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.431 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ткачова Т. М. 
Наукові підходи до професійної підготовки педагогів, що займаються вихованням / Т. М. Ткачова // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 56-60. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто різні підходи до розуміння феномену виховання. Визначено принципи андрагогіки на думку різних авторів, надано поняття "інформаційна освіта". З урахуванням основних положень андрагогіки наведено позиції роботи зі спеціалістами та учнівською молоддю. Сформовані принципи навчання дорослих складають теоретичну базу навчання спеціалістів із виховної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2 + Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Баранова С. В. 
Особливості використання тренінгової форми роботи в процесі навчання дорослої аудиторії / С. В. Баранова // Освіта на Луганщині. - 2006. - № 1. - С. 48-52. - укp.

Обгрунтовано доцільність використання тренінгової форми роботи у процесі навчання дорослої аудиторії. Надано характеристики активних методів тренінгової форми навчання, види діяльності, основні завдання, які постають у ході роботи, рішення, що випливають з роботи, їх позитивні та негативні сторони. Зроблено акцент на те, що під час тренінгу використовуються всі варіанти активних методів соціально-психологічної підготовки, які дозволяють максимально використовувати всі можливості зворотного зв'язку. Доведено, що ефективність цієї форми полягає у її можливості проникнути в духовний світ людини, зрозуміти її суперечливість і багатозначність.


Ключ. слова: тренінгова форма роботи, дискусія, інтенсифікація
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Вознюк Л. В. 
Технологія підготовки курсових проектів у системі післядипломної педагогічної освіти / Л. В. Вознюк // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 22-25. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблеми проектної діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти (ПДПО). Звернено увагу на один із шляхів оновлення змісту роботи ПДПО - запровадження проектної діяльності як однієї з продуктивних технологій андрагогіки. Використано досвід роботи Дніпропетровського обласного інституту ПДПО. Розроблено технологію підготовки курсових проектів для слухачів курсів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч441.286

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Набока Л. Я. 
Професійна підготовка методистів до інноваційної освітньої діяльності: андрагогічний підхід / Л. Я. Набока // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 2. - С. 75-79. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито сутність інноваційної функції методиста та андрагогічні засади забезпечення ефективного управління інноваційною освітньою діяльністю вчителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2 + Ч311.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Богомолова І. В. 
Організаційно-педагогічні умови особистісно-орієнтованого навчання учнів вечірньої загальноосвітньої школи : автореф. дис... канд. пед. наук / І. В. Богомолова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Визначено, обгрунтовано й апробовано організаційно-педагогічні умови особистісно-орієнтованого навчання учнів вечірньої загальноосвітньої школи, а саме: забезпечення творчої взаємодії суб'єктів навчання з урахуванням андрагогічного підходу; моніторинг розвитку особистості школярів впродовж навчання у вечірній загальноосвітній школі), уточнено дефініції "особистісно-орієнтоване навчання" та "суб'єктний досвід". Обгрунтовано схему й особливості реалізації даного навчання у вечірній загальноосвітній школі. Запропоновано комплекс методів (пояснення, ілюстрацію, демонстрацію, виконання вправ за зразком, розв'язання задачі кількома способами та виділення раціонального способу, роботу з додатковою літературою, диспути, творчі завдання, проекти) і засобів (мотивацію, позитивне емоційне підкріплення, створення сприятливої психологічної атмосфери навчальної діяльності учнів і адаптацію навчального матеріалу та їх індивідуально-типологічних особливостей), спрямованих на формування стійких особистісних якостей учнів. Визначено рівні "особистісного виявлення" школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.223.7 + Ч444(4УКР)761.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355125 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бурлука О. В. 
Самоосвіта особистості як соціокультурне явище : Автореф. дис... канд. філософ. наук : 17.00.01 / О. В. Бурлука; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2005. - 16 c. - укp.

Комплексно досліджено явище самоосвіти особистості, що впливає на становлення та розвиток загальної культури особистості та суспільства в цілому. З'ясовано ступінь наукової розробки та розглянуто методологічні засади дослідження самоосвіти особистості. Розкрито інформаційно-забезпечувальну природу даного явища (письмового, природного, соціокультурного). Обгрунтовано зміст і функції самоосвіти особистості. Здійснено філософсько-культурологічний аналіз самоосвіти. Проаналізовано процес її виникнення та історичного розвитку як соціокультурного явища. Досліджено становлення та розвиток основних технологій стратегій, моделей самоосвіти особистості та їх трансформацію у процесі соціокультурної динаміки світової та вітчизняної культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*671 + Ч441.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338885 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Зель І. О. 
Формування андрагогічної компетентності у студентів гуманітарних факультетів класичних університетів : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. О. Зель; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2009. - 20 c. - укp.

Проаналізовано основні підходи в психолого-педагогічній літературі до сутності поняття "андрагогічна компетентність" та подано його нове визначення відповідно до проведеного дослідження. Розкрито необхідність формування андрагогічної компетентності у студентів гуманітарних факультетів класичних університетів. Обгрунтовано модель процесу формування андрагогічної компетентності, засоби її реалізації, сформульовано критерії сформованості андрагогічної компетентності у студентів гуманітарних факультетів за умов сучасного навчально-виховного процесу. Розроблено методичні рекомендації відповідно до авторської моделі, які доцільно застосовувати під час викладання психолого-педагогічних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.22 + Ч489.511.203 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Тархан Л. З. 
Андрагогические особенности формирования профессиональной компетентности инженера-педагога / Л. З. Тархан // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 1. - С. 144-154. - Библиогр.: 6 назв. - укp.

Визначено шляхи оптимізації організації освітнього процесу майбутнього інженера-педагога на основі можливостей компетентнісного підходу з урахуванням особливостей андрагогіки.

Раскрыты пути оптимизации организации образовательного процесса будущего инженера-педагога на основе возможностей компетентностного подхода с учётом особенностей андрагогики.

Considered ways of optimization of organization of educational process of future engineer-teacher are considered on the basis of possibilities of competence of approach taking into account the features of andragogyky. Optimization of approaches is grounded to the students in the process of teaching on principles of teaching of adults. 45 engineer-teacher, competence approach, andragogyka, teaching quality, trade education, grown man.


Ключ. слова: інженер-педагог, компетентнісний підхід, андрагогіка, якість навчання, професійна освіта, доросла людина
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.26 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ничкало Н. Г. 
Андрагогіка в системі педагогічних наук / Н. Г. Ничкало // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 1. - С. 7-20. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Визначено питання про роль і місце андрагогіки в системі педагогічних наук. Проаналізовано на основі міждисциплінарного підходу сутність педагогіки і її субдисциплін українськими, російськими, польськими, італійськими, німецькими вченими. Здійснено систематичний аналіз поняття "загальна андрагогіка і її субдисципліни". Визначено перспективи досліджень з проблем освіти дорослих в Україні.

Проанализированы на основе междисциплинарного подхода определения сущности педагогики и ёё субдисциплин украинскими, русскими, польскими, итальянскими, немецкими учеными. Осуществлен семантический анализ понятия "общая андрагогика и её субдисциплины". Определены перспективы исследований по проблемам образования взрослых в Украине.

On the basis of interdisciplinary approach determination of essence of pedagogics and its subdisciplines is analyzed by the Ukrainian, Russian, Polish, Italian, German scientists. Semantic interpretation of concept "general andragogy and its sub disciplinesФ is carried out. It is outlined the prospects of researches from the problems of education of adults in Ukraine.


Ключ. слова: наукознання, педагогіка, педагогічні субдисципліни, освіта дорослих, загальна андрагогіка, міждисциплінарність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441 + Ч444(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Дорошенко Н. І. 
Андрагогічна модель графічної підготовки кваліфікованих робітників машинобудівної галузі: передумови та підходи реалізації / Н. І. Дорошенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 1. - С. 90-98. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Викладені умови і підходи реалізації андрагогічної моделі графічної підготовки кваліфікованих робітників машинобудівної галузі з позицій андрагогіки.

Изложены условия и подходы реализации андрагогической модели графической подготовки квалифицированнгых рабочих машиностроения с позиций андрагогики.

Is terms and approaches of realization of andragogicheskoy model of graphic preparation of the kvalifitsirovanngih working of mashinostroeniya from positions of andragogiki are outlined.


Ключ. слова: андрагогіка, графічна підготовка, кваліфікований робітник
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2 + Ж11 р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Бідюк Н. М. 
Використання інтерактивних технологій навчання у професійній підготовці американських безробітних / Н. М. Бідюк // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 200-204. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему використання інтерактивних технологій навчання безробітних в освітній практиці США. Увагу приділено розгляду проектних технологій, ігрових технологій, кейс-навчанню, технології кооперованого навчання. Встановлено, що теоретична модель педагогічних технологій навчання безробітних включає такі компоненти: гуманістичну складову, прагматизм, алгоритм використання ефективних технологій.

Рассмотрена проблема использования интерактивных технологий обучения безработных в образовательной практике США. Внимание уделено рассматриванию проектных технологий, игровых технологий, кейс-обучению, технологии кооперированного обучения. Установлено, что теоретическая модель педагогических технологий обучения безработных состоит из компонентов: гуманистический, прагматизм, алгоритм использования эффективных технологий.

The problem of use of interactive technologies of education in training unemployed in educational practice in the USA has been viewed. Special attention is paid to consideration of projected technologies, play technologies, case-studies, technologiesof cooperative teaching. Theoretical model of educational technology training of unemployed includes the following components: humanistic component, pragmatism, an algorithm using efficient technologies.


Ключ. слова: інтерактивні технології навчання, професійна підготовка американських безробітних, проектна технологія, ігрова технологія, кейс-навчання, технології кооперованого навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.24 + Ч444(7СПО)763.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського